Meer informatie over restaurant Brandstof

Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:30

7,2
Kerstin W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Laatst weer eens bij Brandstof afgesproken voor lunch. De kaart was nog steeds dezelfde, de linzen salade smaakt als altijd. Opvallend was de arrogantie van de bediening. Ondanks verschillende pogingen om aandacht te krijgen, moesten we 20 minuten wachten voordat we konden bestellen. Excuses werden niet aangeboden :(
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Leuke en gevarieerde kleine kaart. Wat wel jammer was, was het gebrek aan toelichting wanneer er om gevraagd werd. Verder wel prima lunchgerechten qua smaak. Prijs-kwaliteit was goed in verhouding.

Netjes, vriendelijk, maar liet af en toe wat steekjes vallen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd. Echter eenmaal aan een tafeltje moesten we net wat te lang wachten op de lunchkaart. Totdat we hier zelf maar om vroegen. Op mijn vraag of je kon kiezen tussen wit en bruin brood kreeg ik nog net een bevestiging. Mijn tafelgenote werd ook niet gevraagd wat ze wilde. Later hoorden we een andere tafel dezelfde vraag stellen én die kregen een uitgebreide toelichting.

Locatie
Mooie centrale locatie, die ik zeker nog een keer in de zomer wil uitproberen lekker op het terras. Op sommige plekken staan de toch al kleine tafeltjes wel iets te dicht op elkaar.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Met de familie heb ik hier heerlijke gegeten. De bruschetta als voorafje was heerlijk met een smaakvolle mozzarella. Als hoofd hadden wij de kip-sate, spare-ribs en nacho's met gehakt waren heerlijk. De kip-sate had een heerlijke pindasaus en vlees was goed gegaard met veel groente erbij. Spare-ribs waren top! Het vlees viel zo van het bot af, waardoor het niet nodig was om met de handen te eten. Als laatste was de nacho's ruim met heerlijke guacamole.

