Brandpunt

Piusplein 7 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brandpunt

Jan R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Studentenstad Tilburg, de stad van onze dochter. Geen hockey, vriendje niet thuis, vriendinnen elders, een beetje eenzaam dus. Wat doe je? Wij, ouders, togen naar Tilburg om gezamelijk te lunchen. Ons vizier is gericht op een gezellig terras, die we vinden aan het Piusplein, een doorsnee eetcafe Brandpunt. Gezien de temperatuur, de aanwezige mega parasols en terrasverwarming een gezellige entourage om even te relaxen. Een tafel vrij, jawel, tegen de gevel van het pand met zicht op het immer uitbundig flanerende publiek. We bestellen een drankje en nemen de eenvoudige lunchkaart onder de loep. Nadat onze drankjes zijn geserveerd genieten we al pratend van de drukte en overleggen we wat we zullen eten. Het wordt tweemaal Tostie-Annanas en één Broodje-Bigfood gerookte zalm. Wat mij opvalt is dat de bediening voornamelijk door studenten op bekwame wijze wordt gerund. Al smullend van ons maal vliegt de tijd en stellen om beurten vast dat het ons goed smaakt. Gewoon een terrasje pikken en een hapje eten in een typisch Brabantse sfeer is er zeker de moeite waard.
Constantijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Gisteravond de spare ribs gegeten. TOP! Mals, vallen zo van het bot. Goed gemarineerd en met Steppegras! Het was veel te veel, maar super gegeten!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Tegenvaller! Sate was niet mals en de portie spare ribs was redelijk gering. Service was verder in orde. Aardige locatie net buiten centrum van Tilburg.