Boven de Tapperij

Markt 5 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Boven de Tapperij

Op één van de mooiste locaties van Gouda bevindt zich café-restaurant Boven de Tapperij.
Het industriële interieur zorgt voor een warme en ongedwongen sfeer. Zeker in combinatie met het uitzicht op het monumentale Goudse stadhuis en het marktplein.
Boven de Tapperij biedt een gevarieerde kaart. Al onze gerechten worden dagelijks vers bereid met grote zorg en aandacht.
Natuurlijk is het ook mogelijk om Boven de Tapperij met een groepje te eten. Of het nu een verjaardag is, een personeelsuitje of een afscheid, wij stellen een speciaal groepsmenu samen. Voor verdere informatie kunt u gerust contact opnemen.

Café-Restaurant Boven de Tapperij is de perfecte plek voor een avond met vrienden, familie en bekenden.

Wij hopen u dan ook snel te verwelkomen bij Boven de Tapperij.

Meer informatie over restaurant Boven de Tapperij