Braai Westerpark

Van Limburg Stirumstraat 14A 1051 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-202236020

Over het restaurant Braai Westerpark

Wil je eens wat anders en vind je gezelligheid, vriendschap en delen belangrijker dan een chique inrichting? Kom dan naar het Westerpark in Amsterdam om te genieten van dat alles en lekker klaargemaakt vlees op een open vuur. Je zit op een overdekt terras of met mooi weer buiten. De bediening doe je zelf: je bestelt aan de bar je gerecht en als het van de barbecue komt en klaar is haal je het zelf op en gaat ergens lekker zitten. Ongedwongen en superlekker!

Meer informatie over restaurant Braai Westerpark

Bus, tram
  • : Q-park of op straat

Maandag t/m donderdag 17.00-23.00 uur
Vrijdag t/m zondag 16.00-00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Braai Westerpark

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Goed gegeten! Voor een heerlijke prijs! Leuke plek om nog eens te gaan eten! Volgens mij is reserveren wel nodig!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Kleine kaart met heerlijke gerechten.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vantevoren hadden we de menukaart online bekeken. Toen we bij het restaurant kwamen bleek er maar een beperkt menu beschikbaar. We vroegen waarom dat was. "Vanwege Rollende keukens" werd er gezegd en iets gemompeld over weinig personeel. Er was een jarige in ons gezelschap en die had zich verheugd op iets dat niet op de (beperkte) kaart stond. De porties waren niet heel ruim, behalve de hamburger. Zelfs voor mij als kleine eter was de portie niet ruim, maar voldoende. Twee andere personen namen buikspek en een hele sparerib . Dat was voor hun 2-en ook net voldoende. De salade (sidedish) kwam in kartonnen bakjes (formaat ijsbakje ). Hier passen ongeveer 3 eetlepels salade in. Voor 3 euro eigenlijk een tikje aan de dure kant. De burger, het buikspek en de sparerib smaakten goed. De poussin piri piri was alleen piri piri door het ietwat kleine bakje saus dat erbij zat. De frieten smaakten echt top!!
Wing L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijke en snelle bediening. Ondanks dat ze niet een uitgebreid menu hebben, hebben mijn collega en ik heerlijk kunnen genieten van de pork belly! (Mijn collega bestelde zelfs een tweede portie!) De appelsalade die erbij hoort was ook verrassend lekker en verfrissend.
anne marie C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten in gezellige omgeving.
Johann V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Leuke restaurant met uniek concept!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Een van racks was niet heet terug Nasr de keuken. Niet fijn als je honger hebt. Personeel pakt het dan snel op.
Melvin M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Sfeer en bediening was wel goed. Eten was minder.
Wilde de burger well done hebben maar moest die eerst 3 x terugsturen voordat het well done was. Op t laatst zaten geen uitjes en geen kaas meer op de burger, waren ze vergeten. Toen maar gevraagd om d kaas er gewoon op te doen. Kip was erg rood volgens de kok was dit normaal. Het bloed liep er nog uit maar d kok gaf aan dat het 4 uur op het vuur heeft gegaard.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Eerste keer spontaan naar dit restaurant. Er was BBQ buffet toevallig. En nog plaats. De beloofde soep werd echter niet geleverd en bij navraag bleek het “op” te zijn. Saladebuffet was ook op. Het in plaats daarvan gegeven flatbrood was te erg zwartgeblakerd, evenals de te zwarte zoete aardappel. Het BBQ vlees was koud. Zowel de Spare Ribs als de worst als de kipspiesjes, die ook nog eens droog waren. De wachtrij was lang bij het buffet. Alles maakte een erg rommelige en onverzorgde indruk. Erg jammer. Wij komen niet meer terug.
Tiarra S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Van begin tot eind vonden we het mee vallen. Service was oké! We hebben lang gewacht voordat we konden bestellen. Waarschijnlijk omdat er maar één bediening was op een toch druk bezochte dag: tweede paasdag. Toen we uit gegeten waren kwam de bediening, die overigens wel erg aardig was, pas vragen of alles naar wens was. Vervolgens haalde hij de tafel niet leeg.

Het eten vonden we redelijk. We kozen voor de sharing platter met verschillende soorten vlees inclusief salade en friet en daarnaast nog een extra sweet baked potato. De buikspek was geweldig mals, de rest vonden we gewoon goed.

Bij het vragen naar de rekening duurde het te lang, uiteindelijk zijn we zelf naar de bar gelopen om te betalen.

Al met al een redelijke avond!
Ugur Y.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
ik had gereserveerd voor 3 personen en dit was ook bevestigt, maar eenmaal daar leek ik als stabdaard binnenloop te worden behandeld en was er geen tafel vrijgehouden. bediening had moeite om de zaak te managen. moesten 15 min wachten voordat we ons eerste drankje konden opnemen en kaart kwam ook 10 minuten later. eten en presentatie ervan was goed. ik zou wel teruggaan voor een herkansing om er een tien van te maken.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, ongedwongen, heerlijke kip.
Aanrader om een shared plate te nemen en zo iets meer van het menu te proeven.
Aardige bediening, fijn omglas water bij de wijn te krijgen!
Jammer dat na het hoofdgerecht niemand meer naar de tafel kwam. Geen koffie of dessert maar op eengegeven moment de onafgeruimde tafel achter gelaten.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Hier al meerdere keren gegeten. Het principe is dat je zelf aan de bar besteld en als de tijd daar is je eten aan de counter ophaald. Vanavond werden we bediend aan tafel en dat beviel uitstekend. Hassan is een goede gastheer!
Het eten is lekker voor een goede prijs. Met name het kippetje was weer overheerlijk, niet te zout deze keer. Bijgerechten zoals frietjes en een salade zijn voldoende en lekker. Als dessert had ik kokosmakronen, deze worden vers en warm geserveerd. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Er was het geluid uit de keuken van een snij machine geloof ik dat een hele hoge pieptoon veroorzaakte waar ik erge gevoelig voor ben. Dat was niet fijn. Misschien even olien?
Ook mogen er wat meer en betere kussens op de stoelen.
Adriana T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Echt heerlijk eten. Het vlees was perfect gegaard, frietjes krokant en een heerlijke salade. Bediening gezellig, attent en snel. Mooie zaak met een goede sfeer. We komen zeker terug.
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellige sfeer en het eten was heerlijk.
Parco F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke sfeer, goed eten, vriendelijk personeel
Mahitab M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Lekker eten voor een mooie prijs en de sfeer klopt helemaal. Ik kom hier zeker terug.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Geweldig. Alles klopt en heerlijk gegeten. Ik kom zeker terug. De geur als je binnenkomt klopt ook helemaal en wekt je eetlust op.