Bowery

Schiphol Boulevard 701 1118 BN Schiphol Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 39
|
31-207104075
7,8 /10
16 recensies

Over restaurant Bowery

Interactieve dinerervaring

Bowery is de naam van een wijk in New York en tevens een verwijzing naar de Boerderij die Schiphol ooit was. Bowery staat voor een perfecte balans tussen Nederlands trots en een kosmopolitische aanpak. In de drie open keukens worden uw zelf samengestelde gerechten à la minute vlakbij uw tafel bereid. Een interactieve dinerervaring dus!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 39
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Bowery

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 06:00 - 23:00
- Ontbijt 06:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 17:00 - 23:00

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa card
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,8 /10
  • 10
    1
  • 9
    5
  • 8
    4
  • 7
    1
  • < 7
    5
Eten
7,7
Service
8
Decor
7,8
Prijs-kwaliteit
Duur
Geluidsniveau
Erg rumoerig
Wachttijd
Redelijk
13/16 recensies
Ruben D.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Kwalitatief eten voor een schappelijke prijs.
Bediening was erg goed op de hoogte van de kaart, wijnkaart en dessert kaart en erg vriendelijk.
Goede plek, ga hier vaker komen.
Mistical666 .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
9,8 /10
Eten
10
Service
10
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
  • Online gereserveerd
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten. De Bowery burger en het geroosterd buikspek zijn aanraders. Zeer vriendelijk personeel.
Christel D.
Meesterproever
(28 recensies)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
  • Online gereserveerd
Een verrassend goede maaltijd voor een groot hotel. Alles goed op smaak en porties die groot genoeg waren. De Tom Kha Kai en Gazpacho zijn aanraders! Fijne bediening.
Restaurant
Bedankt voor de geweldige reactie op onze gerechten en bediening. Wij zijn er erg trots op dat ook deze gerechten in de smaak vallen.

Wij kijken er naar uit u wederom te mogen ontvangen.
Pjctjanssen .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
9 /10
Eten
9
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijke Nasi Goreng met fantastische kip, varkens sate en gourmet gamba. Dit gerecht is een "must" wanneer je de Bouvery bezoekt. Een heerlijk gerecht gecombineerd met een fantastische service. Top ervaring.
Restaurant
Dank voor de mooie recensie over onze nasi goreng en service. Wij werken hard aan de ontwikkeling van onze gerechten en de nasi goreng is een fantastische klassieker waar we trots op zijn.

Ik kijk er naar uit u wederom te mogen verwelkomen, wellicht om andere verrassende gerechten van onze kaart te proberen.
PO1987 .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Prachtig restaurant met heerlijk eten, goede wijnen en top service! Vooraf hadden wij de steak tartaar met truffelmayonaise en tonijn met garam marsala. Mooi gepresenteerd en hoog op smaak. Als hoofgerecht de cote de boeuf met bearnaisse. Perfect gegaard en geserveerd met friet en frisse salade met asperges en Griekse yoghurt. Gecombineerd met heerlijke wijnen en een goede uitleg hiervan. Het team staat hier met passie te werken. Wij komen zeker terug!
Restaurant
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling, u hebt de avond precies beschreven zoals wij het voor ogen hebben! ons team is gepassioneerd met hun vak bezig en dat hebt u volledig kunnen ervaren.

