Brasserie 155

Meer informatie over restaurant Brasserie 155

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij frequenteren de brasserie regelmatig. Prima en warm ontvangst! Goede uitvoering van de klassieke gerechten met knipoog 2.0. Attent en zorgzaam! Alles is mogelijk en bespreekbaar.
123chant .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De bediening is correct maar je mist een beetje vriendelijkheid. De lunchkaart ziet er goed uit, jammer dat van het gepocheerde ei het eiwit niet helemaal gaar was. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. De cheesecake ziet er mooi uit met rood fruit en een bol ijs, maar de cheesecake zelf meet 4x4 cm. Algemene indruk is een beetje opgeklopte chique, net niet.
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
De ontvangst was erg hartelijk en gastvrij en wat is dit een sfeervol en gezellig restaurant met een aardige bediening. Dit restaurant biedt echt brasserie eten, niet extreem culinair, maar smakelijk goed eten. De carpaccio als voorgerecht is een aanrader, vooral met eendenlever krullen. De kreeft met knoflook was geweldig van smaak en en het vlees was zacht. Het was geen kleine kreeft en ook de zeetongen mogen er zijn. De bijgerechten zijn smakelijk, jammer dat de artisjokken niet gaar genoeg waren. Het dessert van gecarameliseerde ananas viel tegen. Het waren maar 2 stukjes ananas en de stukjes brownies waren erg droog. Wij hadden gerekend op minimaal 1 verse ananasring. Het zelfgemaakte ijs is heerlijk. Wij hebben 3,5 uur genoten in dit restaurant.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Op een warme zaterdagavond op het terras van deze brasserie gegeten. De bediening is snel, vriendelijk en kent de kaart goed. Alleen was de 'roast of the day' (rib-eye) helaas uitverkocht. Zelf had ik gebakken ganzenlever vooraf. Goed gebakken, maar geen bijzondere opmaak en wat vlak van smaak. Het hoofdgerecht daarentegen (rood gebakken chateaubriand voor 2 personen) was uitmuntend. Perfect rood, warm en bijzonder mals. Een absolute aanrader. De prijzen zijn erg schappelijk, zodat ik ook daarom (prijs/kwaliteit verhouding) een hoog cijfer geef. Ik zou echter liever zien dat ze de standaard 'bijgerechten' als brood, friet en groenten er gewoon bij serveren, in plaats van die tegen een meerprijs apart te laten bestellen. Met wat hogere prijzen zou Brasserie155 nog steeds heel vriendelijk geprijsd zijn.
Ffzitten .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Pizza tonijn genomen als lunchgerecht. Pluspunt verrukkelijk lekker met verse tonijn maar veel te klein voor 14 euro. Denk je dat je een warm gerecht besteld komt de serveerster met een koud klein gerecht aan. Het valt blijkbaar onder de koude voorgerechten. Zeg dat gewoon van te voren. Voor €14 krijg je 18 cm koude pizza van filodeeg met verse tonijn, kruidenkaas en bieslook. Vind hem veel te prijzig voor het geleverde. Verwacht voor dat geld minstens eentje van 26cm. Buiten gezeten, mooi sfeervol terras. Binnen is het ongezelliger dan buiten. Het cijfer van decor is van buiten.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Aangenaam verrast van restaurant Brasserie 155. Door een kennis aangespoord om eens op een mooie warme avond te gaan genieten op het schitterende terras van Brasserie 155. Het personeel was wel wat jong maar erg vriendelijk en vakkundig. Het eten ( tonijn pizza, zeetong enzz) waren heerlijk van smaak en portionering ruim voldoende. Dit alles tegen een redelijke prijs. Wij komen hier zeker terug!
Pietje1979 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De locatie is leuk, zeker voor vaste gasten !!!!! als je daar voor het eerst (en gelijk voor het laatst)komt merk je dat zeer goed. Om drank moet je vragen, reageren op lege glazen en flessen word niks ondernomen. wanneer je eten word neergezet blijkt deze niet te kloppen en tot 3 x retour moeten sturen omdat dit niet klopt met als gevolg dat de hele tafel al klaar was en de persoon nog moest beginnen (lekker ontspannen eten voor deze persoon) en wanneer je aangeeft niks meer te willen omdat je al baalt van het voor val is de klant vriendelijkheid helemaal op een diepte punt beland.

