Brand & van Zanten

Meer informatie over restaurant Brand & van Zanten

• Af te huren
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant met aardig personeel. We hadden twee keer onbeperkt spareribs (16.50 pp). Er werd niet moeilijk gedaan over aanvullen van sausjes en patat dus top. Spareribs superlekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Major T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteren hier gegeten en gedronken. Het was werkelijk fantastisch lekker. We hadden de saté besteld (het was meer een vlees spies met varkenshaas). Prachtig stuk vlees met lekkere garnituren. Als voorgerecht had ik de uiensoep. Die was erg lekker, met een lekkere toast met kaas erbij geserveerd. Als afsluiter de crème brûlée. Dit nagerecht (waar een heerlijke moes bij werd geserveerd) was een heerlijke afsluiter van het dinertje. Eindelijk een positieve ervaring in een grand café. Niet alleen wat het eten betreft, maar ook wat het geluidsniveau van de muziek betreft. Je kon normaal met elkaar converseren terwijl de muziek op een lekker volume op de achtergrond meedeed. Prima! Ga zo door.
Romy P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zijn hier al vaker gekomen met een grote groep en zijn steeds tevreden! Ook heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De spare ribs en risotto zijn zeker aanraders!!
Antonisz D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Met het idee na jaren weer eens een keer bij De Reiziger te gaan eten naar Driebergen gereden.
Helaas, De Reiziger blijkt failliet te zijn en Brand & Van Zanten heeft zich gevestigd in het mooie pand.
Voor een zaterdagavond rond achten is het niet erg druk in het restaurant, slechts enkele tafeltjes zijn bezet.
Het interieur is niet anders dan bij andere grand of eetcafés, niet onderscheidend.
Het voorgerecht van carpaccio met eendenlever is goed, maar bepaalde delen zijn koud, andere lauwwarm. De uiensoep is goed van smaak, niet al te warm en koelt nogal snel af in de platte soepkom.
Als hoofdgerecht nemen we allebei saté. Op zich goed te doen, hoewel de saté wat aan de droge kant is, de satésaus wat dik (misschien omdat het anders van de houten plank afstroomt) en de atjar absoluut niet zelf is gemaakt.
Een paar kleine stukjes groente en een mandje frites completeren het garnituur. De frites waren vooral heet, lekker knapperig aan de buitenkant en goed gebakken.
De koffie werd geserveerd in een soort van waterglazen op een schoteltje; alsof de kopjes op waren.
Een beetje ‘middle of the road’ en hoewel ze een 2e kans verdienen niet iets om op korte termijn nog eens langs te gaan, al heeft de vrolijke ietwat bijdehante ober een hoop goedgemaakt.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Na een prettige ontvangst hebben wij heerlijk gegeten gezellige locatie fijne bediening het klopt hier gewoon. Echt een aanrader
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij waren hier op 10 september 2016. De vegetarische risotto was niet gaar. Toen ik dat melde kwam de ober excuses aanbieden. Ze hadden inderdaad zelf ook geconcludeerd dat de risotto niet gaar was. Keurige afhandeling. Omdat de rijst nog helemaal niet gaar was moest ik wat anders uitzoeken. Ik koos voor de maaltijd salade die ook vegetarisch geserveerd werd. De salade was best lekker, helaas werd de salade zonder brood of friet geleverd. De saté die mijn partner had smaakte wat muf. Wij zaten op het terras aan een best drukke weg. Geen restaurant dat wij nogmaals zullen bezoeken.
Carolina W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Brand & van Zanten. Helaas regende het flink, dus binnen genoten van een carpaccio, spare-ribs en een vegetarische maaltijd. Zoals altijd: gastvrij, en ongedwongen. prijs/kwaliteit is goed. Een aanrader voor een ieder.

