Brasserie 10

Meer informatie over restaurant Brasserie 10

• : Parkeerplaats

Arthur63 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
De weg door het groen, de koeien en watervogels leidt naar de golfclub in Amstelveen waar Brasserie 10 is gevestigd. Bij aankomst een mooi terras (helaas geen geschikt weer om van het terras gebruik te maken), de buitenkant van het restaurant is vrij donker en geeft niets prijs over de binnenkant, namelijk gezellig en sfeervol. Bij aankomst bleek onze reservering niet geregistreerd te zijn, terwijl wij toch echt hadden gereserveerd. Gelukkig kregen wij een plaats in de serre. Erg vriendelijke bediening, helaas was er op dat moment geen wijnkaart beschikbaar omdat men bezig was de wijnkaart te vernieuwen en/of aan te passen. De wijnen die werden genoemd waren de huiswijnen die op de menu kaart staan vermeld. Wij begonnen daarom met een Verdejo uit de Rueda die prima smaakte. De bediening was wel zo vriendelijk om te achterhalen welke wijnen er nog waren die niet op de menu kaart stonden, ging dan wel per fles. Op zich geen probleem, echter als de wijnkeuze "beperkt" is, dan was het een goede geste geweest om wat er nog buiten de kaart was per glas aan te bieden. Wij kozen voor een Sauvignon Blanc uit Nieuw Zeeland, deze paste prima bij ons hoofdgerecht van schol met Hollandaise saus, de vis smolt op de tong, heerlijk. Het voorgerecht bestond uit pulled pork met geroosterd brood en Amsterdamse ui in een korstje gefrituurd (apart en erg lekker) en een cocktail van rivierkreeftjes. Hoewel niet op de kaart vroegen wij of er een kaasplankje beschikbaar was. Uit navraag bleek dat er op dat moment maar drie soorten kaas beschikbaar waren die de kok liever niet wilde serveren, niet omdat het mindere kwaliteit betrof, maar wij werden geïnformeerd dat het niet iets bijzonders was en de kok zijn gasten liever "echt iets goeds" voorzet. Dit soort eerlijkheid kunnen wij alleen maar waarderen. Na werd het koffie met zoetigheden die wij bij de haard in de lounge stoelen hebben genuttigd. Al met al paar kleine slordigheden, de attente en vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten maakt het meer dan goed. Als de wijnkaart weer op orde is en er hopelijk een kaasplankje op de kaart staat komen wij zeker terug.
J.A. G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Brasserie 10,D
Diverse keren geluncht salade Amsteldijk prima !
bediening is west nederlands anders dan de rest van dit grote land !
er zijn uitzonderingen maar een meer vriendelijker personeel zou de zaak goed doen!!
Danielle J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij zijn 12-05-2017???? getrouwd bij
Brasserie 10 te Amstelveen en aansluitend hebben wij ook ons feest gevierd bij Brasserie 10. Het was in 1 woord GEWELDIG!!
Wat een super mooie locatie en natuurlijk de prachtige inrichting van Rivièra Maison maakt het plaatje helemaal compleet. Het eten, drinken en de overheerlijke hapjes warenecht voortreffelijk en wat een professionele vriendelijke bediening is er bij Brasserie 10. Alles was tot in de puntjes geregeld door Jessica Koch & collega's en niets, maar dan ook echt niets, was te veel voor het super lieve en vriendelijke personeel van Brasserie 10. Kortom wij hebben echt, zeker mede ook door het hele team van Brasserie 10, een onvergetelijke prachtige trouwdag gehad.

Dank daarvoor Brasserie 10!

