Bouzy Wine & Food

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We zijn hier een paar keer geweest en de laatste ervaring was zeer matig. In het begin van het bestaan van Bouzy waren het vooral de tweede eigenaars die de service onderhielden. De komst van nieuw personeel heeft de kwaliteit niet ten goede gedaan. De serveerster probeerde weg te komen met het inschenken van twee glazen van nog geen 50 ml. Toen ik hier een opmerking over maakte, kreeg ik van een andere serveerster een arrogante blik en niet eens een excuses. Je zou verwachten dat het personeel in een wijnbar weet hoe glazen ingeschonken dienen te worden.
De eetkaart is geschikt voor mensen met een kleine honger en aanzienlijk overpriced. Er zijn betere wijnbars in Den Haag.
ARvdW .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Fijne wijnbar. Een must voor wijnliefhebbers uit de regio. Mooie selectie wijnen tegen schappelijke prijzen. Veel kennis aanwezig over de wijnen. Vooral voor champagne moet je hierheen. Eten is voor een wijnbar goed. Bruschetta met paddenstoelen niet te getoast, lekker gekruid, prima portie. Glaswerk en schenktemperatuur van de wijn zijn ook in orde. Dit wordt mijn vaste adres in Den Haag voor een goed glas wijn.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gisteren bij toeval terecht gekomen. Lekkere witte wijnen en verschillende hapjes erbij gedaan. Goede service. De akoestiek is alleen een puntje. Er zaten twee zeer luidruchtige groepen waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan. Verder echt een aanrader dus wij komen terug.
Foodlover_theHague .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ik geef het 'eten' een 8, vanwege het feit dat het om goede producten gaat, maar relatief simpel, dus ik had een flammkuchen die erg lekker was, goede zalm erop en een lekkere saus, en een schaal met goede kazen en vleeswaren, dus fantantastisch bij een goed glas wijn, maar het blijft een hapje bij de wijn. De wijn was super, erg genoten van de Merlot, de Pinot Noir en Sauvignon Blanc. Verder kwam de eigenaar er even bij zitten, met tijd voor een kort gesprek, gezellig en ziet het er ook heel erg warm en gezellig uit. Super!
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
vrij nieuwe ontdekking. leuke zaak, veel licht, heerlijke wijn en vooral het kaasplankje en de flankuchen proberen!! Heerlijk!! Jammer van de ongemakkelijke zitjes en het soms erg luidruchtige publiek wat hier komt!
J. F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Een bijna volle zaak op dinsdagavond is een goed teken! Hier kan je terecht voor heerlijke champagne (ook per glas) en lekkere hapjes, ideaal om te delen. Wij hadden de Flammkuchen met Serranoham, Merguez salsa (worstjes met salsa) en charcuterie: alles even lekker. Ook de Sangiovese - Montepulciano is een aanrader. De bediening is goed en attent! De sfeer is informeel en ongedwongen in een mooie ambiance. Echt een aanrader!
Was zeker een gezellige avond! Bedankt voor jullie bezoek en veel succes in jullie nieuwe huis ;-)!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Mooie entourage, goede wijnen op de kaart. Eten is matig en tot 2 keer een verbrande afgebakken brownie op tafel is teleurstellend. Compensatie voorstel met gratis koffie/thee terwijl we aan het wijnen zijn is bijzonder en weinig inlevend.
Zithoekje aan het raam wordt genegeerd door bediening dus afrader als je wil bestellen als je glas leeg is
E G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Leuke nieuwe tent op de hoek van de Denneweg en Mauritskade. Prettige sfeer, veel wijnen per glas verkrijgbaar en een kleine kaart met gerechtjes als gravad lachs, soepen, flammkuchen en salades. Wij lunchten met een prima salade (fijne beperkte portie en niet zo´n soepbord vol) met druiven, walnoot en kaas en met een lekker lichte flammkuchen (wel erg trendy op het moment overigens, waar kun je het niet krijgen?) met rauwe ham en rucola. Vriendelijke gastheer.
ConnyRiem .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Met een paar vrouwen gaan wij vaak op vrijdag na het werk een wijntje drinken en een hapje eten . Dit altijd in de buurt van de Malle Molen en de Denneweg.
Bouzy zit recentelijk op de Denneweg en voor ons een reden om uit te proberen .
De wijn is goed maar wij zijn erg teleurgesteld over de hapjes die wij erbij hadden besteld . De prijs is echt naar verhouding met wat je ervoor krijgt exorbitant hoog. Het personeel was het niet met ons eens en kwamen ons niet tegemoet .
Voor ons een reden om niet meer naar Bouzy te gaan.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
heerlijke vibe bij Bouzy Wine & Food. Bediening die weet waar ze het over hebben, lekkere wijnen en goede bijpassend eten. Ga zo door, ik kom namelijk zeker terug als ik weer in Den Haag ben!!