Box Sociaal

Plantage Middenlaan 30a 1018 DG Amsterdam Nederland Kaart
31-202805578

Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Box Sociaal

The Box Sociaal identity is inspired by the name itself. An early 1900’s tradition that brings together the community over the finest local food and beverage.

Box Sociaal is your neighbourhood hangout for good times served with quality brunch and dinner eats, locally roasted coffee, hand-picked natural wines, world famous cocktails and delicious beers.

Meer informatie over restaurant Box Sociaal

from Centraal catch the 9 Tram from Westerpark catch the 10 Tram from Vondelpark catch the 7 or 10 Tram from Oosterpark catch the 9 Tram and cycle from anywhere
  • Kom je met de auto?
  • : Artis Parking Lot

Maandag t/m Zondag: 09:00 tot 23:00 uur

• Mastercard , MobielPay , Pin , Visa
  • Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Box Sociaal

Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Geweldige verborgen gem, dit restaurantje. Zeer ongedwongen en prettige atmosfeer. Bedienend personeel weet precies wanneer zij aan tafel nodig zijn en wanneer zij de gasten met rust moeten laten. Uitgebreide en enthousiaste uitleg over de producten.
De voorgerechten die wij hadden waren de mac and cheese balls, gefrituurde balletjes gevuld met macaroni en kaas. Erg hartig en lekker, en de p + s squid. Super goed klaar gemaakt en mooi van smaak.

De door ons gekozen hoofdgerechten waren de short rib steak en de het iberico varkensvlees. Beide erg goed met name het varkensvlees was een erg mooi gebalanceerd gerecht.

Dessert was de salted caramel en chocolate fondant. Prima, iets aan de zoete kant.

De geserveerde licht rode wijn, rose was ook erg aangenaam.

Kortom heerlijk gegeten tegen redelijke prijzen en geweldige bediening, aanrader!
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij box sociaal! Een wisselend menu met Australische, Aziatische, Midden-oosterse en zelfs Caribische invloeden. Zéér vriendelijk Australische bediening die uitgebreid kon vertellen over het menu en de wijn.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel vriendelijk personeel en echt heeul lekker eten! Zeker de jerk chicken & de zalm waren aanraders!
Malou B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Fijne sfeer, goede bediening heel vriendelijk en lekker gegeten! Ik zou dit restaurant zeker aanraden. Ook voor de lunch!!
Alexandrina V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Graag ook het menu in het nederlands. !!
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wat een heerlijke avond. Lekkere smaakvolle gerechten die je gezellig kunt delen. Dikke aanrader
Sevin O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Lekker, maar kleine porties en redelijk duur. Prijs kwaliteit niet in verhouding.
Mac L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Lekkerste humus salade ooit gegeten
Maggie W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Lekker en bijzonder eten. De werknemers zijn echt Australisch en kunnen geen Nederlands.
Yoshi G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Lekker eten, leuke mensen die er werken en perfect voor een casual etentje. We werden ook super vriendelijk geholpen en kregen zeer goede tips
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Op basis van andere reviews hadden we hogere verwachtingen. De schotels waren eenvoudig, de wachttijd aan de lange kant.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voor het eerst hier geweest. Ze zijn ook pas 3 maanden open.

We werden gastvrij onthaald, mochten een plekje uitkiezen en kregen gelijk water.
De medewerker legde ons heel enthousiast de kaart uit. Voor, hoofd en nagerechten. Ook brunch en lunch.
Australische gerechten, enigszins westers maar dan met een twist bereid. Ook de dranken zijn alternatief.
Onze gerechten, de burger en de kip met rijst waren prima te eten. Als voorgerecht hadden we nog de mac-cheese balls met eigengemaakte ketchup, lekker hoor.

Leuke en toegankelijke ambiance. Eetcafé / lokaal achtig. Aanrader.

Wij hadden via Iens gereserveerd.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Op de plek waar vroeger een alleraardigste Italiaan zat, zit nu een Australische zaak met de merkwaardige naam Box Sociaal. De inrichting heeft geen noemenswaardige kenmerken behalve dan dat je ook op de entresol kunt plaatsnemen of aan een van de twee tafeltjes buiten op de stoep. De service was vriendelijk en vlot en er kwam meteen een flesje kraanwater op tafel. Als lunch had ik de kater breakfast sandwich: een soort burger van Italiaanse worst geserveerd op een pretzelbroodje met bacon, hash browns, kaas, een gebakken eitje en zelfgemaakte tomatenketchup. Het gerecht smaakte prima maar de prijs van deze kleine burger was dat beslist niet: veel te duur.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fantastisch eten!
Heather K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Problemen in Aussie paradijs? Heel mooi concept, super cocktails maar waarom zijn de porties zo klein? Bijna een 'bites' bar in plaats van een echte restaurant. Wel lekker maar veel te weinig--de hamburger was een mini! Boorden zijn mooi opgemaakt maar voor een hoge prijs verwachten wij meer
Lieveheersbeest G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Vers, gezellig en vriendelijk.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
We hebben genoten! Heerlijk eten, fijne sfeer en hele aardige en relaxte bediening. Aanrader!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het menu zag er goed uit, voor elk wat wils! De maaltijd was heerlijk, de bediening perfect.
We gaan er graag nog eens eten! Echt een aanrader, een eerlijke maaltijd voor een goede prijs.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
leuk restaurant, goede menukaart genoeg keuze. enthousiaste bediening. Heerlijk eten!!! We komen graag nog eens.Prijs/ kwaliteit is meer dan goed.