Brand, dank!
Carolina en Romy Wijnen
Ed1957 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vrijdag avond heerlijk schol a la muniere gegeten! Bediening was erg alert en vakkundig! Heerlijke avond gehad op het mooie terras dus wij komen zeer zeker terug!
SabienP .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met een grote groep spareribs gegeten; super lekker en mals! Gratis frietjes en salade erbij. Prijs-kwaliteit verhouding helemaal top. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam, onverwachts hadden we 2 mensen minder dan de reservering, was geen probleem ook al hadden we hiervoor al besteld. Ook erg mooi vernieuwd, leuke sfeer en goeie achtergrondmuziek.
Roelof G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het is echt super heerlijk eten mijn dochter van elf heeft heel veel meer gegeten dan normaal. En wij willen er veel vaker gaan eten! En het eten past ook echt heel goed bij de sfeer van het restaurant. Vlotte en een heel aardige bediening!????
LaurenceDuq .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Net gegeten bij Brand & van Zanten, een behoorlijke tegenvaller op alle vlakken. Bij mij waren zowel voorgerecht als hoofdgerecht niet goed, soep veel te zout en spareribs totaal niet smakelijk, heb ik laten staan (marinade niet lekker, vlees niet lekker en te droog geworden). Bij de andere disgenoten viel één en ander ook tegen, met name ook de zeer geringe (bijna niet bestaande) groenteporties die bij de hoofdgerechten worden geserveerd. Extra groente kun je tegen betaling bijbestellen, maar voor de prijs die ze voor de hoofdgerechten rekenen zou je toch op zijn minst een groentegarnituur en een degelijke hoeveelheid frites erbij verwachten. Het was allemaal erg magertjes.
In reactie op mijn klachten over de kwaliteit en kwantiteit van het eten kregen we een gratis kopje koffie/thee aangeboden.
Verder was de bediening correct maar erg traag, het duurde lang voor het eten kwam en de muziek was te luid om een behoorlijk gesprek te kunnen voeren.
Wij komen niet meer terug, jammer.
Beste mevrouw, wat jammer om te lezen dat uw avond bij B&vZ niet bevallen is. Wij worden geprezen over onze sparerib's en verkopen deze ook erg veel. Onze sparerib's worden elke dag vers geleverd door onze slager en met zorg klaargemaakt. Dat neemt niet weg dat het u niet is bevallen en daarom heb ik u ook zaterdagavond iets van het huis aangeboden. Om nogmaals aan te geven dat wij dit uiterst serieus nemen, wil ik u graag het bedrag van de sparerib's vergoeden. Natuurlijk gaan wij ook met ons keuken team ook bespreken hoe wij onze groentegarnituren kunnen verbeteren. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons uw bankgegevens te mailen zodat wij uw het bedrag kan overmaken?
M.v.g B&vZ
info&brandvanzanten.nl

Reactie van proever:

Brand & Van Zanten, bedankt voor de bovenstaande reactie en de welwillende geste. Ik zal hier graag gebruik van maken want wij zaten thuis echt te balen.
JManen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wij komen net terug van een geslaagde avond bij Brand & van Zanten.
Een hartelijk ontvangst kregen wij bij binnenkomst en onder het genot van een bok biertje werd de kaart aan ons uitgelegd. Het menu heeft leuke gerechten en voor de wijn liefhebber hebben zij 7 huiswijnen die per glas besteld kunnen worden. Helaas hadden wij niet veel tijd dus hebben wij alleen een hoofdgerecht gegeten. De saté was lekker mals, de maaltijdsalade van mijn vriendin was erg uitgebreid en goed op smaak.

Bedankt voor jullie gastvrije service en wij komen zeker terug!

