Brasserie 14

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 14

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We zochten iets voor een groep van 8 personen, die nog even voor de schouwburg iets wilden eten. Zeer bereidwillig en plezierige bediening. De saté en de burgers waren goed. Kortom: geslaagd etentje voor een schappelijke prijs
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We hebben ruim van tevoren gereserveerd, toch kregen we in eerste instantie de slechtste plek toegewezen, terwijl het restaurant nog bijna leeg was. Gelukkig konden we nog ergens anders zitten.
Het personeel bleef vriendelijk, ondanks de toenemende drukte.
Eten was redelijk en in hoeveelheid voor ons genoeg. Jammer was dat de sliptongetjes voor het bakken niet goed schoon gemaakt zijn. Daar mag het keukenpersoneel wat meer aandacht aan besteden.
Als het restaurant vol zit is het behoorlijk rumoerig.
jeannette N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding was teleurstellend. Veel geld neer moeten leggen voor eten wat het niet waard was. Op de kaart lijken het bijzondere gerechten, echter het zijn maar wat smaken bij elkaar gegooid. Het voorgerecht voor mij was wat brokken geitenkaas (feta?) met veel te veel ontbijtkoek waardoor het helemaal uit verhouding was. Het hoofdgerecht was redelijk, maar absoluut niet bijzonder. Geen uitleg bij het geserveerde gerecht. Het nagerecht, was ook maar wat smaken bij elkaar. De bediening was niet alert, soms erg lang wachten en alles ging op een automatische piloot, er was geen passie te bemerken. Erg jammer voor zoveel geld.
Eldrid F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hier komen wij alle drie weer graag terug: perfecte ossehaassate op een lekker fris groentebedje met daarbij knapperige friet. In alle eenvoud uitstekend! Ook de bediening was snel en vriendelijk.
Amichai C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prima eten, uitstekende service
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed restaurant, vriendelijke bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Praktisch gelegen tegenover de schouwburg Amstelveen
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De inrichting is ouderwets en vooral somber. Maar de kwaliteit van het eten en de service maken veel goed.

Vreemd dat een recensie geven minimaal uit 120 tekens moet bestaan!
T. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na 5(!) kwartier wachten zonder eten vertrokken: men was het bonnetje met de bestelling kwijt! Geen drankje om het wachten te verzachten. Pas toen we met onze jas aan stonden, bleek onze maaltijd ineens klaar te zijn. Leuke service als je ruiim van te voren gereserveerd hebt i.v.m. theaterbezoek.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wij hebben hier meerdere keren gegeten en het was weer zoals verwacht, ik heb geen verder commentaar, en tot de volgende keer
Carolyn H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten, vriendelijke en prettige bediening (belangrijk pluspunt), moderne inrichting is niet geheel onze smaak maar ok. Er is weinig ruimte tussen de verschillende 2 persoons tafels, waardoor je ook de gesprekken van je buren kan volgen als je op 1 van deze plekken zit. Voor het leggen van nieuwe contacten en gezelligheid kan dat leuk uitpakken, voor diegene die iets meer privacy waarderen is dat minder aantrekkelijk.
ezwart01 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jammer dat de prijsafspraak van het driegangenmenu bij het afrekenen glashard ontkend werd. Bovendien 1 uur wachten voordat je voorgerecht krijgt en tussentijds ook, terwijl het restaurant tamelijk leeg was, nog weer lang moest wachten.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben simpelweg echt lekker gegeten. We hadden flinke porties op ons bord, en er was snelle en vooral vriendelijke bediening. Reden genoeg om vaker bij Brasserie 14 te gaan eten.
Gabriella W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eerste indruk leuk en gezellige zaak, maar wat een tegenvaller! Eten meerdere malen verkeerd, laatste poging werkelijk onsmakelijk. Alleen een pluspunt voor de frietjes, heerlijk.
Heren namen het wel goed op maar stonden helaas binnen, dames erg ongeïnteresseerd en onvriendelijk, De druppel was de arrogantie van de dame waar ik de bon aanvroeg.
Een glimlach staat een stuk vriendelijker.
Jammer genoeg niet voor herhaling
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, spareribs vielen van het bod, lekker mals. botervis was ook erg lekker, en de steak was precies goed. zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
omdat we in het restaurant de enige gasten waren hadden men alle tijd voor ons. gezellig even een babbeltje maken hoort ook bij gastvrijheid
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima en de muziek viel zelfs niet op. Mijn ideaal is altijd nog: restaurants zonder muziek. Niemand luistert, men gaat harder praten om er bovenuit te komen , dus teveel lawaai. Hier net goed.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
ik kom hier graag terug, en niet alleen omdat het bij mij om de hoek is, het is een uitstekende gelegenheid om lekker te eten
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De kaart is niet erg avontuurlijk, maar het eten is goed. De service was goed: wat taai vlees werd gecompenseerd met een gratis nagerecht. De aankleding van het restaurant is saai en de bank is versleten. Maar de accoustiek is goed.
Biancat .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima setting tafels dicht bij elkaar, maar ver genoeg. Wij hebben lekker gegeten met gebruik van de actie van AH.
Vond 40 euro voor t 3 gangen menu wel een beetje aan de hoge kant.
Fijn dat er wordt meegedacht met glutenvrij eten.
sah.besters .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Op het terras op het Plein gegeten. Leuk 3-gangen keuze menu's. Prima voor-, hoofd- en nagerechten. Heerlijke, smaakvolle, knapperige frites bij het hoofdgerecht. Helaas geen wijnkaart (alleen keuze uit sauvignon-blanc, chardonnay en 'n malbec/merlot huiswijnen; kwaliteit redelijlk). Bediening hier als altijd goed en vriendelijk.
Aanbevolen dus.