Ik kijk er naar uit u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen!
Theo176 .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
4,8 /10
Eten
3
Service
8
Decor
5
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
  • Online gereserveerd
Ik vond de Umami oesters niet erg lekker! Ze werden zonder citroen en zonder wijnazijn met shalotjes geserveerd! Ook mijn voorgerecht was van uiterst matige kwaliteit en met name te vlak van smaak! Mjjn hoofdgerecht, black angus dry aged ribeye was goed maar de erbij geserveerde Bearnaise saus was zeer matig van smaak en smaakte eigenlijk in het geheel niet naar Bearnaise saus!! Al met al, voor mij, niet een diner om naar terrug te verlangen!
De bediening was uiterst vriendelijk, en aardig, maar de deskundugheid liet nog wel wat te wensen over en ook de attentie van de staf was maar heel matig!! Het decor blonk niet uit door gezelligheid! Maar straalde wel efficientie en modernheid uit. Al met al iets te zakelijk!! Ik persoonlijk vond de sfeer in het oude Hilton Schiphol duidelijkk aangenamer!
Restaurant
Bedankt voor uw feedback voor ons restaurant. Bedankt voor de complimenten over onze bediening. Wij hebben een prachtig nieuw hotel en restaurant, wat jammer dat u hier een andere smaak in hebt.
Ik vind het spijtig dat onze gerechten niet aansluiten op uw wensen, wij serveren de oesters inderdaad niet met citroen en sjallot vinaigrette, maar met een Aziatische ponzu dressing, boksoi, rettich en komkommer, zoals op de kaart staat vermeld.
Kees-Pieter D.
Meesterproever
(34 recensies)
Average Rating
7,3 /10
Eten
7
Service
8
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Op 30 april 2016 gegeten bij Bowery, het restaurant van het totaal verbouwde Hilton hotel Schiphol. Dit hotel is duidelijk gericht op de zakelijke reiziger en de bemanning van luchtvaartmaatschappijen die moeten overnachten. Ondanks dat Bowery ook duidelijk op deze groep is gericht heeft het toch een zekere charme. Het is een groot restaurant met drie separate keukens: een voor de desserts (volgens mij), een voor de Aziatische gerechten en een voor de overige gerechten. De sfeer is ongedwongen en het personeel ziet er vrolijk gekleed uit met een duidelijke voorkeur voor spijkerstof. Maar in een restaurant kom je primair voor het eten. Dat eten is goed. Ik had vooraf de soto ajam: deze was pittig (wellicht iets te) en was goed op smaak. De soep werd aan tafel in de soepkom gegoten. Er had wellicht wat meer kip in gemogen en wat minder glasnoodles, maar al met al een was het een heerlijke soep. Mijn partner had als vooraf een salade met gegrilde groenten. Er zijn restaurants waar de aubergine en de courgette te vet zijn, maar hier niet. Ik kon duidelijk horen dat de courgette nog voldoende bite hadden en ook de aubergine was "droog". Als hoofdgerecht had ik de Asian sandwich: een naan brood met gegrilde kipfilet, tomaat, kimchi, frites en wasabi mayonaise. Geheel genomen was het een prima gerecht maar ik miste toch een goede grillsmaak op de kipfilet (wat lichtbruine grillstrepen geven nog niet de specifieke grillsmaak), de kimchi had wat scherper van smaak mogen zijn en de wasabimayonaise zou wat meer wasabi mogen hebben; de typische wasabi smaak zou wat meer naar boven mogen komen. Mijn partner had zalm teriyaki: de cuisson van deze zalm was goed en smaakte met de teriyaki saus goed. De bijbehorende groenten waren ook goed.

De service is efficiënt en vriendelijk. Dat je gelijk in het Engels wordt aangesproken heeft wellicht te maken met de doelgroep: de reiziger en de zakenman.

Al met al is Bowery een prima restaurant voor de reiziger die 's ochtends vroeg moet reizen en 's avonds in de buurt van Schiphol overnacht en wil eten. En daar richt Bowery zich volgens mij ook op. Voor een gezellig diner is Bowery minder geschikt; dan kun je beter Amsterdam in reizen en daar een restaurant zoeken.
Restaurant
Fijn dat u uw ervaring met ons wilt delen, hartelijk dank voor uw feedback. We werken hard aan de kwaliteit van onze gerechten en service en het is fijn te lezen dat u hier van hebt kunnen genieten.

Ik kijk er naar uit u nogmaals te verwelkomen bij Bowery.
.
Fijnproever
(4 recensies)
Average Rating
8,8 /10
Eten
9
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
  • Online gereserveerd
Vanwege het gemiddelde van 7,5 op IENS was onze verwachting niet al te hoog. Maar dat gemiddelde is niet terecht. We waren verrast door de gezellige en informatieve bediening aan de GIN bar en de prima service bij Bowery. Het eten was prima !
Dimsum, Coppa ham en de tonijn ; heerlijk ! Hoofdgerechten, 2x buikspek van het Livar varken, de 5 gamba's en de Black Angus ribeye meer dan prima.
Wat ons vieren betreft mag het gemiddelde naar een 8 / 9 !!

