Braai

• Af te huren
7,1
Joris J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wat een tegenvaller! Voor mij de reden om mijn eerste Iens reactie te schrijven en deze is helaas negatief. De plek is leuk het terras ligt aan het water en je hebt er lang zon. Maar als je jezelf presenteert als bbq-tent en jezelf braai noemt, zorg dan wel voor vers en lekker vlees. Wij bestelde nachos, ribs en kip piri piri. De nachos komen zo uit een zak en zijn droog met een druppeltje saus erbij. Het vlees waar het om zou moeten gaan is niks meer dan opgewarmd prefab fabriekvlees. Doe hier iets aan aub want dit is onwaardig voor deze locatie en prijs!
Marijn R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Je moet hier komen voor de leuke zit. Niet voor het eten, heb heel wat Braais gehad in zuid Afrika maar dit is gewoon standaard werk. De ribs zijn niet lange tijd voorgegaarde maar kant en klare die op de stalen grill even opgewarmd en knapperig gemaakt worden. Dus voor een lekkere na zon met een biertje is dit top maar verwacht niks hoogstaands
Beste Cipoo,

Iedereen mag zijn mening geven, daar zijn dit soort platforms perfect voor. Graag wil ik dan ook reageren op jouw recensie. Onze ribs zijn namelijk wel degelijk 6 uur lang sous-vide gegaard in een warm water bad. Dan komen ze naar ons en maken we ze af op de houtskool grill. Ik wil je met liefde het hele proces laten zien, we zijn een klein en transparant bedrijf. Ik hoop dat je daar op in wilt gaan.
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk plekje aan het water om snel een hapje te eten van de BBQ als je zelf niet wilt BBQ-en. De keuze is wat beperkt, maar daardoor is het eten wel snel klaar. Als je met zijn 2 bent kun je beter 1 menu doen en 1 los BBQ item. De frietjes zijn van grote porties. Let op er zit geen saus bij de frieten/ aardappelen en ze vragen ook niet standaard of je dat wilt. En ze komen het helaas ook niet naar je plekje brengen. Service kan dus beter. Smaak is wel goed!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Net besteld - full rack spare ribs waren lekker en heet (qua temperatuur). Prima vlees en lekker van gegeten! Voor c. 13 euro beetje prijzig, maar begrijp dat de bezorgdienst er ook iets aan moet verdienen. Niets dan lof voor de spare ribs dus.
Daarnaast ook bbq kip salade besteld met gegrilde groenten. Deze viel echter vies tegen. Voor c. 11 euro een een beperkt bakje met wat sla met een beetje kip, en de gegrilde groenten (max 6 stukjes) waren koud en slap (maar miss hoort dat zo?), terwijl wij toch echt maar 2 min fietsen van Braai wonen.
Zou ik hier nog een keer bestellen? Ik denk het niet. De matige en dure salade overschaduwt voor ons de prima spare ribs. Voor wat we uiteindelijk betaald hebben (25 euro) vond ik wat we kregen uiteindelijk niet helemaal waar voor m'n geld. Wel snelle levering overigens, binnen 20 minuten.
Over Decor kan ik weinig zeggen aangezien het thuis bezorgd werd (dus maar een 10 gegeven want ik hou van m'n huis:-)).
Jurien G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijke BBQ spot om lekker te gaan zitten aan het water. Mooie setting gecreëerd met weinig middelen. De full rib met friet of salade en een biertje. Perfect voor een doordeweekse dag.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Dit is een populaire stek voor thuisbezorgdiensten, er waren wel 6 fietskoeriers tegelijk! In de kleine keuken wordt hard gewerkt om alles snel uit te serveren. Vriendelijke bediening. We hadden een vega en gewone burger. We konden niet goed proeven of het nou gegrild was of dat de saus een grillsmaak had, maar ik lees in de comments dat het houtskool gegrild is. Friet was lekker dik, niet bruin/knapperig, maar wel OK. Enige tent in de verre omtrek waar vlaamse friet wordt verkocht, dus wij komen zeker nog eens langs!
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij hadden spareribs en kip piri piri besteld. Mals vlees met goede smaak. Heerlijke frites en lekkere saus. Koolsalade ook erg lekker. Prima dus en zeker voor herhaling vatbaar.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Hier 2 spare ribs menu's gehaald en dat was heerlijk! Super mals, lekkere marinade en lekker frites met nog lekkerdere mayo! Top tentje voor hele goede prijzen.
Hoi Fleur,

