Brancatelli

Veerplein 16 3331 LE Zwijndrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brancatelli

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het was al weer even geleden , dat wij hier gegeten hadden.Wij werden door Sr. heel vriendelijk welkom geheten en de tafelkeus was aan ons. Wij kregen een heerlijke amuse waarbij we een wijntje en een jong borreltje namen.De keus betreffende de voorgerechten viel op pasta met ossenhaas-puntjes en spaghetti met garnalen. We bestelden een fles witte wijn uit de wijngaard van familie Brancatelli. Het hoofdgerecht werd voor alle twee een mooie aangesneden rib-eye
met lekkere gepofte aardappeltjes en spinazie. Over het dessert hoefden wij niet lang te aarzelen , specialiteit van de kok ( Jr.) truffel , ijs , slagroom , vruchten en limoenella. Alles werd aantrekkelijk verzorgd op de borden leuk uitgeserveerd , attente prettige bediening , leuk team. Na de koffie als afsluiter nog een lekker Italiaans drankje.We werden vriendelijk uitgeleide gedaan.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wederom heerlijk gegeten. De ossenhaas was weer heerlijk mals en fijn dat je je eigen saus mag kiezen wat altijd gorgonzola word. Wat een fijne bediening, niets is teveel! Jammer dat er maar enkele tafels bezet waren want dit restaurant verdient meer!!!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Zoals in augustus 2015 beloofd terug te komen, vanavond weer bij Brancatelli gegeten. En het eten en bediening was werkelijk perfect. De huiswijn was heerlijk en daarbij een start van het huis, een heerlijke bruscetta met verse tomaat mmmm gewoon gaan proeven. Gekozen voor een dorade die door de ober aan tafel voor mij gefileerd werd en dit werd echt perfect gedaan. Ben gek op vis maar ojee die graatjes, helemaal geen last van, werd keurig gefileerd. Dorade was heerlijk en precies goed en heel smakelijk. Mijn partner is gek op een calzone die bij heel veel italiaanse restaurants niet goed zijn en vaak druipen van vocht. Deze was prima met verse producten en goed van smaak. De keuze voor een nagerecht was moeilijk, alles leek ons lekker, maar als kaas fan toch voor een kaasplankje gekozen, geweldig met heerlijk vers italiaans brood. Een heerlijke portje erbij. We kregen van de eigenaar nog een proefje van zijn huisgemaakte tiramissu met lemoncello, wauw dit is aan te bevelen, ons buikje zat vol anders zeker nog voor gekozen. Afgesloten met een espresso met een averna. Conclusie prima restaurant met geweldige gastvrijheid en zeker aan te bevelen. Onze avond was geslaagd. "Grazie" Wij komen terug mijnheer Brancatelli ! ! !
RubenBors .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond (14 mei) voor de tweede keer bij Brancatelli gegeten. Dit keer ook anderen meegenomen om kennis te laten maken met dit restaurant. Het was weer HEERLIJK. Vader doet de bediening en doet er alles aan je een leuke avond te bezorgen. Zijn zoon kookt en heeft onze gerechten (met name ossenhaas) weer fantastisch klaargemaakt. Zeker een aanrader!!
VermogensJack .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Intussen hebben we vanavond met ons gezin voor de 4e keer bij Brancatelli gegeten. (Achteraf was ik hier jaren geleden ook al eens geweest met vrienden). Het eten was steeds boven verwachting. De bediening is super gastvrij en vriendelijk, niets is hun teveel. Zoals het er hier aan toe gaat kom je zelfs in dure restaurant maar zelden tegen! We hebben genoten van heerlijke voorgerechten, pizza's en antipasta's gevolgd door een heerlijk Italiaans ijsdessert. Echt top! Naast onze eigen menukeuze kregen we van het huis - dus gratis! - aangeboden: een heerlijke tomaat amuse, zelf gebakken stokbrood en voor we weg gingen ook nog een heerlijk Italiaans drankje! Het kan niet op. Wie dit restaurantje nooit heeft bezocht heeft echt iets gemist: Doen!
Mila I.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
14 maart mijn jubileum gevierd bij Brancatelli Zwijndrecht. Alexandro en Dario waren die avond speciaal voor mij open gegaan.
