BRASA

Lavendelstraat 4 3811 CN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant BRASA

Als je aan Spanje denkt, denk je aan pinchos! En aan tortilla… en aan lekkere wijn! Probeer dit Spaanse restaurant en geniet van die typische Spaanse sfeer waar alles een standje langzamer lijkt te gaan. Het geeft een ontspannen gevoel en je krijgt de gelegenheid lekker eten en drinken te delen met vrienden of familie. Pinchos bestaat uit allemaal kleine hapjes. Vers, verrassend en origineel. Lekker op een zomerse avond. Maar óók op een regenachtige dag: zoek de Spaanse warmte hier!

Meer informatie over restaurant BRASA

Woensdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur
Maandag en dinsdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant BRASA

Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een vriendin van mij. We hadden geen zin in de hoofdgerechten dus hebben meerdere voorgerechten besteld en die gedeeld. Erg leuk dat dat allemaal zo makkelijk kan. Zeker voor herhaling vatbaar!
Shirley R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Ik was verbaasd dat dit leuke en gezellige restaurant in de Lavendelstraat zit. In mijn ogen een echte aanwinst voor Amersfoort. Geen doorsnee menu. Goede smaak. Gezellige mensen die daar werken. Leuk ingericht.
We hebben heerlijk gegeten en ik kom zeker terug.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Leuke sfeer, goede bediening, leuke kaart en lekker gegeten. Gezellige avond gehad. Zal er zeker nog eens terug gaan....
Sam Y.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goede service, vriendelijk personeel en lekker eten. Aanrader!
Dennes V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening en een leuke uitstraling van de zaak. Kom er zeker nog eens terug.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke spaanse eettent. Gezellig ingericht en eten is goed.
Persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit enigszins uit balans.
Jolijn S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Brasa is het enige restaurant waar ik nog tapas ga eten. Kwaliteit is fantastisch, personeel is vriendelijk en houden alles goed in de gaten.
Mira K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Na ongeveer 1,5 jaar wilden we dit restaurant opnieuw een kans geven om er toch nog een keer te eten. Tijdens ons eerste bezoek was de bediening zeer matig, nu 1,5 jaar later blijkt de bediening niet verbeterd te zijn. Onze tafel is gisteravond vergeten waardoor we lang op ons eten hebben moeten wachten en tijdens het dessert hadden we de koffie al op voordat het dessert kwam. Als je in een Spaans restaurant komt, dan mag er best wat Spaanse muziek op de achtergrond klinken, ook dit was niet het geval. Het geschreeuw van de bediening overheerste zelfs wat zeer onaangenaam was en het gestressted rondlopen van de bediening achter je langs en door de smalle paadjes langs de tafels heen wat nog veel irritanter. Het eten was goed, er zat één gerecht tussen die te sterk gekruid was, dit gerecht hebben we dan ook niet helemaal opgegeten. Is dit restaurant nog een derde bezoek waard? Nee voor ons niet meer. Jammer want met de aankleding van de zaak is niks mis, maar het is het is het gewoon net niet...
Marlyne R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wat een enthousiasme en energie heeft het personeel! Avond aan avond, en toch veel oog voor de gasten. Bewonderenswaardig!
Jan Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De bediening was zeer gastvrij. Echte Spanjaarden die niet goed Nederlands spreken. Maar dat komt de sfeer juist ten goede.

Er hing een verschrikkelijke beerputlucht in het restaurant. Navraag bij de bediening leerde ons dat dit een bekend probleem is waarmee ze al tijden kampen. Heel vervelend voor hen. Maar ook voor ons zeer onaangenaam.

Na een paar kleine gerechtjes moesten we een behoorlijk bedrag afrekenen. Dat viel ons tegen.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hadden een tafel om 18:00 uur geboekt en het restaurant was bijna leeg. Toch voelde het al gelijk heel gezellig aan. was het een gezellige drukte zonder dat ons gesprek onverstaanbaar werd. We werden goed bediend en op het moment dat we net wat langer moesten wachten, had de gastheer het in de gaten en loste hij dat zelf op. We sloten de avond af met een lekkere chocoladetaart (uiteraard gedeeld). Inmiddels konden een aantal bezoekers een ander restaurant proberen, want het was helemaal vol. Dus boeken is aanbevolen.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vibe van het restaurant, het personeel én het eten zijn allemaal heerlijk! Wel wat weinig keuze, maar ja, dat scheelt ook weer keuzestress. Aanrader!
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Als je je wil laten verrassen met verse wilde maar heerlijke spaase Tapas mag je Brasa niet missen. Absolute aanrader. Personeel was vriendelijk, sfeer is uitstekend en het eten is verfijnd en perfecte kwaliteit.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Tegek tentje in Amersfoort.
Als ik niet naar de gasten zou kijken is het nét of je in Malaga bent.
Helemaal leuk! Wij komen hier zeker vaker voor een hapje!
Gerhard O.
erg vol en rumoerig
te weinig akoestische maatregelen
stoelen erg dicht op elkaar zodat "achteruit" zittende gasten met hun rugleuning achterzittende gasten hinderen
Wieteke D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekker gegeten. Het is er druk maar gezellig!
De kaart is niet heel erg uitgebreid. Maar de verschillende gerechtjes die wij kozen waren allemaal even lekker en zagen er heerlijk uit. De meiden van de bediening waren allemaal heel erg vriendelijk en hielpen ons vlot.
We hadden wel wat last van het geluid, het is er behoorlijk gehorig.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Supergoede bediening! Ze maken er echt een gezellige avond van. Wel een beetje lawaaierig binnen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Verassend leuk Spaans eten tegen een goede prijs, jammer dat de Amandelcake als dessert net op was want daar hadden we wel even beetje op gehoopt. Erg attente bediening, we komen zeken terug met al mijn dochters
Mireille P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten, super mooie en hippe inrichting. Erg sfeervol en goed akoestiek. Hoofdgerechten wel aan de prijzige kant voor wat je ervoor krijgt.