Over het restaurant Bowery

Interactieve dinerervaring

Bowery is de naam van een wijk in New York en tevens een verwijzing naar de Boerderij die Schiphol ooit was. Bowery staat voor een perfecte balans tussen Nederlands trots en een kosmopolitische aanpak. In de drie open keukens worden je zelf samengestelde gerechten à la minute vlakbij je tafel bereid. Een interactieve dinerervaring dus!

Meer informatie over restaurant Bowery

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 06:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Bowery

Ary-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij zijn als pas getrouwd paar enorm door jullie verwend. Nogmaals hartelijk dank voor deze verwennerij Het was een mooi begin van onze huwelijksreis. Groet Linda en AJ
Leonid G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Excellent !
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima gegeten, prettige bediening. Voor een AirPort hotel buitengewoon goed
Stephanie R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fantastisch lekker gegeten. De bediening was top! We komen zeker terug!
Bonita H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vanavond mijn moeder mee uit eten genomen voor haar verjaardag. De ontvangst door Ben was perfect. Via Iens had ik doorgegeven dat mijn moeder jarig is, en er stond bij aankomt een kaartje op tafel met "happy birthday". Hierdoor was de toon gelijk gezet. Het eten was ontzettend lekker en het personeel kwam diverse malen vragen of alles naar wens was. Iedereen was erg attent. Het dessert was extra speciaal doordat met chocolade happy birthday op het bord geschreven was. Daarnaast is het restaurant van binnen prachtig en luxe, al met al echt een geslaagd diner.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer vriendelijk en internationaal ontvangst in een leuke setting met meerdere nationaliteiten die er eten en bedienen. De prijzen passen bij een Hilton hotel op deze locatie (Luchthaven Schiphol) maar nodigen niet uit om er nog eens privé te gaan eten. Het restaurant biedt geen menu's bijvoorbeeld.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel vriendelijk , heel verzorgd!
Lioe B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het ontvangst was buitengewoon vriendelijk. De bediening is correct en professioneel. Een rib eye van €47 is wel een heel duur gerecht!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Uitstekend restaurant, makkelijk te bereiken (snel bij vertrekhal en station). Erg vriendelijk personeel. Er kan direkt onder/bij hotel geparkeerd worden (tot 4 uur gratis)
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Wij vonden het een beetje teleurstellend. Voor wat je betaalden hadden wij een hogere verwachting.
Hadden ons er meer van voorgesteld.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Teveel fouten in keuken en bediening om deze prijzen te rechtvaardigen.
Kip in vegetarisch gerecht, meerdere keren om water moeten vragen. Gado Gado stond al bijna kwartier klaar onder warmhoudlamp en was niet met vers ei bereid, rijst ontbreekt en blijk je extra bij te moeten bestellen.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gelunched met 4 personen. Bediening en service matig - Kwaliteit eten redelijk - prijs te hoog in verhouding
Bediening door teveel verschillende personen - en moest zelf op zoek naar iemand om af te kunnen rekenen
zal niet snel terugkomen
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteren in het restaurant wezen lunchen, het eten was prima maar wat tegenviel was de bediening, niet de dames maar de jonge man in de bediening. Geen enkele keer eet smakelijk, was het naar wens, geen korte uitleg bij de gerechten terwijl hij ze in zet.. Als gast zeg je dan nog dank u wel, maar nog niet eens alstublieft, gewoon op tafel zetten. Als je geen gastheerschap wil tonen ga dan niet bij het Hilton werken. Fles wijn besteld, niets voor laten proeven, gewoon vol glas direkt bij mij inschenken, niet voor laten proeven pfff. Verder op zaten twee managers van Hilton te eten, en daar deed hij erg zijn best en werd alles prima uitgelegd door hem. Overall heerlijk gegeten en we komen zeker terug maar gastheerschap moet in je genen zitten train or leave the business.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Goede bediening, kennis van de wijn en gerechten, aanbevelingen als we dat wilden. We voelden ons welkom en het eten was erg goed. Bij weggaan werd nog de tip gegeven dat we de volgende keer de auto 4 u gratis kunnen parkeren.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
De wachttijd was veel te lang voor een paar lunchgerechten. De service van de serveersters was daarentegen prima, zeer voorkomend. Ook hadden zij een leuke taart geregeld ter ere van het naderende zwangerschapsverlof van onze collega dus dat was helemaal top.
Maurice Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Naar aanleiding van enig overleg overtuigd om Bowery een herkansing te geven. Wat bij aankomst direct opviel, was de totaal andere sfeer en ambiance in het restaurant ten opzichte van de vorige avond. Denk dat er ongeveer een gelijk aantal bezoekers was, maar het nu aanwezige personeel straalde rust uit en nam alle tijd. Dit straalde duidelijk af op alle gasten. Iedereen zat op zijn gemak te tafelen. Kan dus niet anders zeggen dan dat het deze keer prima in orde was. Hartelijke ontvangst, prima service aan tafel en net als vorige keer weer bijzonder smakelijke gerechten. Deze keer Bowery het menu te laten bepalen, wat leuke verrassingen opleverde. Bijvoorbeeld een oriëntaals georiënteerde gerechtje dat ik niet gekozen zou hebben van de kaart, maar een uitblinker bleek. Als dit niveau het gebruikelijke niveau is, dan ga ik er zeker nog eens terug.
Maurice Z.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten van hoge kwaliteit, wat de 7 verklaart. Want de totale ervaring is echt alles behalve voldoende. Als je het presteert om mensen binnen 50 minuten weer naar buiten te krijgen, terwijl er bij de start duidelijk is aangegeven dat er geen haast is, dan heb je het echt niet begrepen. Dit wordt geïllustreerd door het brengen van het hoofdgerecht, terwijl we nog bezig waren met het voorgerecht. En door het slecht Nederlands en Engels spreken van het bedienend personeel. Dat presteert de chinees op de hoek zelfs niet. Eén en ander is niet te wijten aan drukte, want het restaurant was nog niet voor 1/3 vol en er was genoeg personeel aanwezig.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Mooie gerechten en perfect in balans (kerstmenu) en prima deskundig en kloppend wijnarrangement. Dessert bleef helaas wat achter bij de overige 4 gangen . Al met al geweldig gegeten in een prima sfeer. Complimenten voor de keuken en bediening.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Kwalitatief eten voor een schappelijke prijs.
Bediening was erg goed op de hoogte van de kaart, wijnkaart en dessert kaart en erg vriendelijk.
Goede plek, ga hier vaker komen.
Mistical666 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten. De Bowery burger en het geroosterd buikspek zijn aanraders. Zeer vriendelijk personeel.