Bouvigne Paradijs

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Marcella ..
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Allereerst echte complimenten over de service. Wat een goede bediening en zeer zeker netjes en beleefd.
We hebben heerlijk gegeten, alles was vers en goed van smaak. De sfeer was heerlijk rustig, rustige muziek en een prima uitstraling.
Een aanrader!!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het is een prima restaurant, de boel is gemoderniseerd en het eten prima. mijn inzien zijn er minder gerechten dan voorheen maar ik vind het wel beter. Er word gebruik gemaakt van goed vlees, kip en vis. Een minpuntje is dat je best lang in de rij moet staan om vlees door de kok klaar te laten maken het z.n. live cooking. Ik neem vaak iets wat ik thuis niet krijg en dat zijn hier....de Frietjes, die zijn hier de allerlekkerste van Breda en omstreken. Oh en dan nog de prijs die is door de week €18,95 (!) en in het weekend €20,95 (!) geen geld en niet tijdsgebonden. Je kan er met je gasten dus een hele avond zitten
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vrijdag 10 september hier gegeten. Ben het geheel eens met de beoordeling van Rob D. 5 september. Wij gingen voor het all in concept dus inclusief drankjes. Het werd goed in de gaten gehouden wanneer de glazen leeg waren en in mum van tijd werden er nieuwe drankjes gebracht. Helemaal top.
Rob De W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Een enorm grote keuze aan voorgerechten, o.a. oesters, sashimi, sushi's, gerookte zalm, salades. En dan de hoofdgerechten, een groot aanbod van o.a. Chinese, Thaise, Vietnamese en Indonesische gerechten en van de Teppanyaki-plaat nog een aantal ter plekke te bereiden gerechten, zoals ossenhaas, sliptong, zalm, enz. Dan uiteraard ook nog een groot dessert-buffet. De menu-prijs voor dit ongelimiteerde eten is ook nog heel acceptabel. Voeg daarbij de vriendelijke bediening en de mooi gedekte tafels met linnen servetten en je hebt een prima diner. Zeker om weer terug te keren!
Gourmande11 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Ontzettend veel keuze en verbazend hoe er telkens toch weer iets nieuws bij komt. Van gamba's tot verse oesters, allerlei gegrilde vlees- en vissoorten, sushi, Japanse en Chinese gerechte, dessert buffet, kinderbuffet en zelfs wat voor moeilijke eters. Zeker oog voor details. Voor kleine kinderen een leuke speelhoek, dus heel laagdrempelig om ook hen mee te nemen. Kortom een leuk familierestaurant, waar de prijs/kwaliteitsverhouding zeer hoog ligt. Heel veel waar voor je geld. Vriendelijke bediening, van binnenkomst tot vertrek. Daar kunnen veel andere horecagelegenheden nog wat van leren!
Roger .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Typisch restaurant voor de grote honger, om te gaan buffelen en te smullen, het is immers onbeperkt ! Gezellig om nog eens met een grote groep te doen.
Om eens een paar dingen op te noemen die ik genomen heb van de eindeloze buffetten, rauwe en gerookte zalm, sushi hapjes, gekookte garnalen, kuleyuk, gewokte groenten, gestoomde dimsum hapjes, lychies, verse aardbeien in warme chocolade saus gedompeld, poffertjes met warme kersen.
En ter plekke bereid van de hete plaat, en waarvoor je dus even in de rij moet staan: sliptongetjes en gamba's met verse knoflook, en voortreffelijke malse ossenhaas. Uitstekende koks !
De vieze borden worden iedere keer van tafel gehaald, waarna je weer met een schoon bord opnieuw langs de buffetten kan lopen.
Het eten is niet heel verfijnd, maar wel smakelijk, en iedereen vindt hier wel wat hij/zij lekker vindt.
Ik heb me hier prima vermaakt, leuk om te zien: de chocoladefontein met grote aantrekkingskracht op kinderen, en sowieso leuk om een beetje in de gaten te houden wat andere gasten allemaal lopen op te scheppen ;)
Bediening (een Nederlandse mevrouw) was erg vriendelijk, niet opdringerig, eigenlijk uitstekend ! Drie glazen wijn hebben we besteld en een grote fles Spa Rood.
Wij waren hier op donderdagmiddag om 6 uur, en het was lekker rustig. Het was alleen heel erg warm binnen.
Elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Private party 45 p. Top geregeld uitgebreid aanbod aanbod food voor elk wat wils. All in prijs en voldoende drank. Prima bediening door Luuk. Pluspunt linnen servetten en tafellaken. Aanrader!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het buffet in het restaurant is overweldigend, zoveel keus en dat voor een lage prijs. Heerlijke koude en warme voorgerechten en een uitgebreid sushi buffet. Zowel Japanse, Thaise als Chinese gerechten en alles vers bereid. Erg aardige en behulpzame bediening. Op de Teppanyaki plaat kun je vis en vleesgerechten a la minute laten bereiden. Die zijn heel erg lekker. Voor de kinderen is er ook heel veel keuze naast Oosterse gerechten ook frietjes en frikandel. De kinderen vermaken zich prima in een aparte speelruimte waar onze dochter van 5 ook nog eens heel leuk geschminkt is. Kortom: echt een aanrader
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Op een zondagmiddag per toeval hier terechtgekomen. Het concept is,, all you can eat,, en daar zijn mijn partner en ik dol op. Op de parkeerplaats is voldoende ruimte en het aantal parkeerplaatsen geeft al aan hoe groot Bouvigne paradijs is. Een hartelijk ontvangst bij binnenkomst en gelijk naar een tafeltje gebracht. Aan het tafeltje werd uitgelegd hoe het Dinchmenu werkt. Hierna konden we aanvallen en na een eerste verkenningsrondje konden we onze borden vullen. De sushi zag er fantastisch, de sashimi smolt op mijn tong. Hierna alles geprobeerd maar er waren maar enkele dingen die ik echt lekker vond. Het vlees van de grill was niet mals en had een vreemde textuur. Het dessert is zeer uitgebreid en vooral de citroenmousse was heerlijk. Wij zullen hier niet snel terugkeren maar dit ligt misschien meer aan ons dan aan het restaurant zelf. Het personeel is erg vriendelijk en de tafel werd snel leeggeruimd. Prijs kwaliteit is voldoende, maar voor een culinaire belevenis hoef je hier niet te zijn.
YvonnevD .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Op een zaterdagavond daar gegeten met 3 personen. ik had een glutenvrij-dieet en vroeg of ze tips hadden wat ik veilig kon eten. Ze kwamen met een lijst aan (ook voor andere diëten, bv lactosevrij-dieet) waarop precies aangegeven stond in welke gerechten wel, niet en sporen van gluten zaten. Ook gaf ze daar nog persoonlijk uitleg bij. Ze had ook één kok bij de bakplaat opdracht gegeven deze schoon te maken voor mij en rekening te houden met mijn dieet. Tussendoor kwam ze nog informeren of het allemaal goed was en ook achteraf vroeg ze nog of ik nog geen reactie had. Terwijl het restaurant echt helemaal vol zat hebben ze toch tijd en moeite genomen om mij speciaal te behandelen, erg fijn.
Ze willen het nog wel gaan veranderen, zodat bij ieder gerecht (op een bordje) aangegeven wordt voor welke diëten het geschikt is. Top!
Yvonne
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Volop keuze in de gerechten in het buffet Alken met hun eigen smaak en structuur. Ook lekker zijn de tongetjes van de bakplaat, vraag er zeker boter en knoflook bij! Smakelijk eten in een drukke sfeer en gedateerde inrichting. Doordat je van tafel moet om je eten te halen is het gezelliger met een groepje dan met z'n tweeën.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Restaurant waar je zelf moet lopen voor je eten,eten was lekker en veel keuze. Dingen werden niet altijd even snel bijgevuld. Bediening moesten we er elke keer bijroepen al we iets te drnken wilden, ze waren hier niet allert op. Daarnaast werden de borden soms snel opgehaald, lees de laatste hap lag nog op je vork en soms had je n stapel met borden eronder. Restaurant was erg vol en loopruimte was beperkt
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Wij komen vaker bij Bouvigne paradijs eten ,maar nu wat het weer een tijdje geleden.
Ik heb heerlijk gegeten, zeker afgezet tegen de menu prijs voor all you can eat.
Alleen het buffet met voorgerechten al vind ik voortreffelijk met zalm, makreel, garnalen ,allerlei salades. Je moet je inhouden om nog te kunnen genieten van het warme buffet.
Ik persoonlijk vind het warm buffet prima : natuurlijk is de kwaliteit wat minder als iets lang au bain marie staat , maar in dit restaurant is alles steeds goed warm en wordt alles uitstekend bijgevuld . Verder kun je op de bakplaat van alles laten bakken , allemaal heerlijk en met zorg bereid.
