Bram's Pannenkoekenhuis

5,4
6,4
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Beslag voor de pannekoeken niet lekker, vlakke smaak, waterig. Kinderpannekoeken hebben niets extra's tov grote pannekoek. (Vorm of vrolijke aankleding oid).
Service was wel vriendelijk, mochten zelfs de hond meenemen, maar voor de kinderen staat er een tafel in vrolijke kleurtjes met dito stoeltjes zonder enig speelgoed of wat dan ook om zich mee te vermaken. (Nu hoeven onze kinderen dat ook niet zo nodig, maar je zou t wel vewachten in een pannenkoeken reataurant).
Als laatste is de aankleding heel matig, de stoere suikerpot is het enige wat er aan moeite/geld in is gestoken het gezellig te laten zijn, verder ontstijgt het 't nivo sportkantine amper.
Nee we komen hiee niet nog eens.
C W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gegeten met partner en kind. Ik vroeg of ze een olvarit potje wilden opwarmen. Duurde 20 minuten. 2 keer hiervoor terug geweest. Potje opwarmen kost 1 minuut in de magnetron. Onbeleefd en onverschillig toen ik vroeg waar t bleef. Ik had pannenkoek met rozijnen en appel. Er zaten 3 rozijnen op die ook nog verbrand waren. Partner had varkenshaasje, die was redelijk. Een pannenkoeken huis waar we niet meer zullen komen en niet aanbevelen.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Vrijdag hier even een pannenkoek gegeten ivm met een vakantie in de buurt. De ligging in het bos is prachtig wat buiten zitten erg plezierig maakt.

De pannenkoeken smaken goed en worden volgens mij ook redelijk ambachtelijk gebakken (ze zien erg in ieder geval 'huisgemaakt' uit qua vorm en dikte). De 'Bram's Jacht' met wildragout is erg goed op smaak en je proeft dat er tijd en aandacht in de wildragout zit. En ook de Veluwse pannenkoek van m'n tafelgenoot smaakte erg goed.

Het meubilair vond ik wat gedateerd qua uitstraling maar verder wel gewoon netjes. De ruimte is verder gezellig en voldoende ruim opgezet. Wat ik als rolstoeler een minpuntje vond was dat de tafels een balk hebben waardoor het lastiger is om onder tafel te komen.

De service was gewoon goed (vriendelijk en oplettend).