Kortom wij hebben hier heerlijk gegeten voor een zeer fijne prijs! Echt een aanrader en wij komen zeker terug.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ik at voor het eerst bij Brandstof toen ze net open waren. Op aanraden van de bediening toen nam ik Steak Tartaar, vanaf die tijd is Brandstof één van mijn favoriete restaurants. Met regelmaat gegeten, met vrienden collega's of ouders, het kan. Dit is zo een tent waar je in de avond groeit, je begint met koffie en eindigt zoals gisteren met vrienden aan de wijn, (heerlijke) nacho's met kaas of een burger! Bediening attent, nergens niets op aan te merken.
ProeverJef .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Brandstof is een prima tent met name in de zomer. Lekker de hele dag zon op het terras. Kom er regelmatig voor de lunch, goede broodjes prima soepjes leuke bediening. Veel vaste gezichten in de bediening, wat meestal wel een hoop zegt over een zaak.
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een leuke tent voor een borrel en een hapje. Eten zou ik ergens anders doen. De Thaise soep was veel te zout en veel te vet. De burger droog en frietjes kwamen uit oud vet. Houd het bij een drankje en eet lekker elders.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op de hoek van de drukke kruising Rozengracht-Marnixstraat en tegenover de brandweerkazerne zit Brandstof. Sinds de opening enkele jaren geleden is het eetcafé een hit. Als de zon ook maar eventjes door de wolken breekt zit het terras vol en genieten de mensen, zo lijkt het wel, van het lawaai van het verkeer. Op zaterdagavond laat is Brandstof gewoon een drukbezocht café tot in de kleine uurtjes. Op hun website stonden interessante gerechten zoals een mosterdsoep met sinaasappel en oesterzwammen en brood met doperwten-munthumus, venkelsalade en fenegriekkaas. Vooral dat laatste gerecht leek me lekker maar helaas bleek het niet meer op de kaart te staan. Derhalve nam ik de soep en de Mexican melt: een gegrilde briochebol met gekruid gehakt en cheddar, guacamole, chilisaus en wat sla met tomaatjes. Ik verwachtte een lichte en frisse mosterdsoep maar het tegenovergestelde was waar. Jammer genoeg was ook de Mexican melt niet bijzonder. De bediening was ruckzuck.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Het altijd gezellig brandstof. Vooral op vrijdag een erg leuke tent om het weekend in te luiden met een biertje en lekker eten. Bediening is goed, niet op culinair niveau maar op een vrijmibo mag je dat verwachten. Top locatie midden in de stad.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Met 2 vrienden gegeten bij Brandstof. De burger is een echte aanrader samen met de gin tonic. Het personeel was erg vriendelijk en we werden goed geholpen. Wat helemaal mee hielp aan de ervaring was de vriendelijk geprijsde rekening. Het was op de vrijdag borrel erg druk, maar dat maakt het alleen maar gezellig. Al met al zou ik hier dus nog een keer terug komen en dit ook aanraden aan andere vrienden.
Marlon J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Bij Branstof hebben wij met zn 5e heerlijk gegeten en zijn we erg goed geholpen! Vooraf wat voorgerechtjes gedeeld, waar we brood met humus van het huis bij kregen. Als hoofdgerecht is de vegaburger zeker een aanrader! Leuke tent om gezellig een lekker hapje te eten en niet de hoofdprijs te hoeven betalen!
Martijnkok .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Ik heb hier afgelopen maandag gegeten samen met mijn vriendin. We werden meteen aan een tafel geholpen en de bediening was vriendelijk. We namen alle twee de black bean burger met frietjes van zoete aardappel. De frietjes waren een leuke afwisseling van gewone patat en de burger zelf was erg smakelijk. Helaas zaten we na het eten zo vol dat we de extra patat niet meer op kregen. Kortom een leuke tent met goed eten voor een redelijke prijs. Zeker een aanrader!
Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Twee weken geleden hier heerlijk gegeten dus besloten om terug te komen. Deze keer gegaan voor het broodje pulled pork, iets wat ik al langer wilde proberen. Helaas wat we geserveerd kregen was een soort beenham. Toen ik de serveerster vertelde dat ik iets anders had gekregen, vertelde ze nonchalant dat ze dit nog niet op het menu hadden verandert en dat meerdere mensen hierover hadden geklaagd. Ik vind het heel raar om iets anders te krijgen als dat je besteld! Geen aanrader meer dus.
Mischaj .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ik heb heerlijk en gezellig gegeten bij restaurant brandstof. Vooraf had ik de bruchetta's met 3 verschillende soorten toppings. Als hoofdgerecht de safraanrisotto met asperges. Bediening is vriendelijk en alert er hangt een gezellige sfeer en je proeft dat het eten met zorg is bereid . Ik kom zeker terug!!!!
RikSmit .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ik eet ongeveer 3 á 4x in de maand hier. Kwaliteit is altijd goed en de bediening is snel en zorgvuldig. In de zomer kun je hier lekker aan het terras zitten, met een speciaalbiertje en natuurlijk de befaamde tarte flambée. Een aanrader dus!
Nielsxx .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ik heb er met een groep van twaalf gegeten, beviel ons allemaal goed. We werden snel en vriendelijk geholpen. Superleuk idee om naast de normale kaart op donderdag ook een aparte burger kaart te serveren! De burgers en overige gerechten, vooral de past met scheermes, waren zeer smakelijk en mooi gepresenteerd. Aanrader!
Jordi G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Uitstekend en orginele gerechtjes voor wat 's avonds tot eigenlijk vooral een gezellige kroeg is.
's Ochtends ook een heerlijke locatie met een uitstekende kwaliteit espresso (dat kan zeker niet van alle koffiezaken in Amsterdam gezegd worden) en vriendelijke, gezellige bediening. goede plek voor een ontspannen hap in een ontspannen sfeer.
Marijevw .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Hele leuke tent met een mooi terras. Bediening is vriendelijk en de prijs- kwaliteit van de drankjes en het eten is perfect! Ik kom zeker vaker terug
TruusS .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Brandstof ligt op een goede plek, mooi terras en het schijnt 'the place to be' te zijn momenteel. Mijn vriend en ik zijn hier vorige week wezen lunchen op een vrijdag middag. Samengevat: eten, prima. Bediening: vriendelijk maar slecht. Interieur: simpel (en dan niet het 'hippe simple').

Bij binnenkomst viel het me meteen op dat het personeel het te druk had om ons op te merken, geen goedemiddag, maar kan gebeuren. Na een plekje gevonden te hebben duurde het oprecht 15 minuten, voor een moet ik zeggen echt wel vriendelijke man, maar helemaal bezweet, ons kwam vragen of we ook al wisten wat we wilde eten? Nou eerst wat drinken graag.. weer 10 minuten verder, en wat mij opviel, is dat de zaak helemaal niet zo veel tafels heeft? Ik snapte oprecht de stress niet (werk zelf ook in de horeca). Er liepen 3 mensen, naja.. rende, en ik zag echt wel dat ze hun best deden maar de stress vanuit de bediening en de irritatie vanuit onze kant over het lange wachten maakte ons bezoek aan brandstof een deceptie. Nieuwe tafels om ons heen werden niet geholpen, terwijl het pesoneel andere 'lege' tafels wel aan het schoonmaken was. Iedereen, net als wij, zat een beetje verloren om ons heen te kijken.

Het broodje gerookte zalm met een gepocheerd ei was prima, de pompoen salade van mijn vriend was lekker.

Jammer van de bediening, aardige mensen maar of er moeten meer mensen lopen, of beter personeel want op deze manier kom ik niet meer terug, jammer.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Prima lunch: brioche met gerookte zalm. Enig kritiekpuntje: er had iets meer brioche bij gemogen. Maar goed, dat geeft al wel aan dat het lekker was.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Bij Brandstof gegeten met een groep. Ik had de quinoaburger, die ik lekker vond en er zat een flinke berg salade bij. Ondanks dat het leuk gepresenteerd werd, was het bord/plank niet erg handig, de salade viel er vrij makkelijk af. Ik vind dit echt een gezellige tent om lekker te zitten, goed te eten. Bediening mag iets alerter zijn, maar is wel vriendelijk