BRAM eten | drinken

Generaal Dempsystraat 11 5866 BM Swolgen Nederland Kaart

Over restaurant BRAM eten | drinken

Bourgondisch Limburg

Al meer dan vijf jaar een begrip in het bourgondische Swolgen en omgeving. Hier ga je heen voor ouderwetse gezelligheid, de huiselijke ambiance en de hedendaagse gerechten. De menukaart is klein, maar biedt echt voor ieder wat wils en laat de mooiste producten uit de streek zien.

Meer informatie over restaurant BRAM eten | drinken

Maandag 16:30 - 23:30
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 23:30

Voordelig
Jean E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
geweldig restaurant. bediening heel persoonlijk. geen paniek bij onverwacht groot aantal mensen op maandagavond :-). heel origineel "Kiekjesmenu" (alleen op maandag). Geen opgewarmde prak maar gewoon je voorraad opmaken met een aantrekkelijk aanbod en dan echt aantrekkelijk! smaakvol eten, mooie goed betaalbare wijnen en een leuke inrichting met mooie details. TOP.
Amem .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met een grote groep gegeten bij Eethuis Bram. Wat een creativiteit en wat een gastvrije-vlotte bediening. Genoten van een heerlijk avondje uit !
Hettykl .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Vriendelijke, gastvrije bediening. Keurig netjes, met humor. Aanrader, ook voor Pieterpadlopers, zoals wij!
Frenzel .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Via de Hallo een aanbieding gekocht voor een 5 gangen diner. Met een woord Super Gegeten.
Bediening erg goed. Na elke gang werd er netjes gevraagd of ze de volgende gang konden brengen of dat we toch nog liever even wilden wachten.
Eten was allemaal erg netjes opgediend en ook erg lekker. Bij elk gerecht had de kok wel zijn eigen fantasie los gelaten waardoor je erg fijne smaak combinaties kreeg.
Bedankt voor de fijne avond.
Bernd R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Heerlijk verassingsmenu gehad op advies van de zaak. Fantastisch gegeten op niveau met heerlijke chardonnay en super bediening.
Gaan hier zeker vaker terug komen.

Collega s bedankt voor de tip!
DKDekker .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Na een regenachtige Pieterpadetappe aangekomen met 4 man bij dit geweldige etablissement van Willem en Brent zonder vooraf gereserveerd te hebben. Gelukkig was het nog redelijk weer, want binnen wat alles gereserveerd voor het diner. We opperde zelf dat we wel op het overdekte buitenterras wilde plaatsnemen. Brent heeft ons de hele avond bedient, terwijl hij eigenlijk vrij was die avond. Hij heeft ervoor gezorgd dat we een geweldige avond hebben gehad en we konden genieten van de geweldige gerechten van de hand van Willem. Niet alleen waren de zalm (voorgerecht), asperges (voor- en hoofdgerecht), eend (hoofdgerecht) en de crème brulee met rabarber (nagerecht) van een topkwaliteit, ook de opmaak was prachtig. Al met al een reden voor ons om zeker nog een keer naar Swolgen af te reizen, met reservering vooraf.
HBeurs .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Voor mij als vegetariër was eethuis Bram een aangename verrassing. Er was een lekker menu samengesteld waarbij er ook wel wat aanpassingen mogelijk waren. Ik heb er heerlijk en gevarieerd gegeten en dat komt niet zo vaak voor als vegetariër. Ook mijn echtgenote heeft als niet-vegetariër heerlijk gegeten. Lekkere gerechten die ook nog een mooi plaatje vormen. Een leuk restaurant in een klein dorpje in Limburg op een plaats waar dit je dit niet verwacht. Een ware ontdekking voor ons en redelijk in de buurt ook nog. De bediening bestond uit twee jongedames waarvan er één ervaren was en de ander voor het eerst in het diepe was gesprongen. Dit ging op een heel prettige en open wijze waardoor niemand van de aanwezige klanten er ook maar enige last van heeft gehad. In tegendeel, het was leuk om te zien hoe de ervaren kracht de nieuwkomer aan het inwerken was. Kortom, we hebben een leuke avond gehad, heerlijk gegeten en veel plezier gehad.
200348 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Het eten was perfect, alles lekker op smaak en mooi opgemaakte borden.
De bediening was goed en vriendelijk.
We hebben een heerlijke avond gehad en voor herhaling vatbaar.

