Braai Westerpark

Van Limburg Stirumstraat 14A 1051 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-202236020

Over het restaurant Braai Westerpark

Wil je eens wat anders en vind je gezelligheid, vriendschap en delen belangrijker dan een chique inrichting? Kom dan naar het Westerpark in Amsterdam om te genieten van dat alles en lekker klaargemaakt vlees op een open vuur. Je zit op een overdekt terras of met mooi weer buiten. De bediening doe je zelf: je bestelt aan de bar je gerecht en als het van de barbecue komt en klaar is haal je het zelf op en gaat ergens lekker zitten. Ongedwongen en superlekker!

Meer informatie over restaurant Braai Westerpark

Bus, tram
  • : Q-park of op straat

Maandag t/m donderdag 17.00-23.00 uur
Vrijdag t/m zondag 16.00-00.00 uur

Eric K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Supervriendelijke gastheer met goed gevoel voor humor! Leuke trendy plek, na het eten nog een paar biertjes gedronken en bordspelletjes zitten doen. Ik kom zeker terug!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat een kippehok! Er was o.a. een groep van ongeveer 15 man, waardoor een gewoon gesprek met mijn vriend niet mogelijk was! Wat een slechte akoestiek! Het eten was wel heerlijk en de bediening was ok, maar das niet zo moeilijk want je moet je eigen eten ophalen.
Kevin C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Vlees is echt van uitmuntende kwaliteit.
Brett A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Good food!
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed gegeten. Vooraf de nacho’s, die zelf gemaakt waren en lekker veel zure room en guacuemole bevatte. Daarna at mijn zoon de ribs, de zacht gegaarde en de pittig gerookte. Die waren prima. Ik at de kip, die was best lekker. De (apart bijbestelde) friet was erg goed. De salade niks bijzonders en de mac and cheese een beetje flauwe hap. De witte wijn was lekker. De jongen in de bediening was vriendelijk maar je moest zelf je eten ophalen (met zo’n trillende schijf) en je krijgt het mee op een soort dienblad, geen borden. Zelf hou ik daar niet zo van. De bijgerechten zaten in onhandige bakjes. Voor een normale avond prima te eten, maar niet heel bijzonder. Prijzen zijn trouwens heel redelijk.
Stefanos K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Lekker gegeten, ruime porties, goede prijzen en leuke atomosfeer.
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Ontspannen sfeer op dinsdagavond. Spareribs waren smaakvol. We kregen een houten plank met spareribs voor twee personen. Dit was precies goed. Alleen jammer dat de spareribs lauw waren toen ze op tafel werden gezet en binnen 5 minuten eigenlijk koud waren. De groente als side dish vond ik de drie euro niet waard. Het nagerecht, de chocolade brownie vond ik weinig verassend.
Winston V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Absoluut een aanrader als je van BBQ houd...Met mijn vrouwtje heerlijk genoten van Braa!!..
Elles P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Eigenlijk proberen wij onze vlees consumptie zwaar te temperen, maar als we het dan eten...dan hier! Wat was het zalig. Heerlijke wijn, super gezellig en vrolijke bediening en leuke atmosfeer. En dan ook nog eens 20% korting. Wow. Top avond.
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker eten (vooral de poussin was erg lekker!) en vriendelijke bediening. Kleine kritiekpuntjes: de kok mag iets minder kwistig zijn met het zout, vooral na de garing van het vlees, en soms was het moeilijk de aandacht van de bediening te trekken. Voor de rest: prima restaurant als je zin heb in bbq!
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ondanks dat ik liever niet zoveel vlees eet vond ik het erg lekker!Gezellige gelegenheid en fijne bediening! Leuk concept serve your self lekkere rode wijn die per fles te verkrijgen is paste prima bij de dish.Aanwinst voor de buurt.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heel erg lekker. Aandacht voor het eten. Kwaliteit is gewoon goed. Prijs buitengewoon redelijk, bijna te goedkoop. Bedieningsconcept geeft daar ruimte voor.
Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Braai is altijd top! De ribs en pork belly zijn echt to die for, maar de rest eigenlijk ook..
Puck J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Leuk concept! De prijzen zijn meer dan prima en het eten was erg lekker. Het restaurant zag er ook erg leuk en gezellig uit.
Mascha B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Verrassend goed
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Leuk restaurant low profile, maar heerlijk food , creatief
lex B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben het combinatiegerecht genomen met spare ribs uit de Texas smoker, pork belly en kip. Alles uitstekend van smaak! Frieten en salades waren ook goed. De hoeveelheden iets aan de kleine kant. Bediening was attent en goed. En dat alles in een makkelijke, ongedwongen sfeer. Prijs - kwaliteitsverhouding erg goed, een aanrader dus!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuke bediening. Eten beetje weinig maar werd goed opgelost door chef/bediening.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
BBQ restaurant met Zuid Afrikaanse touch, erg leuke inrichting, vlotte bediening en lekker eten. Pork belly smaakte erg goed, lekkere sla en eerlijke frieten erbij. Aanwinst voor Amsterdam, verrassend anders!
PuuRVers .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij kozen er voor om elk een hoofdgerecht te nemen (spareribs, beefburger, vegaburger) en daarnaast 2x gegrilde pompoen met geitenkaas, 2x gepofte zoete aardappel en 2x frietjes er bij te nemen om te delen. Heerlijk allemaal, echt comfortfood. Twee personen deelden nog een gebakken banaan, de rest zat al helemaal vol. En dat voor slechts 100 euro voor vijf personen, inclusief drankjes. Een aanrader.