Joost en Lisa
Aedekuijer .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met mn dochter heerlijk gegeten. Was een echt avondje uit!
Uitgebreid voorgerecht, smakelijke bereide vis en nagerecht. Bediening is vriendelijk, correct en ervaren.
We kregen een wijn geadviseerd die perfect bij het gerecht paste.
Een aanrader!
Lekkerbekje_76 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
afgelopen zaterdag.voor af een steak tartaar, een slechte keus.vlees zat vol met vet was niet gelijkmatig gesneden,en erg donker van kleur,de toast was koud en veel te licht,en dat serveert met margarine. echte boter hadden ze niet !
osshaas (225gr) besteld,180 gr gekregen.toen ik daar wat van zij,kreeg ik de opmerking van: dat is het vocht verlies bij grillen.ging daar dus verder niet op in.
het vlees wort op planken serveert,erg onhygiënisch, heb liever een schoon bord
bediening deed z,n best.er waren er 4 en het zat niet vol,maar als je 3 keer om een drankje moet vragen..?nou ik weet het niet.
decor is koud,en kil.erg gehorig en koud
Toiletten zijn muf,en wel aan een opknap beurt nodig.
alles bij elkaar 120 euro afgerekend,veel te duur,van slechte kwaliteit en dus de laatste keer.
Arjan_buis .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
we waren op vrijdag middag even gezellig in driebergen.we liepen langs het “grand cafe" Brand en van Zanten.een mooie lokatie in hartje centrum.
we wilden met z,n tweeën even wat eten,maar was uit eindelijk de verkeerde keus.!
vooraf een tomatensoepje besteld,deze was saai en zuur,wellicht een kant en klaar product.?en het brood wat er bij zat zag,en smaakte niet vers! m,n vriendin een club besteld,en ik een saté deze was koud en klef, pindasaus was lauw en veel te dik .heb deze dan ook terug gegeven.de sla was aangemaakt met een soort kruiden olie,helaas zonder smaak en dan nog veel te veel. De atjar smakte naar een kant en klaar product,en zag er niet uit !
de borden waren koud en het duurde erg lang.water glaasjes op tafel ruiken naar as en hebben een kalk aanslag.erg jammer en het bederft de smaak.!
bediening zag er goed uit,maar erg traag en rommelig.
bij de koffie nog een appeltaart,helaas bevroren.
dit alles incl drankjes voor ca 50 euro.best duur voor een slechte kwaliteit!!
het was het eerste bezoek en gelijk het laatste...
een echte teleurstelling voor driebergen.
jammer
MarkLouise .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Vandaag lekker op het terras gezeten
Bittergarnuut gevarieert wordt iets te koud geserveerd (blijf te lang staan voordat het uit geserveerd wordt)
Koffie komt in onhandige glazen kopjes zonder oortje zodat je je handen brandt aan het kopje.
Jammer iets te duur voor wat ze serveren.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hebben hier het afgelopen weekend gegeten. Het voorgerecht (carpaccio) had veel weg van de kant en klaar carpaccio van de groothandel en was niet goed op smaak. Mijn voorgerecht (Garnalen van van Zanten) bestond voornamelijk uit sla en onrijpe tomaat. We hebben daarna erg lang op onze hoofdgerechten moeten wachten. Ik had gekozen voor gegratineerde courgette met ravioli, tomatensaus en geitenkaas. De courgette was niet gaar en flauw en was gegratineerd met blauwe kaas (zo'n aanwezige en specifieke smaak zou ik toch wel op de menukaart vermelden) de ravioli waren totaal niet gaar en waren matig gevuld of hadden geen enkele vulling. De tomatensaus stelde niet veel voor, een beetje een waterig zooitje. De hamburger van mijn vriend was koud en de frieten die bij het hoofdgerecht geserveerd worden waren niet gaar en papperig. Tijdens het dineren is de bediening niet meer bij ons lang geweest voor drankjes of om te vragen of alles naar wens was.

Positief punt --> De bediening is aardig en je zit er lekker. Aangename omgeving met prettige muziek, als je aan het raam zit heb je leuk uitzicht op de hoofdstraat met passerende auto's. En we hebben hier eerder geluncht en gaan hier vaak wat drinken, dat is helemaal top, vooral op het terras.

Ik hoop dat dit iets eenmaligs was want we missen nog een eetgelegenheid binnen deze categorie in Driebergen. Dit bezoek was zonde van de 60 euro die wij betaald hebben (4 non-alcoholische drankjes en 2 keer voor en hoofdgerecht). Dat is een hele redelijke prijs voor een diner voor twee maar dan moet het wel goed zijn. Misschien geef ik het in de toekomst nog een kans. Als ik bekomen ben van de schrik ;)
Geraldus V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wauw heerlijke crispy tuna gegeten afgelopen zondag. IK heb werkelijk in tijden niet zo iets lekkers gegeten!!! Top!! Ga hier zeker voor terug komen....
Rozenstraat .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Het is maar wat je ervan verwacht. Ga je met een stel vrienden of met je kinderen uit eten, dan zit je hier prima. Lekker gegeten. Simpel en een vriendelijke bediening. Voor culinaire hoogstandjes moet je elders in Driebergen zijn. Blij dat De Reiziger eindelijk weg is.
Aanwinst voor Driebergen!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Eind van de middag zin in een biertje in de zon en meteen maar blijven zitten voor een avondmaaltijd. Heerlijke spareribs (veel) en een goede saté, prima friet en een gezond schaaltje sla. Zeer schappelijk geprijsd, meen 15 euro per gerecht.
Prima getapt biertje, geserveerd vriendelijke bediening.
Minpuntje decor: erg gehorig binnen (eerder ervaren) en wc is boven en erg verouderd...

Leuk adres voor een gezellig eenvoudig etentje.