Heerlijk gegeten van het buffet wat Dario voor mij en mijn gasten had voorgeschoteld. Daarna kwamen zijn beroemde pizza's op tafel. Echt niet te evenaren zo lekker.
Zelf gemaakte tiramisu na en daarbij wijn, bier limonade en koffie met likeur in overvloed.
Echt een TOP avond gehad en zeker een aanrader voor mensen die wat te vieren hebben.

TOP gedaan!!!! bedankt Mila
Liesbethb .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben gisteren voor het eerst bij Brancatelli gegeten. Door alle lovende recensies op Iens waren we erg benieuwd! Echter, het eten heeft onze verwachtingen zelfs overtroffen! Alle gangen waren top! Als voorgerecht had ik de klassieke carpaccio en mijn man een bord met verschillende soorten vleeswaren. Als hoofdgerecht hebben we beide gegrilde ossenhaas op. Dit vlees was ontzettend mals en dus erg lekker. Het nagerecht was voor ons beide een scroppino, heerlijk en verfrissend!
Het interieur van Brancatelli is wat gedateerd, maar laat je je hier zeker niet door afschrikken! Met een aardige gastheer en fantastisch eten is een avondje eten bij Brancatelli een feest!
We komen hier zeker terug!
MARIGOT .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
geweldige italiaan, t is een vader en zoon geloof ik. super wijntjes van eigen wijngaard
we hebben heerlijk gegeten. heerlijke pasta en een malse ossenhaas, zo hoort het, mensen die met liefde koken, aanrader
Angelica A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
mijn opa is een zeer goede vriend van de eigenaar van Brancatelli. Wij zijn al 4 keer geweest in een zeer korte periode. Het personeel wat wij niet kende is zeer vriendelijk en ook zijn zoon dario is een goede jongen en een uitstekende kok!
wij hebben meerdere avonden heerlijke vis gegeten zoals oesters, tong, tarbot,pasta met kreeft en rode meul.
We hebben onze vingers er bij afgelikt! Ook nog eens lekkere groentes en gebakken aardappels werden er bij geserveerd! Ook de ossenhaas is een uitstekend gerecht heerlijk mals en je mag ook nog zelf een saus kiezen voor erover heen. Zelf vind ik het zonder saus lekkerder! En dan komen we aan bij het toetje! De pannacotta is zo ongelijk lekker ik en mijn vriend zijn er allebei zo gek op! De eigenaar hoef het niet eens meer te vragen wat ik als toetje wil want hij weet het al! Ook de chocolade variant van tiramisu is lekker! Ik geef ze een dikke tien en wij komen zeker vaker terug. Wij zijn vaste klant !
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Een heerlijke gegrilde ribeye gegeten met gegrilde groente en aardappeltjes. Partner de gegrilde ossenhaas, ook prima van smaak. De bediening was netjes en vertelde gepassioneerd over de kwaliteit van het eten en de passie voor voedsel van de kok. Het was jammer dat er maar twee andere tafels bezet waren, deze zaak verdient meer klandizie. De porties zijn niet overdreven, maar uitstekend van kwaliteit. Het dessert tiramisu en kaas voldeed ook weer aan de verwachting. Fijne avond gehad.
Ijeroen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Geweldig restaurant. Het was er een beetje druk, dus er werd ons netjes gemeld dat het wat langer kan duren. Na een kwartier pakte de eigenaar er een gitaar bij en heeft hij 35/40 minuten gitaar gespeeld en gezongen. Heel gezellig dus. De eigenaar gooit zijn charmes en humor erin, en dit bevalt goed. Goed eten voor een goede prijs. Kortom, geweldig restaurant.
