Bradys

6,9
5,5
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Via Ticketveiling een high tea gedaan, maar wat er werd aangeboden kregen wij helaas niet. Cheescake was er niet, maar bood wel iets anders . De mini quiche hebben wij ook niet gehad. Van de 3 sandwiches kregen wij er maar 2. En alles was in mini. Absoluut je geld niet waard. Erg jammer, en een ongezellige tent.
Wij vinden het vevelend dat u het zo heeft ervaren en hebben u inmiddels via Facebook benaderd om tot een oplossing te komen.
Alhoewel wij wel willen uitlichten dat de beloofde derde sandwich een fout is van ticket veiling die reeds meerdere malen is doorgegeven aan hen.
De proporties zijn de standaard proporties die voor een high tea worden gehanteerd, wij hebben daar ook nooit op of aanmerkingen over gehad.
Desalniettemin willen wij onze klanten tevreden houden en hopen op uw reactie via FB
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
High tea niet bijzonder, maar zeker niet slecht. Zelden in zo'n sfeerloze zaak geweest. De tafel plakte. We wilden zsm weer weg. Is net een snackbar. Spijt van het bieden op ticketveilingen. Wat een ongezellige plek. Zoveel leuke tentje in Delft waar we liever hadden gezeten.
Christine T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Prima eten, het was veel voor met z'n tweeën en smaakte goed. Het decor was simpel, niet lunchroomwaardig. De eigenaar was vriendelijk en de service redelijk
Accent_ .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een burger en smoothie via ticketveiling gekocht. Helaas leek de burger niet vers, want volgens mij kwam deze uit de vriezer en werd deze (waar ik bij zat) even in de magnetron ontdooid. Ingrediënten en gerecht leken ook uit de vriezer gehaald te worden. Het eten zelf was wel redelijk uiteindelijk maar niet wat ik had verwacht. Bradys omschrijft zichzelf met teveel trots, het deed mij meer aan een veredelde snackbar denken, waar trouwens de afzuigkap ontbrak.
Carlos198 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Gezellige lunchroom met huiselijke sfeer en vriendelijk personeel. De high tea was heerlijk, royaal en creatief! Ook had ik een bosvruchten milkshake besteld en de smoothies zijn zeker een aanrader! We komen snel weer!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Had via een groupon een high tea geboekt
De lunchroom zag eruit als een snackbar, dus niet echt uitnodigend.
de hightea was erg mager voor twee personen had je het volgende een broodje met eier salade en een broodje met tonijn een mini scone en een choco cake en je kreeg daarna nog een stuk cheese cake.

Ik vond het nogal tegenvallen, dit is naar mijn idee geen high tea maar meer een proeverij