Over het restaurant Boven Water

Bijzonder creatief

Verstopt in een jachthaven tussen het water en de boten. Neem plaats op de 1e verdieping met een prachtig uitzicht over De Vinkeveense Plassen. In deze schitterende setting is het eten al net zo bijzonder. Klassiek Frans met een vleugje exotisch Azië, een spannende combinatie.

Meer informatie over restaurant Boven Water

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
J O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het driegangen verrassingsmenu bestond uit kleine gerechten, voortreffelijk van smaak. De borden waren werkelijk schitterend opgemaakt en de bediening zorgde voor een bijpassende wijn. Als je een heel grote eter bent zijn het wel wat kleine porties, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door A: de billijke prijs; B het stijlvol opgemaakte bord; C de rustige goede sfeer en D: de smaak van de gerechten. Heel verfijnd en erg lekker allemaal. Een herhaling waard.
frans J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten op Kerstavond, een diner voor twee. Er had een groep afgebeld zodat we alleen waren. Het menu was uitstekend, verrassend en de wijn was prima.
frans J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
op Kerstavond een privé diner voor twee, er had een groep afgebeld. Heerlijk gegeten en uitstekende uitleg. De gerechten waren smaakvol en excellent bereid.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier met partner een driegangenmenu gegeten met een volle spaarkaart van AH. Er werd rekening gehouden met onze dieetwensen. Wel was het een beetje vreemd dat men ons bij voorbaat al een vierde gang probeerde 'aan te smeren', omdat de gangen niet al te groot zouden zijn. Vreemd, omdat ik thuis normaalgesproken aan één gang genoeg heb, en drie gangen achteraf voldoende bleken te zijn. Wijntjes bij het eten prima verzorgd. Wat me echter opviel bij de heer in de bediening was zijn gebrek aan aangeboren gastheerschap. Hij deed weliswaar zijn stinkende best, maar het voelde allemaal wat gekunsteld. Eten was verder redelijk tot goed: vooraf mousse van zelfgerookte zalm (tikkeltje zout weliswaar), als hoofd wildzwijnhaas en toe een combinatie van ijs en chocolade. Overigens was de opmaak/ presentatie prima verzorgd, de smaak veelal iets vlak. Op deze manier (AH actie) was het het geld waard, maar als ik hier de volle prijs had moeten betalen zou ik het gevoel krijgen te weinig waar voor mijn geld gekregen te hebben. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening...
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een gezellig restaurant. Eten en de bediening was top. We hebben echt heerlijk gegeten. Echt leuk zo een verrassingsmenu. Het eten was echt verrassend lekker
pjpauw .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bediening met verstand van de heerlijke wijnen. Kok bereidde goed afgepaste en gecombineerde gerechten. 'Candybar' van het toetje was top.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goed eten en leuk concept, geen menukaart maar een verrassingsmenu, iedere maand een ander menu en wijnassortiment.
Heel goed eten, lijkt weinig maar toch met een vol gevoel naar huis.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met 4 personen van de AH actie gegeten. In een woord: super! Zeer gedreven enthousiast personeel dat er een feestje van weet te maken. Alles kan, zelfs halve of kwart glazen wijn per gang. Het verassingsmenu was heerlijk. Veel zorg besteed aan de combinaties per gang en prachtig opgemaakte borden. Avondvullend programma Wij komen hier zeker nog eens terug!!
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met een extra surprise van Sint en Piet! Verrassingsmenu en wijnbegeleiding was helemaal top en in de juiste verhouding.
Jolijn S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Weer prima gegeten bij boven water. Leuke gerechten waarbij smaken elkaar versterken. Vriendelijke bediening. Behulpzaam bij een glutenvrij dieet.
Leen F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Knus, verrassend en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader om deze beleving eens te ervaren. Reservering om een teleurstelling te voorkomen lijkt me noodzakelijk want de zaak was helemaal vol tijdens ons verblijf.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Weer een iets apart, geen menukaart, maar een naar keuze vaststellen van het gebodene. Perfecte bediening en apart en lekker gegeten.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk om een verassing driegangenmenu voorgeschoteld te krijgen. Alledrie de gangen smaakten heerlijk. Prima gastheer! We komen zeker nog een keertje terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Weer super lekker gegeten bij Boven Water. Heerlijk ontspannen sfeer.
Goede uitleg van de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
elismits .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alles was zeer naar wens.. lekker gegeten. Fijne sfeer!! We waren wat vroeg, (omdat ik hoog zwanger ben) dus de eerste maar het voelde niet ongemakkelijk. Toen we weggingen zat de zaak goed vol. Hier gaan we nog een keer eten!
T S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goed en verzorgd eten,porties mogen wat groter. Ondeskundige en slechte bediening (voorbeeld Wijn kwam na hoofdgerecht).

Bouke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Eten wat betreft smaak was oké alleen de porties waren niet groot. 3 gangenmenu is dan niet voldoende. Bediening was vriendelijk maar onervaren, drinken moet je zelf om vragen en wijn werd pas gebracht toen hoofdgerecht bijna op was.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Restaurant had die avond de beschikking over een kok en een ober,dus erg weinig. Er was dus geen tijd voor ontvangst. We zijn maar aan tafel gaan zitten. Er was een grote groep met een paar kinderen die de afslag naar een pannenkoeken restaurant gemist hebben denk ik. Dus rondrennende en springende kinderen,erg veel geluid. Daarom heeft men besloten de geluidsinstallatie maar wat harder te zetten. Geluidsbox echter boven onze tafel. Er was ook geen tijd om tafels af te ruimen. Dus erg rumoerig,rommelig en kleine niet bijzonder speciale gerechtjes. Het was een zesje. Geen aanrader om daar met een groepje te gaan dineren.
Ursule T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij zijn met de hele familie (18 man) geweest. De akoestiek voor andere tafeltjes is dramatisch bij zo'n grote groep daar er geen muziek is. Voor prima, tussengerecht vis, niet vers, echt niet lekker! De meeste hebben het niet gegeten. Hoofd was te weinig. En toetje hadden we speciaal gevraagd geen toetje met yoghurt en wat kregen we yoghurt toetje!
Slecht.
boudewijn.heineman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was heerlijk, alleen de porties waren erg klein waardoor het in verhouding erg duur was. En die ervaring hebben we vaker gehad bij de AH-actie. Dat doen we dus niet meer.