Braadstaal

Reinkenstraat 105 2517 CT Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Braadstaal

Bij Braadstaal in Den Haag komt de geur van warme gerechten je tegemoet. Een haantje aan het spit, een steak op de Big Green Egg BBQ, groenten op de grill en smullen maar! Voor iedereen wat wils en alles huisgemaakt. Je maaltijd wordt geserveerd met pure smaken en zonder poespas. In een ontspannen en sfeervolle ambiance kun je ook genieten van goede wijnen, waarvan je de meeste per glas bestelt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Braadstaal

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 23:00

Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Alles was goed, bediening, eten, ambiance. Alleen jammer dat we de laatste fles wijn hadden en geen 2e konden bestellen. Verder prima!
Flora V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Topkwaliteit, mooie producten en goed wijnadvies. Prima variatie en keuze, of het nu een haantje uit de rotisserie betreft, een lamsstoofpot of een heerlijke bavette, het klopt allemaal. De oesters vooraf waren van erg goede kwaliteit. Heerlijk! Tel daarbij de vriendelijk bediening en goede sfeer bij op en dan kom je op een 10.
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hele ontspannen sfeer, sfeervolle inrichting, heerlijk eten.

We hadden menu vd chef. Makreelsalade, haantje vd rotisserie en een Grand dessert. Allemaal heerlijk en met verrassende smaken en details. Ons laten adviseren over bijpassende wijn, voldoende keus uit wijn per glas. Prima combinaties gekregen. Bediening is vriendelijk en met de juiste hoeveelheid aandacht.

Voor herhaling vatbaar.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
De Bavette en de biertjes waren heerlijk! Vriendelijke en proffesionele bediening. Verder een erg leuk restaurant met een mooie kaart. Wij komen zeker nog een keer terug!
onno S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
ongedwongen sfeer, eigen karakter, heerlijke maishaan van green egg. vriendelijke bediending; goede prijs - kwaliteit verhouding, aanrader!!
makkelijk in de omgeving parkeer mogelijkheden
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Alles klopte, behalve de akoestiek: zo rumoerig dat het soms moeilijk was om de eigen disgenoten te verstaan. Complimenten voor de service!
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Fantastisch gegeten, sfeervolle tent met goede en vriendelijke bediening. Eten is echt heel erg goed en de wijnkaart en de wijnen die buiten de kaart om gaan, maken het af. Kortom, een top restaurant en een aanwinst voor de stad!
Derrek K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Cote de Boeuf is echt een aanrader! Daarnaast ook lekkere wijn. Service is echt top, erg gastvrij en vriendelijk. Vragen regelmatig of alles naar wens is zonder opdringerig te zijn. Wij komen zeker nog een keer terug!
Antoni .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Hartelijke ontvangst; goede uitleg over het menu en een enthousiast verhaal over de diverse bieren.
Een gedreven chef en een leergierige assistente. De gegrilde haantjes en de dorade waren overheerlijk,
Kortom : het smaakt naar meer!
M. W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel gezellig restaurant, heerlijk Frans eten en TOP service! Verwennerij!!
stevenandclaudiakuipers .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke rotisserie. Bediening is goed en service-minded. Interactie met keuken leuk:) Kortom we hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Steak tartaar en salade met eendeborst vooraf beiden heerlijk!
Gebraden haantje en Bavette ook zalig.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hebben feestelijk en lekker met z'n vieren gegeten .De wijn paste goed bij onze gerechten. Wij eten graag bij Braadstaal,
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig, gastvrij, lekker.
Een tikkeltje rumoerig, maar daar kan het management niets aan doen.
Waus M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vorige week gegeten bij Braadstaal. Fijne tent: mooi en sfeervol qua aankleding, rustige ambiance, supervriendelijk gastheerschap en (bovenal) een heerlijke menukaart. Genoten van de charcuterie als voorgerecht en de gebraden haantjes als hoofdgerecht. Lekkere wijnen ook en beter-dan-gemiddeld bieraanbod. Het was volgens onze gastheer de laatste dag van de oude kaart, wij komen zeker terug om de nieuwe kaart eens te proberen. Een aanrader in Den Haag en een aanwinst voor de Reinkenstraat.
Veertje2000 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij wederom heerlijk gegeten bij Bas & Bas. Braadstaal is inmiddels ons favoriete restaurant in Den Haag. Vooraf hadden wij de salade caprese, die heel smakelijk was met heerlijk zachte buffelmozarella. Daarna de lamskoteletten gremolata van de big green egg bbq, geweldig op smaak met lekkere krieltjes uit de rotisserie.
Ook ons gezelschap was erg te spreken over de poussin en de iberico procureur (top, die linzen erbij). Mooie wijn ernaast, niks meer aan doen!
Boumaa .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Braadstaal. De haan van de rötteserie was perfect van smaak en de huisgemaakte frites smaakten zeker naar meer. Inrichting zeer sfeervol en de service was erg vriendelijk. Zeker de moeite waard om nog een keertje te gaan eten bij de gastheren Bas en Bas.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gister avond heerlijk gegeten bij Braadstaal. Bediening super aardig en het eten was ook erg lekker! Helaas was er geen Poulet Noir, alleen in het weekend. Maar dat maakt niet uit want we komen gewoon nog een keer terug!
Weer een top restaurant er bij in de buurt :)
SuperM .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij Braadstaal. Erg sfeervol en met gevoel voor stijl (leuke details) ingericht restaurant in de Haagse Reinkesstraat. Uitstekende bediening; vriendelijk, warm en uitermate beschaafd (en dat kan wel eens een verademing zijn). Een prims kaart met mooie gerechten. Niet op de kaart, maar wel vooraf gegeten, een heerlijk vitello tonnato. En het grootste plezier was de halve (biologische) kip uit een echte klassieke Franse grill (zoals je deze in Parijs ziet) als hoofdgerecht. Erg sappig, mals en vooral smaakvol. Begeleid met zelfgemaakte frieten, een kleine salade en heerlijke aardappeltjes. De fruitige wijn uit Puglia (Italië) voor een zeer redelijk prijs maakte alles tot een heerlijk diner. Een aanrader!
Martinus1967 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Mooie zaak met heerlijk eten, voor ons nieuw in de Renkenstraat (Duinoord). Gespecialiseerd in vlees, zo hadden we een bio haantje uit de rotiserie en een mooi stuk black angus van de bbq. Beide ook nog eens afgemaakt in de green egg. Goeie wijn en prima bediening.