Bowling Valkenswaard

Peperstraat 24 5554 EJ Valkenswaard Nederland Kaart
31-402017499

Over restaurant Bowling Valkenswaard

Een aanrader voor jong en oud

Maak kennis met het meest bourgondische bowlingcentrum van het zuiden! Hier gaan sport en culinair genieten hand in hand en kun je je met gemak een hele dag vermaken. Ook als je aan de verliezende hand bent en je tegenstander in het heetst van de strijd alleen een stuk droog brood gunt is het hier nog goed toeven. Na het eerste verfrissende drankje zullen de gemoederen bedaard zijn en kun je in goed tafelgezelschap genieten van de gerechten op de kaart! Authentieke recepten worden bereid met een moderne twist zonder daarbij aan smaak in te leveren.

Meer informatie over restaurant Bowling Valkenswaard

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 14:00
Zondag vanaf 12:00
7,2
Kleppie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
bij binnenkomst krijg je een hartelijk ontvangst maar dan wordt je aan een tafeltje gezet
ze hebben geen kaart dat je zelf uit kan kiezen, dat maakt dan nog niet zo heel veel uit het drinken hebben we even op moeten wachten daarna kwam gelijk de soep.
toen hebben we best lang op het tweede gerecht moeten wachten want ze waren ons vergeten daarbij waren ze ook nog eens de salade vergeten wij zagen dat ze die bij iedereen neerzetten maar niet bij ons het ijsje vonden wij ook niet echt slagroom leek wel het laatste uit de bus.
a; met al vinden wij het gewoon een vreetschuur binnen komen snel eten wegwezen waren om 18:30 daar en om 20:00 weer thuis
J.boerenkamp .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Met ah vouchers 3 gangen menu voor 13,95..Heerlijk gegeten , vriendelijk personeel .Je moet er wel rekening mee houden dat er grote groepen kunnen steengrillstellen en het wat luidruchtig is in de ruimte .Maar prijs kwaliteit is zeker prima
Suzankanen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hallo,

Onze eerste ervaring met de bowling was al niet goed. Ik had gereserveerd via de site. En enkele dagen later kreeg ik een mail vanuit de bowling dat mijn reservering geannuleerd werd door hun door een fout in het systeem. Uiteindelijk zijn zij met een oplossing gekomen. Ze hebben ons vlakbij de bowlingbanen neer gezet. De muziek stond erg hard dat was erg jammer wij konden elkaar haast niet verstaan. De bediening was redelijk, we hebben helaas niet met zijn alle het hoofdgerecht kunnen eten door een fout in de keuken. Dat is natuurlijk erg jammer. Hierdoor liep ook alles uit waardoor we het toetje tijdens het bowlen geserveerd kregen. Het eten was redelijk, de friet was niet helemaal doorbakken erg melig. Wij hebben dus een minder goede indruk gekregen van de bowling.

Riavanbeers .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het was voor de prijs van het menu echt voortreffelijk.
Ook de bediening was correct en vriendelijk personeel.
Is echt een aanrader voor als je daar in de buurt bent.
Aakielenstijn .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Alles was zoals wij gehoopt hadden hoe het zou zijn!
het eten was perfect! En de bediening was goed!
Wij gaan er beslist nog terug!!!
wij zijn geweest op 6/9/2015
T. Kielenstijn.