Brasilbinkie Restaurant

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
Duur
Sammi .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We kwamen hier bij toeval, omdat we in de buurt een film gingen kijken. We werden hartelijk ontvangen, maar over het algemeen was de service wat traag. Zo hebben we een tijdje moeten wachten tot er drankjes werden opgenomen, maar ook kwam de jongen met het vlees niet regelmatig langs. Er was veel keus in salade, maar het zag er niet lekker uit. Wij kwamen redelijk vroeg op de avond en het was toen ook niet druk maar alles wat bij het buffet lag, lag daar duidelijk al een tijd (opgedroogd) - erg jammer. Ook de garnalen waren wat aan de droge kant. Vlees van de spies was ook vrij droog, met uitzondering van het lamsvlees. Al met al was dit geen goede ervaring geweest.
Luiza D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik heb gisteren heerlijk bij Brasilbinkie gegeten, de buffet was ontzettend lekker en zag echt mooi uit, ik heb zelfs foto's van gemaakt echt waar was super!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Brasilbinkie. Je krijgt snel drinken en het concept wordt duidelijk uitgelegd. Je wordt voorzien van een stokbroodje met kruidenboter en daarna kan je van alles pakken bij de salade bar. Ondertussen kwam er personeel al vlees voor ons aan tafel af snijden, er wordt vriendelijk gevraagd of je nog wilt. Lekker schaaltje patat erbij gekregen. Het vlees was onwijs lekker en ook een lekker dessert als afsluiter. Zeker een aanrader !
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Op 6 mei schoven we aan tafel bij BrasilBinkie. Vooraf via internet gereserveerd. Het is een beetje het concept van All you can eat. We waren samen met vrienden en hadden gekozen voor het Rodizio menu. Drankjes waren snel besteld en geserveerd. Je kan zoveel salades, rijst etc. pakken wat je wilt en dat zag er allemaal smakelijk uit. Als je je kaartje op de tafel op groen had staan dan kwam de man met de Spies langs met elke keer een heerlijk stuk vlees die dan van de spies werd gesneden en met een tang pakte je het aan. Werkelijk leuk om te zien en natuurlijk om te proeven. Diverse vleessoorten kwamen dan ook langs, van biefstuk tot worstjes en wat al niet meer. Allemaal even smakelijk. Het was behoorlijk druk dat merk je aan het geluidsniveau maar aan eten ontbrak het niet. We kwamen om 19.30u binnen en tegen 23:00u verlieten we het restaurant. We hebben voortreffelijk gegeten en een heerlijke avond gehad. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Malissa_louise .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Gister gegeten samen met mijn man bij Brasilbinkie en wat een gezelligheid! Een leuke gezellige gastheer in de bediening die onze tafel veel aandacht gaf.
Het buffet was vers, uitgebreid en de vleesman kwam vaak langs!
En ook nog een heerlijke cocktail gedronken!

