Over het restaurant Boven Water

Bijzonder creatief

Verstopt in een jachthaven tussen het water en de boten. Neem plaats op de 1e verdieping met een prachtig uitzicht over De Vinkeveense Plassen. In deze schitterende setting is het eten al net zo bijzonder. Klassiek Frans met een vleugje exotisch Azië, een spannende combinatie.

Meer informatie over restaurant Boven Water

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening met veel kennis qua pruducten .
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar was helaas beetje stil 3 tafeltjes
Bediening was aardig en bekwaam en enorme wijnkenner
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gerechten zeer apart. porties kunnen wat groter zijn. Bediening perfect en gastvrij. Restaurant ligt wat afgelegen. 3-ganagen menu bestond uit verrassing, van samenstelling kan niet worden afgeweken
sandra.griffioen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Echt fantastisch gegeten, gecombineerd met heerlijke wijnen. Echt een aanrader voor een avond heerlijk eten. Wouter en zijn team zijn top
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk. Wij houden niet van verrassingsmenu"s, maar wij waren aangenaam verrast! De bediening is vriendelijk .Als bij het restaurant komt aanrijden dan verwacht je niet dat het van binnen zo sfeervol is. Complimenten aan de chef!
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De accommodatie is nogal simpel en niet zo gezellig (in de winter althans op een donkere avond) Ik kan me voorstellen dat het zomers gezelliger kan overkomen met uitzicht op het komen en gaan van bootjes en jachten van en naar de plassen. Het AH ( verrassings-) menu was een drie gangen menu maar de mogelijkheid werd geboden om het uit te breiden tot een 7 gangen menu tegen extra betaling van 9 Euro per gang/persoon. Wij hebben gekozen voor het 3 gangen menu.
De gerechten waren allen heel inventief en apart en smaakten uitstekend. Compliment voor de keuken is terecht. Ze waren wel allemaal miniem qua hoeveelheid. Op zich kunnen WIJ althans daarmee leven. De bediening is heel correct met goede uitleg van de geleverde gerechten. De jongeman bezit tevens, doordat hij gediplomeerd sommelier is, over heel veel wijnproductkennis. Kortom een leuke kennismaking met een restaurant met een uitstekende keuken en uitstekende bediening. De locatie en simpelheid ervan speelt m.i. een negatieve rol in het geheel.
J O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het driegangen verrassingsmenu bestond uit kleine gerechten, voortreffelijk van smaak. De borden waren werkelijk schitterend opgemaakt en de bediening zorgde voor een bijpassende wijn. Als je een heel grote eter bent zijn het wel wat kleine porties, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door A: de billijke prijs; B het stijlvol opgemaakte bord; C de rustige goede sfeer en D: de smaak van de gerechten. Heel verfijnd en erg lekker allemaal. Een herhaling waard.
frans J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten op Kerstavond, een diner voor twee. Er had een groep afgebeld zodat we alleen waren. Het menu was uitstekend, verrassend en de wijn was prima.
frans J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
op Kerstavond een privé diner voor twee, er had een groep afgebeld. Heerlijk gegeten en uitstekende uitleg. De gerechten waren smaakvol en excellent bereid.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier met partner een driegangenmenu gegeten met een volle spaarkaart van AH. Er werd rekening gehouden met onze dieetwensen. Wel was het een beetje vreemd dat men ons bij voorbaat al een vierde gang probeerde 'aan te smeren', omdat de gangen niet al te groot zouden zijn. Vreemd, omdat ik thuis normaalgesproken aan één gang genoeg heb, en drie gangen achteraf voldoende bleken te zijn. Wijntjes bij het eten prima verzorgd. Wat me echter opviel bij de heer in de bediening was zijn gebrek aan aangeboren gastheerschap. Hij deed weliswaar zijn stinkende best, maar het voelde allemaal wat gekunsteld. Eten was verder redelijk tot goed: vooraf mousse van zelfgerookte zalm (tikkeltje zout weliswaar), als hoofd wildzwijnhaas en toe een combinatie van ijs en chocolade. Overigens was de opmaak/ presentatie prima verzorgd, de smaak veelal iets vlak. Op deze manier (AH actie) was het het geld waard, maar als ik hier de volle prijs had moeten betalen zou ik het gevoel krijgen te weinig waar voor mijn geld gekregen te hebben. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening...
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een gezellig restaurant. Eten en de bediening was top. We hebben echt heerlijk gegeten. Echt leuk zo een verrassingsmenu. Het eten was echt verrassend lekker
pjpauw .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bediening met verstand van de heerlijke wijnen. Kok bereidde goed afgepaste en gecombineerde gerechten. 'Candybar' van het toetje was top.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goed eten en leuk concept, geen menukaart maar een verrassingsmenu, iedere maand een ander menu en wijnassortiment.
Heel goed eten, lijkt weinig maar toch met een vol gevoel naar huis.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met 4 personen van de AH actie gegeten. In een woord: super! Zeer gedreven enthousiast personeel dat er een feestje van weet te maken. Alles kan, zelfs halve of kwart glazen wijn per gang. Het verassingsmenu was heerlijk. Veel zorg besteed aan de combinaties per gang en prachtig opgemaakte borden. Avondvullend programma Wij komen hier zeker nog eens terug!!
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met een extra surprise van Sint en Piet! Verrassingsmenu en wijnbegeleiding was helemaal top en in de juiste verhouding.
Leen F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Knus, verrassend en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader om deze beleving eens te ervaren. Reservering om een teleurstelling te voorkomen lijkt me noodzakelijk want de zaak was helemaal vol tijdens ons verblijf.
Jolijn S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Weer prima gegeten bij boven water. Leuke gerechten waarbij smaken elkaar versterken. Vriendelijke bediening. Behulpzaam bij een glutenvrij dieet.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Weer een iets apart, geen menukaart, maar een naar keuze vaststellen van het gebodene. Perfecte bediening en apart en lekker gegeten.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk om een verassing driegangenmenu voorgeschoteld te krijgen. Alledrie de gangen smaakten heerlijk. Prima gastheer! We komen zeker nog een keertje terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Weer super lekker gegeten bij Boven Water. Heerlijk ontspannen sfeer.
Goede uitleg van de gerechten. Voor herhaling vatbaar.