Branding Beach Club

Meer informatie over restaurant Branding Beach Club

Hoog tempo
T J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
De Branding/Winterlodge is écht een top plek! Service, bediening, eten en interieur zijn top! Echt mijn favoriete horeca plekje in Nederland!!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ook in de winter een mooie locatie. Voor mij bijna vast lunchadres als ik in Noordwijk ben. Lekker warm, vriendelijke, snelle bediening en prima eten. Altijd druk, zelfs in de winter. Ik ben dus niet de enige die het hier prettig vertoeven vindt. Dit keer de beef burger en sushi & sashimi met flesje wijn en water. Prima, niks op aan te merken. Dank voor extra drankje van het huis (met Jack Daniel's!) .
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Als ik naar het strand in Noordwijk ga, eet of drink ik altijd iets bij Branding. Fijne sfeer en bediening, heerlijk eten met verse en smaakvolle ingrediënten. Ook de wijn is er heerlijk. Klein nadeel: het is vaak druk, waardoor je soms behoorlijk dicht op je buren zit. Weinig privacy dus.
Clemens K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijke lunch gehad! Steak sandwich en een caesar salad, erg lekker en een super bediening. Relaxed, vriendelijk en op het strand, een betere zondagmorgen kan bijna niet.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een geweldige locatie op het strand van Noordwijk. Opvalt is dat de sfeer erg ongedwongen en open is. Bediening zijn allemaal jonge mensen die het erg leuk hebben en vreselijk hard werken en zich vrij tegen de klanten gedragen wat prima past in het gehele plaatje zonder dat zijn hun professionaliteit uit het oog verliezen. Het mooiste is een tafel op het strand met je voeten in het zand en kijken naar de ondergaande zon echt een top plek. De kaart is simplel en het eten is er goed, vers en eerlijk. Past precies in het gehele plaatje. Goed is dat de (lounge) muziek aangepast wordt aan het verloop van de avond. Reserveer wel bij mooi weer want het kan erg druk zijn. Absoluut een aanrader.
Ceciel97 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zondag gegeten bij de Branding. Heerlijk eten, geweldige bediening (Jesse). Alles voelt zo relaxt, daar moet wel een efficiënte bedrijfsvoering aan ten grondslag liggen :-). Al met al echt een minivakantie!
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het uitzicht is natuurlijk met een strandtent geweldig! Het doet binnen wel massaal en volgepropt aan. Wat opmerkelijk was was het verschil in tafelbedekking. Een deel van de tafels had tafelkleden en een ander deel niet. Ondanks een reservering kwamen we hier terecht.
Er loopt veel personeel rond en die komen ook bijna allemaal wel een keer aan je tafel. Hierdoor mis je een echte connectie met een gastheer of vrouw. Ook staat de muziek erg luid. Intiem dineren kan je op je buik schrijven.
Het eten en drinken was goed. Ze bieden een menu aan van twee gangen voor € 25. Dan heb je als voorgerecht een mix van allerlei kleine vlees- en vishapjes. Een goed begin en een ruime portie. Er lagen was sushi en sashimi op. De laatste smaakte lekker vers. Het Thaise soepje was smaakvol, maar wel machtig.
Het hoofdgerecht gekozen voor de sucade. Medium gevraagd, medium gekregen. Echt heerlijk mals en boterzacht. De roseval aardappeltjes iets te lang onder een warmtebron gelegen waardoor de knapperigheid verloren is gegaan.
Kraanwater bestellen was geen enkel probleem.
Het dessert was een leuk concept: op een dienblad werden er volop verschillende desserts gepresenteerd en het zag er verrukkelijk uit. Zelf geen dessert genomen, maar een cappuccino. Een tip voor het restaurant: het staat niet netjes om kopjes uit te serveren waar stukje uit zijn.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Top lunch gehad met drie vrienden in Beachclub de Branding. Heerlijk in het zonnetje begonnen met een paar koude Spaanse biertjes, daarna 2 Clubsandwich en een brood met dungesneden entrecote besteld onder het genot van een heerlijk roseetje! Als toe nog een mooie verzameling van diverse soorten ham. Lekker dagje op een relaxte strandtent met ontspannen en snelle bediening!
haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Met vijf man gegeten op maandagavond, ruim van te voren gereserveerd. Toen het fris werd konden we gelukkig dekens krijgen, duurde wel even totdat "binnen" open ging. Broodje vooraf heerlijk, met boter en lekker sausje, jammer dat strandtent geen prosecco of cava per glas schenkt maar wel te begrijpen. De groentelasagne (verdure don provolone) was heerlijk maar heel erg klein portie als voorgerecht ipv volwaarig hoofdgerecht. De maaltijdsalade wel ruime portie en lekker, alleen jammer dat beide varianten met vlees (Ceasar met kip) zijn en geen salade op de kaart met vis of kaas. Frietjes en huiswijn lekker! Bediening druk, aardig, informeel en opgewekt.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Samen met mn partner op maandag 6 juni wezen eten. Het was heerlijk weer, dus lekker buiten gezeten. Wat een gave en relaxte tent. Helemaal het Ibiza gevoel. Het eten was prima! Vooraf hadden we een broodje en als hoofdgerecht de pizza's uit de steenoven. Ik had de vegetarische met aubergine, courgette, kaas, rucola. Echt voortreffelijk! Leuk ook dat ze als dessert met een dienblad rondlopen. We hebben gekozen voor de Lemon cheese cake als toetje. Al met al een heerlijke ontspannen avond gehad. Een bijzonder plekje aan de Noordwijkse kust.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een ware verrassing! Iedere keer weer, de kwaliteit van het eten (neem de pata negra bij de borrel!) de bedieningen de sfeer maken het zo speciaal! Topper!
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijke gerechten voor een prima prijs. Tussendoor kregen we van alles te proeven van de bediening. Supervriendelijke bediening met een glimlach. Aanrader!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Een speciaal restaurant waar alles kan en heel weing moet. Gerechten zijn er goed en niet ingewikkeld. Je kunt er heerlijk informeel vertoeven terwijl je geniet van het uitzicht (het strand) en de muziek die altijd goed gekozen en klopt bij het moment van de avond. Branding moet het hebben van het uitzicht en de goede sfeer die mede door de open en informele benadering van de bediening tot stand komt. Altijd we even een grapje of een aardige tekst. Wij komen er graag en het is er altijd goed en zeer ontspannen. Als dit je aanspreekt heb je een prima restaurant ontdekt.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Kom hier regelmatig. Gisteren weer heerlijk gegeten. Pasta met vongole en garnalen. Zalig. Mijn partner at zeebaars, ook heerlijk. De wijze waarop de toetjes gepresenteerd worden is geweldig. Ontspannen sfeertje, hele leuke en attente bediening, niet te opdringerig, muziek oke en Limoncello van het huis. Ik blijf hier komen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Soms heb je van die standtenten die je geheim wil houden voor anderen.
Branding Beach club in Noordwijk is dat zeker.
Subliem snelle service, toplocatie en heerlijk lounche muziek.
Voldoende parkeergelegenheid betaald vlakbij en iets verder weg ook gratis.
Wat vooral opvalt is het enthousiasme van het personeel en de zeer relaxte sfeer die er gecreerd wordt. Eten is zeker goed te noemen.
Tijdig reserveren is een must.
Aanrader voor anderen .... ehhh eigenlijk moet deze locatie geheim blijven.
Te goed om ontdekt te worden!
Jaleesa K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wij zijn al meerdere malen heerlijk wezen borrelen bij de branding. Wat een top tent. De mannelijke bediening is voornamelijk erg spontaan en behulpzaam. De jongeman met dreadlocks steekt er met vlag en wimpel bovenuit. Hij zorgde voor de ultieme relaxte sfeer!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Blijft een leuke ervaring om naar toe te gaan.
Hondvriendelijk. Ik rij een uur om naar het hondenstrand te gaan met daarna een lunch bij de Branding.
Relaxte sfeer, muziek, mensen...
Ook eerder mijn verjaardag hier gevierd. Was een succes!
Het eten is kwalitatief goed. En goed te betalen.
Interieur verandert jaarlijks, oude interieur wordt verkocht aan de liefhebbers.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Omdat wij het een beetje te vanzelfsprekend vonden om altijd maar naar Branding of Witsand te gaan, en omdat Albert Heijn ons steeds maar elders uitnodigde, hebben we nu een indruk gekregen van het aanbod in Noordwijk e.o.
En voor ons blijven Branding en Witsand het met een straatlengte verschil winnen. Ik noem geen namen van andere goede zaken, maar voor de helft van het geld zit je hier op een toplocatie in een relaxte sfeer gewoon lekker en goed te eten. Wij verheugen ons op het zomerseizoen als we weer naar Witsand kunnen fietsen...
Jilske D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Ik ben nu al meerdere keren bij de branding geweest en ik ga dan ook speciaal naar Noordwijk voor deze club. Zo ook gister, ook in de winter is de sfeer er fantastisch, je wordt er helemaal relaxed van. Super tof en inspirerend interieur en een warm gevoel met de haartjes. De bediening is snel en vriendelijk. He broodje makreel zag er fantastisch uit, mijn tosti met chorizo zouden pepertjes bij moeten zitten die ik niet had gekregen. Maar ach wat maakt het uit, de Branding is en blijft mijn favoriete stekje!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het eten was echt overheerlijk, de sucade steak met risotto was om je vingers bij af te likken. Ook de halve kreeft was lekker. Daarna te eindigen met een smeuïge tiramisu. Er liep veel bediening rond maar soms was het een beetje chaotisch en was het niet helemaal duidelijk waar de bestelling naar toe moest. De sfeer was erg gooed, lekkere muziek en de vuurkorven bij iedere tafel zorgen voor een knusse en warme sfeer.