Braadstaal

Reinkenstraat 105 2517 CT Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Braadstaal

Bij Braadstaal in Den Haag komt de geur van warme gerechten je tegemoet. Een haantje aan het spit, een steak op de Big Green Egg BBQ, groenten op de grill en smullen maar! Voor iedereen wat wils en alles huisgemaakt. Je maaltijd wordt geserveerd met pure smaken en zonder poespas. In een ontspannen en sfeervolle ambiance kun je ook genieten van goede wijnen, waarvan je de meeste per glas bestelt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Braadstaal

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Braadstaal

Marc R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wat een heerlijk avond hebben wij beleefd!! Fantastische gerechten gecombineerd met heerlijke wijnen in een fijne ontspannen ambiance. In de watten gelegd door de zeer kundige en vriendelijke gastheer, Bas. Als voorgerecht in Citroen gegaarde zalmfilet met een Avocadocreme en doperwtencreme. Ongelooflijk lekker!
Het hoofdgerecht bestond uit op de huid gebakken Eendenborstfilet met Vijgencompote en Wilde Quinoa. Wat een sensatie! Als nagerecht de bekende limon cheese cake! Gewoon de lekkerste.....!! Dank voor de mooie avond!
Riccardo B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Zeer de moeite waard.
Fabienne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie aanwinst voor onze buurt!
Carlota V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Braadstaal gedineerd naar aanleiding van de positieve recensies. Ontvangst liet even op zich wachten maar daarna wel hartelijk ontvangen. Menu van de chef werd aan ons verteld. Na verzoek of het mogelijk was om van het menu gebruik te maken maar dan met een andere voorgerecht kregen wij een harde nee als antwoord. Dit vonden wij wel teleurstellend. Een flexibelere houding was prettig geweest. Over het algemeen kan je vaak namelijk bij betere restaurants tegen een meerprijs wel iets in een menu aanpassen maar helaas was dat hier niet het geval. De door ons gekozen gerechten waren echter allen erg smakelijk en qua portie ook voldoende. Zowel de dame als de heer in de bediening waren erg attent.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Braadstaal is een sfeervol restaurant met een leuke attente bediening!
De kwaliteit van het eten beantwoordt precies aan de verwachting!
Kortom een aanrader
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gewoon weer écht lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Als ik naar huis ga heb ik alweer zin in de volgende keer!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super klantvriendelijk
Sarah K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goede prijs kwaliteitsverhousing, goede service, huiskamer ambiance
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima restaurant, druk en gezellig (zaterdagavond). Met leuke kaart en daarnaast mooie specials van de dag. Kleine schoonheidsfoutjes zoals wat te koud geserveerde rillette. Wel een fantastisch stuk vlees en lekkere en betaalbare wijn. Bediening mag misschien iets professioneler. Al met al toch een uitstekende avond!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super vriendelijke bediening en lekker eten. Heerlijke avond gehad!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten. Sfeervol ingericht, aardige mensen. Om vaker terug te komen!
Bert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ontvangst was erg vriendelijk waardoor we ons meteen welkom voelden met een persoonlijke touch, we konden lekker onder elkaar zijn en rustig praten en regelmatig wer dons gevraagd of het naar onze zin was, de gerechten waren heerlijk, het vlees overdadig en de prijs heel redelijk, ik ga Braadstaal aan mijn vrienden aanbevelen, een heel prettige ambiance. Geen onvertogen woord!. Fijne bediening en ook de 'eigenaar' joviaal en precies te goede snaar rakend. Een heerlijke avond!
Celeste S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Binnen komen en gelijk een warm gevoel krijgen. In een mooi ingerichte ruimte en met een geweldige sfeer begonnen wij de avond met heerlijke Catalaanse bubbels. Een uitgebreide diner vol smaak en opties zorgde dat wij lang bleven genieten (bijna tot sluit!). Geen stille ruimte maar al de gesprekken maken het juist levendig en gezellig bij elkaar! Zonder twijfel gaan wij hier vaker komen.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gezellige tent met lekker eten
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Geen frutsels en fratsels maar "gewoon" heerlijk eten. Super lekker haantje en het voorgerecht van de chef, linzen, gepofte biet, roquefort salade was een 10.
Nienke A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gisteren bij Braadstaal gegeten: de rillette en de confit de canard waren erg lekker.
Wat wel echt opviel was het geluidsniveau, de akoestiek. Ik kon mijn tafelgenoot amper verstaan. Aan het einde van de avond hadden we allebei last van onze keel.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
De service is goed, deskundig en gastvrij. Het eten erg goed.
Kortom een erg leuk tentje
J.I. D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig maar gehorige tent met slechte afzuiging. Prima ingrediënten maar hamburger te rauw en bavette bier goed warm.
Darja D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Braadstaal. Alles klopt, het eten, de sfeer, de bediening en heerlijke wijnen! Het voorgerecht de foie gras met gekaramelliseerde uien op een brioche was super. Daar hadden we de special: porchetta met aardpeerpuree en geroosterde hazelnoten. Echt een heel verrassend lekker gerecht! We komen zeker weer terug.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten in een hele gezellige setting! Wij hadden onder andere de côte de boeuf, een absolute aanrader voor 2p