Brandpunt

Piusplein 7 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brandpunt

Brandpunt is een van de eerste eetcafés in Tilburg. Wat ooit begonnen is als een eetcafé met een paar simpele happen, is inmiddels uitgegroeid tot een eetcafé met een ruim aanbod aan lunchgerechten en gerechten voor tijdens het diner. Op de kaart staat voor ieder wat wils. Daarnaast bieden we elke dag een andere daghap en iedere week een wisselende weekhap aan. Grote groepen zijn bij ons ook welkom. Zo hebben wij een reuzeburger waar u met zes man van kan eten of serveren wij de BeercanChicken.

Meer informatie over restaurant Brandpunt

Jouw recensie over het restaurant Brandpunt

Anja D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Supergezellige sfeer. Enorm vriendelijk personeel en het eten is erg lekker. Gewoonweg 'zalig'. De ober was een schitterend mens die oog het voor alle details. We komen zeker terug
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat een goede tent. Heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk. Vooral de uitgebreide borrelplanken zijn leuk bedacht. Echt een aanrader!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Van binnen ziet het er donker en ongezellig uit maar buiten is het terras prima. Bediening is vriendelijk, vlot en netjes. We hebben hier geluncht maar we vonden onze club sandwich niet heel bijzonder. Iets te veel beleg erop en het brood was iets te hard.
J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Duurde erg lang voordat onze tafel werd leeggehaald en schoongemaakt, zelfs onze drankjes waren eerder. Ook het eten was niet echt om over te spreken, werd een beetje op een teleurstellende manier opgediend.
Michael I.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vandaag wezen lunchen bij brandpunt.
De service vondt ik goed ik werdt vlot en vriendelijk bediend
Ik had een verse munt thee genomen met een tosti Thomas
De torsie vondt ik een teleurstelling de kaas was droog de tosti was niet gelijkmatig belegd en de korstjes knijter hard
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Echt pub voedsel. Visburger broodje met paksoi erg weinig paksoi terug te vinden. Het was smaakvol. Geen groente, kon je wel erbij bestellen tegen extra kosten, beetje jammer dat daar extra voor moet betalen en frietjes. Studenten houden blijkbaar niet van groente. Bediening was vriendelijk. Hadden reeds bier besteld, konden een menu bestellen met bier.tje erbij. Maakt daar een opmerking over, dat ik dat erg onhandig vond. Omdat we reeds bier besteld hadden. Dat heeft de ober netjes gecorrigeerd.
Wil smaakvol een snelle hap eten met weinig tot geen groente. Dan ben je hier op de juist plaats.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Superlekker gegeten en goed geholpen
En helemaal niet duur
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ik kwam op internet jullie cafe met eten bekend, en werden blij verrast door jullie service maar vooral dat alles klaar gemaakt was met verse producten. Top gegeten
Edward J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Enorm lekker gegeten met supervriendelijke bediening.
Voelde me echt lekker op m'n gemak.
Zeker de moeite waard.
Mij zien jullie zeker terug
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het eten was heel lekker en de service was top! Vriendelijk, niets was te veel. Als we nog eens in Tilburg komen, komen we zeker terug!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg lekker gegeten! Hadden de zalm en de mixt grill. Complimenten gegeven aan de kok. Erg vriendelijk personeel komen zeker nog een keer terug.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Studentenstad Tilburg, de stad van onze dochter. Geen hockey, vriendje niet thuis, vriendinnen elders, een beetje eenzaam dus. Wat doe je? Wij, ouders, togen naar Tilburg om gezamelijk te lunchen. Ons vizier is gericht op een gezellig terras, die we vinden aan het Piusplein, een doorsnee eetcafe Brandpunt. Gezien de temperatuur, de aanwezige mega parasols en terrasverwarming een gezellige entourage om even te relaxen. Een tafel vrij, jawel, tegen de gevel van het pand met zicht op het immer uitbundig flanerende publiek. We bestellen een drankje en nemen de eenvoudige lunchkaart onder de loep. Nadat onze drankjes zijn geserveerd genieten we al pratend van de drukte en overleggen we wat we zullen eten. Het wordt tweemaal Tostie-Annanas en één Broodje-Bigfood gerookte zalm. Wat mij opvalt is dat de bediening voornamelijk door studenten op bekwame wijze wordt gerund. Al smullend van ons maal vliegt de tijd en stellen om beurten vast dat het ons goed smaakt. Gewoon een terrasje pikken en een hapje eten in een typisch Brabantse sfeer is er zeker de moeite waard.
Constantijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Gisteravond de spare ribs gegeten. TOP! Mals, vallen zo van het bot. Goed gemarineerd en met Steppegras! Het was veel te veel, maar super gegeten!
F P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Tegenvaller! Sate was niet mals en de portie spare ribs was redelijk gering. Service was verder in orde. Aardige locatie net buiten centrum van Tilburg.