Slagmeulen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Hier is de klant nog koning! Vriendelijke eigenaar die samen met het personeel en niet te vergeten zijn zoon fantastische gerechten uit de keuken tovert en gezellige muziek uit zijn gitaar. Vooraf een heerlijke bruschetta van de zaak, smaakte naar meer dus ook als voorgerecht genomen samen met vitello tonnato die uitstekend op smaak was. Het hoofdgerecht bestond uit zeebaars en ossenhaas, wederom goed op smaak en goed gebakken/gegrild. De opmaak van de borden zag er fraai uit en aan alles is te zien dat er in de keuken met zorg wordt gewerkt. Als dessert een panacotta en kaasplankje. Na een gratis afscheidsdrankje een vriendelijk groet van het personeel keerden wij met een goed gevoel over dit restaurant huiswaarts. Zeker een aanrader, tenzij je een volume eter bent de porties zijn namelijk bescheiden.
31simo .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Woensdag 11 november was er een bijzondere avond in ristorante Brancatelli. Gastheer/eigenaar Alessandro Brancatelli wilde die avond een 5 gangen diner serveren. Chef kok/zoon Dario zou de gerechten bereiden en wijnmaker/broer Giuseppe zou voor alle bijpassende wijnen zorgen. Het leek ons een prima plan, dus, gezien al onze eerdere goede ervaringen met hun gerechten, reserveerden we voor die avond een tafel. En dat hadden velen gedaan, het restaurant zat nagenoeg vol. En 't werd een geweldig succes!! Via o.a. de vitello tonnato en de lamsrack tot aan de tiramisu beleefden we een culinaire feesttrip met daarbij bij elk gerecht heerlijke wijnen. Complimenten en dank voor dit experimentele initiatief. Eens te meer bleek, dat Ristorante Brancatelli een aanwinst is voor de horeca in Zwijndrecht. Daarom een welgemeend Arrivederci, want we komen gauw terug. Fam. Simons Zwijndrecht.
Trijntje2107 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een week geleden heerlijk geheten bij Brancatelli. Een kleinschalig restaurant waar je je heel welkom voelt. Heel vriendelijke eigenaar en personeel.Toen wij kwamen was het heel druk. We hadden niet gereserveerd. Er werd gevraagd of wij het een probleem vonden dat we een tijdje moesten wachten op het eten. Een half uur ongeveer. Dat was geen probleem voor ons. In die tijd kregen we een heerlijke bruscetta en lekker stokbrood met olijfolie. En idd stond met een half uur een heerlijke pizza op tafel. Wij kozen voor een rode huiswijn en ook die was erg lekker.
Kortom, een aanrader om eens te gaan eten.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wanneer je de laatste weken kijkt naar de recensies geschreven over de " actie-restaurants " vallen een aantal dingen op. De kwantiteit van de recensies loopt enorm op , in tegenstelling tot de kwaliteit , die gaat enorm achteruit ( " schraalhans is hier de recensie-schijver " niet de keukenmeester) De debuterende bonnen-eters / schrijvers produceren werkelijk minimale recensies met veel te hoge beoordelingen en de recensies worden met een sneltreinvaart goedgekeurd.Veel schrijvers schijnen na het verlaten van het restaurant al snel vergeten te zijn wat ze gegeten hebben. Ze vermelden er totaal niets over en doen keukenbrigade en bediening geen eer aan.Bij sommige bedrijven is het " overdone " wat betreft reacties op recensies , waarbij opvalt , dat in sommige gevallen mindere recensies geen aandacht krijgen.
Na een zeer geslaagd gebeuren moet je toch wel ( weer ) een blijk van waardering achterlaten in de vorm van een wat uitgebreide recensie , dus onderstaand.
Wij gingen met ons kwartet op herhaling bij de Brancatelli's. ( vader en zoon).
Een heel vriendelijke ontvangst , daar kunnen sommige bedrijven in Zwijndrecht de laatste tijd niet toe komen. Heel prettige tafelkeuze.Sr wist nog precies aan te geven waar wij enkele weken geleden hadden getafeld. Vrij snel wordt je al verrast met een heerlijke amuse.
Bij de voorgerechten was de keus verdeeld , het werden heerlijke mosselen , krokante inktvisringen , ham met kaas in de vorm van een soort bloem (Monzerealla-achtig) en ham met
een speciale tonijn-saus. Het hoofdgerecht werd voor een ieder ossenhaas van de gril.
Bij de desserts werd de stand 50/50 , nm. Tiramissu en coupe aardbeien met saus.
Afsluiting was met koffie en thee.
