Brasa Bar & Kitchen

Lang
Symon D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We waren mooi op tijd .
Na lang wachten kwam eindelijk de bediening .
De soep was helaas lauw .
Het hoofdgerecht kwam niet erg tegelijk binnen ,me schoonmoeder moest 20 minuten toekijken .wat jammer allemaal
Ik vond de bereiding en presentatie : slecht
Prijs kwaliteit : kan beter
Wel erg jammer want de website doet ons anders geloven !
Suggestie : muziek wat minder top 40 maar meer lounge muziek
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Maandagavond hebben wij hier gegeten. Het eten was niet echt heel geweldig. Mijn vriendinnen hadden beiden een carpaccio salade. Heel veel sla wel een bord met een kop erop, en daar bovenop de carpaccio. Een heeft het ook laten staan omdat er teveel groenvoer op lag.
Mijn zalm was wel lekker maar we moesten een zakje frites samen delen. Terwijl we nog hadden gevraagd of er 2 zakjes geserveerd moesten worden waarop de serveerster zei dat 1 wel genoeg was. nou ja, andere keer beter.
Liesl V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij zijn in de zomervakantie gaan lunchen bij deze tent, en waren helemaaaaaal niet tevreden. Het eten en drinken tegelijk besteld. Het drinken was er na een kwartier. (thee zonder theezakjes waar we nog bijna 10 minuten op moesten wachten) en het eten was er na 40 minuten nog niet (2 tosti's en brood met kroketten). Toen we er naar vroegen kregen we te horen dat de bestelling niet door was gekomen in de keuken mey een lullige sorry en de belofte dat ze ons als eerste zouden doen. Eenmaal het bord voor ons neus waren de tosti's te doen, maar het schijfje komkommer en partje tomaat waren gortdroog. Ze hebben niks gedaan om deze 45 min wachten te compenseren en schoven het af op de drukte; terwijl dat ook nog wel mee viel. Al met al; te slecht voor de net wat hogere prijzen dir ze hanteren in tegenstelling tot de tentjed er omheen.
Wij gaan niet meer terug!
Oostervink .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
heerlijk terras, leuk interieur, lief meisje in de bediening, maar laten ze a.u.b. een kok aannemen want als een salade al niet lukt .
Injo .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Voor de eerste keer hier en beiden een verschillende hamburger met friet geprobeerd. Klein droge hamburger met weinig smaak en een droog broodje. De friet was lekker. Buiten kun je gezellig op terras zitten en de ambiance binnen is ook gezellig. Misschien nog één keer proberen of het beter is, maar tot nu toe voelt het niet als een aanrader.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Vanavond met zijn 12e gegeten bij brasa. We konden gewoon allemaal van de kaart kiezen. Het eten is erg lekker en we hebben niet lang hoeven wachten. De bediening is ook top! Erg oplettend! Aanrader en we komen zeker nog eens terug.
Robbinn .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voorde 3e x Lunch geprobeerd en alle 3 x duurde alles verschrikkelijk lang als laatst de hamburger erg klein op een redelijk grote bol handje friet erbij waar ze 4 ,- extra voor rekenen nee voor mij geen 4 e x
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Met z'n tweetjes hier heerlijk in het lentezonnetje op het terras geluncht. Ik had zelf een broodje zalm en daar was niets op aan te merken. Service was vlot en vriendelijk.
Michellejyu .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Gisteren geprobeerd een snelle lunch te nemen in deze deze brasserie/eetcafe. Service was traag. Veel gedoe om een verkeerd besteld drankje, iedereen ging zich ermee bemoeien. Ikzelf een hamburger genomen, voor mijn zoontje van 6 een hamburgertje met helemaal niets erop. Voor de kale hamburger (een witte bol met een hompje droog vlees) rekende ze € 9,50. Sloeg nergens op. De minder dan een handje vol frietjes werd €4,- gerekend, werd mij niet gevraag of ik dat wilde. Werd gewoon bij de rekening opgeteld. Ik dacht dat dat erbij hoorde. Erg teleurstellend.
Karinkim .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Leuke gezellige sfeer, keuze uit lage tafel of een bartafel. Mooie bar centraal in het midden. Bediening vriendelijk.
Eten was lekker en goed. Voorgerecht voldoende en lekker. Als hoofdgerecht salade met kippendijen. Was met het voorgerecht voldoende maar heb je stevige trek dan had hij iets voller gemogen.
Ook super druk en gezellig mocht je op vrijdag avond na het eten gezellig een borrel willen doen.
Zeljka D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Erg leuk en trendy restaurant! Goede kaart voor ieder wat wils. De Angus beef was erg lekker, de Vlaamse stoofpot was niet helemaal volgens verwachting. Gerechten worden mooi opgediend en de bediening is vriendelijk en snel.
Judi K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wauw! Top tent!
