Over het restaurant Braadstaal

Bij Braadstaal in Den Haag komt de geur van warme gerechten je tegemoet. Een haantje aan het spit, een steak op de Big Green Egg BBQ, groenten op de grill en smullen maar! Voor iedereen wat wils en alles huisgemaakt. Je maaltijd wordt geserveerd met pure smaken en zonder poespas. In een ontspannen en sfeervolle ambiance kun je ook genieten van goede wijnen, waarvan je de meeste per glas bestelt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Braadstaal

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Braadstaal

Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten in een hele gezellige setting! Wij hadden onder andere de côte de boeuf, een absolute aanrader voor 2p
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sfeervol buurtrestaurant, prima gerechten, sympathieke mensen die het je naar de zin willen maken.
Winnie en Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij werden als goede vrienden binnengehaald en hebben voortreffelijk gegeten, adequaat maar ongehaast kunnen bestellen en zelf het tempo van de gangen kunnen bepalen. Absoluut een aanrader!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wat een fijn adresje! Prettige bediening, heerlijk kippetje van de rotisserie. Prijs-kwaliteit verhouding dik in orde. Kom hier graag nog eens terug.
jacobien F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gastvrij en (h)eerlijk eten
ritabiegel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Note bij 'wachttijd': prima tijd tussen de gerechten!
Kraanwater werd op ons verzoek in karaf neergezet en daarna steeds automatisch vervangen!
Goede advies wat betreft begeleidend glas wijn bij ons eten! Tja, de procureur en de bavette werden mooi opgediend en waren om op te zuigen( geen mes eigenlijk nodig!) Ook voorgerecht( foie de gras ) en nagerecht( klein grand dessert) zagen er verleidelijk uit en dat bleken ze ook te zijn ! Braadstaal is een restaurant om terug te komen ... en dat zijn we ook van plan!
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Nieuw restaurant voor ons op aanraden van onze dochter. Prima eten en fijne service. We komen terug
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Alles was goed, bediening, eten, ambiance. Alleen jammer dat we de laatste fles wijn hadden en geen 2e konden bestellen. Verder prima!
Flora V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Topkwaliteit, mooie producten en goed wijnadvies. Prima variatie en keuze, of het nu een haantje uit de rotisserie betreft, een lamsstoofpot of een heerlijke bavette, het klopt allemaal. De oesters vooraf waren van erg goede kwaliteit. Heerlijk! Tel daarbij de vriendelijk bediening en goede sfeer bij op en dan kom je op een 10.
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hele ontspannen sfeer, sfeervolle inrichting, heerlijk eten.

We hadden menu vd chef. Makreelsalade, haantje vd rotisserie en een Grand dessert. Allemaal heerlijk en met verrassende smaken en details. Ons laten adviseren over bijpassende wijn, voldoende keus uit wijn per glas. Prima combinaties gekregen. Bediening is vriendelijk en met de juiste hoeveelheid aandacht.

Voor herhaling vatbaar.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
De Bavette en de biertjes waren heerlijk! Vriendelijke en proffesionele bediening. Verder een erg leuk restaurant met een mooie kaart. Wij komen zeker nog een keer terug!
Onno S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
ongedwongen sfeer, eigen karakter, heerlijke maishaan van green egg. vriendelijke bediending; goede prijs - kwaliteit verhouding, aanrader!!
makkelijk in de omgeving parkeer mogelijkheden
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Alles klopte, behalve de akoestiek: zo rumoerig dat het soms moeilijk was om de eigen disgenoten te verstaan. Complimenten voor de service!
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Fantastisch gegeten, sfeervolle tent met goede en vriendelijke bediening. Eten is echt heel erg goed en de wijnkaart en de wijnen die buiten de kaart om gaan, maken het af. Kortom, een top restaurant en een aanwinst voor de stad!
Derrek K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Cote de Boeuf is echt een aanrader! Daarnaast ook lekkere wijn. Service is echt top, erg gastvrij en vriendelijk. Vragen regelmatig of alles naar wens is zonder opdringerig te zijn. Wij komen zeker nog een keer terug!
Antoni .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Hartelijke ontvangst; goede uitleg over het menu en een enthousiast verhaal over de diverse bieren.
Een gedreven chef en een leergierige assistente. De gegrilde haantjes en de dorade waren overheerlijk,
Kortom : het smaakt naar meer!
M. W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel gezellig restaurant, heerlijk Frans eten en TOP service! Verwennerij!!
stevenandclaudiakuipers .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke rotisserie. Bediening is goed en service-minded. Interactie met keuken leuk:) Kortom we hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Steak tartaar en salade met eendeborst vooraf beiden heerlijk!
Gebraden haantje en Bavette ook zalig.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hebben feestelijk en lekker met z'n vieren gegeten .De wijn paste goed bij onze gerechten. Wij eten graag bij Braadstaal,