Brasserie 14

Elspeterweg 14 8071 PA Nunspeet Nederland Kaart
32-341204614

Over het restaurant Brasserie 14

Bij Brasserie 14, gelegen in het mooie Nunspeet, kun je heerlijk borrelen of genieten van een eerlijke lunch of diner. Het interieur is afgestemd op de mooie omliggende natuur waardoor je fijne sfeer nog beter kunt proeven.

Drink een kopje koffie met je vrienden of blijf nog wat langer hangen en probeer de heerlijke lunch, borrel of diner. Geniet nog van wat goede, bijpassende wijnen na bij de wijnbar om de avond perfect af te sluiten.

Een ontbijtje met een lekkere kop koffie, lunch, borrel of diner, Brasserie 14 in Nunspeet is van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Brasserie 14

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 14

V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alles was naar wens. Leuke bediening. Ook het ontbijt was goed . Genoeg keus voor een ieder.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Erg goed gegeten!!!Aanrader!!! Eendenborst gekozen. Super
Vriendelijk personeel, mooie kamer. We hebben een leuke avond genoten
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mooie locatie, heerlijke wijnen, middelmatig eten, bediening zou meer om zich heen mogen kijken of gasten iets van hen zouden willen vragen. We zagen diverse gasten aan tafels proberen hun aandacht te trekken.
M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We werden geholpen door fijne en vriendelijke bediening. Ook hebben we heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Top, voor herhaling vatbaar!
B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bediening welwillend maar (te) onervaren. Een fles wijn die niet geopend kan worden en als het uiteindelijk met hulp wel lukt gewoon plompverloren op tafel wordt gezet zonder te laten proeven en in te schenken kan natuurlijk niet.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Met veel plezier hebben we voor de zoveelste keer genoten van een heerlijk lunch in een prachtige omgeving. De bediening was onderhoudend en vriendelijk.
wehrmann12 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het verrassing drie gangen menu was heerlijk ,het biertje was lekker en de rode en witte wijn was ook lekkker.
Het Hotel was ook prima en de omgeving is ook heel mooi en rustig,goed om te fietsen
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goed eten voor een goede prijs
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Slecht service, niet proactief. Veel moeten vragen en niet relaxed gegeten daardoor.Geen aanrader, totaal geen overzicht
H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De voorgerechten waren goed, maar de hoofdgerechten naar onze mening niet. Het vlees van mijn man zat vol zenen en de eend was qua smaak goed, maar absoluut niet mals, eerder taai en dat hoeft niet zo te zijn bij eend. De bediening was ontzettend aardig. Al met al een veel te duur etentje, want goedkoop is het niet.
M.L. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben hier gezellig geluncht. Goed eten, snel opgediend in moderne lichte omgeving.
We hadden de satéschotel, zalm, hamburger angus en heerlijke patatjes erbij. Prima.
We gaan hier vaker eten.
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De 2e keer in 2 maande dat we gegeten hebben bij Brasserie 14, deze keer ter ere van ons 7 jarig huwelijk.. De vorige keer was het heerlijk maar deze keer was hetzelfde voorgerecht beduidend anders(slechter) ook duurde het erg lang. Vervolgens werd er een verkeerd hoofdgerecht geserveerd waardoor alles weer mee moest en we extra moesten wachten. Ondertussen bestelden we drinken dat na 10 minuten werd gebracht, helaas niet de bestelde witte maar rode wijn.Anderhalf uur na ontvangst konden we uiteindelijk beginnen aan het hoofdgerecht, door de patat zat per ongeluk een stuk spek wat er niet in hoorde. . We wilden nog graag een nagerecht bestellen maar de bediening was nergens te zien en kwam niet tevoorschijn dus zijn we zelf maar naar de gang gelopen om direct af te rekenen. Al met al erg teleurstellend, er werden geen excuses gemaakt, dat verbaasd ons enorm. We zullen het anderen niet aanraden op deze manier.
Geronio W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De bediening was zeer vriendelijk, maar heeft weinig kennis vd producten. Eten was matig, was merkbaar dat ze werken diepgevroren vlees. Wildzwijnhaas was taai en biefstuk was melig van structuur. Garnituur daarentegen was smakelijk! Koffie was slootwater, zonde!! De inrichting en ambiance verdienen de meeste punten.
Katy V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Top! Heerlijke verse producten, goede kaart. Verzorgd en gezellig restaurant. Snelle service. Brandschoon toilet. Mooie omgeving.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Mooi restaurant. Met oudjaar in combi met een verblijf in het hotel gegeten. Ivm oudjaar was het een buffet. Het eten was prima. Restaurant mooi ingericht in kerst/oudjaar sfeer.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Kerstmenu. Voor en nagerecht uitstekend! Vlees van het hoofdgerecht was niet wat ik ervan verwacht had. Het leek wel gekookt ipv gebakken, waardoor het, overigens goede, stukje vlees wat taai aandeed. Ik eet overigens over het algemeen geen rundvlees in restaurants omdat het klaarmaken ervan een kunst is. Dit (vooroordeel?) werd hier bevestigd. Verder alle lof voor de voor- ,na- ,en bijgerechten en de vriendelijke bediening. We zullen hier nog wel eens terugkomen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vriendelijk en service gericht personeel.
Vlotte bediening van kwalitatief goed eten.
Gezellige avond gehad in sfeervolle entourage.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima wildmenu, mooi voorgerecht, heerlijke soep, mooi hoofdgerecht met een mooie kennismaking met balkenbrij, nagerecht kon qua opmaak iets beter. Lekkere begeleidende wijnen. Al met al een heerlijke avond.
Bennie B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
1. na lang wachten hebben zelf gevraagd om het brood.
2. in 1 voorgerecht zat een plasticlipje van een deksel.
3. mooi a4ertje van een wildgerecht, geen wild aanwezig.
4. hoofdgerecht vlees prima, de rest summier (patat met kommer reepjes).
5. patat bij besteld niet gekregen.
6. nagerecht sorbet in wijnglazen met grote eetlepels.
Wij moesten dit jaar het jaarlijkse etentje met de familie organiseren, maar we zijn helaas zeer teleurgesteld dat we dit bij Brasserie 14 hebben gehouden. Voor ons zelf maar ook richting de familie.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vlotte bediening, gerechten waren heerlijk, toetjes om te smullen. Goede koffie. Leuk hoor. We komen terug. :)