Ed de Keijzer

Restaurant
Hartelijk dank voor uw leuke feedback over een onze goede service en kwaliteit van onze gerechten. Wij streven naar een constante hoge kwaliteit en hat is fijn te lezen dat uw avond een succes is geweest.
Ik kijk er naar uit te nogmaals te mogen verwelkomen bij Bowery!
Mascha P.
Fijnproever
(2 recensies)
Average Rating
9,3 /10
Eten
9
Service
9
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
  • Online gereserveerd
Gisteravond vierden we mijn moeder's 70e verjaardag in The Bowery en we hebben er allemaal heerlijk gegeten en gedronken. Zowel de ouderen als de jongeren in de groep waren het daarover eens. Grote complimenten ook voor de toewijding van de bediening en de sommelier. Het uitzicht op de prachtige keukens is overigens een feestje op zichzelf en het interieur is stijlvolst comfortabel. The Bowery is niet zomaar een restaurant in 'een airport hotel', je kunt hier uitstekend terecht voor een intiem diner, een gezellige borrel en een feestmaal. Een aanwinst voor de luchthaven, de stad Amsterdam en de regio.
Restaurant
Hartstikke fijn dat u zo genoten hebt, dank u wel voor uw prachtige review! Onze open keukens zijn prachtig om te zien wat er nou echt in een keuken omgaat.

Ik kijk er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen bij Bowery!
Tony S.
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
  • Online gereserveerd
Tweede keer diner, deze keer zakelijk. Prima locatie, prima kwaliteit en goede service.
Mooie ambiance zeker voor een zakelijk diner.
Restaurant
Fijn dat u al meermaals bij ons bent geweest en onze service en gerechten zo waardeert. We gaan over 2 weken weer met een nieuwe kaart van start, wellicht dat we u dan weer met wat nieuwe gerechten kunnen verrassen?!

Ik kijk er naar uit u snel weer te verwelkomen!

Reactie van proever:

Dank voor uw reactie. Ondertussen ben ik al meerdere malen bij u geweest maar kan ik niet meer recensies achterlaten. Overigens alle keren naar volle tevredenheid!
Ik kom binnenkort weer bij u dineren of lunchen en kijk uit naar de nieuwe kaart.
Gedeputeerdenlaan14 .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
9,5 /10
Eten
9
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Het eten was erg lekker, super mooi restaurant en entourage. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Kortom we gaan zeker nog een keer hier terug komen.
Restaurant
Dank voor de geweldige review, wij doen ons best om zo goed te blijven presteren. We gaan snel onze kaart weer veranderen, op 9 mei om precies te zijn. Ik zou het leuk vinden als u ons dan nogmaals komt beoordelen.

Alex D.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
2,8 /10
Eten
1
Service
1
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Personeel dramatisch weet niet hoe ze wijn moeten presenteren, 4 verschillende mensen aan de tafel waarvan de een niet weet wat de ander doet, uitgedroogde dim Sum, nasi met saté om direct weg te gooien echt dramatisch hebben 1,5 uur zitten wachten op deze parodie van een restaurant
Restaurant
Geachte heer Doorgeest,

Hartelijk dank voor uw feedback m.b.t. uw ervaring in Bowery. Ik treed graag met u in contact zodat ik u een andere ervaring bij Bowery kan bieden.

Met vriendelijke groet,
Rick Bakker - Restaurant manager
Casadune .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
  • Online gereserveerd
De ambiance is prachtig Hotel schitterend maar we waren met 4 personen op eerste kerstdag in een gigantisch restaurant zonder kerstverlichting en we houden er ook niet van om van een plankje te eten vr gr Hans Peters
Restaurant
Geachte heer Peters,

Hartelijk dank voor uw feedback, wij waarderen uw mening zeer. Fijn om te lezen dat de service en ambiance gewaardeerd werd door u. Ik vind het zeer spijtig dat u onze manier van gerecht presentatie niet waardeert, wij zullen uw feedback zeker meenemen in onze keuze bij de volgende kaart.

Met vriendelijke groet,
Rick Bakker - Restaurant manager
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.