Brasserie 1632

Dousbergweg 90 6216 GC Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie 1632

Proef de omgeving

Chef Martin Aarts werkt uitsluitend met de beste ingrediënten van lokale leveranciers. Hier maakt hij sublieme streekgerechten mee waarbij het product voor zichzelf spreekt. Geen poespas, maar verfijnde, eerlijke smaken die je doen verlangen naar meer. Of je hier nou neerstrijkt voor de lunch of ‘s avonds uitgebreid komt dineren; er staan voldoende heerlijke gerechten op de menukaart die je lang zullen doen twijfelen!

Meer informatie over restaurant Brasserie 1632

Erg rustig
Levi P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Erg lekker eten, in een mooi clubhuis en op een prachtige locatie. Kortom ik kan het iedereen aanraden, ZEKER als je van erg lekker eten houd!
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
fijn en gezellige avond gehad. de mini sandwiches bij ontvangst zijn een aanrader. het diner was uit de kunst. attente en snelle bediening.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Voor lunch en diner prima tent. Heerlijk zuurvlees en schol gegeten, altijd een leuk menu en vriendelijke bediening. Toptent
Simonemuis .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op een prachtige locatie met schitterend uitzicht over de golfbaan prima gegeten en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De bediening was dramatisch slecht, duurde heel lang voor de bestelling werd opgenomen en alles wat mis kon gaan ging mis... Jammer.
Ze verdienen wel een tweede kans.
Girlie2000 2.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Leuke brasserie bij golfbaan en we namen 4 gangen menu waarbij een overheerlijk gemaakte zal. verrukkelijk. wijnen per glas prima en een heel lekker diner gehad. Aanrader
Guillaume G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij zijn al een paar keer gaan eten bij brasserie 1632 en altijd weer opnieuw is het geweldig . Zowel de tongstrelende menu's als de bediening . Ook als niet lid van de golfclub ben je er van harte welkom . Wij verheugen er ons dan ook op dat we met Pasen weer gaan eten in dit geweldige restaurant
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk eten, goede bediening, ietwat aan de prijzige kant voor het geheel (€100 voor twee personen, 3 gangen menu du chef, twee fris en twee goede rode wijn). Het restaurant hoort bij een golfbaan en is in het donker moeilijk te vinden - hoog 'waar ben ik nou weer beland' gehalte. Ambiance binnen is warm ondanks de vrij grote ruimte en het weinige aantal gasten op het relatief vroege uur van 1830.
Isaacsoplanit .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wel vaker de aangeboden gerechten ((zalm/eend/dessert) elders opgediend gekregen. Hier uitstekend bereid. Echt heerlijk.
Hhmeinen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
De tafel was mooi gedekt. Het eten was goed verzorgd en erg lekker. De bediening was vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader.
Lexpieters77 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
we hebben heerlijk gegeten bij Brasserie 1632.
zoals het voor en hoofd en nagerecht ze waren allemaal heerlijk.
een pluim voor de kok, en de bediening was ook zeer goed.
John B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Via de AH aktie zijn we gezellig gaan eten te Brasserie 1632. Ik was vooraf op de hoogte van de hoge score van Brasserie 1632 op Iens, en Brasserie 1632 heeft zeker aan onze verwachtingen voldaan. Genoten van eend - hert - toetje, vergezeld van een prima huiswijn, een Franse Chardonnay voor een schappelijke prijs. We zullen zeker nog ns terugkeren!
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten en wederom super! Echt lekker gegeten, zowel voor-, hoofd- als nagerecht! Als er gezegd wordt dat de kaas een uur van tevoren uit de koeling gehaald dient te worden, dan weet men wat de bedoeling is! En ook die kaas was de moeite waard (zonder supplement overigens)! Top!
Prima bediening. Niets op aan te merken! Aanrader!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Wederom heerlijk 3 gangenmenu via AH aktie. Mooi voorgerecht van eend en hoofdgerecht van hert.Prima dessert en sublieme huiswijn.Warme atmosphere en uitstekende bediening. Dit is pas zoals het hoort,gewoon normaal menu en 2 gratis via AH kaart i.p.v goedkope ingredienten of verhoogde prijs. Klasse.
Agnesheesakkers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Wij hebben met 4 personen gegeten .
Wij werden op een hartelijke manier welkom geheten.Het restaurant ziet er gezellig uit. Het eten was heel goed,de forel op een bedje van zuurkool smaakte
voortreffelijk, en de andere gerechten waren ook heel smaakvol.
Ik ga beslist nog een keer
A.HeesakkersPp

