Over het restaurant Brass

Monumentale allure met een net zo statige kaart

In het hart van Utrecht, op het Janskerkhof, is Brass gevestigd in een prachtig oud pand. Met een stoer interieur vol koperen elementen is dit een trendy eetgelegenheid temidden van vele uitgaansgelegenheden zoals de stadsschouwburg. De gerechten worden met passie bereidt en de kaart wisselt regelmatig aangezien er louter met dagverse seizoensproducten wordt gewerkt. Ook zijn ze bij Brass gek op wijn, dus ze adviseren je maar wat graag om van jouw avond een complete culinaire ervaring te maken!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Brass

Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wat een mooie zaak is dit! De gastvrouw maakt er echt een feestje van: professioneel maar o zo toegankelijk. De gerechtjes zijn kleine cadeautjes, de wijnen passen mooi.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Weer een topavond gehad bij Brass. Heerlijk buiten kunnen eten, super gerechten en bijpassende wijnen. Met de gazpacho als amuse begon het al top, maar o.a. de open ravioli en het zomer wild waren een heerlijk vervolg. Dank!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, zag er prachtig uit, verse producten, mooie smaken en leuke bediening
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Goed idee, leuke en persoonlijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het lijkt of de gerechten elke keer weer beter worden. Het blijft absoluut op niveau. Daarnaast goede wijnen die met veel kennis worden aanbevolen.
Lotje S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Top tent met echt lekker en verrassend eten! Bediening leuk, met verstand van zaken! Leuk om bijpassende wijntjes te vragen!
T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Fantastisch gegeten bij Brass. Wij hadden een vijfgangen verrassingsdiner met wijn arrangement. Eten was heerlijk en inderdaad verrassend, de wijn paste er heel goed bij en de bediening was subliem. Met een leuk verhaal bij elke nieuwe fles die openging. Wij hebben genoten en kunnen alleen maar zeggen: ga erheen!
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, verassende combinaties, iedere keer opnieuw.
Leuke sfeer, spontane, enthousiaste en professionele bediening. Ik kom zeker weer terug.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heel goed!
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Goed om te weten bij aanvang: je kunt (in tegenstelling tot de meeste restaurants met terras) bij dit restaurant een tafel buiten reserveren! Wisten wij niet, dus automatisch hadden we er eentje binnen toebedeeld gekregen. Maar we konden wel op hun heerlijk terras buiten starten, voordat we moesten verplaatsen voor degene die wel buiten hadden gereserveerd. Prettige sfeer op het mooie plein, middenin de stad. Binnen is de sfeer ook fijn: moderne inrichting met een luxe en tegelijk huiskamer gevoel. Veel licht, prachtig pand. Eten was heerlijk, bediening vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Bijpassende wijnen treffend voor bij de gerechten.
O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
We hadden een top avond met heerlijk eten (persoonlijk door de kok aan tafel gebracht met uitleg) en heerlijk bij passende wijnen (ook heel vakkundig toegelicht)
M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een heel leuk restaurant met heerlijke gerechten, goede uitleg over de wijnen en ontzettend vriendelijk personeel. Echt een aanrader en een upgrade van de stad Utrecht. Het verrassingsmenu met bijpassende wijnen is echt een aanrader.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gegeten op het terras. We hadden een viergangen-verrassingsmenu. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en persoonlijk. Een aanrader.
Christine T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prachtige ambiance, uitstekend eten voor een behoorlijke prijs, en vooral uitstekende bediening. Zeer snel, attent en vriendelijk. Kan het iedereen aanraden. Bijzonder lekker eten en steeds net anders dan anders. Met persoonlijke voorkeuren wordt heel goed rekening gehouden en een klein foutje werd meteen en heel attent hersteld.
Marvin E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Perfecte gastvrouw, prima bediening. De gerechten waren niet alleen plaatjes, maar ook zeer smakelijk. Origineel en metsel ingrediënten die mooi samen gingen.
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wat een fantastische ontdekking opeen prachtige plek! Aales klopt aan dit mooie restaurant met een zeer goede prijs kwaliteit . Wij hebben heerlijk henoten!
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hadden Brass uitgekozen om onze beide verjaardagen te vieren en dat was een goede beslissing. Het restaurant had de tafeltjes buiten gestald vanwege het mooie weer wat wij helemaal prima vonden. Het eten is echt subliem, we hadden een 4-gangen verrassings menu. Kwaliteit is echt uitstekend en de smaken zijn verrassend. Mijn partner had een wijnarrangement erbij en bij elke wijn kregen we een uitgebreide en enthousiaste uitleg, wat wij altijd erg leuk vinden. Echt een aanrader als je wat te vieren hebt of even bijzonder uit eten wilt.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke avond op het terras, voortreffelijk gegeten. 4 gangen verrassingsmenu, met veel aandacht voor gasten wordt er toelichting gegeven op gerechten en bijpassende wijnen. Geweldige avond gehad.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Kostbaar, maar ook uitzonderlijke kwaliteit, daardoor zal het nooit gewoon worden! Kostbaar, maar ook uitzonderlijke kwaliteit, daardoor zal het nooit gewoon worden!
Alain D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Hartstikke leuk restaurant om te gaan eten