Brasserie 1600

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Markthemark .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bij binnenkomst oogt het wat aan de donkere kant maar het ziet er verder leuk en knus uit. We lunchen met een omelet-geitenkaas en een portie kipsate. De gerechten laten even op zich wachten ondanks dat het niet druk is. De gerechten waren goed maar niet enorm bijzonder. De bijgeserveerde salade had buitenom de olie best een dressing mogen hebben, het brood was wel erg lekker. Bediening was heel vriendelijk en snel.
Leuk om een keer gegeten te hebben maar voor ons sprong het er niet heel erg uit.
Schippertje .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Prima gegeten, vriendelijke bediening, erg gastvrij.Voorgerecht hollandse garnalencocktail, stijl jaren 70, jammer van de scherpe overheersende cocktailsaus, de garnaaltjes verzopen er in.Hoofdgerecht Surf en Turf perfect klaargemaakt, garnalen nog mals, mogen wat meer verse knoflook en cayennepeper hebben, dat haalt de smaak omhoog. Nagerecht een stukje chocoladetaart,huisgemaakt, erg lekker. Goed gegeten in een prettige sfeer, tevreden naar huis en voor herhaling vatbaar.
Johnlies .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Afgelopen zondag heerlijk 3 gangen gegeten. Alles was dik voor elkaar en wij leggen de lat vrij hoog. Ook de serveerster was erg vriendelijk en bekwaam. We komen zeker terug.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gisteren hier gegeten. 1 maal de hamburger en de Surf & Turf beide een complete aanfluiting.... Hamburger bereid met een maisbolletje wat leek van de AH en de hamburger zelf extreem droog en veels te klein voor het broodje. Surf & Turf was helaas niet veel beter slechts 2 stukjes bieftstuk (en met stukjes bedoel ik echt stukjes van 2cm per stuk) en een stuk of 5 gambas. Voor 18 euro voor dit gerecht verwacht ik iets meer dan dit. Zoals mijn voorganger schreef inderdaad SCHANDALIG!!!!!
Dinman .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
OP 12 september met 7 personen gegeten. Bijna allemaal iets anders besteld. Algemene opmerkingen: erg lekker, ziet er goed uit, gezellige bediening. Met andere woorden, komen zeker terug.
Mirogent .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
1xprima gegeten.
Vorige week 2 soepjes (ui en pompoen) en 5 sneetjes stokbrood gegeten. De rekening was even schrikken:17,40€!! (2x6,95€ en 3,50€ voor het brood!) kwaliteit was redelijk (wel veel te veel ui in de uiensoep), prijs disproportioneel hoog (schandalig). jammer, dit was de laatste keer.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gisteren heb ik hier, samen met mijn zus, gegeten. We hebben beiden het 3 gangen keuze menu genomen, de gerechten waren goed bereid en de service was uitstekend. Toen het nogal lang duurde voordat het hoofdgerecht werd geserveerd, kregen we een drankje van de zaak.De inrichting van de zaak is modern en het gebouw staat in een winkelstraat met veel historische gebouwen eromheen.
Dit restaurant is een aanrader en beslist voor herhaling vatbaar.