Box Sociaal

31-202805578

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Box Sociaal

The Box Sociaal identity is inspired by the name itself. An early 1900’s tradition that brings together the community over the finest local food and beverage.

Box Sociaal is your neighbourhood hangout for good times served with quality brunch and dinner eats, locally roasted coffee, hand-picked natural wines, world famous cocktails and delicious beers.

Meer informatie over restaurant Box Sociaal

from Centraal catch the 14 Tram from Westerpark catch the 10 Tram from Vondelpark catch the 7 or 10 Tram from Oosterpark catch the 14 Tram and cycle from anywhere
  • Kom je met de auto?
  • : Artis Parking Lot

Maandag t/m Zondag: 09:00 tot 23:00 uur

• Mastercard , MobielPay , Pin , Visa
  • Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Box Sociaal

Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Op het eerste gezicht oogt het strak, open en ook knus. Als je aan de tafels langs de wind zit, is de tocht van de ingangsdeur niet aangenaam. De toiletten (helemaal boven) zijn van mindere kwaliteit als de rest.
Joycr R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Erg goed en verrassend gegeten. Duidelijk aangegeven wat de AH-actie inhoudt.
Fijne sfeer en prachtig opgediend. Goede bediening die komen informeren of alles naar wens is. Aanrader!
Lucia N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Finesse in smaken. Speciale uitzonderlijke gerechten en combinaties wat getuigd van een zeer goede keuken. Hart voor de zaak vanuit de keuken en ook vanuit de bediening. We are all mates, is een quote die daar hangt, als ik het goed heb onthouden. Ze doen hun naam eer aan, Box Sociaal. Verfrissend en jong.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Hele fijne atmosfeer en leuke service. Eten was wat zwaar voor mij. Misschien dat ik volgende keer gewoon terugkom voor een lekkere cocktail.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Fantastisch eten, personeel en sfeer zijn top!
Alina S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Voor een snelle dinner 'ok' plek, eten niet heel bijzonder. Vis met rijst was een beetje smakeloos/flauw. Mocht wat meer specerijen of saus bevatten.
M.D.M. V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Aanrader, dit Aussie food. Leuke bediening, fijne sfeer, prachtig opgemaakte borden en écht lekker eten. Ik kom zeker terug.
Jan-Willem O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Fantastische balans van smaken in met aandacht bereide gerechten. Zeer vriendelijke bediening en mooie biologische wijnen. De desserts waren eigenlijk wat teveel en helaas was niet alles beschikbaar.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Verrassende kaart, lekker eten en vriendelijk personeel. Ik ga hier zeker vaker eten.
Aanrader!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Een top avond gehad met fantastisch eten!
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Er was net een nieuwe kaart en alles was super goed verzord en smaakvol. De bediening was ontzettend vriendelijk. Een aanrader!
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het eten bij Box Sociaal is altijd geweldig, heerlijke gerechten met goede opties voor vegetariers. Helaas was bij aankomst geen plaats voor ons terwijl we gereserveerd hadden, later kwam er een tafel vrij en konden we verplaatsen maar toch raar dat het vol zit als je reserveert. Later is dit goed gemaakt met een drankje, maar als tip zou ik zeggen dat meteen te zeggen in plaats van bij het afrekenen, dan weten gasten meteen dat er voor ze gezorgd wordt!
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Mooie combinaties, haring niet zo “zacht” als wanneer ik ‘m bij de visboer haal, maar de humus met groente was overheerlijk. Hoofdgerecht waygo rund super mals en smaakvol gestoofd met fijne bijlage. Nagerechten waren ook heerlijk. Lekkere rode huiswijn en fijne en relaxe bediening.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De beschrijving op het menu overtrof hetgeen je werkelijk op je bord kreeg:: het bleek gewoon lauwe rijst met een niet al te gare kippedij te zijn.. ik begrijp de hoge Iens score niet.....
Hagar S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heel lekker eten dat ook nog eens mooi wordt opgediend. Zeer prettige service. En je waant je door de Australische bediening bijna down under.
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Als de wat 'alternatieve' keuken je aanspreekt, kun je hier zeker leuke dingen op de kaart vinden. Als je van wat traditionelere keuken houdt, kun je beter verder zoeken. Helaas nodigt het prijsniveau niet uit om een keer te experimenteren, daarvoor zijn de prijzen te hoog. Gecombineerd met de spartaanse inrichting ( eenvoudige houten stoelen), kies ik de volgende keer voor iets anders. Het restaurant biedt geen meerwaarde ten opzichte van andere restaurants.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Erg goed gegeten. Smaak zeer goed en opmaak ook mooi.
Personeel liet je ook wijn proeven, erg vriendelijk.
Enige minpuntje was dat het soms even duurde voordat je je drinken had, dat had soms iets sneller gekund, omdat je dan zat te wachten op de (bijpassende) wijn terwijl je wilde beginnen met eten.
Maar verder goede bediening, en bijzonder goed eten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Verrassend leuke tent, met heerlijk “out of the box” gerechten. Mooie verse ingrediënten en goede aanraders van onze ober.
En door een mooi foutje van de ober kreeg onze tafel de heerlijkste toetjes, waarvan de lavacake tot beste gerecht van de avond is gekozen.
Wij komen terug!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Voor de tweede keer heerlijk gegeten! De akoestiek kan beter, we zaten met zn tweetjes maar moesten moeite doen om elkaar te verstaan
Shakira V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vooral het voorgerecht