Bowling Westerpark

Meer informatie over restaurant Bowling Westerpark

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00
- Brunch 11:00 - 14:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,4
6,4
Anoeska77 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We waren met een groep ivm een kinder feestje, maar wij wilde apart van de groep bestellen. Dit bleek echt heel moeilijk te zijn. Na het nogmaals uitgelegd te hebben was het toch mogelijk.
Ik had spareribs en mijn vriend had een salami pizza. De pizza was heel vettig. Zelfs het bord was vettig terwijl een pizzabodem toch meestal droog is.
Mijn spareribs (zoet) hadden geen smaak. De spareribs waren niet gemarineerd, maar hadden een zoet sausje er overheen. De spareribs werden geserveerd met friet die veelste zout waren. Daarnaast heb ik er geen bestek bij gekregen. Dit ben ik zelf gaan halen bij de keuken in het restaurant. De sprareribs worden geserveerd op een snijplakje. Het ziet er heel leuk uit, maar je spareribs vallen ervan af als je ze wil snijden en er is geen ruimte oo het plakje om de botten kwijt te kunnen. Zonde van de 27 euro. Jammerlijk eind van een leuke dag in de speeltuin en een uurtje bowlen.
Frank U.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Afgelopen dinsdag hier gegeten. Leuke bowling en daarna steengrill. Salade en vlees zijn goed voor de prijs. Verwacht geen haute cuisine, maar is goed. De zaal is wel erg donker en beetje verouderd. De afzuiging is slecht waardoor je de gehele avond in de reuk van de steengrill zit. Dat is jammer.
Voor de rest wel leuk om t doen.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Viel echt enorm tegen. We begonnen het arrangement met steengrillen. Van te voren waren de dieetwensen expliciet aan ons gevraagd, dus wij hadden doorgegeven dat er drie personen geen varkensvlees aten en één persoon geen vis. Hier was werkelijk helemaal niets mee gedaan. Vraag het dan ook niet zou ik zeggen. Vlees en vis wat dan wel aanwezig was lag in een koeling en was helemaal verkleurd. Soep was niet smakelijk en toen wij om extra brood vroegen was dit niet mogelijk, dus hoezo onbeperkt? Ambiance is in één woord te omschrijven als 'vreetschuur'. De stenen waren niet goed schoon, met als resultaat dat al het vlees hetzelfde smaakte. Ik zou dit echt bij niemand aanraden, voor het geld kun je in de omgeving veel beter krijgen.
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Hier een tijdje geleden geluncht , de tosti is niet echt lekker te noemen ham met stukken vet en pezen is niet lekker , de kinderen konden hem niet weg krijgen . Kroket was wel lekker , maar iets kindvriendelijker zou niet verkeerd zijn zeker met een grote speeltuin naast de deur
Marjanvoogt .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We eten vaker bij westerpark in het restaurant maar de vorige keer vond ik het niet lekker. Maar deze keer was het wel weer goed. Bij ieder gerecht ws aandacht gegeven aan de opmaak en de groenten die erbij zat. Ook de bediening was prima in orde. Prijs/kwaliteit goed in orde.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Na anderhalf uur bowlen, hadden we gereserveerd in de grill room om te steengrillen.

Wat viel dat tegen zeg. Totaal niets bijzonders. Het begon er al mee dat je je eten middels een lopend buffet moest gaan halen. Gelukkig was het grillrestaurant klein en waren er weinig mensen, dus was je weer snel terug naar bij je tafel.

De vleeskeuze bestond uit stukjes kip, varken, biefstuk, blinde vink. Meer basic dan dit kun je niet krijgen. De saladekeuze was twee soorten koude schotel; aardappel en vis . De schalen waren totaal niet opgemaakt. Ik miste bijv. een eitje, tomaat, ham met asperges, augurk, zilveruitje, paling, haring, kleine garnaaltjes, zalm, tonijn enz. De viskeuze betrof een grote garnaal. De sausjes (mayo, ketchup e.d.) moest je pompen uit een apparaat die je in de snackbar ook tegenkomt.

De cola komt uit een frisdrank-machine. Eigenlijk is het aanmaak-limonade. Dit kan je je gasten echt niet aan doen.

Met 6 volwassenen kregen we minder friet dan er op een kindermenu-bord lag. Voor het kindermenu was het veel te veel friet. Niet leuk, want zo kan het kind zijn bord niet leeg eten.

Het vlees smaakte goed, maar ja... dat hadden we zelf klaargemaakt op de steengrill.

Het nagerecht was lekker, maar dat hoorde weer niet bij het arrangement.

