Bowling & Partycentrum Merwehal

Meer informatie over restaurant Bowling & Partycentrum Merwehal

Sharona D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vreselijk!

Afgelopen dinsdagavond heb ik met drie vrienden bij jullie gegeten (gourmet) en aansluitend gebowld. Echter, we waren de enige in het hele restaurant. Op zich geen probleem als de service en kwaliteit van het eten wel goed zouden zijn. Dit was helaas niet het geval. De meneer in de bediening vertelde dat i.v.m. de vakantie geen personeel voor het restaurant aanwezig was en dat hij er zelf eigenlijk geen verstand van had. Hij vertelde dat er af en toe iemand langs zou komen om te vragen of alles naar wens was, maar die hebben wij niet gezien. Ik ben zelf tijdens het eten naar de bowling gelopen om om drinken te vragen. De kwaliteit van het eten vonden wij ook niet goed. Het vlees was zo op de borden 'gegooid'. De salades zagen er echter wel goed uit.

Ook miste er nogal wat gerechtjes die wel op jullie website beschreven stonden:
Zo hebben we bijvoorbeeld geen paprika, uien, champignons, diverse sausjes uit eigen keuken en frietjes gezien.

Ook tijdens het bowlen was er 0,0 service, terwijl de meneer achter de bar stond te niksen. Hij wist dat we graag iets te drinken wilden en we hadden al twee keer op de knop 'service' gedrukt. Uiteindelijk zijn we er zelf maar heen gegaan.

Kortom: we hebben met zijn vieren €100,- betaald voor een gezellig avondje uit met lekker eten en gezellig bowlen. Gezellig was het zeker, maar absoluut niet dankzij jullie service en kwaliteit.
Winfred .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
In een ver verleden heb ik hier wel eens gegeten, maar dat was niet veel bijzonders. Ben hier vorige week zondag gaan bowlen met vrienden, maar de service is echt super slecht. Ik denk dat we serieus 35 minuten op ons drinken hebben zitten wachten. Als je dan maar een uurtje gaat bowlen is dat best lang. 1 medewerker (jonge gast) probeerde wel te redden wat er te redden viel, en dat terwijl zijn oudere vrouwelijke collega, lekker ging zitten roken. Ongelooflijk! Wilde nog wel een hapje gaan eten, maar zijn hierdoor echt afgehaakt.
Tejo71 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014

Vandaag High Tea met bowlen gedaan. Eten was goed lekker en meer dan voldoende.
Bediening ruim aanwezig. Alleen door de aanwezige speelkasten vlogen diverse keer ballen door en over de ruimte, van de iets te druk aanwezige jeugdigen.
Decor lijkt allemaal al verouderd te zijn, en buitenkant van het gebouw oogt armoedig.
Ingang zou eens een opknapbeurt moeten hebben.