Boven de Tapperij

Markt 5 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Boven de Tapperij

Op één van de mooiste locaties van Gouda bevindt zich café-restaurant Boven de Tapperij.
Het industriële interieur zorgt voor een warme en ongedwongen sfeer. Zeker in combinatie met het uitzicht op het monumentale Goudse stadhuis en het marktplein.
Boven de Tapperij biedt een gevarieerde kaart. Al onze gerechten worden dagelijks vers bereid met grote zorg en aandacht.
Natuurlijk is het ook mogelijk om Boven de Tapperij met een groepje te eten. Of het nu een verjaardag is, een personeelsuitje of een afscheid, wij stellen een speciaal groepsmenu samen. Voor verdere informatie kunt u gerust contact opnemen.

Café-Restaurant Boven de Tapperij is de perfecte plek voor een avond met vrienden, familie en bekenden.

Wij hopen u dan ook snel te verwelkomen bij Boven de Tapperij.

Meer informatie over restaurant Boven de Tapperij

7,2
christel B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke ambiance en een vriendelijke bediening. Het eten was echter niet van een hoogstaande kwaliteit. De carpaccio was ijskoud waardoor de smaken niet tot hun recht kwamen. De burger was enorm op zich niet echt iets mis mee behalve dat ook het broodje van de burger weer erg koud was. Prijs kwaliteit verhouding niet echt op zijn plaats. Veel geld voor hetgeen je krijgt.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Oooh, die italianburger daar is zoooooooooo lekker. En dan krijg je er ook nog eens van die echte frieten bij. Ik word er altijd helemaal blij van
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geweldig gegeten!
We hadden een 2e menu gratis via de actie van AH.
Alles van goede kwaliteit en er werd ruim geserveerd.
Heerlijke patat ook, lekkere grote frieten.
Prachtige plek bij het raam met uitzicht op de markt.
We komen zeker terug!