Brand & van Zanten

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Brand & van Zanten

Margot S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
wijn veel te duur en te weinig. 6 euro per voor een klein glaasje chardonnay . Soep te zout . Bediening bleef liever achter de bar staan en vergat op te letten op signalen van de klanten.
RBIens .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We zijn daar koffie en gebak gaan nuttigen. Stukje diepvries appeltaart voor €6 vind ik toch wel stevig. Later zagen we op de bon dat er bij het gebak een actie was. Na een check op internet bleek de actie te zijn dat het 2e kopje koffie gratis zou zijn. Niet heel attent dat ze ons dat niet hebben gemeld.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Had biefstuk met wit brood maar kreeg bruin brood. makkelijk te herstellen. Mijn vrouw had kipsalade zonder ui besteld.en kreeg zalmsalade. Retour keuken en na 10 minuten dan de kipsalade. Ik was al klaar met mijn biefstuk die goed was. De kipsalade dat vol uit grote stukken en fijn gesneden. De kok had het briefje niet gelezen. als compensatie hoefde we een karnemelk en een cola niet af te rekenen.
De salade was ronduit slecht.Brie die te kort in de over is geweest en dus net als een gummibal niet te eten was. Bijna de gehele salade laten staan. Na te hebben afgerekend zonder fooi uiteraard werd nog gezegd "tot ziens". Die kans acht ik nagenoeg nul.
Bediening die slecht luistert en een kok die niet leest wat er besteld is, ja dan is het niet raar dat het fout loopt.
Ook niet zo gezellig om in etappes te moeten lunchen.
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Helaas een slechte ervaring gehad, gezellig een avondje uit met een vriendin: Prijs voor een glaasje wijn was erg hoog en wij waren toch echt van mening dat dit een half glaasje wijn was, de bediening was vooral bezig met zijn telefoon i.p.v ons op een gezellige manier te bedienen. Het gerecht van mijn vriendin kwam ruim 10 minuten nadat ik mijn gerecht kreeg dus " samen tafelen" zat er ook niet in. Wij hebben nog subtiel aangegeven niet heel erg tevreden te zijn maar dit werd helaas door onze ober die ondertussen aan het bellen was niet gehoord. Misschien hadden wij die avond gewoon pech, want de tafel naast ons werd die avond heel leuk geholpen door een jonge dame die wel erg haar best deed. Volgende keer beter, maar wij lopen dan toch liever door naar een ander restaurant.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Dinsdagavond, 17.00 uur afgesproken voor een borreltje en wat te eten. Dit was onze eerste keer hier en het viel op dat het relatief druk was. Oude vloerkleden op de grond (van die rode hoogpolige kleden van oma) en de stoelen zitten niet fantatisch, maar als 'oud bruin café, voldoet het aan je verwachtingen. De wijn (Sauvignon Blanc à 5,50 p/glas) smaakte goed! Als voorafje hadden we brood met twee soorten kruidenboter. Brood smaakte lekker, boter zat niet veel smaak aan. Als hoofdgerecht hadden we een steak en de crispy tuna. Die eerste was perfect, de tweede wel aardig. Ik heb het idee dat je beter bij de klassiekers kan blijven hier, daar kan niet zoveel aan mis. Bediening viel een beetje tegen. Aardige mensen allemaal, maar echt totaal niet oplettend. Prima eetcafé en vooral genoten van de wijn en het gezelschap, maar echt 'uit eten' zou ik het niet willen noemen...
Pleun L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
De gerechten vielen tegen. De vegetarische loempia was een flapje met chinese groenten (jeweetwel, uit zo'n zak van de supermarkt) met een bruin prutje te gare taugé eronder. Visgerechten zien er op de kaart lekker uit, maar maken dat in het echt niet waar. Neem een burger, salade of spareribs, dan zit je wel altijd goed.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zondagmiddag, de thermometer liep zelfs op tot 23 graden.
Prima weer voor het terras en dat deden veel mensen dan ook.
De bediening verwelkomde ons netjes en werkte vlot. Echter: Niet in volgorde van aankomst. Twee partijen die na ons waren aangekomen mochten eerder hun bestelling doorgeven.
Vrouw had een uitsmijter, die was prima, ik een gegrild Italiaans broodje met kip, spek, sla etc. Daarvan was de smaak ook erg goed. Daarbij een mini-frituurmandje met goede frites.
Mijn plezier werd echter vergald door een "volkszanger" (het woord alleen is al vreselijk) die enorm begon te loeien in plat Amsterdams dat iemand wat hem betreft de klere kon krijgen. Blijkt dat de zaak twee jaar bestaat en dat dit met donderend geweld gevierd moet worden. Ordi.
Op het terras zit je sowieso niet erg rustig, met een paar verkeerslichten voor de deur en pelotons motorrijders die langs scheuren.
Met zoveel horeca in Driebergen zal ik hier niet snel wederom plaats nemen.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gezellige eetcafé met een sympathieke uitstraling en vlotte bediening. De menukaart is ''degelijk''; geen grote verassingen en paar paar populaire gerechten. Dit alles voor een redelijke prijs. Afgelopen week moeten merken dat de kwaliteit niet altijd heel constant is. Bij de stoverij met rode kool, stoofpeer en aardappelpuree was de kok uitgeschoten met de anijs. Op zich een heerlijke specerij die een fris accent plaatst, maar er is een groot verschil tussen 'accent' en 'overheersend'. De hamburger was ietwat droog. Verder goede friet en groentes erbij.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant met aardig personeel. We hadden twee keer onbeperkt spareribs (16.50 pp). Er werd niet moeilijk gedaan over aanvullen van sausjes en patat dus top. Spareribs superlekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Major T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteren hier gegeten en gedronken. Het was werkelijk fantastisch lekker. We hadden de saté besteld (het was meer een vlees spies met varkenshaas). Prachtig stuk vlees met lekkere garnituren. Als voorgerecht had ik de uiensoep. Die was erg lekker, met een lekkere toast met kaas erbij geserveerd. Als afsluiter de crème brûlée. Dit nagerecht (waar een heerlijke moes bij werd geserveerd) was een heerlijke afsluiter van het dinertje. Eindelijk een positieve ervaring in een grand café. Niet alleen wat het eten betreft, maar ook wat het geluidsniveau van de muziek betreft. Je kon normaal met elkaar converseren terwijl de muziek op een lekker volume op de achtergrond meedeed. Prima! Ga zo door.
Romy P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zijn hier al vaker gekomen met een grote groep en zijn steeds tevreden! Ook heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De spare ribs en risotto zijn zeker aanraders!!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Na een prettige ontvangst hebben wij heerlijk gegeten gezellige locatie fijne bediening het klopt hier gewoon. Echt een aanrader
johanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij waren hier op 10 september 2016. De vegetarische risotto was niet gaar. Toen ik dat melde kwam de ober excuses aanbieden. Ze hadden inderdaad zelf ook geconcludeerd dat de risotto niet gaar was. Keurige afhandeling. Omdat de rijst nog helemaal niet gaar was moest ik wat anders uitzoeken. Ik koos voor de maaltijd salade die ook vegetarisch geserveerd werd. De salade was best lekker, helaas werd de salade zonder brood of friet geleverd. De saté die mijn partner had smaakte wat muf. Wij zaten op het terras aan een best drukke weg. Geen restaurant dat wij nogmaals zullen bezoeken.
Carolina W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Brand & van Zanten. Helaas regende het flink, dus binnen genoten van een carpaccio, spare-ribs en een vegetarische maaltijd. Zoals altijd: gastvrij, en ongedwongen. prijs/kwaliteit is goed. Een aanrader voor een ieder.