De aankleding van de grillroom was alles behalve aantrekkelijk. Het had nog het meeste weg van een bedrijfskantine. Waarschijnlijk is dat gedaan omdat je met steengrillen en bbq zoveel vetdampen krijgt dat het niet meer is schoon te maken. Wat niet in de ruimte staat, hoef je dus ook niet schoon te maken. De afzuigkap boven de tafel werkte goed, alle damp steeg gelijk omhoog.

Al met al een teleurstellende ervaring in de grill room. Mogelijk dat we een volgende keer in het pannenkoekenrestaurant reserveren. Het personeel was immers vriendelijk, bowling en speeltuin leuk van opzet en dat is ook wat waard.
Johanus .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
met mijn familie wezen eten in de piratenzaal van bowling westerpark, ter ere van onze verjaardagen,
het was een leuke zaal en hadden een leuke grote tafel,
het eten was erg lekker de meeste kozen schnitzel patat en salade, voor mijn nichtje was er een pannenkoek die ze kon versieren met leuke eet bare versiersels, het was op dat moment niet erg druk daar,
de kinderen konden daar spelen in de zaal waar wij zaten of in een aparte speel zaal de ouders konden in de zaal waar wij zaten op een tv kijken hoe de kids zich aan het vermaken waren,
we komen zeker nog een keer terug daar,

groetjes birgitta en johanus
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Gisteravond gegeten voor mn moeders verjaardag. Had er niet zo veel van verwacht qua eten, maar ben alleszins verrast. 2 x mixed grill met biefstuk, kipfilet en varkenshaas, lekkere courgette en een aardappel-ei gratin. Ik zelf had een biefstukje met pepersaus, mijn man gamba's en mn schoonzusje een zalmmootje. Daarnaast werd friet en gemengde salade geserveerd. De kinderen hadden een kindermenu met friet, een frikandel of kipnuggets. Alles was verrassend lekker, en de bediening was ontzettend vriendelijk en attent. Het enige wat tegenviel eigenlijk waren wat andere gasten, daar kon geen glimlachje van af... mn zoontje had nog een sorbet genoemen met citroen en mango ijs, mn schoonzusje een brownie met vanille ijs. Prima allemaal. Decor is wat oubollig, daar mag wel is een nieuw likje verf overheen. Prijs was zeer redelijk tot laag. Prima verjaardag voor mn moeder
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Na een uurtje bowlen zijn we gaan eten in het pizza/pannenkoeken restaurant. De kinderen konden hun energie kwijt in het speelhonk. Zowel de pizza, de pannenkoeken als de poffertjes waren heerlijk. We konden zelf niet alcoholische dranken, slush puppies, ijs en koffie pakken. Alcoholische dranken moet je apart afrekenen. De dame die ons bediende was uitermate vriendelijk en niets was haar te veel. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
We hebben al vaker bij Westerpark gebowld en gegeten. Voor kinderen is er genoeg te doen. ER is een kinderparadijs en natuurlijk bowlen. Aantal jaar geleden zijn we wezen steengrillen en hebben we gebbq-ed. Dit was allemaal van prima kwaliteit en goede service. Dit jaar hebben we voor het kerstbuffet gekozen. Na een uurtje bowlen werden we boven in een aparte zaal gezet met nog twee grote tafels. Bediening was ver te zoeken, maar na een tijdje konden we toch een drankje bestellen. De starters waren de keuze uit ossenstaartsoep en tomatensoep. Beide waren waterig en smaakloos. Daarna een carpaccio, die van redelijke smaak was. Opeens was het buffet geopend, althans het koude gedeelte. Nergens bordjes wat de gerechten waren, dus op de gok maar raden waar geen vis in zit, aangezien ik dat zelf niet kan eten. Naast wat een tonijn vis moest voorstellen was op dezelfde schaal huzarensalade gelegd, met daarboven plakjes zalm. de koude pasta was te melig en doordrenkt met tomatensaus. De beenham was verkeerd gespitst en met een bot mes ernaast, gaat iedereen er maar stukjes uit hakken.
Het warme gedeelte zat al een tijdje in de rechauds. Weer geen naambordjes over wat voor eten het was. Het vlees, wat wij denken dat kalkoen moet geweest zijn, smaakte als rubber, de patat had te lang onder de warmtelamp gelezen, etc...
Kortom een enorme teleurstelling voor iets wat we helemaal niet gewend zijn van westerpark
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Wij zijn op eerste kerstdag met de hele familie hier wezen eten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en werden verwezen naar de bowling. Gezellig, leuk en enthousiast personeel. Hierna gingen we naar de grillroom. Erg lekker gegeten en goed verzorgd door het personeel.