Naast dit alles nog sushi , friet voor de kinderen etc.
Tot slot een groot toetjes buffet: er is van alles , en ook hier steeds voldoende aangevuld .
Ik vind dit restaurant zeer goed tov de vele anderen die dit all you can eat concept hanteren .
Wij komen zeker weer
Chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het eten is niet slecht, maar ook weer niet super. De restaurants boeten toch in voor de kwaliteit, zodra ze en Chinees, en tepan yaki en sushi gaan verzorgen. Concentreer meer op een specialiteit. Echter voor weinig geld kun je verder wel lekker en veel eten, maar ik ga toch veel liever voor kwaliteit. Voor grote gezelschappen kan je hier verder goed terecht.
Breda2 D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Voor een enorm scherpe prijs is de kwaliteit prima te noemen. Ook de drankjes zijn goed betaalbaar. Enorme keuze aan voor- hoofd- en nagerechten. De zaak is erg groot maar dat is niet storend. De tafels staan redelijk ver uit elkaar zodat je toch de nodige privacy hebt. Het eten is smaakvol en wordt goed bijgevuld. Keuze uit allerlei oosterse gerechten en hapjes. Voor de kleintjes is er friet, frikandelletjes, etc. Evenals een speelhoek. Je mag iedere keer een schoon bord pakken. Op de bakplaat maakt men vers o.a. biefstuk, varkenshaas, gamba's, zalm, etc klaar. Het enige wat ik niet zo netjes vond is dat, als het niet zo druk is, de vis en het vlees op dezelfde plaat en met hetzelfde bestek klaargemaakt wordt. Bediening is erg vriendelijk. Groot voordeel is ook de grote gratis parkeerplaats voor de deur. En nogmaals, de prijs is heel erg scherp.
Berdine D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Het was lang geleden dat we hier geweest waren en het viel ons positief mee. Het is niet zo'n "eetfabriek" als we verwachtten. Er waren zelfs linnen tafelkleden en servetten. De bediening was heel netjes gekleed en uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het eten was vers en heel smakelijk. Het aantal gerechten is overvloedig. Overal staan keurige bordjes bij met wat het is. Je mag blijven zitten zolang je wilt, maar als je even snel wilt eten kun je hier ook prima terecht. Bij de rekening zit een i-pad waarop je kunt aangeven hoe het je bevallen is en wat er verbeterd kan worden.
Voor 16.95 euro heb je hier een fantastische maaltijd!
Karkin C.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik ben hier voor het eerst sinds lange tijd geweest en ik kan duidelijk merken dat het concept wat in essentie intact is gebleven al die jaren qua uitvoering sterk verbeterd is. Een gezelligere interieur, een rijk assortiment aan Oosterse gerechten en voor deze prijsklasse kwalitatief goed en vriendelijk personeel. Ze zijn duidelijk sterk als het gaat om grote gezelschappen, maar de indeling van het restaurant is dusdanig dat je als kleine familie ook een intiem gevoel krijgt. Gewoon prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Daantje1971 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Wij komen al jaren bij dit restaurant zijn hier zelfs getrouwd en hebben een geweldige dag gehad met 100 personen. eten is altijd lekker buffet word goed in de gaten gehouden qua aanvullen. Echter is deze zaak veranderd van eigenaar en heb ik het idee dat het langzaam begint te veranderen. Kregen ook deze keer geen voorgerecht en geen uitleg over de werking van het buffet, wij weten hoe het werkt maar kan me voorstellen dat dit bij nieuwe klanten zeer onduidelijk is.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Met een groep hier gegeten van het buffet. Je kan hier beneden en boven zitten. Het eten is allemaal klaar, alleen staan er twee koks om vlees/vis te bereiden op de teppan.
Het is duidelijk een restaurant dat rekent op grote groepen. Alleen het parkeren van de bussen is een probleem.
Het eten is redelijk maar niet bijzonder. Wel aardig wat keuze. Jammer dat er geen wok is en dat je na een maaltijd hier al je kleding in de was moet doen en zelf onder de douche moet, want de afzuiginstallatie is duidelijk niet best.
De vieze borden werden aldoor netjes weggehaald en het serveren van de drankjes ging ook prima.
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
De kwaliteit is niet altijd even constand, maar altijd wel prima voor de prijs die je moet betalen, de foe yong hai vind ik hier nooit lekker, het ei is vaak blauw, en smaakt wat aangebrand. Het vlees van de teppan is wel erg lekker. De sfeer is prima, maar wel vaak extreem druk.