Brasserie 14

Elspeterweg 14 8071 PA Nunspeet Nederland Kaart
32-341204614

Over het restaurant Brasserie 14

Bij Brasserie 14, gelegen in het mooie Nunspeet, kun je heerlijk borrelen of genieten van een eerlijke lunch of diner. Het interieur is afgestemd op de mooie omliggende natuur waardoor je fijne sfeer nog beter kunt proeven.

Drink een kopje koffie met je vrienden of blijf nog wat langer hangen en probeer de heerlijke lunch, borrel of diner. Geniet nog van wat goede, bijpassende wijnen na bij de wijnbar om de avond perfect af te sluiten.

Een ontbijtje met een lekkere kop koffie, lunch, borrel of diner, Brasserie 14 in Nunspeet is van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Brasserie 14

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 14

A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Was nog heel lastig om op Oudejaarsavond een diner te boeken! Uitgekomen bij de Brasserie 14. Heerlijk gegeten! Prima prijs/kwaliteit verhouding.
S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend.We zaten in een uithoek en doordat de ruimte gedeeltelijk afgesloten was door een paneel, dat voelde een beetje krap.
Petravdbosch V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het is echt een heel gezellig restaurant. Sfeervol en lekker warm.
Wij waren op een woensdagavond, toen was het wel heel erg rustig. Maar 1 of 2 tafeltjes bezet, dat ziet er niet zo aantrekkelijk uit.
Bediening erg vriendelijk, vrolijke dame! Het eten was lekker en goed. Toetje (grand dessert) was wel erg veel, beetje té uitgebreid. Twee stukken taart, ijs, bavarois, wafel, slagroom. Beetje teveel van het goede maar zeker lekker.
P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
prima locatie en lekker en vers eten. Mooie kaart. gezellig restaurant. Wij waren op dinsdag dus was wel erg rustig. al met al aanrader om eens heen te gaan.
Sannahjansen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Super gegeten, fijne bediening en gezellige ambiance, we komen hier graag terug! Bijzondere kaart met voor ieder wat wils.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijke verrassing van smaken bij elkaar. Brasserie !4 weet hoe ze cognac moeten serveren n.l. een beetje warm, maar dat is logisch.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alles was naar wens. Leuke bediening. Ook het ontbijt was goed . Genoeg keus voor een ieder.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Erg goed gegeten!!!Aanrader!!! Eendenborst gekozen. Super
Vriendelijk personeel, mooie kamer. We hebben een leuke avond genoten
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mooie locatie, heerlijke wijnen, middelmatig eten, bediening zou meer om zich heen mogen kijken of gasten iets van hen zouden willen vragen. We zagen diverse gasten aan tafels proberen hun aandacht te trekken.
M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We werden geholpen door fijne en vriendelijke bediening. Ook hebben we heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Top, voor herhaling vatbaar!
B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bediening welwillend maar (te) onervaren. Een fles wijn die niet geopend kan worden en als het uiteindelijk met hulp wel lukt gewoon plompverloren op tafel wordt gezet zonder te laten proeven en in te schenken kan natuurlijk niet.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Met veel plezier hebben we voor de zoveelste keer genoten van een heerlijk lunch in een prachtige omgeving. De bediening was onderhoudend en vriendelijk.
wehrmann12 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het verrassing drie gangen menu was heerlijk ,het biertje was lekker en de rode en witte wijn was ook lekkker.
Het Hotel was ook prima en de omgeving is ook heel mooi en rustig,goed om te fietsen
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goed eten voor een goede prijs
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Slecht service, niet proactief. Veel moeten vragen en niet relaxed gegeten daardoor.Geen aanrader, totaal geen overzicht
H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De voorgerechten waren goed, maar de hoofdgerechten naar onze mening niet. Het vlees van mijn man zat vol zenen en de eend was qua smaak goed, maar absoluut niet mals, eerder taai en dat hoeft niet zo te zijn bij eend. De bediening was ontzettend aardig. Al met al een veel te duur etentje, want goedkoop is het niet.
M.L. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben hier gezellig geluncht. Goed eten, snel opgediend in moderne lichte omgeving.
We hadden de satéschotel, zalm, hamburger angus en heerlijke patatjes erbij. Prima.
We gaan hier vaker eten.
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De 2e keer in 2 maande dat we gegeten hebben bij Brasserie 14, deze keer ter ere van ons 7 jarig huwelijk.. De vorige keer was het heerlijk maar deze keer was hetzelfde voorgerecht beduidend anders(slechter) ook duurde het erg lang. Vervolgens werd er een verkeerd hoofdgerecht geserveerd waardoor alles weer mee moest en we extra moesten wachten. Ondertussen bestelden we drinken dat na 10 minuten werd gebracht, helaas niet de bestelde witte maar rode wijn.Anderhalf uur na ontvangst konden we uiteindelijk beginnen aan het hoofdgerecht, door de patat zat per ongeluk een stuk spek wat er niet in hoorde. . We wilden nog graag een nagerecht bestellen maar de bediening was nergens te zien en kwam niet tevoorschijn dus zijn we zelf maar naar de gang gelopen om direct af te rekenen. Al met al erg teleurstellend, er werden geen excuses gemaakt, dat verbaasd ons enorm. We zullen het anderen niet aanraden op deze manier.
Geronio W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De bediening was zeer vriendelijk, maar heeft weinig kennis vd producten. Eten was matig, was merkbaar dat ze werken diepgevroren vlees. Wildzwijnhaas was taai en biefstuk was melig van structuur. Garnituur daarentegen was smakelijk! Koffie was slootwater, zonde!! De inrichting en ambiance verdienen de meeste punten.
Katy V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Top! Heerlijke verse producten, goede kaart. Verzorgd en gezellig restaurant. Snelle service. Brandschoon toilet. Mooie omgeving.