Dylan & Danielle Jonker
Suzy E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Afgelopen vrijdag 9 september naar brasserie 10 geweest voor een High Tea. Van te voren gereserveerd glutenvrij. Bij binnenkomst werd ons verteld jullie tafel is om de hoek. We mochten dus op eigen houtje de tafel zoeken, was gelukkig niet zo moeilijk want het was de enige tafel in het snikhete restaurant. Vrijwel gelijk kwam de ober met 2 potten lauwwarm water die geparkeerd werden op een kapot thee rechaudje.Niet lang daarna volgde een eimuffin/ mini quiche? en een schaal met 5 stukken bruin stokbrood{uit pak} met brie en stukken wraps{uit pak} met gerookte zalm. Na gevraagd te hebben of het wel glutenvrij was werd ons verteld dat de kok het niet wist. Er werden snel even 2 nieuwe broodjes gemaakt. Wraps zelfde verhaal, we vroegen de jongedame of de chef dan maar op de verpakking wilde kijken. Alternatief werd een salade van bijelkaar gesprokkelde ingrediënten. Na een lange pauze waarbij wij moesten aangeven dat het wel erg lang duurde, kregen we een schaal met mini snacks van croissantdeeg{overduidelijk uit pak} gevolgd door scones{ krokant gebakken mini krentenbolletjes} met god weet wat voor rare room en duistere jam geserveerd en daarna een etagiëre gevuld met mini diepvries gebak waartussen toefjes slagroom, uit spuitbus, die door de warmte vrijwel meteen vloeibaar werden. Daarna kwam ook nog 2 schaaltjes met fruit{het enige verse} De rekening bleek meer dan de advertentie folder want volgens de ober hadden we meer gehad dan op de folder stond. Dat was dus €19,75 voor allemaal spul uit een pakje.
Stella W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een superleuk gelegen restaurant bij de golfbaan in Amstelveen. Wij eten er geregeld met mijn moeder of de hele familie en ik lunch er wel eens met een vriendin. Erg goed eten. Redelijk vriendelijke bediening, kan soms wel wat lang duren allemaal..
Maar de sfeer is goed, het eten erg goed,, de inrichting mooi en het uitzicht idem.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Redelijke lunch, bediening mag attenter zijn en iets minder hoi piepele poi gedrag. Binnen vrij donker echt clubhuis voor een golfbaan. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Voor de 3de keer hier gegeten. En een wisselende kaart om de zoveel tijd. Heerlijke zalmtartaar gehad als voorgerecht. De pulled pork en biefstuk mag ook heerlijk mals. Altijd goede service, zeer attent en vriendelijk. Interieur is sfeervol en huiselijk. We gaan alyijd voldaan weg hier
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Vorige week met mijn vrouw hier gegeten. Vooraf lekker een wijntje en broodje aan de bar. We mochten zelf bepalen wanneer we aan tafel gingen, relaxed!
Daarna het 3-gangen menu buiten de kaart om genomen. Zeer lekker! Zalmtartaar, entrecote en chocolade salami. Zeer goed!! Daarbij een goede Merlot en de avond was top! Bediening was gezellig maar toch volgens de etikette! We komen hier zeker terug!!
BaasYva .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Vanmiddag even geweest voor wat te drinken en wat "finger-food". Bier was lekker koud ! Witte wijn was prima. Bitterballen top, ossenworst ook prima (alleen het Amsterdams zuur was wat karig....) en het plankje brood met boter en kruidenboter was ook top ! Allemaal prima. Helaas kregen wij geen bestek en servieten..... dit, na even wachten of het nog komt, van een andere (reeds ingedekte) tafel gepakt. Een misser, jammer !
Maar voor de rest was de bediening zeer vriendelijk en attent.
374 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Al diverse keren wezen eten, betaalbaar, ieder seizoen weer andere gerechten,heerlijke wijnen en in de keuken een superchef die met name de kip fantastisch bereidt. Garnituur voldoende en kan onbeperkt bij besteld worden. HEEL erg vriendelijke bediening, leuke inrichting en zomer en winter fijn terras.
Sven P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op 1e kerstdag een geweldig kerstdiner gehad bij Brasserie 10 met 8 personen. De ambiance, het eten en de bediening waren fantastisch! We zaten in De Serre en dat is eigenlijk de mooiste plek van het restaurant. De prijs-kwaliteitverhouding van dit restaurant is super. Dit zou je niet verwachten van een restaurant bij een golfbaan/club.
Hier zullen we zeker vaker terugkomen. En echte aanrader!
Top!
Marronniek .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Zondagavond 25 oktober 2015
