Over het restaurant Boven Water

Bijzonder creatief

Verstopt in een jachthaven tussen het water en de boten. Neem plaats op de 1e verdieping met een prachtig uitzicht over De Vinkeveense Plassen. In deze schitterende setting is het eten al net zo bijzonder. Klassiek Frans met een vleugje exotisch Azië, een spannende combinatie.

Meer informatie over restaurant Boven Water

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Soroosi .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Plezierige bediening en luisterde goed naar wensen van de klanten. Zelfs voor mijn lactosevrije dieet wisten ze toch nog lekkers te maken bij het dessert.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke ambiance, relaxed personeel, eten was smakelijk en mooi opgemaakt.
Leuk zo,n verassings menu.
Wij komen zeker nog eens terug.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hadden een driegangenmenu en dan mag je verwachten zonder honger de zaak uit te lopen. Het voor, hoofd- en nagerecht waren te kleine porties. Tevens was de quiche te droog. De kwaliteit van het andere eten was op zich goed,maar helaas te weinig en moisten daarna naar de snackbar en dat voor bijna aan euro 50,-- gegeten te hebben?!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was geweldig ,we hebben genoten van het zeer exclieve diner ,het was zeer zeker de moeite waard en gaan graag nog een keer naar boven water .
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Jammer dat er geen biertap aanwezig is. Een flesje Palm bier kost € 4,00 !! In een fout glas!!
Eten was goed met verassende smaken.
Carlo B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben de 3 gangen menu geproefd met de ah restaurantactie. In dit restaurant is er geen menu maar de verrassing gangen waren allemaal lekker een van hoge kwaliteit. Zoals andere gasten hebben gemerkt, de porties zijn niet echt veel. Wel genoeg maar ietsje meer zou beter zijn.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gisteren bij boven water in Vinkeveen gegeten.
We werden vriendelijk en attent ontvangen.
Mij werd precies verteld wat er op tafel kwam Alle lof.
Verder was ik niet zo enthousiast.
De omgeving deed kaal en koel aan,
Misschien doordat het weer niet meewerkte.
Ik ben een kleine eter,maar had nog best iets gelust.
Ik kreeg praktisch geen groenten.
Ga je nog een gang bestellen,dan wordt het wel een duur etentje.
Met mijn kinderen hoef ik hier dus niet te komen.
Het eten vond ik niet bijzonder.
Het werd wel mooi opgediend.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Men werkt hier met een vast menu per avond en de keuze is dan 3-7 gangen Bij het 3 gangen menu zijn het dan erg kleine porties. Voor voor en nagerecht kan dat nog net maar het hoofdgerecht was echt te klein.
Nelleke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Viel tegen, kleine porties, kwaliteit redelijk. Een goede wijn , maar een 2e fles van dezelfde wijn konden we niet bestellen, die was er niet meer. Ons verlaten van het restaurant werd nauwelijks oogemerkt.
Minne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij aten buiten op het terras en bij de buren zong een smartlappenkoning met veel te hoog geluidsniveau, waardoor we elkaar nauwelijks konden verstaan, het restaurant had hier werk van moeten maken.
De gerechten waren matig tot slecht, zowel de smaak, de opmaak als de versheid. Daar staat een veel te hoog prijsniveau tegenover. Het verrassingsmenu wat zij serveerden bestond uit goedkope ingredienten, kipdij in de niet getrokken cocossoep, makreel met radijssoorten was een erg klein zeer matig voorgerecht, de amusestokjes uit de frituur waren oud en taai, het dessert was opgemaakt zoals een kleuter dat kan doen met harde stukjes mango.
geurtencorrie .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een drie gangen menu is aan de krappe kant.Als je trek hebt bestel dan een vier/vijf gangen menu. Eten was prachtig opgemaakt en zeer smaakvol.Het verrassingsmenu,een ander was er niet,wisselt per maand. Economisch gezien niet zo slim.
simonevangeerenstein .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wil je eens culinair uit eten dan zit je bij dit restaurant goed!
Goed eten, fijne bediening en uitleg van de gerechten!
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten en we komen hier zeker nog een keer
terug! Goede en duidelijke uitleg bij de verschillende gangen/gerechten.
Julia74 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteravond met vrienden bij Boven Water gegeten. Wat een aangename verrassing! Heerlijke gerechten die erg mooi waren opgemaakt! En de bijpassende wijnen smaakten er geweldig bij! We hebben echt genoten.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekker gegeten met de AH-actie bij boven water. Bijzondere smaken en mooie gerechten. Met het 3 gangen menu heb je precies genoeg. Ontvangst en vertrek ging wat knullig.
Petra1988 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een aangename verrassing! We hebben gedineerd met de AH actie. Een heerlijk driegangenmenu dat afgestemd was op onze wensen (zwanger). Alles goed op smaak, rustige sfeer én leuk uitzicht. Een verscholen pareltje!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk op het dakterras gezeten!
vdzijden .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eerder bij BOVEN WATER gegeten. Nu met ah-actie. Een aanrader!! Zelfde kwaliteit, aparte gerechten en zeer vriendelijke personeel. Komen terug.
M G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
het voorgerecht was meer dan lekker. Het hoofdgerecht verrassend en het nagerecht heel bijzonder. We aten hier met de AH restaurantactiebonnen.
Tjalle K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk restaurant waarbij de bediening prima was. Veel aandacht is besteed aan de wijnen die wat ons betreft bovengemiddeld was voor alleszins een nette prijs. De aspergesoep met huisgerookte zalm was voortreffelijk en het dessert met heerlijk mango-ijs en een koekje/knapperig deegje van amandel was top.
Prima avond gehad, op een grappige locatie aan het water.