Braai Westerpark

Van Limburg Stirumstraat 14A 1051 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-202236020

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Braai Westerpark

Wil je eens wat anders en vind je gezelligheid, vriendschap en delen belangrijker dan een chique inrichting? Kom dan naar het Westerpark in Amsterdam om te genieten van dat alles en lekker klaargemaakt vlees op een open vuur. Je zit op een overdekt terras of met mooi weer buiten. De bediening doe je zelf: je bestelt aan de bar je gerecht en als het van de barbecue komt en klaar is haal je het zelf op en gaat ergens lekker zitten. Ongedwongen en superlekker!

Meer informatie over restaurant Braai Westerpark

Bus, tram
  • : Q-park of op straat

Maandag t/m donderdag 17.00-23.00 uur
Vrijdag t/m zondag 16.00-00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Braai Westerpark

Rick H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Een van racks was niet heet terug Nasr de keuken. Niet fijn als je honger hebt. Personeel pakt het dan snel op.
Melvin M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Sfeer en bediening was wel goed. Eten was minder.
Wilde de burger well done hebben maar moest die eerst 3 x terugsturen voordat het well done was. Op t laatst zaten geen uitjes en geen kaas meer op de burger, waren ze vergeten. Toen maar gevraagd om d kaas er gewoon op te doen. Kip was erg rood volgens de kok was dit normaal. Het bloed liep er nog uit maar d kok gaf aan dat het 4 uur op het vuur heeft gegaard.
pauline B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Eerste keer spontaan naar dit restaurant. Er was BBQ buffet toevallig. En nog plaats. De beloofde soep werd echter niet geleverd en bij navraag bleek het “op” te zijn. Saladebuffet was ook op. Het in plaats daarvan gegeven flatbrood was te erg zwartgeblakerd, evenals de te zwarte zoete aardappel. Het BBQ vlees was koud. Zowel de Spare Ribs als de worst als de kipspiesjes, die ook nog eens droog waren. De wachtrij was lang bij het buffet. Alles maakte een erg rommelige en onverzorgde indruk. Erg jammer. Wij komen niet meer terug.
Tiarra S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Van begin tot eind vonden we het mee vallen. Service was oké! We hebben lang gewacht voordat we konden bestellen. Waarschijnlijk omdat er maar één bediening was op een toch druk bezochte dag: tweede paasdag. Toen we uit gegeten waren kwam de bediening, die overigens wel erg aardig was, pas vragen of alles naar wens was. Vervolgens haalde hij de tafel niet leeg.

Het eten vonden we redelijk. We kozen voor de sharing platter met verschillende soorten vlees inclusief salade en friet en daarnaast nog een extra sweet baked potato. De buikspek was geweldig mals, de rest vonden we gewoon goed.

Bij het vragen naar de rekening duurde het te lang, uiteindelijk zijn we zelf naar de bar gelopen om te betalen.

Al met al een redelijke avond!
Ugur Y.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
ik had gereserveerd voor 3 personen en dit was ook bevestigt, maar eenmaal daar leek ik als stabdaard binnenloop te worden behandeld en was er geen tafel vrijgehouden. bediening had moeite om de zaak te managen. moesten 15 min wachten voordat we ons eerste drankje konden opnemen en kaart kwam ook 10 minuten later. eten en presentatie ervan was goed. ik zou wel teruggaan voor een herkansing om er een tien van te maken.
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, ongedwongen, heerlijke kip.
Aanrader om een shared plate te nemen en zo iets meer van het menu te proeven.
Aardige bediening, fijn omglas water bij de wijn te krijgen!
Jammer dat na het hoofdgerecht niemand meer naar de tafel kwam. Geen koffie of dessert maar op eengegeven moment de onafgeruimde tafel achter gelaten.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Er was het geluid uit de keuken van een snij machine geloof ik dat een hele hoge pieptoon veroorzaakte waar ik erge gevoelig voor ben. Dat was niet fijn. Misschien even olien?
Ook mogen er wat meer en betere kussens op de stoelen.
Adriana T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Echt heerlijk eten. Het vlees was perfect gegaard, frietjes krokant en een heerlijke salade. Bediening gezellig, attent en snel. Mooie zaak met een goede sfeer. We komen zeker terug.
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellige sfeer en het eten was heerlijk.
Parco F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke sfeer, goed eten, vriendelijk personeel
Mahitab M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Lekker eten voor een mooie prijs en de sfeer klopt helemaal. Ik kom hier zeker terug.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Geweldig. Alles klopt en heerlijk gegeten. Ik kom zeker terug. De geur als je binnenkomt klopt ook helemaal en wekt je eetlust op.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Supervriendelijke gastheer met goed gevoel voor humor! Leuke trendy plek, na het eten nog een paar biertjes gedronken en bordspelletjes zitten doen. Ik kom zeker terug!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat een kippehok! Er was o.a. een groep van ongeveer 15 man, waardoor een gewoon gesprek met mijn vriend niet mogelijk was! Wat een slechte akoestiek! Het eten was wel heerlijk en de bediening was ok, maar das niet zo moeilijk want je moet je eigen eten ophalen.
Kevin C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Vlees is echt van uitmuntende kwaliteit.
Brett A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Good food!
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed gegeten. Vooraf de nacho’s, die zelf gemaakt waren en lekker veel zure room en guacuemole bevatte. Daarna at mijn zoon de ribs, de zacht gegaarde en de pittig gerookte. Die waren prima. Ik at de kip, die was best lekker. De (apart bijbestelde) friet was erg goed. De salade niks bijzonders en de mac and cheese een beetje flauwe hap. De witte wijn was lekker. De jongen in de bediening was vriendelijk maar je moest zelf je eten ophalen (met zo’n trillende schijf) en je krijgt het mee op een soort dienblad, geen borden. Zelf hou ik daar niet zo van. De bijgerechten zaten in onhandige bakjes. Voor een normale avond prima te eten, maar niet heel bijzonder. Prijzen zijn trouwens heel redelijk.
Stefanos K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Lekker gegeten, ruime porties, goede prijzen en leuke atomosfeer.