Er werd genoten van een lekkere wijn afkomstig van weer een andere Brancatelli (broer van vader) die een wijngaard heeft in Italie. De bediening is goed , rustig en attent.
Het Interieur is niet direct Italiaans , het is netjes en verzorgd. Na afrekenen nog een Italiaans drankje. Men neemt op een prettige wijze afscheid van de klant , zeer klantvriendelijk.
Voor herhaling vatbaar.

StWerner .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Normaal schrijf ik nooit geen recensie maar dit is me er eentje waard. Nu 2 keer geweest en in jaren nog nooit zo lekker gegeten, je kan inderdaad merken dat alles vers is. Zelf een groot pizza liefhebber, dat was me er eentje zeg: aanrader!. Ook een stukje ossenhaas geproefd, super zacht en mals en wederom een smaakbeleving. Het decor kan inderdaad beter echter er is al veel veranderd na mijn eerste bezoek, dit vergt natuurlijk ook investeringen maar ik vermoed dat ze ermee bezig zijn. Service was ook top, super vriendelijke man! Ben er van overtuigd dat indien ze zo doorgaan de zaak heel vaak vol zal gaan zitten. Ik kom hier zeker nog een keer terug en ik hoop dat het dan net zo goed is.
Pastamilan S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op iens gezien dat er een nieuw Italiaans restaurant in Zwijndrecht zit. Voorgerechten, carpaccio, soep en salade waren lekker. Zeebaars werd aan tafel gefileerd, was ook heerlijk, en de andere hoofdgerechten ook. Nagerechten waren ook lekker. Huisgemaakte cremoncello was overheerlijk. Advies: maak de porties groter of de prijs lager.
Serne .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Voor de 3e maal hier gegeten nu; tijd voor een recensie!
Echt een warme en hartelijke ontvangst door Alessandro. Met vooraf een appetizer.
Ik nam een pizza 4formaggio en die was echt lekker (goede bodem en goed gevuld). Mijn vrouw had een speciaal gerecht; een pasta met kleine garnaaltjes en mosselen en saus, ze smulde het bord bijna op... Het eten was echt heerlijk, er worden duidelijk verse ingredienten gebruikt.
Vooraf dus een appetizer en achteraf nog een limonchello; de heerlijkste ooit (zelf gemaakt; wat een genot; deze is er dus niet altijd :-(... De zoon van Alessandro (Dario) is de kok en een goede ook. Dus Alessandro en Dario: Grazie! We komen zeker nog eens terug! CU: familie Serné.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Een nieuwe Italiaan op een plek met veel andere eetgelegenheden. Wat een aardige mensen en wat een perfect eten. Heerlijke bruschetta, mooie wijn en met zorg bereide gerechten. Vers en met liefde bereid. Topper !
Demeter1952 V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Via Iens dit voor ons nieuwe restaurant in Zwijndrechtgevonden. Bij binnenkomst viel ons op dat het decor niet echt warm Italiaans aandoet, maar dit werd ruim gecompenseerd door de warme ontvangst van vader Brancotelli, Allesandro. Eenmaal aan tafel werden we verrast door een werkelijk heerlijke Bruscetta, precies zoals die hoort. Even later kwam de vader vragen wat we wilde drinken. Wat ons opviel is dat hij ruim de tijd nam om bij elke wijnkeuze er over te vertellen. We bestelden vanaf de antipasti ( voorgerecht ), o.a. een werkelijk sublieme vitello tonnato, bij de primo piatti ( tussengerecht ), een zalige pasta met zongedroogde tomaten en garnalen en bij de secondo piatti oa een prachtige op de huid gebakken dorade die door Allesandro aan tafel werd gefileerd. En dat alles lieten we vergezellen met een prachtige volle rode wijn , afkomstig van de wijngaard van zijn broer. Als nagerecht kozen we voor verse aardbeien slagroom en een kaasplankje. Niet alleen de warme bediening van vader Brancatelli en de 2 vrouwen die hielpen maar zeer zeker ook de kwaliteit van zoon Dario ( 23 jaar ! ) die alles perfect had bereid zorgen ervoor dat we zeer zeker weer terugkomen.