Wij gaan hier zeker nog eens een keer heen!
Elize V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij brasilbinkie we hebben gekozen voor onbeperkt Rodizio echt heerlijk vlees van de bbq en de bediening was ook erg vriendelijk dus wij komen snel weer langs voor een leuke avond
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Ik kan mij niet herinneren dat ik in de afgelopen 20 jaar zo ontzettend slecht heb gegeten! Het vlees is werkelijk niet te eten. Het is waarschijnlijk al eerder op de dag of de dag ervoor klaar gemaakt en wordt dan nog even afgegrild met als resultaat: biefstuk dat naar lever smaakt en vreselijk taai is, lam dat zoooo droog is en niet naar lam smaakt, etc. Het vlees is niet gekruid, er zit werkelijk geen reuk nog smaak aan. De rest vh eten en de entourage zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Binnen een uur weer vertrokken. Echt een schande om dit te durven serveren!!!
Ga E.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Met vriendinnen bij brasilbinkie gegeten. Er wordt aan tafel heerlijk verschillende soorten vlees van een spies afgesneden! En het buffet waar je onbeperkt van kan eten bestaat ook uit heerlijke salades en andere warme vis en vlees gerechten! Service was prima, er kwam regelmatig iemand langs om te vragen of we wilde drinken en de barman heeft een heerlijke cocktail voor ons geserveerd!! Zeker voor herhaling vatbaar!
Denigroothuizen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
ze hebben een verjaardig aanbiediing. dat als je jarig bent, en met 10 persoenen komt, de jarige is gratis, zowel het eten en krijg je nog op tafel een heerlijke cocktrail in een ananas. daarnast komnen ze bij je tafel met intrumenten om live muzuik te spelen. Kortom elke keer een hele bijzondere ervaring bij Brasilbinkie.
Sher S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voor het eerst heb ik zo slecht gegeten. De service was ver te zoeken. In Brazilië wordt je beter behandeld. Er vielen water druppels van het plafon. Vliegjes die langs kwamen vliegen. De bediening is maar 2 x keer langs geweest om te vragen wat wij wilden drinken.
En ik snap dat ik voor de prijs niet veel hoeft te verwachten. Dus zelf prijs / kwaliteit verhouding was nergens te vinden. Lopend buffet was uitgedroogd, niet warm , erg beperkt. Geen smaak. Het vlees viel mee, was of te zout of het had geen smaak. Nee voor mij nooit meer.
PeterXY .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Eerste keer rodisio sinds Rio de Janeiro, vier jaar geleden. Bijgerechten van het buffet keurig opgemaakt en goed op smaak. Eerste drankje natuurlijk een caiperina: voortreffelijk (en prijzig), maar traag geserveerd. Als het buffet eenmaal op gang is gekomen loopt het echter allemaal uitstekend. Lekker vers stokbrood met kruidenboter geserveerd. De (Braziliaanse) bediening komt zeer frequent langs met heerlijke vleesspiezen. De picana is prima. Aanbevolen!
Pierre010 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij zijn onlangs met 8 personen wezen eten bij Brasilbinkie. Bij aankomst werden we aan de grote tafel neergezet om te wachten op onze eigen tafel, hetgeen vreemd was daar wij op tijd voor onze reservering waren. Na 10 min nog niemand langs voor drankjes dus zelf maar iemand aangehouden. Eindelijk we mochten van de grote tafel naar.... Een andere wachttafel maar we kregen nu wel wat te drinken wat weer 10 min duurde en waarbij het bier opnieuw opgeschuimd werd aan de bar door er met een lepel in te roeren??? Nu mochten we weer opstaan en wel naar de goede tafel waar ons avondje uit eten kon beginnen.

Het eten wat door de gouchos geserveerd werd was zeker niet slecht maar ook niet bijzonder. Wij kregen kippenpootjes, braadworst, ham, en een paar kleine stukjes biefstuk. De eerste rondes gingen hierbij heel snel daarna duurde het veel te lang.

Het toetje bestellen was ook een hele uitdaging waarop erg lang gewacht moest worden en waarbij iedereen het verkeerde heeft gekregen (hoe moeilijk moet een kinderijsje zijn) de kinderen kregen een sorbet die niet veel voorstelde maar we hoefde dit dan ook niet te betalen.

Bij het afrekenen lette we gelukkig goed op want er stond van alles op de bon wat we niet genuttigd hadden waaronder 16bier.

