Over het restaurant Bowery

Interactieve dinerervaring

Bowery is de naam van een wijk in New York en tevens een verwijzing naar de Boerderij die Schiphol ooit was. Bowery staat voor een perfecte balans tussen Nederlands trots en een kosmopolitische aanpak. In de drie open keukens worden je zelf samengestelde gerechten à la minute vlakbij je tafel bereid. Een interactieve dinerervaring dus!

Meer informatie over restaurant Bowery

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 06:00 - 23:00
- Ontbijt 06:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 17:00 - 23:00

Services

Fantastisch
8,8 /10
  • 10
    15
  • 9
    15
  • 8
    16
  • 7
    6
  • < 7
    9
Eten
8,8
Service
8,8
Decor
8,7
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
31/61 recensies

Jouw recensie over het restaurant Bowery

Ary-Jan K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Wij zijn als pas getrouwd paar enorm door jullie verwend. Nogmaals hartelijk dank voor deze verwennerij Het was een mooi begin van onze huwelijksreis. Groet Linda en AJ
Leonid G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
  • Online gereserveerd
Excellent !
Erwin R.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
  • Online gereserveerd
Prima gegeten, prettige bediening. Voor een AirPort hotel buitengewoon goed
Stephanie R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Fantastisch lekker gegeten. De bediening was top! We komen zeker terug!
Bonita H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Vanavond mijn moeder mee uit eten genomen voor haar verjaardag. De ontvangst door Ben was perfect. Via Iens had ik doorgegeven dat mijn moeder jarig is, en er stond bij aankomt een kaartje op tafel met "happy birthday". Hierdoor was de toon gelijk gezet. Het eten was ontzettend lekker en het personeel kwam diverse malen vragen of alles naar wens was. Iedereen was erg attent. Het dessert was extra speciaal doordat met chocolade happy birthday op het bord geschreven was. Daarnaast is het restaurant van binnen prachtig en luxe, al met al echt een geslaagd diner.
Hans V.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer vriendelijk en internationaal ontvangst in een leuke setting met meerdere nationaliteiten die er eten en bedienen. De prijzen passen bij een Hilton hotel op deze locatie (Luchthaven Schiphol) maar nodigen niet uit om er nog eens privé te gaan eten. Het restaurant biedt geen menu's bijvoorbeeld.
Anne V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Heel vriendelijk , heel verzorgd!
Lioe B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Het ontvangst was buitengewoon vriendelijk. De bediening is correct en professioneel. Een rib eye van €47 is wel een heel duur gerecht!
Rob B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Uitstekend restaurant, makkelijk te bereiken (snel bij vertrekhal en station). Erg vriendelijk personeel. Er kan direkt onder/bij hotel geparkeerd worden (tot 4 uur gratis)
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Wij vonden het een beetje teleurstellend. Voor wat je betaalden hadden wij een hogere verwachting.
Hadden ons er meer van voorgesteld.
Jaap B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Teveel fouten in keuken en bediening om deze prijzen te rechtvaardigen.
Kip in vegetarisch gerecht, meerdere keren om water moeten vragen. Gado Gado stond al bijna kwartier klaar onder warmhoudlamp en was niet met vers ei bereid, rijst ontbreekt en blijk je extra bij te moeten bestellen.
Dirk H.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Gelunched met 4 personen. Bediening en service matig - Kwaliteit eten redelijk - prijs te hoog in verhouding
Bediening door teveel verschillende personen - en moest zelf op zoek naar iemand om af te kunnen rekenen
zal niet snel terugkomen
boerke77 .
Meesterproever
(26 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteren in het restaurant wezen lunchen, het eten was prima maar wat tegenviel was de bediening, niet de dames maar de jonge man in de bediening. Geen enkele keer eet smakelijk, was het naar wens, geen korte uitleg bij de gerechten terwijl hij ze in zet.. Als gast zeg je dan nog dank u wel, maar nog niet eens alstublieft, gewoon op tafel zetten. Als je geen gastheerschap wil tonen ga dan niet bij het Hilton werken. Fles wijn besteld, niets voor laten proeven, gewoon vol glas direkt bij mij inschenken, niet voor laten proeven pfff. Verder op zaten twee managers van Hilton te eten, en daar deed hij erg zijn best en werd alles prima uitgelegd door hem. Overall heerlijk gegeten en we komen zeker terug maar gastheerschap moet in je genen zitten train or leave the business.
Nicole H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
  • Online gereserveerd
Goede bediening, kennis van de wijn en gerechten, aanbevelingen als we dat wilden. We voelden ons welkom en het eten was erg goed. Bij weggaan werd nog de tip gegeven dat we de volgende keer de auto 4 u gratis kunnen parkeren.
Danielle V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
De wachttijd was veel te lang voor een paar lunchgerechten. De service van de serveersters was daarentegen prima, zeer voorkomend. Ook hadden zij een leuke taart geregeld ter ere van het naderende zwangerschapsverlof van onze collega dus dat was helemaal top.
Maurice Z.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Naar aanleiding van enig overleg overtuigd om Bowery een herkansing te geven. Wat bij aankomst direct opviel, was de totaal andere sfeer en ambiance in het restaurant ten opzichte van de vorige avond. Denk dat er ongeveer een gelijk aantal bezoekers was, maar het nu aanwezige personeel straalde rust uit en nam alle tijd. Dit straalde duidelijk af op alle gasten. Iedereen zat op zijn gemak te tafelen. Kan dus niet anders zeggen dan dat het deze keer prima in orde was. Hartelijke ontvangst, prima service aan tafel en net als vorige keer weer bijzonder smakelijke gerechten. Deze keer Bowery het menu te laten bepalen, wat leuke verrassingen opleverde. Bijvoorbeeld een oriëntaals georiënteerde gerechtje dat ik niet gekozen zou hebben van de kaart, maar een uitblinker bleek. Als dit niveau het gebruikelijke niveau is, dan ga ik er zeker nog eens terug.
Maurice Z.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
10
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Eten van hoge kwaliteit, wat de 7 verklaart. Want de totale ervaring is echt alles behalve voldoende. Als je het presteert om mensen binnen 50 minuten weer naar buiten te krijgen, terwijl er bij de start duidelijk is aangegeven dat er geen haast is, dan heb je het echt niet begrepen. Dit wordt geïllustreerd door het brengen van het hoofdgerecht, terwijl we nog bezig waren met het voorgerecht. En door het slecht Nederlands en Engels spreken van het bedienend personeel. Dat presteert de chinees op de hoek zelfs niet. Eén en ander is niet te wijten aan drukte, want het restaurant was nog niet voor 1/3 vol en er was genoeg personeel aanwezig.
jeroen D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Mooie gerechten en perfect in balans (kerstmenu) en prima deskundig en kloppend wijnarrangement. Dessert bleef helaas wat achter bij de overige 4 gangen . Al met al geweldig gegeten in een prima sfeer. Complimenten voor de keuken en bediening.
Ruben D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Kwalitatief eten voor een schappelijke prijs.
Bediening was erg goed op de hoogte van de kaart, wijnkaart en dessert kaart en erg vriendelijk.
Goede plek, ga hier vaker komen.
Mistical666 .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,8 /10
Eten
10
Service
10
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
  • Online gereserveerd
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten. De Bowery burger en het geroosterd buikspek zijn aanraders. Zeer vriendelijk personeel.
  • 1
  • 2
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.