Brassen op de Brink

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Even een snelle lunch met zoonlief. Officieel was men vanaf 11.00 uur geopend, maar toen we weggingen tegen 12.15 was alles pas toegankelijk. De snelheid van bediening is niets mis mee, maar enige service met een smile heb ik niet kunnen ontdekken. Prijs-kwaliteit verhouding was goed.
De schoonmaak moet dringend eens onder handen genomen worden. In de hoekjes zat spinnenrag, een enorme hoeveelheid stof en iets dat ooit eetbaar moet zijn geweest. Niet-schoon is echt funest in de horeca
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wij aten hier vorige maand met een socialdeal een driegangen menu. Ik herinner me twee hele lekkere gangen: het voorgerecht dat uit stukjes kip en gemarineerde gebakken champignons bestond, en het hoofdgerecht dat de twee lekkerste slibtongetjes waren die ik ooit gegeten heb. Heerlijke verse , stevige slibtong, goed gebakken. We zaten op het terras. Het was druk en we werden vriendelijk bediend. We waren heel tevreden, de kwalitieit van de slibtong was uitzonderlijk.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor een zaterdagavond te weinig personeel. Vaste klanten krijgen genoeg aandacht. Eten was redelijk, de carpaccio vond ik erg nat, ik had hem zonder ruccola besteld, maar kreeg hem met. Er wordt geen enkele keer gevraagd of we nog iets wilde drinken. Vuile vaat bleef enorm lang op tafel staan. Jammer had er meer van verwacht.
Truusje8 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren avond hier voor het eerst geweest via een social deal die we hadden gekocht, nou mocht de social deal meer van deze actie te koop hebben, houden we ons aanbevolen!
Dik voor elkaar deze brasserie, tenminste geen karig mandje brood, maar gewoon lekker veel stokbrood met kruidenboter!
De biefstuk puntjes waren ook van goede proportie, en prima van smaak!!
Kom maar op social deal.......wij zijn de volgende keer weer van de partij!
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vanavond met 3 personen ( waarvan 1 persoon glutenvrij) in deze brasserie gegeten.
Vooraf : salade geitenkaas met pijnboompitten ( heel smakelijk!) en de anderen een carpachio salade ( fijntjes!). Als hoofgerecht kwam er een sate- schotel en een gambaschotel op tafel. Aangevuld met een schaal frietjes en salade. Bij het hoofdgerecht : warme peultjes, wat een goede combinatie was. Ter afsluiting "banaan in de branding". Heerlijk met caramel saus. Een aanrader!! Twee keer vroeg men ons of het smaakte; de bediening was netjes en het sanitair was schoon. We hadden " social deal "bonnen........We hopen dat ze nog meer van dit soort arrangementen afsluiten in Baarn!
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vrijdagavond, 18.30 en de zaak is COMPLEET leeg. Dat stemt tot nadenken en enige vrees. Echter de gereserveerde tafel stond klaar. Er was duidelijk op ons gerekend.

Het voorgerecht: Een broodplankje was werkelijk één van de beste die ik ooit heb gezien, voor nog geen E7,-- krijg je een een stapel lekkere knapperige en verse broodjes met heerlijke kruidenboter. Er waren zeker 6 of 7 broodjes per persoon. Hier houd ik van. Meestal bestaat een mandje brood uit 5 schilfers broodkorst met een toefje kruidenboter wat veel te weinig is en ook nog eens bikkelhard, want net uit de ijskast.

De hoofdgerechten waren prima. (Mixed Grill, een biefstuk en 2 kindermenu's) Leuk opgemaakt, ruimschoots voldoende (Niemand heeft alles op kunnen krijgen, dat terwijl wij behoorlijke vleeseters zijn) en uitstekend van smaak. Het enige puntje van kritiek is misschien: Laat het toevoegen van peper over aan de gast, de mixed grill was iets te rijk wat peper betreft.

De prijzen zijn vriendelijk en ik moet eerlijk zeggen dat deze locatie er een stuk op vooruit gegaan is, het oude Melrose Place heeft het niet kunnen redden en dat was volledig terecht, ronduit slecht eten, met zo mogelijk nog slechtere bediening.

Hier komen wij graag terug!
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
Even lunchen in een voor mij onbekende plaats. Het ligt centraal dus dat moet goed gaan...zou je denken...
Het was gewoon niet goed. Ik bestel kroket met friet. Wat kun je eraan verprutsen? Een hoop toch nog. De friet was van binnen niet gaar en feitelijk oneetbaar. De kroketten, akkoord correct gebakken. Wat laffe sla met een vage dressing erbij. En was de mayo nog goed?
Het geheel werd afgerond door de muffe donkere inrichting en weinig attent personeel.
Tjonge, Baarn...