Brasserie 14

nico107 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Luca D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellig restaurant alleen de tafeltjes stonden iets te dicht bij elkaar waardoor je weinig privacy hebt. Verder was het eten en de service goed.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was erg lekker, wel duurde het vrij lang voor we voor- en hoofdgerecht geserveerd kregen. service van de bediening was ok maar niet bijzonder
Willem-IV .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel leuk restaurant met een prima bediening. Echt een aanrader. We werden uiterst hartelijk ontvangen. Het eten was prima en stond snel op tafel. De bediening was erg attent.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Na een boekpresentatie bij een mooie boekhandel om de hoek waren we in de stemming om niet al te uitgebreid iets te eten. Brasserie 14 zit op de hoek en heeft ook boven een aardig restaurant. Voor de deur is er een schaatsbaan gemaakt en er staan wat houten kerstkraampjes zoals je ook wel ziet bij de Duitse kerstmarkten. Daarop heb je van bovenaf goed zicht en het ziet er gezellig uit.
We werden vriendelijk ontvangen en we mochten de drie droge witten wijnen proeven voordat we de Sauvignon Blanc kozen. Niets bijzonders, maar dan ook schappelijk geprijsd. Water is van Bru en prijs is OK. Vooraf de garnaalkroketjes om te delen en dan had ieder een apart bordje wel aardig geweest, maar ala. De kroketjes waren zo te proeven niet in eigen keuken bereid, maar best goed. Dat was anders met de saté (droog alsof er eerst soep van was gekookt) en de bavette die op zich prima was maar niet dwars op de draad gesneden. Tja, en dan heb je toch een weerbarstig hoofdgerecht.
Voorgelegd aan de bediening die later meldde dat het volgens de keuken precies goed was.
Dan ben ik klaar en hoef ik daar ook geen toetje of koffie meer.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik heb daar gegeten met een vriendin, de bediening is goed en snel.
De keuze in gerechten is lekker gevarieerd.
De gerechten waren lekker warm en werden mooi geserveerd.
We gaan er zeker nog wel een keertje eten.
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Relaxte gelegenheid, ook al zit het vol. Attent personeel. Kaart is aan de prijs (driegangen 34,50). Gerechten zijn goed, maar niet bijzonder. Goed zittende bank. Restaurant heeft twee verdiepingen en ligt in een heel aardig winkelcentrum. Tegen tienen ging de zaak daarom al dicht.
Jteunen94 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Na een dagje Amsterdam goed ontvangen in Amstelveen. Prettige bediening en goed gegeten.
Carpaccio en gamba's waren goed en de biefstuk was mooi mals en goed gebakken.
Erg gezellig gegeten. Geen extra franje en poespas, maar dat hoeft zeker niet.
Bedankt.
Gidon V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik vond het lekker eten en we kregen meer dan genoeg! Goede bediening en erg lekkere wijn. Ik had een mosterdsoep vooraf, waar ik erg over te spreken ben
I.konert .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met AH-actie prima gegeten. Lekkere carpaccio, prima biefstukje / grote hoeveelheid spare ribs en toetje kon gewoon ingeruild worden voor kop koffie. Service was goed, geen lange wachttijd.
Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hebben gebruik gemaakt van de AH actie en dan is de prijs kwaliteit prima!
Carpaccio, Wague Burger en Dame blanche gegeten. De kalfslever en spareribs van de tafel genoten waren ook goed de kabeljauw, was een stuk minder, waren van die diepvries 'chunks'.

Persoonlijk had ik wel het gevoel dat je in een lunchroom zat die het diner er maar 'even' bij doen.
toch begrijp ik wel dat ze gemiddeld goed scoren, misschien gewoon niet mijn zaak zeg maar.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Eten is niks bijzonder simpel en eenvoudig in elkaar gezet.
Niet goed op smaak.
Vanuit de keuken luid gepraat.
Bedienend personeel klantvriendelijk en behulpzaam.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Hebben met z'n tweetjes gezellig en lekker gegeten.Het restaurant was behoorlijk vol, maar door onze reserv ering hadden we een fijn tafeltje.
Xander C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Zeer slechte bediening, meerdere malen bestelling verkeerd opgenomen of gewoon vergeten! Door verschillende serveersters. Er werd ook bijzonder laconiek op gereageerd. Probleem werd niet opgelost, geen excuus, niks. Ik kom er niet meer.
Xander C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Super slechte bedoening op het terras. Lang wachten. Bestellingen die niet doorkomen. Onvriendelijk personeel. Ook het eten is matig, tosti's zijn goed geroosterd en koud.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met de AH actie bij Brasserie 14 gegeten. Goed eten en vriendelijke bediening. De kaart was niet super bijzonder, maar juist voor de standaard gerechten kun je er prima terecht en is het eten goed!
Gio53 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten met de ahrestaurantactie was heel goed, we hadden met het gezelschap drie verschillende hoofdgerechten: kabeljauw perfect gegaard, de lekkerste spareribs en een super malse biefstuk van ossenhaas. Voorgerecht carpaccio gewoon zoals het hoort. Ook genoeg tijd tussen voor- en hoofdgerecht zodat het even kon zakken. Aardige bediening die bij onze aankomst vertelde welk deel van het terras het minst winderig zou zijn. Hele fijne avond gehad. Brasserie 14 heeft hiermee de kans gegrepen om zich op de kaart te zetten.
Adb1973 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Misschien hadden ze niet zo'n beste avond, alles is een momentopname. Dit lijkt me geen restaurant om met kinderen naartoe te gaan. Ik vond het personeel niet bepaald pro actief in de benadering en er werden behoorlijk wat foutjes gemaakt of dingen niet gevraagd. We hebben meer dan twintig (30?)minuten op ons toetje gewacht dat bij binnenkomst al genoteerd was. Naar de wensen van de kinderen werd niet gevraagd.
Kwali- en kwantiteit van de carpaccio was goed, garnering ook, de garnalen waren melig. Naar gewenste biefstuk garing werd niet gevraagd. Kinderporties zijn klein en totaal zonder groente of garnering. De Wagyu burger kwam ook zonder garnering. Kinderfriet was slap en bleek, de friet bij de gerechten was dubbel gebakken en een stuk lekkerder.
Ik zou niet snel terugkomen echt beetje matig zelfs met korting van restaurant actie. Jammer want zo te lezen kunnen ze het wél.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vandaag heerlijke lunch gehad onder een grote parasol met een zalig zuchtje wind. Liepen langs, vonden de plek heel leuk en zijn gaan zitten. Geen spijt: op aanraden vriendelijke bediening 4 kleine (verschillende) broodjes met (verschillende soorten) vis genomen. Broodjes waren warm en knapperig en de vis was supervers. Toppertje dus. Maar ook de garnalenkroketjes van manlief vielen bijzonder in de smaak. Tel hierbij het lekkertje Texels biertje, de uitstekende Malbec en het behulpzame personeel bij op en je hebt een restaurant gevonden waar je terug wilt komen.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Onze 41e trouwdag gedineerd met 2x de quiche als voorgerecht en de wagyuburger en biefstuk (te doorbakken) maar toch nog smaakvol als hoofdgerecht en 2x de crème brûlée na. Aardige bediening, een aanrader dus!!!