Brasserie 14

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 14

Eldrid F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hier komen wij alle drie weer graag terug: perfecte ossehaassate op een lekker fris groentebedje met daarbij knapperige friet. In alle eenvoud uitstekend! Ook de bediening was snel en vriendelijk.
Amichai C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prima eten, uitstekende service
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed restaurant, vriendelijke bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Praktisch gelegen tegenover de schouwburg Amstelveen
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De inrichting is ouderwets en vooral somber. Maar de kwaliteit van het eten en de service maken veel goed.

Vreemd dat een recensie geven minimaal uit 120 tekens moet bestaan!
T. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na 5(!) kwartier wachten zonder eten vertrokken: men was het bonnetje met de bestelling kwijt! Geen drankje om het wachten te verzachten. Pas toen we met onze jas aan stonden, bleek onze maaltijd ineens klaar te zijn. Leuke service als je ruiim van te voren gereserveerd hebt i.v.m. theaterbezoek.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wij hebben hier meerdere keren gegeten en het was weer zoals verwacht, ik heb geen verder commentaar, en tot de volgende keer
Carolyn H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten, vriendelijke en prettige bediening (belangrijk pluspunt), moderne inrichting is niet geheel onze smaak maar ok. Er is weinig ruimte tussen de verschillende 2 persoons tafels, waardoor je ook de gesprekken van je buren kan volgen als je op 1 van deze plekken zit. Voor het leggen van nieuwe contacten en gezelligheid kan dat leuk uitpakken, voor diegene die iets meer privacy waarderen is dat minder aantrekkelijk.
ezwart01 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jammer dat de prijsafspraak van het driegangenmenu bij het afrekenen glashard ontkend werd. Bovendien 1 uur wachten voordat je voorgerecht krijgt en tussentijds ook, terwijl het restaurant tamelijk leeg was, nog weer lang moest wachten.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben simpelweg echt lekker gegeten. We hadden flinke porties op ons bord, en er was snelle en vooral vriendelijke bediening. Reden genoeg om vaker bij Brasserie 14 te gaan eten.
Gabriella W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eerste indruk leuk en gezellige zaak, maar wat een tegenvaller! Eten meerdere malen verkeerd, laatste poging werkelijk onsmakelijk. Alleen een pluspunt voor de frietjes, heerlijk.
Heren namen het wel goed op maar stonden helaas binnen, dames erg ongeïnteresseerd en onvriendelijk, De druppel was de arrogantie van de dame waar ik de bon aanvroeg.
Een glimlach staat een stuk vriendelijker.
Jammer genoeg niet voor herhaling
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, spareribs vielen van het bod, lekker mals. botervis was ook erg lekker, en de steak was precies goed. zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
omdat we in het restaurant de enige gasten waren hadden men alle tijd voor ons. gezellig even een babbeltje maken hoort ook bij gastvrijheid
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima en de muziek viel zelfs niet op. Mijn ideaal is altijd nog: restaurants zonder muziek. Niemand luistert, men gaat harder praten om er bovenuit te komen , dus teveel lawaai. Hier net goed.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
ik kom hier graag terug, en niet alleen omdat het bij mij om de hoek is, het is een uitstekende gelegenheid om lekker te eten
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De kaart is niet erg avontuurlijk, maar het eten is goed. De service was goed: wat taai vlees werd gecompenseerd met een gratis nagerecht. De aankleding van het restaurant is saai en de bank is versleten. Maar de accoustiek is goed.
Biancat .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima setting tafels dicht bij elkaar, maar ver genoeg. Wij hebben lekker gegeten met gebruik van de actie van AH.
Vond 40 euro voor t 3 gangen menu wel een beetje aan de hoge kant.
Fijn dat er wordt meegedacht met glutenvrij eten.
sah.besters .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Op het terras op het Plein gegeten. Leuk 3-gangen keuze menu's. Prima voor-, hoofd- en nagerechten. Heerlijke, smaakvolle, knapperige frites bij het hoofdgerecht. Helaas geen wijnkaart (alleen keuze uit sauvignon-blanc, chardonnay en 'n malbec/merlot huiswijnen; kwaliteit redelijlk). Bediening hier als altijd goed en vriendelijk.
Aanbevolen dus.
carina P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hadden een tafel om19.00 uur op zaterdagavond. Bij binnenkomst werd er al gelijk gezegd dat we snel met bestellen moesten zijn, want de keuken ging om 20.00/20.30 uur dicht. Dus vlot voor- en hoofdgerecht besteld. Het was opzich best lekker. Na het hoofdgerecht werd meteen gevraagd of we koffie of een dessert wilde. Dit werd een dessert wat ook gelijk weer uitgeserveerd werd. Tijdens dat wij zaten te eten werd er al opgeruimd. Hierdoor voelde wij ons uiteindelijk niet echt gewenst en zijn dus ook zonder koffie naar huis gegaan. Jammer....
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vorige week donderdagavond geweest. We zijn hier als eerder geweest voordat we naar de schouwburg gingen. Nu gaan we vaker komen! Heerlijk gegeten en de bediening was ook zeer attent.
De nieuwe Kok? kwam persoonlijk aan tafel of alles naar wens was. Zeer betrokken en een aanwinst voor het bedrijf.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke brasserie met eenvoudige kaart. Erg rustig voor een zaterdagavond. Bediening was allervriendelijkst en zeer attent. Heerlijk gegeten voorgerecht Soto soep en hoofdgerecht de rib-eye. Mijn partner had als voorgerecht de slakken en als hoofdgerecht de spare-ribs. Handig om bij de rib-eye voortaan een steakmes te geven in plaats van een gewoon mes, maar wist mij prima te redden. Prima locatie.