Wij hebben hier vanmiddag geluncht. We kwamen midden in de piek, maar het tafeltje werd direct voor ons schoongemaakt zodat we konden zitten. Het duurde even voordat het drinken kwam, maar het hele restaurant zat dan ook vol. De menukaart is ontzettend uitgebreid. Veel eten in Tex-Mex stijl, met (voor Hollandse termen) originele gerechten zoals 'Sloppy Joe' en 'Quesadilla's', maar ook de standaard clubsandwich en soep staat op de kaart. Onze lunchgerechten waren heerlijk en alles onder de tien euro. Ook de koffie was smakelijk (goede cappucino) en werkelijk alles wat de keuken verliet zag er goed uit.
De bediening was vriendelijk; vragen of alles heeft gesmaakt, ruimte voor een gesprekje en allen ons gedag zeggen bij vertrek. Ook de inrichting was erg leuk. Knus en industrieel gemixt.
Originele hightea's/wines/beers ook hier te verkrijgen.
Wij vonden het top en komen binnenkort terug voor een diner-test!
Renatebot .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We zijn hier wezen eten ivm werk .
Ik had weinig zin ! Toch maar een kans gegeven .
Ik zie weinig progressie en het eten was niet heel vers .
Goh wat jammer .ik zou b.v. Dressing als laatst toevoegen bij de salade .
De sfeer was lawaaiig en druk druk .
Het totale plaatje kan veel en veel beter .
Locatie is erg centraal gelegen nabij de schapenmarkt .

ReneeBel .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen weekend geluncht bij Brasa met mijn man. Niet gereserveerd en gelukkig was er nog één tafeltje vrij. We werden heel vriendelijk ontvangen en mochten gelijk naar het tafeltje. Vlak daarna kwam er een andere tafel vrij, waar wij liever wilde zitten. Dat was geen probleem. We werden vriendelijk geholpen en het eten was er vrij snel. De lunchsalade was lekker, maar niet heel bijzonder. Het werd geserveerd in een soort kom, wat er leuk uit zag, maar iets minder handig at. Mijn man had een burger met twister fries, die goed in de smaak viel. Het is een restaurant met een mooie inrichting, vriendelijk personeel, lekkere gerechten, maar wel wat aan de prijs. Wij betaalden voor twee personen, inclusief een koffie en 3 frisjes ongeveer EUR 38,-.
Merel M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vanmiddag bij Brasa een high wine gedaan. Had dit nooit eerder gedaan maar wat was het ontzettend leuk! 4 gangen met 4 verschillende wijnen en bijpassende hapjes. Erg leuke vlotte bediening, die professioneel maar toch zeer toegankelijk waren. Wij hadden gereserveerd om 4 uur en toen zat brasa al vol en zo is het ook gebleven tot wij weer weggingen om half 7. Wel even reserveren dus! Brasa bedankt!
Stillewilly1970 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het eten viel ons zeker tegen, duurde te lang voordat je je eten kreeg en het eten kwam niet tegelijk zodoende we met ze vieren niet tegelijk konden gaan eten. Het was te weinig voor wat je ervoor betalen moet. En de smaken waren basic niets bijzonders.
Dick Dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Op advies van verschillend collega hier gegeten. viel ons een beetje tegen naar wat het advies van de collega"s was. het was er vrij rommel . prijs is wat hoog voor een eetcafé. personeel te weinig kennis van zaken omtrent de wijnen en bieren eten was redelijk
Antboam .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een bioscoopbezoek hadden we bij brasa afgesproken .
Wat een teleurstellende ervaring weer .
Alweer 20 minuten wachten op me bestelling dacht ik .
Ik nam op advies de lamsbiefstuk ,maar het vlees smaakte bitter en heb het teruggestuurd ,ook was het erg taai van structuur terwijl lamsvlees fijn van structuur moet zijn ,het interieur vind ik nogal oudbollig
Prijs / kwaliteit : matig
Service : slecht
Misschien een slechte dag getroffen dat kan altijd
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Leuk eetcafé voor als je met een groep bent. Ook voor bijvoorbeeld een duo leuk, maar moet je wel rekening houden met dat het rumoerig is.
Eten is smaakvol!
Er worden zo nu en dan nog wel kleine foutjes gemaakt bij bijv. het opnemen van de bestelling. Maar een verkeerd geserveerd voorgerecht wordt zonder problemen vervangen.
Decor spreekt mij en creëert een prettige sfeer.
WenSchu .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Alle ophef over Brasa begrijp ik niet zo goed. Lunchen doe je er super en ook de high tea is fenomenaal. Maar de high wine is qua hapjes echt een tegenvaller en voor het diner is de prijs/kwaliteit verhouding echt uit balans. Wel kan het in Brasa erg gezellig zijn, om te borrelen wanneer er een dj is. Die live zangers op de zondagavond hoeft van mij niet zo. Maar dat is mijn smaak. Aan het publiek te zien is er wel een hoop animo voor. Dineren doe ik hier niet meer maar voor een lunch stap ik zeker nog eens binnen.