Leny Sanders Oostrum.
MinkeNL .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gezellige sfeer en vriendelijke snelle bediening. Met het Iens menu konden we uit een deel van de kaart 3 gangen kiezen. De olijfjes stonden al klaar en ook al snel kwam een Italiaans bolletje met dip. Wij namen een 4e gang omdat we ook de soep graag wilden proeven. Hier kregen we geen spijt van: de bospaddestoelensoep was verrukkelijk. De carpaccio en zalm vooraf was allebei goed. Wij waren bij de hoofdgerechten van schol en kaastortellini ook erg te spreken over alle knapperige verse groenten die erbij geserveerd werden. Persoonlijk vond ik het toetje wat minder: de ananasgelei had niet heel veel smaak. Volgende keer houd ik het bij koffie, want de porties waren ruim. Een apart compliment voor de opmaak van de borden: kleurig, vrolijk en afwisselend.
Durf .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Het eten is zeer goed bereid en wordt op een verrassende wijze geserveerd. Het personeel is uitermate vriendelijk. Een aanrader voor deze ongeving.
Nmlmm01 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
We hebben hier vaker gegeten, maar vonden het nu echt onder de maat. Ik heb het vermoeden dat dit kwam door de vele aanwezige gasten tegelijkertijd. Het aanwezige personeel was hierop niet afgestemd. Ik heb hier samen met mijn gezin, bestaande uit zes personen, gegeten. We moesten lang wachten tussen de gangen. Het voorgerecht was smaakvol. Het hoofdgerecht , specifiek de biefstuk, was slecht. Droog en taai. Dit heb ik aangegeven alleen werd er niets meegedaan. Het nagerecht was goed. Jammer, voor mij is dit een reden om hier voorlopig niet meer naar toe te gaan.
Fransreek .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, ongedwongen sfeertje, lekkere wijn! wat een voorrecht dat dit in Swolgen beschikbaar is!
Glenssen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Had erg veel smaak. De groente waren heerlijk gekookt en vol smaak. Niet beetgaar of nog super hard, want daar hou ik persoonlijk niet van. Prima service. Komen zeker een keer terug!
Flicka .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
De beloofde olijven en borrelgarnituur bij de ontvangst bleef uit. En het brood met boter en saus kwam rijkelijk laat.
Het eten was goed, maar niet bijzonder.
De bediening was gewoontjes, niet bijzonder vriendelijk of behulpzaam. Zo werd er na het eerste drankje niet gevraagd of we nog wat wilden drinken en volgden de 3 gangen juist weer heel snel achter elkaar..
Mijn indruk was dat het nog wat meer gericht zou mogen zijn op de wensen en behoeftes van klanten.
De ambiance was ruim van opzet, wat heel prettig was. Helaas was de verlichting niet zo gezellig en was het tafeltje waaraan wij zaten net te klein voor de gerechten. Dat is altijd zo'n gefrummel.

Als je meedoet met een actie (2 x diner voor de prijs van 1) dan spreekt het voor je als je er evengoed voor zorgt dat ook deze klanten zich welkom voelen. Dat betekent dat ook zij een tafelkleedje op tafel krijgen en echte servetten. Je voelt je een 2e hands bezoeker als dat aan de tafel wel allemaal zo is ingericht en jij aan een kale tafel met een wegwerpservet zit.
Jammer, doe dan niet mee.

Met name door dit laatste, komen wij niet terug.
Pielhaas .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Bij binnenkomst wel welkom gegeten, maar jas aanpakken was er niet bij, terwijl ze erbij stond. Daar is de kapstok, was er gezegd !!!!! Jammer... Verder duurde het erg lang voor het eerste gerecht kwam. De glaasjes wijn waren erg mager gevuld, en de meisjes liepen veel rond, maar zagen niet dat er overtollige glazen op tafel bleven staan, en wat ook erg jammer was, dat ze niet tussendoor eens even kwamen vragen of het lekker was... Al met al moet er nog veel geleerd worden...
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Zeer vriendelijke ontvangst; plekje in de zon op het ommuurde buitenterras. Leuk menu tgv Albert Heyn 2e menu gratis actie. Heerlijk eten, mooi opgediend op de borden. Heerlijke erwtenpuree. Prima wijnarrangement van huiswijnen.
John A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Het eten was verrukkelijk! Er was een keuze menu voor 3 gangen samengesteld met mooie gerechten erop. Ook was er een mogelijkheid een 4e gang te nemen. Mocht er geen geschikt gerecht bijzitten dan kon je via de "normale" menukaart, dit tegen evt. meerprijs bestellen.
Wij hadden een tosti van brie met humus en paprika cutney ? heerlijk, Kabeljouwfilet op een bedje van Knolselderijpuree, walnoten en truffelolie ? wederom heerlijk en als nagerecht panacota, gemarineerde ananas en een schuim van witte chocolade ? heerlijk.
Ook hebben we een wijnarragement erbij genomen. Kortom ik kan het iedereen aanraden om naar Swolgen af te reizen en te genieten van een heerlijk 3 gangen diner.
Vera84 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Het restaurant zat helemaal vol dus ze hadden het er druk mee, maar we hebben voortreffelijk lekker gegeten! Goede porties, mooi opgemaakte borden en zeer smaakvol! En heerlijke frietjes erbij. Erg gezellig huiselijk sfeertje binnen.
Garmt V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Leuke plek in een miniem dorpje. We sliepen hier in de buurt en aten ons diner op een zondagavond. Het is eetcafe-plus, mooie gerechten met leuke combo's op je bord. Risotto met kool, kalfslende met zomergroenten, soep van witte bonen en bloemkool. Alleen de frieten vallen uit de toon - de gerechen zijn al prima "af" zonder. En grote porties - voorgerecht & soep is al bijna verzadigend!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Na een stevige Pieterpad wandeling zijn we met 12 man aangeschoven bij Bram. Heerlijk gegeten, namens ans, herman, Koos G, en de rest. heerlijk stoofpotje lamsvlees met spies, super combinatie en lekker gaar. tevens een hartelijke bediening. Bram, je bent tof met een nieuw schitterend interieur. Namens de 12 koppige bemanning van de Pieterpadclub uit Arnhem veel succes.