Brasserie 1885 - Hotel Schimmel

Stationsweg Oost 243 3931 EP Woudenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 1885 - Hotel Schimmel

Bowlen en dineren

Een bezoek aan Brasserie 1885 is bij uitstek geschikt om te combineren met een potje bowlen. In de keuken wordt duidelijk rekening gehouden met ieders smaak. Het zal dan ook geen verrassing zijn dat iedereen wel iets lekkers kan vinden op de uitgebreide kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie 1885 - Hotel Schimmel

Bushalte voor de deur
  • : Gratis parkeren op eigen terrein

Maandag t/m zondag 07:00 - 23:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 1885 - Hotel Schimmel

Ina T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vanmiddag met vriendin heerlijk geluncht. Gezllige ontvangst en hééééérljk goed verzorgd broodje. Kom zeker terug ook voor een namiddag borrel.
Jola Q.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
heerlijk gegeten, we hadden beide voor 2 voogerechten gekozen, de carpaccio en de zalm, super lekker, vooral de zalm. Fijne bediening en bijzonder prettige sfeer.
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Erg leuke plek om te eten, goede bediening en lekker eten. Verder konden we de hele avond blijven zitten. Het was goed vertoeven in de serre
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het duurde veel te lang voordat we de kaart kregen. Vervolgens duurde het ook te lang voordst de bestelling werd opgemomen. Het bedoenend personeel had het niet onder controle. Jammer. De tong was echter weer heerlink
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Het eten is prima. De kok houdt het heel basic. Deze keer was er jong bedienend personeel, die zich iets enthousiaster had mogen tonen en meer kennis van zaken mag krijgen. De vis van de dag aflezen van een "spiekbriefje" is jammer. Voor een hapje halen, niet meer, niet minder een goede gelegenheid.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima restaurant om te eten. Goede service . Gastvrij .
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Eten was goed, bediening ook. Vooral in het begin was het nogal rumoerig (muziek kon iets zachter. Aan lange tafel naast ons zaten enkele mensen die soms wel erg luidruchtig waren). Verder prima.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
lekker gegeten, goede bediening miste wel het snoepje bij vertrek. wij hadden menu van de dag. was prima. Komen zeker terug
wilcokoeman .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten, prima service, zeker voor herhaling vatbaar! Zowel de voor, hoofd als de nagerechten waren heerlijk en voldoende. Het drinken werd koud gezet en werd steeds bijgeschonken wanneer dat nodig was. De bediening had oog voor de mensen en maakte een praatje wanneer dat op prijs werd gesteld. Kortom, voortreffelijk!!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prima voorgerecht en de hamburger ‘1885’ is voor de grote honger. Mooie hamburger, goed op smaak en geserveerd op een lekker hamburgerbroodje. Goede bediening: attent en vriendelijk. Uit eten zoals ‘uit eten’ moet zijn.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Voor tweede keer hier gegeten. Jaar geleden een smaakvol menu, nu prijs kwaliteit teleurstellend. broodplankje niet incl. Hoge prijs voor sardientjes die smakeloos waren en hoofdgerecht zeer eenvoudig en niet smaakvol.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten was prima en in verhouding tot de prijs. Mooie zaak met leuke serre. Zonnescherm was wispelturig waardoor het soms stikheet was voordat scherm automatisch uitrolde. Maar even snel rolde scherm weer in waardoor ritueel zich herhaalde. Bediening niet onvriendelijk maar ook weinig scherp. Lang moeten wachten op eten en (niet slim voor de horeca) lang moeten wachten voordat tweede ronde drinken werd opgenomen.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super aardig personeel
Het restaurant was aangekleed voor Valentijnsdag. Niet overdreven, gewoon gezellig
Er was ook een speciaal Valentijnsdag menu
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geen hele grote kaart maar wat er op staat, wordt uitstekend klaargemaakt en mooi opgediend. De wildpate als voorgerecht en de hertenbiefstuk als hoofdgerecht waren subliem klaargemaakt. Ook mijn tafelgenoot, die de bavette als hoofdgerecht had, was meer dan tevreden over de kwaliteit van het gerecht. Het is ook fijne en attente bediening die goed in de gaten houdt of alles goed loopt en naar wens is. Fijn restaurant waar wij graag komen. Alleen jammer dat brood en smeerseltje op de kaart staan en apart besteld moeten worden.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wat hebben we vrijdag weer genoten , het voorgerecht , prosciutto, was zalig , het hoofdgerecht idem , het nagerecht was een streling voor de tong; zeer galante bediening, enigszins aan de prijs, maar het is het waard
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
de prijs kwaliteit verhouding is meer dan prima. 3 gangen met erg lekker eten wat er mooi uitziet en verrukkelijk smaakt. leuk enthousiast personeel en het ziet er allemaal erg gezellig uit. dus wil je eens wat anders dan die schnitzel of varkenshaas ga dan lekker hier eten en laat je verrassen!!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heel mooi plekje ontdekt in Woudenberg; een prachtige brasserie, attente bediening; heerlijk gegeten, de ossenhaas was zeer mals; het dessert met mango en ananas was een streling op de tong ; hier rijden we nog een keer voor om.
Janny G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Brassrie 1885 , eten was top en voldoende . 43 jaar geleden zijn we getrouwd en het feest bij Schimmel gegeven . Kwaliteit was toen prima , en nu nog steeds goed mee gegroeid. Complimenten .
Albertste .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De buitenglaswand gaat open als we aankomen. Het wordt warmer buiten.
En na een warm onthaal volgt een uiterst vriendelijk en bekwamen bediening.
De gerechten komen netjes, warm, met gratie opgemaakt en smaakvol op onze tafel.
Het is dan wel een lunch, maar een kaasplankje delen is wel erg lekker en leuk na onze maaltijdsalades.
De ambiance is fris en modern, de bediening en keuken van een hoog vakmansschap.
Buitenshuis lunchen is ons niet vreemd, maar deze was zo aangenaam dat we zeker nog een keer terugkomen!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor het eerst na de verbouwing en opening hier geweest om te lunchen na lange wandeling. Ambience zeer mooi, erg fraaie en sfeervolle verbouwing. Lunchkaart erg beperkt en traditioneel. Weinig keuze in sandwiches e.d. Gemiste kans om niet in te spelen om bv streekproducten als geitenkaas e.d. Sandwich gezond was belegd met supermarkt ham en fabriekskaas. Smakeloos, tip gegeven om dit echt te verbeteren, lekkere boerenham en ambachtelijke kaasmaker zit op steenworp afstand. Erg jammer zo. Hopenlijk pakken ze dit in toekomst ook net zo goed op als de verbouwing want zo is lunchen niet voor herhaling vatbaar.
misschien een beetje laat deze reactie, maar ben het helemaal met u eens en ben blij met deze opmerkingen, ik nodig u weer een keer uit om nu te komen lunchen. ik hoor graag van u
Brasserie 1885