Anne W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
We aten voor het eerst in het nieuwe restaurant bij het clubhuis van de golfclub op de Dousberg in Maastricht. Beetje uit de buurt, maar het loont zeker de moeite!
Uit ervaring weten we dat het uitzicht op die plek prachtig is. Nu was het donker, maar binnen is het ook prima: sfeervol en chique. Er waren maar weinig eetgasten op deze donderdagavond, dus de bediening, die ons vriendelijk en correct ontving, had alle tijd voor ons.
Het eten was allemaal super! Voor de AH/Iens actie hadden we de keus tussen drie voor- en hoofdgerechten en als nagerecht zoet of kaas.
Wij kozen als voorgerecht beiden voor warmgerookte forelfet op een bedje van zuurkool, met rieslingsaus. Zalig!
Als hoofdgerecht konden we beiden geen weerstand bieden aan hertenbout met een saus van aalbessen en peper. Goddelijk: supermals vlees en een mooie, gladde, met boter gemonteerde saus, vergezeld van knapperige kleine spruitjes en rode kool met aardappelpuree. En zelfs krokante frietjes ontbraken niet...
We kozen voor zoet als nagerecht en dat was een mooie combinatie van chocolade lekkernijen. Mmmmm!!!
Qua wijn hebben we ons beperkt tot een glaasje chardonnay huiswijn bij het voorgerecht, omdat er nog gereden moest worden.
De prijs voor dit overheerlijke menu was net zo bijzonder: 35 euro pp!!!
Al met al gaan we zeker nog eens terug hier, actie of niet!

Frequent_eters .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
We eten regelmatig bij Brasserie 1632 en ieder keer zijn de gerechten verrassend en lekker (wat hebben we van de forel en hertebout genoten) en is de sfeer aangenaam en super ongedwongen.
Het uitzicht was dit keer (door de bouw van Resort Maastricht) helaas ietsjes minder.
Kornel .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Alle gangen lekker. Alleen te veel frites, maar die kun je laten staan...
In de bediening per tafel veel verschillende mensen, die te vaak vroegen of het gesmaakt had: ja het had inderdaad gesmaakt.
Quadvliegonline .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Goede en vriendelijke bediening. Wij waren met een gezelschap van 11 personen, eten werd tegelijkertijd en warm opgediend. Iedereen doet zich veel moeite aan alle wensen te voldoen
MMaessen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij waren hier nog nooit geweest. Waren met auto en konden parkeerplaatsen en brasserie niet zo snel vinden. Staat niet aangegeven waar je naar toe moet en slagboom is dicht. Binnen blijkt dat je kunt bellen bij de slagboom, je wordt dan doorgelaten. Binnen ziet het gezellig uit, het is niet druk. We kunnen kiezen uit 2 voor- hoofd- en nagerechten. We kiezen voor de 3 verschillende bereidingen van eend, heerlijk, een salade met gerookte eend, eendepate en nog een variatie. Daarna de tournedos, heerlijk zacht stukje vlees met snijboontjes, broccoli en aardappelpuree met een smaakje van? Vonden we beiden niet zo lekker. Maar er zat een behoorlijke portie friet met mayonaise bij. Als toetje hadden we het kaasplankje van 4 soorten kaas, heerlijk. Alles bij elkaar heerlijk gegeten.
Annemiemoesen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Mijn vriend is vegetariër en ik eet alleen vis maar dat was totaal geen probleem. We hebben super lekker gegeten en de bediening was heel erg vriendelijk.