Bovenmeester

Woldpoort 57 8331 KP Steenwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bovenmeester

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bovenmeester

Harry George B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Soep was verschrikkelijk zout, het overige eten was voortreffelijk.
Bediening mag iets ontspannender zijn af en toe,in voor een grapje en plezier uitstralen. De schort van 1 van de koks zag er verschrikkelijk vies uit.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Bijzonder goed restaurant.
Eten is prima prijs kwaliteit is goed.
Bediening is zeer vriendelijk.
Restaurant is zeker een aanrader.
Anne J D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten was zonder veel smaak , erg karig en met weinig bijlages. Prijs/kwaliteit: uit de koers! Al met al reden om niet meer te gaan, alhoewel we vroeger beter vonden. Nu , na enkele teleurstellingen is het voorbij.
VROUWKJE V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We heerlijk gegeten, lief personeel vriendelijk, en gastvrij
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij komen hier graag. Gezellig en sfeervol restaurant. De laatste keer moesten we wel wat lang wachten tussen de gangen. De reden zou een nieuwe menukaart geweest zijn.
Tessa E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Fantastische avond gehad! Heerlijk eten en een goeie bediening! De wijnen ook super.. kort samengevat een heerlijke avond en voor herhaling vatbaar
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het enige wat tegenviel was de erg lange wachttijden tussen de gangen. 4 gangen en > 4,5 uur gezeten.De wijn was soms al op voor het gerecht werd geserveerd.
Verder werd niet door alle leden van de familie de aanwezigheid/uitleg van de wijnverkoper op prijs gesteld. De kwaliteit/niveau van de enkele wijnen liet te wensen over.
rieneke Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het is altijd fantastisch om hier te eten. Het personeel is heel gastvrij en reuze attent. Ook deze keer weer een heerlijk verrassingmenu. Een WoW was dat de steak tartaar aan onze tafel werd klaargemaakt met de ingrediënten die wij kozen. Zo op maat en naar onze smaak hebben we hem nog nooit gegeten. Super en top gegeten.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Super lekker gegeten (zoals altijd). Heerlijk 4-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Veel seizoensproducten (pompoen, kastanje, schorseneren, etc.)
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk gegeten
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de schelvis met radijs uit het verrassingsmenu was erg lekker. Prima wijn en een ontspannen en prettige bediening.
Ria F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wachttijd tussen de verschillende gangen was veel te lang! Ook waren er halverwege de avond geen handdoeken meer in zowel heren- als damestoilet.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor het eerst met vrienden gegeten bij de Bovenmeester. Sfeervolle inrichting en enthousiaste bediening. Eten was uitstekend, mooie gerechten in goede porties. We komen zeker weer, al was het maar omdat mijn bedrijf aap noot mies heet en de naam op de wand staat....
Antonio V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was goed in kwaliteit tov prijs. De sfeer was gezellig en we konden rustig met elkaar praten.
De gerechten waren precies goed qua grote. Kortom een gezellige avond in een sfeervolle ambiance.
Enig minpuntje het kaarsje bij de foto van de overleden eigenaar stond niet aan.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten en drinken was uitstekend, maar de bediening liet in velerlei opzicht te wensen over. Erg afstandelijk en niet bepaald professioneel. Een slordige ontvangst.Gedoe over verkeerd geserveerde wijn. Een niet besteld nagerecht geserveerd. Een ober, die duidelijk niet op de hoogte was van de gerechten, die hij serveerde.We vonden alle vier de bediening echt een dissonant. Jammer.
PS ik heb geaarzeld deze recensie te schrijven, maar niet reageren is ook zo wat en wellicht kunt u hier iets mee doen. Hans Bogers
OnbekendeN .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prachtig restaurant met heerlijk eten. De bediening was uitstekend, maar wel met de kanttekening dat ze teveel stonden te kletsen met mensen die ze kennelijk kenden waardoor wij lang moesten wachten tot onze drankjes bijgevuld werden of borden opgehaald werden.
Marit .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een avondje eten bij de bovenmeester is alsof je midden in een feestje terecht komt, de ene culinaire verassing is nog niet op of de volgende kondigt zich alweer aan.
Genieten met een grote G
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Er gingen een aantal keer wat kleine dingen mis en een keer 1 uur op het volgende gerecht moeten wachten. Dit werd echter charmant opgelost. prijs kwaliteit verhouding erg goed
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier prima gegeten. Neem niet de halve kreeft als voorgerecht. Misschien dat het 10% kreeft was, maar ook niet meer, en dat voor 19 euro. Raar, want de overige gerechten waren ruim bemeten en kwalitatief dik in orde. oefen wel invloed uit op de samenstelling van de steak tartaar, want deze wordt weliswaar aan tafel bereid, maar als je niet stevig ingrijpt dan heeft deze steak tartaar niet jouw smaak. Maar verder prima in orde.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een ober in leren schort, gaat hij bbq-en ofzo? Broodjes serveren met een zwart plastic handschoentje, waren alle broodtangen kwijt? Alle tournedos bereidingen waren niet leverbaar en dat beperkte de vleeskeuze voor de hoofdgerechten tot 1! Er zat heel veel stugge frisee-sla met zilveruitjes bij mijn ondermaatse halve kreeft. De hele kreeft van mijn man was een halve kreeft met meer kreeftenvlees erop. Niet lekker kraken en spetteren dus. Het portie snoekbaars was enorm klein (dat was eigenlijk een probleem bij alle porties) De bleu de Wolvega bij mijn nagerecht werd vervangen door iets dat Lady bleu heette en zo oud en sterk was dat ik na 1 klein hapje niets meer van de rest van het gerecht proefde. De gepocheerde peer was te hard, de hangop smakeloos en als klap op de vuurpijl was de kok het kokosijs vergeten. De opmaak van de borden was slordig, de bediening afstandelijk en het gevraagde werd niet geleverd. De entourage is prachtig en je zit heerlijk maar voor het eten komen we niet terug.