met vier personen gereserveerd. Wij bestelden kalfsribeye maar even later kwam de de man die ons bediende vertellen dat de ribeye s helaas op waren en bood daarvoor mede namens de kok uitgebreid zijn excuses aan tevens met de mededeling dat het restaurant ons ter compensatie voor het ongemak ons voor vier personen een gratis grand dessert aanbood
In plaats van ribeye s toen tournedos en parelhoen besteld. Vanaf de amuse tot en met het grand dessert was het een groot fantastisch smaakvol eetfestijn. En wat een super lieve en attente bediening. Al het personeel wat dienst deed op zondag 25 oktober geweldig bedankt voor de fantastische culinaire avond. Het was niet de eerste keer dat wij bij Brasserie 10 gegeten hebben en zeker niet de laatste keer. Het was top top top. Groetjes namens ons alle vier Ron Putter
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een familie etentje gehad in dit restaurant. De ambiance is gezellig en ongedwongen. Het geserveerde menu was onevenwichtig van samenstelling, kaas in het voorgerecht en in het nagerecht. De smaak was vlak, miste kruiden. Thuis eet ik smakelijker en mijn naaste tafelgenoot beaamde dit.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
mijn eerst ervaring was super mooie ambiance heel sfeervol a la Rivièra maison en de lunch was heerlijk ook de prijs kwaliteit verhouding.
ook voor partijen geschikt, je kunt ook de serre of de bovenzaal gebruiken.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Erg afgelegen plek en je moet wel een auyo hebben om er te komen, maar als je er eenmaal bent is het erg aangenaam. Inrichting is van Riviera Maison, erg leuk. Geeft het een lekker huiselijk gevoel. We werden erg goed ontvangen en naar ons tafel gebracht. Vriendelijke bediening en verstand van zaken. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart en als je rode wijn besteld wordt er nog naar je voorkeur gevraagd tussen 2 wijnen. Als voorgerechten hadden we de iberico en chorizo salade wat wel lekker was. De gerookte zalm en de steaktartaar waren echt heerlijk. Creatief en klassiek en ook nog eens heel erg vers. Als hoofd hadden we de kalfsribeye, wat echt een aanrader is. Heerlijk mals vlees en goed op smaak gebracht met een goede pestosaus ernaast. De salade amsteldijk is een hele volle salade dat het zelfs op borden werd opgediend. Ook erg smaakvol en qua volume zeker voldoende. Een hele sfeervolle en smaakvolle avond gehad hier, zeker een aanrader.
ElianneMalcorps .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Brasserie 10, één van mijn favoriete plekjes! Prachtig ingericht door Riviera Maison, erg sfeervol. Het eten smaakt voortreffelijk. Door het boerenlandschap en de mooie weg ernaartoe, waan je je echt even in een andere wereld.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Lekker gegeten bij Brasserie 10. De kabeljauw was voortreffelijk. Simpele kaart, maar wel lekkere en toegankelijk gerechten. Prettig geprijsd. Leuk voor lunch en diner. Ook binnen ziet het er heel sfeervol uit.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijk gegeten op het terras, dat gezellig is en waar men lekker ruim kan zitten. Het voorgerecht van eendenborstfilet was echt smullen. Als hoofdgerecht was de zalm ook superlekker. Het lamsvlees en de kalfsribeye waren ook heel smakelijk, al mocht er wel iets meer pit in. Maar bijv. bij de rode wijnsaus was de wijn ook heel goed te proeven, echt goed. Als dessert was de huisgemaakte tiramisu heerlijk en de likeur was heel subtiel. De jonge bediening is supervriendelijk en foutloos. Als men het niet erg vindt om via een smal kronkelweggetje ernaar toe te rijden, is het absoluut een aanrader!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Gisteren na reservering met 5 personen gegeten. De bediening heeft ons het 'specialiteiten'menu aangeraden omdat het extra lekker zou zijn. De hoofdmaltijd ervan was 5-6 euro hoger gepreijsd dan alle andere hoofdmaaltijden. Twee personen hebben ervoor gekozen. Het vlees was verschikkelijk! Het was niet te herkennen als wat het had moeten zijn. Brokken van 4x3x7cm lagen op het bord en leken eerder op schoenzolen dan op entrecote, helemaal doorgebakken en hard. Dat zij met iets dergelijks op de proppen durven komen! Daarbij was een smakeloze combinatie van enkele rauwe kleingesneden groentes in een soort vaas en pommes frites waarschijnlijk uit aardappelpap, geen echte aardappelen. De ruimte is gezellig maar het eten is verder pover.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Zijn hier al weer een paar keer geweest en blijven het een uitstekende locatie vinden om even gezellig en betaalbaar te gaan eten. Dit keer gekozen voor de aangeklede kipsaté met als nagerecht de tiramisu en irish koffie. Was totaal geen verkeerde keuze.