Brasserie 2012

31-623920636

Meer informatie over restaurant Brasserie 2012

Hve4 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij waren heel enthousiast over het eten. Een uitstekende biefstuk en heerlijke levertjes. Superlekker gebakken champignons erbij en gebakken groenten met wat noten om de vingers bij af te likken. Ook de frietjes waren precies goed: niet te droog, niet te vet, goed op temperatuur. Wij hebben heerlijk gegeten bij vriendelijke mensen. Een aanrader.
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
ben in de brasserie wezen eten de aanbieding ,was sliptongetjes in roomboter gebakken.
was echt perfekt lekker gebakken aardappeltjes en frites erbij met salade. voor een redelijke prijs'
kan het aanbevelen.goede bediening.
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een weekendje in Maassluis doorgebracht en na een middag heerlijk op diverse terrasjes geborreld te hebben, eindelijk neergestreken bij Brasserie 2012. Totaal niet mijn type restaurant, maar dat ongedwongen sfeer van een Brasserie heeft soms haar charme.

Eten was van redelijke goede kwaliteit en waren royale porties. We hadden gekozen voor de special van de dag: de kogelbiefstuk met friet. Niets speciaals, gewoon straight to the point. What you see is what you get.

Service hebben we niet gehad. We moesten steeds de aandacht trekken omdat de mevrouw zelf ook heerlijk in de zon zat te paffen. Zoals ik al zei, een ongedwongen sfeer. Mooi om te zien, maar niet echt leuk om te ervaren. Zeker niet als je hier je geld besteed.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Superlekker gegeten vandaag, gezellige zaak, heerlijke Zeetong gegeten op aanraden van de kok, wat een heerlijk stuk vis, vers en zeer smaakvol!

Zeer vriendelijke en gastvrije bediening!

écht een aanrader om een keer te gaan eten, wij komen zéker nog een keer terug!
Theolun .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Tijdens een stadswandeling door Maassluis kwamen we rond lunchtijd op de Markt. Daar trok bij een brasserie een schoolbord met de vermelding dat men tongschar serveerde, de aandacht. Binnen gekomen bestelden we de tongschar. Het bleek een goede keuze. Na enig wachten werd de tongschar geserveerd. Zag er zeer aantrekkelijk uit, niet vet, mooi droog gebakken. Naast de vis bracht men gebakken aardappeltjes, frites, een gemengde salade en een warme mix van verschillende groenten. De tongschar bleek perfect gebakken en echt lekker. Ook de bijgerechten waren prima. De mix van groenten verdient een aparte vermelding, erg lekker.
Vaak vraag ik in restaurants of de, soms erg harde, muziek wat zachter mag, in deze brasserie klonken evergreens uit de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw: jeugdherinneringen, eindelijk eens muziek om tevreden naar te luisteren.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
zomaar even neerstrijken voor een hapje in de zomerse avonduren.
Vrienden en zelfs familie hadden aangegeven dat je hier lekker zou kunnen eten. Oke, net helemaal onze keuze maar wij met die vrienden mee. Ooit zal hier Claude waar wij graag kwamen op een luie vrijdagmiddag. Vooraf belde we op, 4 personen, doen maar wat tapas hapjes, wijntje, n lekkere salade, hij regelde het. Na Claude was er een andere eigenaar en nu dus Brasserie 2012.
Afijn, kaart, niets bijzonders maar toch prima. Ruim 20 euro voor n hoofdgerecht met wat vis schrikt mij persoonlijk af voor zo'n simpel restaurant, maar alla. Er werd oa gekozen voor een zalmsalade (als hoofdgerecht) met de opmerking (denkende dat is vast niet veel) doe er nog maar een voorgerecht bij. "Vooral niet doen" werd er medegedeeld en inderdaad, de salade was echt een maaltijdsalade, en eerlijkheidshalve, erg lekker. Mmm...de gedachten gingen uit naar de goede oude tijd met eigenaar "Claude".
Op onze vraag naar de wijn " heeft u Merlot" werd er geantwoord "nee alleen zuid Afrikaanse wijn". Toch nog maar een keer vragen en toch wederom hetzelfde antwoord krijgen. Prima doen maar dan, men bedoelde het goed.
De salade was werkelijk een maaltijd salade, een ouderwetse Claude salade, prima!