Over het restaurant Boven Water

Bijzonder creatief

Verstopt in een jachthaven tussen het water en de boten. Neem plaats op de 1e verdieping met een prachtig uitzicht over De Vinkeveense Plassen. In deze schitterende setting is het eten al net zo bijzonder. Klassiek Frans met een vleugje exotisch Azië, een spannende combinatie.

Meer informatie over restaurant Boven Water

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ans H.
vdzijden .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
het voorgerecht was meer dan lekker. Het hoofdgerecht verrassend en het nagerecht heel bijzonder. We aten hier met de AH restaurantactiebonnen.
Tjalle K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk restaurant waarbij de bediening prima was. Veel aandacht is besteed aan de wijnen die wat ons betreft bovengemiddeld was voor alleszins een nette prijs. De aspergesoep met huisgerookte zalm was voortreffelijk en het dessert met heerlijk mango-ijs en een koekje/knapperig deegje van amandel was top.
Prima avond gehad, op een grappige locatie aan het water.
E B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hoewel de locatie in de haven prima is, veel het terras tegen. Het was erg winderig. En het meubilair doet goedkoop aan terwijl de stoelen ronduit niet geschikt zijn voor een gezellig avondje uit.
Het hoofdgerecht is een plate. De kwaliteit van het eten past niet bij de prijs.
Cecile H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
vanwege lekke band en route- hoe is het mogelijk- moest ik de reservering telefonisch opschorten tot naar een onduidelijk tijdstip- nl. na de komst van de ANWB, op Hemelvaartdag extra druk. Boven Water maakte er geen enkel probleem van en uiteindelijk kwamen we maar 3 kwartier later, en hebben heerlijk in de zon op het terras gegeten.
clasien_pengel .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was heel verrassend en erg lekker.de bediening was kundig en heel vriendelijk.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Op Hemelvaartsdag hier met 4 pers. gegeten met AH bonnen. Het standaard verrassingsmenu was teleurstellend. Als entree een stukje ( heel klein ) zoetwatervis op een onbestemde salade. Het hoofdgerecht een paar plakjes dun gesneden rundvlees dat 24 uur gegaard was. Dessert van ienie mini kleine porties ijs en fruit. De aanbevolen wijn bij het voorgerecht was veel te zoet en keurden we dan ook af. Extra brood erbij bestellen is een noodzaak om niet met honger te vertrekken. Al met al een etentje om snel te vergeten.
Josee V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten gisteren. Het was mooi weer dus lekker buiten op het terras gegeten. Mooi uitzicht op de haven.
Vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten zien er bijzonder uit, geen standaard gerechten. Er wordt echt werk van gemaakt. Zoals wij het liefst willen als wij uit eten gaan: gerechten die je thuis niet zo kunt namaken (ik tenminste niet). Kunstwerkjes. Echte aanrader! Waren er via de AH actie, dus leuk geprijsd ook.
havanderwedden .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Uitstekend op het terras gegeten met zicht op de jachthaven, water groen en bedrijvigheid. Erg leuke locatie,. Ook binnen is de ruimte goed verzorgd. Het concept dat er een menu geserveerd wordt waarbij je kan aangeven waar je niet van houdt is leuk. Wij lusten alles en vinden het leuk verrast te worden. Kies je een wijnarangement erbij dan krijg je uitstekende bijpassende wijnen met een goede toelichting. Een aanrader, jammer is wel dat je enige moeite moet doen het restaurant te vinden omdat het van de straat af niet zichtbaar is.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening met veel kennis qua pruducten .
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar was helaas beetje stil 3 tafeltjes
Bediening was aardig en bekwaam en enorme wijnkenner
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gerechten zeer apart. porties kunnen wat groter zijn. Bediening perfect en gastvrij. Restaurant ligt wat afgelegen. 3-ganagen menu bestond uit verrassing, van samenstelling kan niet worden afgeweken
sandra.griffioen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Echt fantastisch gegeten, gecombineerd met heerlijke wijnen. Echt een aanrader voor een avond heerlijk eten. Wouter en zijn team zijn top
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk. Wij houden niet van verrassingsmenu"s, maar wij waren aangenaam verrast! De bediening is vriendelijk .Als bij het restaurant komt aanrijden dan verwacht je niet dat het van binnen zo sfeervol is. Complimenten aan de chef!
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De accommodatie is nogal simpel en niet zo gezellig (in de winter althans op een donkere avond) Ik kan me voorstellen dat het zomers gezelliger kan overkomen met uitzicht op het komen en gaan van bootjes en jachten van en naar de plassen. Het AH ( verrassings-) menu was een drie gangen menu maar de mogelijkheid werd geboden om het uit te breiden tot een 7 gangen menu tegen extra betaling van 9 Euro per gang/persoon. Wij hebben gekozen voor het 3 gangen menu.
De gerechten waren allen heel inventief en apart en smaakten uitstekend. Compliment voor de keuken is terecht. Ze waren wel allemaal miniem qua hoeveelheid. Op zich kunnen WIJ althans daarmee leven. De bediening is heel correct met goede uitleg van de geleverde gerechten. De jongeman bezit tevens, doordat hij gediplomeerd sommelier is, over heel veel wijnproductkennis. Kortom een leuke kennismaking met een restaurant met een uitstekende keuken en uitstekende bediening. De locatie en simpelheid ervan speelt m.i. een negatieve rol in het geheel.
J O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het driegangen verrassingsmenu bestond uit kleine gerechten, voortreffelijk van smaak. De borden waren werkelijk schitterend opgemaakt en de bediening zorgde voor een bijpassende wijn. Als je een heel grote eter bent zijn het wel wat kleine porties, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door A: de billijke prijs; B het stijlvol opgemaakte bord; C de rustige goede sfeer en D: de smaak van de gerechten. Heel verfijnd en erg lekker allemaal. Een herhaling waard.
frans J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten op Kerstavond, een diner voor twee. Er had een groep afgebeld zodat we alleen waren. Het menu was uitstekend, verrassend en de wijn was prima.
frans J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
op Kerstavond een privé diner voor twee, er had een groep afgebeld. Heerlijk gegeten en uitstekende uitleg. De gerechten waren smaakvol en excellent bereid.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier met partner een driegangenmenu gegeten met een volle spaarkaart van AH. Er werd rekening gehouden met onze dieetwensen. Wel was het een beetje vreemd dat men ons bij voorbaat al een vierde gang probeerde 'aan te smeren', omdat de gangen niet al te groot zouden zijn. Vreemd, omdat ik thuis normaalgesproken aan één gang genoeg heb, en drie gangen achteraf voldoende bleken te zijn. Wijntjes bij het eten prima verzorgd. Wat me echter opviel bij de heer in de bediening was zijn gebrek aan aangeboren gastheerschap. Hij deed weliswaar zijn stinkende best, maar het voelde allemaal wat gekunsteld. Eten was verder redelijk tot goed: vooraf mousse van zelfgerookte zalm (tikkeltje zout weliswaar), als hoofd wildzwijnhaas en toe een combinatie van ijs en chocolade. Overigens was de opmaak/ presentatie prima verzorgd, de smaak veelal iets vlak. Op deze manier (AH actie) was het het geld waard, maar als ik hier de volle prijs had moeten betalen zou ik het gevoel krijgen te weinig waar voor mijn geld gekregen te hebben. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening...