BRASS Bistronomique

Guardianenhof 26 5211 WR Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant BRASS Bistronomique

Woensdag t/m Zondag geopend vanaf 12:00 tot 00:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant BRASS Bistronomique

Louise N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Erg vriendelijke bediening. Super kwaliteit tegen gunstige prijs. Aanrader! Op een rustige plek en toch midden in de stad
Haveo V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige, ontspannen en gastvrije sfeer. We hadden een verrassingsmenu. De gerechten waren een feestje om te zien en om te proeven. Het wijnarrangement voegde daar nog een extra dimensie aan toe. Aanrader!
Ron Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
De verschillende smaken in de gerechten vullen elkaar precies aan.
Verrassende ingrediënten zoals een beetje quinoa popcorn bij de salade en klein bolletje piccalilly ijs bij de steak tartaar.
De borden worden fantastisch opgemaakt en de bediening is erg vriendelijk.
Hier wordt met heel veel passie gewerkt.
We waren € 60 p.p. (incl. fooi) kwijt voor drie gangen, drie trapistenbiertjes en koffie met bonbons.
Wij komen zeker terug.
De tafel van Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Zeker voor onze twee dochters van 8 en 10.
Bas V.
Goed gegeten in dit fraai ogende restaurant in het hartje van Den Bosch. Gastvrije ontvangst en ook met de kids werd prima rekening gehouden! De moeite van een bezoekje meer dan waard!
patricia D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg goed gegeten. De klassieker, paling in het groen in een modern jasje. Was heel goed en gebalanceerd in smaak. Niets overheerste. Subtiel. Dan de kalfsentrecote. Ik eet nog maar weinig vlees, maar dit was erg lekker. Kalfs is zoveel zachter en mist de leverachtige smaak die biefstuk soms heeft. Goed gebakken en -heel fijn- niet te bruin. Dessert was heerlijk, bosfruit en chocoladesmaken, bolletje zelfgemaakt frambozen-sorbetijs, muntgelei en frambozengelei. Nergens te veel, heerlijk.
Grootste downer: een Hoppe-koekje bij de thee/koffie. Echt te erg! Hoe kun je alles goed doen en dan een Hoppe-koekje serveren. Jammer.
Dieter L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Echt top. Zeebaars en surf en turf. Oesters vooraf. Heerlijke amuses bovendien. Bediening keurig, hier gaan we vaker heen.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed gegeten bij Brass. Moderne gerechten, goed op smaak, perfecte bedreigingen, spannende ingrediënten en mooie presentatie.
Bediening was oprecht vriendelijk, kundig en zeer gastvrij.
Ook een fijjn terrasje mét zon in hartje centrum. Lekker hoor!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie combinatie van smaken, fijne bediening.
Mila B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wij hebben heerlijk nog in de avond zon op het terras kunnen eten. Een fijne en rustige plek. Het eten was erg smakelijk en de porties ruim voldoende. Vlotte bediening en lekkere wijn. Ik kom zeker terug!
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
De eerste keer, maar zeker niet de laatste! Echt heerlijk eten en een goede zorg voor de gasten. Niets dan lof en we zullen het onze vrienden aanraden. Veel succes lieve mensen.
Zwantine S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten met goede wijnen
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellig nieuw restaurant waar het eten erg goed is.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
3 gangen verassingsmenu was een hele aangename verrassing!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Mooie gerechtjes, leuke bediening met veel kennis over de gerechten en de wijnen. Heerlijk gegeten. Wel aan de prijs. Aanrader!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De kwaliteit van hetgeen op tafel kwam was goed. Prima ossenhaas en zeebaars. Echter voor de prijs hadden we toch iets meer verwacht. Nauwelijks groente. Een amuse tijdens het wachten op het eten had leuk geweest.
Het duurde vrij lang tot het eten kwam, terwijl het erg rustig in de zaak was op dat moment.
Ook wat uitleg als het eten geserveerd wordt zou fijn zijn. Verder wel prettige bediening.
Men kan nog een slag maken om de beleving naar een hoger niveau te brengen.
Tomas A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ronduit geweldig, uitstekende service, goed eten en goede wijn.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
De 4- gangen waren erg goed! Vriendelijk en erg professioneel personeel. Een aanrader dus! :)
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zeer goed eten en goede bediening. Muziekkeuze was niet onze smaak, maar daar kunnen anderen anders over denken.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het interieur past niet bij het eten. Verander naar houten tafels of gebruik wittevtafellakens. Het is te donker binnen.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We zijn aangenaam verrast door het 4 gangen verrassingsmenu. Heerlijke gerechtjes die er ook heel aantrekkelijk uitzagen. Het bijpassende wijnarrengement maakte de smaakbeleving compleet. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. De sommelier weet de juiste wijn bij de gerechten te serveren. Kortom wij hebben een topavond beleefd.