Jammer van z'n mooie locatie
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Mooi ingericht restaurant met een groot terras. De bediening is aardig maar gehaast. Het eten is gewoon behoorlijk, niet bijzonder en ook niet bijzonder gepresenteerd. Er zijn geen smaken die eruit springen. Het servies is leuk. De cheesecake is erg droog. De koffie na afloop vinden wij matig.
Tafelgenote was zeer te spreken over haar lamsrack. Dat schroeft de beoordeling nog wat op.
Mhpdejong .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Afgelopen week voor het eerst bij brasserie 155 geweest! Wat een heerlijke locatie en wat een top service! Ook het eten was boven verwachting! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De pizza tonijn is een echte aanrader! Deze hebben wij nog nooit ergens zo lekker gegeten! Kortom, Een erg fijne plek en een super leuke en lekkere kaart!! Wij komen zeker terug!
DenBosch2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Voor de derde keer gegeten bij Brasserie155. Tijd voor een recensie!
Je wordt hartelijk ontvangen door een gezellig, jong en ervaren team.
Lekker eten in een sfeervolle omgeving.
Prijs-kwaliteit is top!
Smakelijk allemaal en een fijne avond!
Norsa .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Deze week bij Brasserie gegeten. Gezien de uitstraling van dit restaurant hadden we meer verwacht.
Het vegetarische gerecht dat ik had besteld had te lang onder de grill/ in de oven gestaan waardoor de bovenkant verbrande stukjes had.
Wel kreeg ik binnen korte tijd een nieuw bordje gepresenteerd, nadat ik er een opmerking over had gemaakt. Het gerecht zag er wel leuk uit.
Ook het gerecht van m'n man zag er mooi opgemaakt uit maar had niet veel smaak vlgs. hem.
En inderdaad moeten alle bijgerechten apart worden besteld. De frites zagen er niet uit, kleine snipperige uiteinden van hoe frites eruit hoort te zien. Waren de aardappelen misschien op?
Ik denk niet dat we er nog een keer heen gaan.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond gegeten bij Brasserie 155. Buiten verwachting erg goed. Prima eten.Mijn vrouw Pittige biefstuk. Ik had saté. Kwaliteit , presentatie, smaak een super dikke voldoende.
Prijs lijkt erg mee te vallen, maar het blijkt dat je voor elk suplement bij moet betalen. Frites, groente, brood etc etc. Dat vonden we jammer. Maak er 1 prijs van. Personeel is super aardig. We waren echt tevreden. Zeeeer zeker gaan we terug.
Jules50 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Eten: chefkok Simon weet 'eenvoudige' gerechten als 'kip aan het spit' naar een nieuwe dimensie te brengen. Zeer smaakvol, echt een aanrader. Erg fijn dat je als bijgerecht ook kunt kiezen voor (voortreffelijke) warme groenten. Plankje pata negra vooraf, glaasje scroppino als dessert.... Optimaal genieten.
Service: subliem! Authentieke gastvrijheid die nergens 'opdringerig' wordt, je voelt je als gast meer dan welkom. Zeer vriendelijk, met kennis van zaken en de gastvrouwen/heren voelen perfect aan wanneer ze 'er moeten zijn' en wanneer juist niet.
Decor: modern, warm, voelt prettig aan.
Absoluut een aanrader!
Apijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten, vooral de pizza tonijn en de biefstuk op grootmoeders wijze was erg lekker, cheese cake geweldig, super bediening, sfeervolle inrichting, voor de deur parkeren. Ik kom graag terug.
Miquela1982 D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Leuke zaak met veel potentie, het eten viel zeker niet tegen alleen eet ik nooit meer slakken van mijn leven omdat in deze slakken overdreven veel knoflook zat en ik daar nu allergisch voor ben geworden. De rest van het eten absoluut heel goed. Bediening, wel aardig maar helaas erg traag en dat vind ik echt verschrikkelijk om lang te wachten op het eerste wijntje. ik snap niet dat iemand die een horeca zaal begint en dan te weinig bediening in de arm neemt. onze tafel had denk ik 5 wijn per uur meer gedronken als het op tijd was gekomen en dat is meer dan een uurloon van een bediende. Ik snap dat dus niet.
Ik hoop dat dat probleem volgende keer is opgelost, want het kan een leuke zaak worden
Jdebever .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Wat een aanwinst voor Vught! Warme sfeer, gezellige bediening die het snapt en heerlijke gerechten.. Enkele Franse klassiekers op de kaart zouden zeker niet misstaan!
Menno-Jurriaan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Vandaag spontaan met vrouw en kind (2 jaar) aangeschoven voor de lunch na een wandeling door de zeer bosrijke omgeving.
We werden vriendelijk ontvangen en begeleid naar een tafel die we zelf uitzochten.
De inrichting is heel netjes, redelijk strak maar vooral mooi. Een fijne, warme uitstraling.
Keurig nette bediening die op een prettige manier aanwezig is en lekker spontaan is.
Mijn vrouw had de salade met kreeft en ondergetekende de steak tartare.
Voor beide gerechten geldt: mooi opgemaakte borden en mooie presentatie daar van.
Voor de jongste onder ons werd er verteld wat er buiten de kaart mogelijk was waarmee er zeer zeker rekening word gehouden met de kleintjes die de brasserie bezoeken. Voor ons een dikke plus!
Drankjes: espresso, verse jus, appelsap en een wijn....prima.
Marijke en team: top, tot een volgende keer! Menno, Ilona en (kleine) Stijn.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Lekker gegeten maar geschrokken toen de nota kwam. Sfeer is goed, gezellig en inrichting duidelijk over nagedacht. Top! Aanwinst voor Vught. Nu de prijzen nog aanpassen en we komen terug.
Wimeninie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Als buurtbewoners vinden we het interessant om te kijken hoe een nieuw restaurant in onze woonomgeving het doet. Het geheel is mooi ingericht zeker in vergelijking met de vorige uitbaters. De ontvangst was prima. De tong en kreeft die we bestelden waren goed bereid. Het viel ons alleen tegen dat er bij beide gerechten geen enkele garnituur was. De salade die we erbij bestelden was matig. Ook frites werd niet bij het gerecht opgediend. We hebben een tijd moeten wachten voordat het hoofdgerecht kwam en vinden dat een kleine amuse om deze tijd te overbruggen wel op zijn plaats was geweest. Van het nagerecht hebben we genoten.
Janus7 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijke biefstuk gegeten. Ik denk dat de andere gerechten ook heel goed zijn, als ik de andere gasten hoor. Mooie locatie, uitstekende ambiance.