Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Boven Water

Bijzonder creatief

Verstopt in een jachthaven tussen het water en de boten. Neem plaats op de 1e verdieping met een prachtig uitzicht over De Vinkeveense Plassen. In deze schitterende setting is het eten al net zo bijzonder. Klassiek Frans met een vleugje exotisch Azië, een spannende combinatie.

Meer informatie over restaurant Boven Water

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Boven Water

Ada B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de inrichting is iets gedateerd, maar daar komt in december verandering in. Zeer beleefd personeel. Juiste tussenpauze tussen de gangen.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben goed gegeten, mooi opgemaakt en samengestelde gerechten. Het driegangenmenu is genoeg voor de gemiddelde eter. Vriendelijke bediening.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Intiem restaurant. Gerechten culinaire kunststukken en erg lekker. 5 gangenmenu (normaliter 52,50 p.p.) door de Iens-actie met 50% korting prima betaalbaar. Ontvangst en bediening erg beleefd en kundig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gabriëlle R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. We komen zeker nog een keer terug!
Wesley A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Verrassingsmenu bevat alles van een goede verrassing! Goede (seizoens)producten van hoge kwaliteit met mooie bijpassende wijnen. Een zaak met echte productkennis.
Alies O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Alleen verassingsmenu aanbieden is uiteraard verassend maar niet voor de kok en zijn inkoop. Daardoor was er wat er aangeboden werd wel erg klein van hoeveelheid en er stond wel een behoorlijke prijs tegenover. Vond zelf dat er beknibbeld werd. Waarom niet gewoon een karaf met water. Mooie presentatie van het eten dat wel maar het moet goed in balans zijn. En dat vonden wij niet.
Marietje B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij zijn voor vier gangen gegaan met een wijnarrangement. Het was weer heerlijk! Twee leuke obers die alles met veel enthousiasme uitleggen en eten om je vingers bij af te likken!
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Reserveringssysteem goede ontvangst, Amuse karig, Eendenborst had iets warmer gekund,
Voor de rest zeer de moeite waard, een aanrader voor voor anderen
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Deze keer wel met wat uitdagingen (sterke smaken) Maar we hebben genoten!
Uitleg was super en de sfeer top
monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima gegeten, hele nette bediening maar jammer dat de eendenborst wat taai was. Gerechten zijn met zorg bereid.
Wij vonden wel dat het voor -en nagerecht een beetje hetzelfde opgemaakt waren.
Zaak ziet er sfeervol maar eenvoudig uit
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, maar ons advies over het concept, graag meer puur, eerlijk, vers en eenvoudiger, wijn en bediening waren top.
nellyvork .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Alles was prima verzorgt maar het vlees bij het hoofdgerecht was erg weinig. beetje jammer omdat het voor en nagerecht wel voldoende was.
Jolijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was onze derde keer eten bij boven water. Een fijne ambiance, goede ontvangst en service.
We hebben wel eens gedurfdere smaken geproefd. Maar het eten was weer lekker.
Jammer dat er voor mij (coeliaak, glutenintolerant) geen vervangende starters/brood waren. Er werden ook ingrediënten weggelaten dan vervangen. Ik had een week van te voren gereserveerd.
Dat was eerder wel anders.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De ontvangst was prima, er bleek sprake van : geen menukaart de kok kiest ( wel op basis van info over allergieën e.e.) het voor en nagerecht fantastisch, mooi verzorgt en zeer smakelijk. het kraan water bleek op de rekening te komen-daarover was niets gecommuniceerd). Het hoofdgerecht was biefstuk, waarvan niet gevraagd was hoe wij die gebakken wilde hebben, maar die bovenal nergens naar smaakte, mijn opmerking daarover werd afgedaan met : ""wij gaan voor de pure smaak". De aardappelmuffin was zeker smakelijk, de 3 niet rauwe maar ook niet gare wortels konden het gerecht niet opkrikken. Een kleurloos geheel.
mijn advies: maak wel een kaart of geef mensen de gelegenheid alleen een voor en nagerecht te komen eten, dat was nl dik in orde.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super gegeten! Duidelijke en vriendelijke bediening. Eten super lekker en verschrikkelijk mooi opgediend. Al met al TOP!
Soroosi .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Plezierige bediening en luisterde goed naar wensen van de klanten. Zelfs voor mijn lactosevrije dieet wisten ze toch nog lekkers te maken bij het dessert.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke ambiance, relaxed personeel, eten was smakelijk en mooi opgemaakt.
Leuk zo,n verassings menu.
Wij komen zeker nog eens terug.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hadden een driegangenmenu en dan mag je verwachten zonder honger de zaak uit te lopen. Het voor, hoofd- en nagerecht waren te kleine porties. Tevens was de quiche te droog. De kwaliteit van het andere eten was op zich goed,maar helaas te weinig en moisten daarna naar de snackbar en dat voor bijna aan euro 50,-- gegeten te hebben?!
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Jammer dat er geen biertap aanwezig is. Een flesje Palm bier kost € 4,00 !! In een fout glas!!
Eten was goed met verassende smaken.
Carlo B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben de 3 gangen menu geproefd met de ah restaurantactie. In dit restaurant is er geen menu maar de verrassing gangen waren allemaal lekker een van hoge kwaliteit. Zoals andere gasten hebben gemerkt, de porties zijn niet echt veel. Wel genoeg maar ietsje meer zou beter zijn.