Brasserie 1885 - Hotel Schimmel

Stationsweg Oost 243 3931 EP Woudenberg Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie 1885 - Hotel Schimmel

Bowlen en dineren

Een bezoek aan Brasserie 1885 is bij uitstek geschikt om te combineren met een potje bowlen. In de keuken wordt duidelijk rekening gehouden met ieders smaak. Het zal dan ook geen verrassing zijn dat iedereen wel iets lekkers kan vinden op de uitgebreide kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie 1885 - Hotel Schimmel

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janny G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Brassrie 1885 , eten was top en voldoende . 43 jaar geleden zijn we getrouwd en het feest bij Schimmel gegeven . Kwaliteit was toen prima , en nu nog steeds goed mee gegroeid. Complimenten .
Albertste .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De buitenglaswand gaat open als we aankomen. Het wordt warmer buiten.
En na een warm onthaal volgt een uiterst vriendelijk en bekwamen bediening.
De gerechten komen netjes, warm, met gratie opgemaakt en smaakvol op onze tafel.
Het is dan wel een lunch, maar een kaasplankje delen is wel erg lekker en leuk na onze maaltijdsalades.
De ambiance is fris en modern, de bediening en keuken van een hoog vakmansschap.
Buitenshuis lunchen is ons niet vreemd, maar deze was zo aangenaam dat we zeker nog een keer terugkomen!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor het eerst na de verbouwing en opening hier geweest om te lunchen na lange wandeling. Ambience zeer mooi, erg fraaie en sfeervolle verbouwing. Lunchkaart erg beperkt en traditioneel. Weinig keuze in sandwiches e.d. Gemiste kans om niet in te spelen om bv streekproducten als geitenkaas e.d. Sandwich gezond was belegd met supermarkt ham en fabriekskaas. Smakeloos, tip gegeven om dit echt te verbeteren, lekkere boerenham en ambachtelijke kaasmaker zit op steenworp afstand. Erg jammer zo. Hopenlijk pakken ze dit in toekomst ook net zo goed op als de verbouwing want zo is lunchen niet voor herhaling vatbaar.
misschien een beetje laat deze reactie, maar ben het helemaal met u eens en ben blij met deze opmerkingen, ik nodig u weer een keer uit om nu te komen lunchen. ik hoor graag van u
Brasserie 1885
Veulen-veiling .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Met ruim 50 vrijwilligers gezellig in de vernieuwde zaal en bowlingbanen gebowld met daarbij een koud- en warm buffet. Heerlijk gegeten.
Dank aan het team van Brasserie 1885/ Hotel Schimmel
van Veulenveiling Midden- Nederland en Fokdag Veluwe en Vallei.
Inekez53 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten , nog net gebruik kunnen maken van de AH aktie.
Geen apart aktie menu,maar vrije keuze uit het 1885 menu. Gastvrije ontvangst,vriendelijke bediening en gezellig druk .
Kortom Brasserie 1885 een aanwinst voor Woudenberg !
Aureliakruithof .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het was er erg druk,daarom moesten we lang wachten op ons hoofdgerecht.
De keuze voor hoofdgerechten vonden we wat te weinig.
De zalmfilet was heel goed.
Hollandsekidz .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Geweldig gewoon! Het eten was te mooi om op te eten. Alles was een klein kunst werkje. Dit vind ik altijd erg knap! Wij namen de Vitelo Tonato, deze was om je "bord" bij af te likken. Hoofdgerecht namen we de wild Woudburger. Deze vond ik wat aan de vette kant. De frietjes waren lekker krokant en de cranberry compote was super. Als toetje het chocolade taartje, die was echt jummie! Deze word ook als een feestje gepresenteerd. Mijn man nam de witte chocolade, deze snoepte hij ook tot de laatste kruimel op.
Bediening was super vriendelijk en correct. Eerst de Dame dan de Heer. Alles netjes met "u" ook al waren we van dezelfde leeftijd. Geeft een gevoel van luxe!
Het decor was heel luxueus, dit kwam vooral door het lichtplan en keuze van kleuren. Heel mooi. Wij vonden het iets wat jammer dat de oude elementen niet terug kwamen. Het is al in 1885 (dacht ik) begonnen. Dit miste wij iets.
Al met al, een dikke 9! Geweldige ervaring, goed betaalbaar en zeer klantgericht. Tot de volgende keer!
Riaverhage .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten!De carpaccio,warme geitenkaas en de vitello tonato
als voorgerecht waren ruim geproportioneerd en erg lekker .De ossenhaas met krokant buikspek overtrof de verwachtingen.Als toetje kozen we het warme chocoladetaartje op een
bedje van rabarbercompôte en ijs:subliem.Hierna konden we écht geen "pap" meer zeggen!
De service was heel attent en vlot,ondanks de drukte.
We komen graag terug!