Brand, dank!
Carolina en Romy Wijnen
Ed1957 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vrijdag avond heerlijk schol a la muniere gegeten! Bediening was erg alert en vakkundig! Heerlijke avond gehad op het mooie terras dus wij komen zeer zeker terug!
SabienP .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met een grote groep spareribs gegeten; super lekker en mals! Gratis frietjes en salade erbij. Prijs-kwaliteit verhouding helemaal top. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam, onverwachts hadden we 2 mensen minder dan de reservering, was geen probleem ook al hadden we hiervoor al besteld. Ook erg mooi vernieuwd, leuke sfeer en goeie achtergrondmuziek.
Roelof G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het is echt super heerlijk eten mijn dochter van elf heeft heel veel meer gegeten dan normaal. En wij willen er veel vaker gaan eten! En het eten past ook echt heel goed bij de sfeer van het restaurant. Vlotte en een heel aardige bediening!????
LaurenceDuq .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Net gegeten bij Brand & van Zanten, een behoorlijke tegenvaller op alle vlakken. Bij mij waren zowel voorgerecht als hoofdgerecht niet goed, soep veel te zout en spareribs totaal niet smakelijk, heb ik laten staan (marinade niet lekker, vlees niet lekker en te droog geworden). Bij de andere disgenoten viel één en ander ook tegen, met name ook de zeer geringe (bijna niet bestaande) groenteporties die bij de hoofdgerechten worden geserveerd. Extra groente kun je tegen betaling bijbestellen, maar voor de prijs die ze voor de hoofdgerechten rekenen zou je toch op zijn minst een groentegarnituur en een degelijke hoeveelheid frites erbij verwachten. Het was allemaal erg magertjes.
In reactie op mijn klachten over de kwaliteit en kwantiteit van het eten kregen we een gratis kopje koffie/thee aangeboden.
Verder was de bediening correct maar erg traag, het duurde lang voor het eten kwam en de muziek was te luid om een behoorlijk gesprek te kunnen voeren.
Wij komen niet meer terug, jammer.
Beste mevrouw, wat jammer om te lezen dat uw avond bij B&vZ niet bevallen is. Wij worden geprezen over onze sparerib's en verkopen deze ook erg veel. Onze sparerib's worden elke dag vers geleverd door onze slager en met zorg klaargemaakt. Dat neemt niet weg dat het u niet is bevallen en daarom heb ik u ook zaterdagavond iets van het huis aangeboden. Om nogmaals aan te geven dat wij dit uiterst serieus nemen, wil ik u graag het bedrag van de sparerib's vergoeden. Natuurlijk gaan wij ook met ons keuken team ook bespreken hoe wij onze groentegarnituren kunnen verbeteren. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons uw bankgegevens te mailen zodat wij uw het bedrag kan overmaken?
M.v.g B&vZ
info&brandvanzanten.nl

Reactie van proever:

Brand & Van Zanten, bedankt voor de bovenstaande reactie en de welwillende geste. Ik zal hier graag gebruik van maken want wij zaten thuis echt te balen.
aedekuijer .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met mn dochter heerlijk gegeten. Was een echt avondje uit!
Uitgebreid voorgerecht, smakelijke bereide vis en nagerecht. Bediening is vriendelijk, correct en ervaren.
We kregen een wijn geadviseerd die perfect bij het gerecht paste.
Een aanrader!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Vandaag lekker op het terras gezeten
Bittergarnuut gevarieert wordt iets te koud geserveerd (blijf te lang staan voordat het uit geserveerd wordt)
Koffie komt in onhandige glazen kopjes zonder oortje zodat je je handen brandt aan het kopje.
Jammer iets te duur voor wat ze serveren.