dank voor je leuke recensie, dat wordt enorm gewaardeerd! Volgende keer een kopje koffie of iets anders van het huis als bedankje :)

groet Braai
Culicious .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Braai, wat een ervaring. Dit is iets helemaal nieuws in Amsterdam. In zo'n kleine ruimte zoiets groots neerzetten is echt een prestatie. Het is selfservice, maar wat een vriendelijk personeel! Wij hadden de burger en de ribs, beide super! Dit is echt een aanrader, we komen snel weer terug. Keep up the good work Braai, wij zijn fan!
Dank voor deze super leuke recensie, hier worden we blij van!!!!

Hopelijk tot snel
Thomfort .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Ik nam een broodje Caprese om te nemen. Super geholpen, maar wat was het broodje smerig: nog nooit zo'n slechte caprese gehad!
Een onafgebakken, droog en totaal niet knapperig broodje.
De mozzarella zou buffelmozzarella zijn, maar de typische buffel smaak proef ik niet: dus of geen buffelmozzarella of hele slechte.
Bestel dit niet!
Beste Thom,

Wat vervelend dat het broodje niet naar je zin was. Het broodje hoort inderdaad op de bbq afgebakken te worden en dus knapperig te zijn. De mozzarella is wel degelijk van de buffel. Ik wil je graag uitnodigen om op onze kosten nogmaals hetzelfde broodje te eten (mag ook wat anders zijn), want dit is niet zoals het hoort te zijn. Ik hoor graag wanneer je zou willen komen.

mvg Floris (eigenaar)

floris@braaiamsterdam.nl
Fijnproever268 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Gisteren gegeten bij Braai. Wij hadden gehoopt op een broodje pulled pork, maar dat verkopen ze niet meer. Mijn vriendin nam de normale burger, ik nam de vega burger, beide met kaas. Smaakt was goed, maar € 8,- voor een burger (met kaas) vind ik redelijk aan de prijs. Het uitzicht op het terras is wel top en het personeel is vriendelijk. Perfecte plek voor een snelle hap en even lekker genieten van het uitzicht.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vorige week gegeten bij Braai met de familie, de zonen waren er al geweest en zeer enthousiast.
Wij hadden een vegaburger, "gewone" burger, en een full rack. Daarbij heerlijke friet en goed aangemaakte sla. Erg lekker allemaal en natuurlijk op een leuke plek aan het water! Bediening ook goed, je besteld aan de counter en het eten wordt dan naar je tafel gebracht wat leuk is om te vermelden dat er in de tafels uitsparingen zijn gemaakt waar je zak friet in past!
Kortom leuke aanwinst in onze buurt
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgehaald, maar met uitzicht op het terrasje onze maaltijd verorberd in onze boot ( Schinkelhaven kade ). Twee porties spare ribs, lekker gemarineerd met BBQ saus, 2x verse coleslaw, 2 porties frietjes a 33,40 euro. Zeer vriendelijke, beleefde jongeman aan de self service counter, leuk terras. Aanrader!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Hier gister voor het eerst gegeten na het horen van de goede verhalen. Zoals gebruikelijk bij een goede zaak moest je even wachten, maar niet te lang. Het is self service, maar dit is geen probleem. Je bestelt en gaat vervolgens zitten op het terras aan het water. Wij hadden tweemaal de ribs en deze waren echt verrukkelijk. Ze zijn voorgesneden per botje en het vlees valt werkelijk van de botjes af, zo mals! Bij dit gerecht zat ook friet. Ook deze waren heerlijk; lekkere dikke patat met schil. Een portie ribs, friet en een soda voor 14 euro; geen geld! Dit is zeker niet de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
Rebecca P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Prachtig aan het water en lekker eten. We hadden de ribs en een burger en die waren heerlijk. Het is self-service, dus even bestellen bij de balie en lekker neerstrijken op het terras (of meenemen naar het park/huis). Vervolgens wordt je naam geroepen en is het smullen maar! Ribs zijn goed gemarineerd, stevig maar toch botermals. De burger is lekker, beetje Whopper-style maar dan met een goed stuk vlees :-) Jammer dat ze geen alcohol mogen verkopen. Dat zorgt ervoor dat je na je eten niet langer blijft zitten.. Verder zijn de prijzen hoog voor wat je krijgt.