Al met al een heel verhaal en wij komen hier dan ook niet meer terug... Helaas.
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De ingang was in een vliegende storm en hevige regen moeilijk te vinden.
Eenmaal binnen werd ons een groep van 6 personen uitgelegd hoe het allemaal werkte.
Vriendelijke bediening daar.
Eerst wat scheppen aan een buffet en dan aan tafel wordt allerlei vlees aan spiezen aangeboden.
Dit was alles van goede kwaliteit en werd in een prima tempo afgehandeld.
Het was best gezellig tot een groep jongeren happy birthday begon te brallen en het restaurant dit luister bijzette Door de muziek keihard aan te zetten.
Ik vond dit nogal overdadig.
Jammer het vlees was heerlijk zacht de muziek en de herrie keihard.
JannyG .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Vanavond met 21 personen genoten van een heerlijk buffet, drankarrangement en dessert. Het eten en de service waren uitstekend. Volop vlees wat aan tafel werd geserveerd en daarnaast een onbeperkt buffet. Met het drankarrangement werden de flessen wijn en water op tafel gezet en diegene met een andere drankkeuze werden ook niet vergeten. Kortom een aanrader.
Joostenmm .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Lekker avondje met vrienden gehad bij Brasil Binkie. Verschillende soorten vlees (soms wel met wat vetrandjes) werden aan je tafel van de spies afgesneden. Eigenlijk nog lekkerder was het buffet bestaande uit diverse soorten vis, groente, salades en warme gerechten. Dit buffet kon je onbeperkt opscheppen. De service was uitstekend. De barman maakte lekkere caipirinha's en zelfs cocktails op ons verzoek die niet op de kaart stonden. Echt een geslaagde avond gehad!
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Een standaard Braziliaans barbecue restaurant.
Best prima, maar daarmee is ook alles gezegd.
Verschillende rondes komt er iemand met vlees langs.
Na de derde ronde komt er weer hetzelfde langs, dat 2x is gebakken voor ons gevoel.
Het buffet dat er staat, wat je zelf kan scheppen, leek erg oud. Alsof het er al een tijdje stond.
Service is prima.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Nadat we in Brussel in een vergelijkbaar restaurant hadden genoten, nu naar Brasilbinkie.
En het was voor herhaling vatbaar! Fraaie ambiance, aardig personeel en top eten! Zowel van buffet als van alle heerlijke spiezen. Je komt hier echt NIETS tekort!!
En dan die cocktails...........

Hier komen we zeker terug!!
RCardinaal .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Gezellig gegeten met een groep van 9 waarbij we een groupon hadden.

We hadden gereserveerd voor de ronde voor 17:00 Het was heel rustig , drankjes duurde wel even maar dat mocht de pret niet drukken.

Lekker buffet!

Toen kwam daar de meneer met de spiezen, ook erg lekker. Vriendelijk personeel!

Mijn dochtertje van 4 was het enigste kindje, werdt leuk op ingespeeld door grapjes te maken enzo.

Het enigste vreemde vond ik dat je alleen op een bepaalde tijd kunt reserveren, 17:00 of 19:00 terwijl er ook gewoon om 18:00 mensen binnen komen lopen, dit hadden wij eigenlijk een prettigere tijd gevonden maar wij dachten dat dit niet de bedoelling was.

We hebben heerlijk en vooral veel gegeten! Zeker een aanrader!
RFolst .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op 18 juli 2015 hebben we hier een geweldig familiefeest gehad met zo'n 90 mensen. Grote party tent buiten op het terras en iedereen kon binnen en buiten eten halen en aan tafel kwam het vlees aan de spies en ook heerlijke anans met kaneelsuiker. Het Brasilbinkie team heeft ons een geweldige avond bezorgd en het eten was heerlijk!
Op 29 augustus 2015 nog een keer geweest, maar nu met zijn vieren en wederom gekozen voor de Rodizio en heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor het eten en zéker ook voor het personeel!
Ansportief .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het eerste restaurant waar we binnen 3 kwartier weer weg waren! Salade buffet is best lekker, je krijgt stokbrood en friet op tafel (wel laat want ze hadden duidelijk te weinig personeel).
Er komt iemand langs tafel met spiezen met vlees, maar ik wilde alleen rundvlees. Helaas was dat erg vet en er liepen spieren door en was heel rood want het was het binnenste (ze snijden van boven naar beneden dunne plakjes) Het bolletje ijs was geen ijs maar vet en net of er allemaal kristallen in zaten. Ook was de muziek vreselijk hard en van slechte kwaliteit. Wij zijn echt gevlucht en waren erg teleurgesteld omdat we er naar uit hadden gekeken