Over restaurant Boven Water

Bijzonder creatief

Verstopt in een jachthaven tussen het water en de boten. Neem plaats op de 1e verdieping met een prachtig uitzicht over De Vinkeveense Plassen. In deze schitterende setting is het eten al net zo bijzonder. Klassiek Frans met een vleugje exotisch Azië, een spannende combinatie.

Meer informatie over restaurant Boven Water

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met een extra surprise van Sint en Piet! Verrassingsmenu en wijnbegeleiding was helemaal top en in de juiste verhouding.
Jolijn S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Weer prima gegeten bij boven water. Leuke gerechten waarbij smaken elkaar versterken. Vriendelijke bediening. Behulpzaam bij een glutenvrij dieet.
Leen F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Knus, verrassend en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader om deze beleving eens te ervaren. Reservering om een teleurstelling te voorkomen lijkt me noodzakelijk want de zaak was helemaal vol tijdens ons verblijf.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Weer een iets apart, geen menukaart, maar een naar keuze vaststellen van het gebodene. Perfecte bediening en apart en lekker gegeten.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk om een verassing driegangenmenu voorgeschoteld te krijgen. Alledrie de gangen smaakten heerlijk. Prima gastheer! We komen zeker nog een keertje terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Weer super lekker gegeten bij Boven Water. Heerlijk ontspannen sfeer.
Goede uitleg van de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Elismits .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alles was zeer naar wens.. lekker gegeten. Fijne sfeer!! We waren wat vroeg, (omdat ik hoog zwanger ben) dus de eerste maar het voelde niet ongemakkelijk. Toen we weggingen zat de zaak goed vol. Hier gaan we nog een keer eten!
T S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goed en verzorgd eten,porties mogen wat groter. Ondeskundige en slechte bediening (voorbeeld Wijn kwam na hoofdgerecht).

Bouke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Eten wat betreft smaak was oké alleen de porties waren niet groot. 3 gangenmenu is dan niet voldoende. Bediening was vriendelijk maar onervaren, drinken moet je zelf om vragen en wijn werd pas gebracht toen hoofdgerecht bijna op was.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Restaurant had die avond de beschikking over een kok en een ober,dus erg weinig. Er was dus geen tijd voor ontvangst. We zijn maar aan tafel gaan zitten. Er was een grote groep met een paar kinderen die de afslag naar een pannenkoeken restaurant gemist hebben denk ik. Dus rondrennende en springende kinderen,erg veel geluid. Daarom heeft men besloten de geluidsinstallatie maar wat harder te zetten. Geluidsbox echter boven onze tafel. Er was ook geen tijd om tafels af te ruimen. Dus erg rumoerig,rommelig en kleine niet bijzonder speciale gerechtjes. Het was een zesje. Geen aanrader om daar met een groepje te gaan dineren.
Ursule T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij zijn met de hele familie (18 man) geweest. De akoestiek voor andere tafeltjes is dramatisch bij zo'n grote groep daar er geen muziek is. Voor prima, tussengerecht vis, niet vers, echt niet lekker! De meeste hebben het niet gegeten. Hoofd was te weinig. En toetje hadden we speciaal gevraagd geen toetje met yoghurt en wat kregen we yoghurt toetje!
Slecht.
Boudewijn.heineman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was heerlijk, alleen de porties waren erg klein waardoor het in verhouding erg duur was. En die ervaring hebben we vaker gehad bij de AH-actie. Dat doen we dus niet meer.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voor de 2de keer in korte tijd bij Boven Water gegeten. is altijd verrassingsmenu. Gelukkig alweer heel ander dan vorige keer. Was weer uitstekend en heerlijk in een relaxte omgeving aan het water buiten kunnen eten. Kom zeker weer terug!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben lekker gegeten. Alleen een beetje jammer dat bij voorgerecht geen alternatief was voor garnalenkroketje ivm allergie voor garnalen. Hierdoor wel een summier voorgerecht. Voor de rest prima.
Suuz68 M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuke plek en lekker eten. De bediening was vriendelijk, maar het duurde allemaal nogal lang. Met een concept waarin je alleen hoeft aan te geven hoeveel gerechten je wilt, zou dat toch beter moeten kunnen.
M.olfers1961 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De bediening was goed. Naarmate het drukker werd duurde het wat langer voor het volgende gerecht kwam
Het eten was goed en lekker
J.r.nuijen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was de tweede keer dat we ons lieten verrassen en we hadden het idee dat het niet beter kon na de vorige keer maar geweldig,het was een verrassend mooie en overheerlijk menu,echt een aanrader voor een ieder die van verrassingen houd.
Bernadettemegens .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, het voorgerecht was lekker, maar minimale hoeveelheid.
Dit werd goed gemaakt door het lekkere hoofdgerecht en nagerecht.
Perfecte bediening. Drinken wat aan de dure kant.
Nicolet D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hoofdgerecht (runderhaas) en toetje (de kok noemde het clafoutis maar volgens mij was het een frangipane met ijsen en rood fruit) waren prima. Voorgerecht was een zalmmousse maar er was niets om het op te doen. Dus alleen de mousse eten was wel wat veel van het goede. We hebben nog wat extra brood gevraagd erbij en hebben dit ook gekregen.