Tiny.a.vandijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Na de verbouwing ziet de brasserie er prachtig uit. Sfeervol ingericht.
Heerlijk gegeten, verrassend gerecht nl kalfswangen met schorseneren!
Joanne K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
De Brasserie is verbouwd en het is echt een aanwinst voor Woudenberg. Het is bijzonder sfeervol ingericht. Voor een dinsdagavond was het goed bezet. We zijn gestart met een heerlijke amuse. De Vitello als voorgerecht had v.w.b. de presentatie wat meer aandacht kunnen krijgen. De hoofdgerechten waren mooi opgemaakt en uitstekend van smaak. Mijn moeder heeft genoten van de kalfswang. De crème brûlée was bijzonder lekker en gepresenteerd in een soepbord, weer eens wat anders dan in een klein schaaltje. De jongeman die ons bediende was een leerling, maar hij deed het uitstekend en charmant, die komt er wel. We hebben nu gebruik gemaakt van de AH actie, maar komen zeker nog eens terug!
Margastoof .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Voorgerecht kip salade en hoofdgerecht zalmfilet gegeten. Geen grote porties, wel lekker. Bediening jong en vriendelijk. Er ging iets mis met een bestelling maar dat werd netjes opgelost.
Mooie nieuwe serre en strakke inrichting. In de serre wel fris naast het raam maar dat kwam door de vorst buiten. Er werd van te voren netjes gewaarschuwd door het personeel dat het fris kon zijn aan het raam en dan kon je een andere tafel uitzoeken. Goede ervaring en wij komen zeker nog terug.
Fly13 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Wat een ontdekking ! Als regelmatig restaurant bezoekers, maakten we gebruik van de ah actie om dit restaurant te ontdekken.
De vernieuwde entourage doet fris en heel gezellig aan, de jonge bediening was attent en vriendelijk. We konden kiezen van de uitgebreide kaart . Als hoofdgerecht hadden we ossenhaas en zalm deze waren goed bereid. we sloten af met een kaasplankje en een
taartje van sorbetijs. wat een smaken.. . Kortom, het was puur genieten! Wij komen zeker terug.. Complimenten, ga zo door.
Pim Van B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij het vernieuwde restaurant. Wat is het mooi geworden en wat hebben wij lekker gegeten.
Borden waren netjes opgemaakt en de smaak was geweldig.
Ook de bediening was helemaal top.
Nachtuil53 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Geweldige avond gehad
En het eten was erg goed ook het glutenvrije eten!
Personeel zeer vriendelijk en van alle gegevens( glutenvrij en kleine eter i.v.m.maagverkleining) op de hoogte!
Ga hier zeker nog eens naar toe!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten, leuke ambiance, vernieuwd en echt met resultaat. Het was druk en toch werden we snel, vriendelijk en enthousiast geholpen. Daarna nog blijven hangen voor een potje bowlen, top! Zeker een aanrader!
Geraldinedekorte .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wat is het restaurant mooi geworden! Het was ontzettend druk, dus we kregen pas na 20minuten ons eerst drankje aangeboden. De kaart is niet heel uitgebreid, maar wel prima. Wel hele specifieke gerechten. De bediening is niet heel attent. Drankjes werden vergeten of er werd kortaf gereageerd. Wel fijn dat we aangaven dat het warm was en ze gelijk de heater uit deden. Het duurde 1 uur en 15 min. voordat we het voorgerecht kregen. Het duurde dus allemaal wel wat lang. Niet geschikt voor kinderen dus. De prijs is wel goed.
M.visscher .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Wij hebben gisteravond een gezellige avond gehad met 8 personen. We werden zeer vriendelijk ontvangen in de mooie en sfeervolle brasserie. Een uitgebreide menukaart, voor elk wat wils. En aan de presentatie van het eten wordt echt aandacht besteed. Allemaal gingen we met een voldaan gevoel naar huis en de conclusie van jong en oud was: dit is voor herhaling vatbaar!!
Dilia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Heerlijk gegeten met de buren 6 personen.
Hartelijke ontvangst in een geheel vernieuwde en gezellige brasserie.
Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Ziet er gezelllig uit, stoelen zitten heel erg lekker, ook belangrijk.
Bediening heel vriendelijk en snel.
Mooie amuse, carpaccio was lekker en de duo ossehaas/ buikspek was bijzonder smakelijk, lekker kopje koffie kortom gezellige avond gehad
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Gisteren heerlijk gegeten! Leuke mix van traditionele en creatieve gerechten op de menukaart. Gezellige bediening en een heel mooie inrichting. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!