boulevardcafé Staal

Beursplein 33 3011 AA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant boulevardcafé Staal

Maandag 11:00 - 18:00
Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:30
Zaterdag 11:00 - 22:00

Erg kort
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Ideale plek als je een snelle zakelijke lunch wil hebben. Bij sommige gerechte staat aangegeven dat ze binnen 15 minuten worden geserveerd. Leuke dat ze dat al op de kaart aangeven. Het eten is prima. Service niks bijzonders.
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Een zakelijke lunch genoten op het terras van staal, noemen ze het boulevard cafe? Op het terras was het behoorlijk druk, de bediening oogde wat chaotisch. Mede ook door het rommelige terras. Bediening wel attent en snel, ook de bestelde maaltijd salades zijn werkelijk fantastisch. Prettig lunchen in het midden van de stad.
Rianne65 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Wij hadden een bon van vakantieveilingen. We hebben een heerlijke vers gemaakte tomatensoep op met een lekker broodje en boter erbij. Het was veel soep maar wel lekker. Daarna lekker ge-bbq. Wij kiezen en zij voor ons klaarmaken en serveren. Er was 1 vegetariër bij en toch was het bbq-en geen probleem. Nagerecht was ook erg lekker. IJs met verse vruchten! Zeer vriendelijk personeel, uitstekende bediening en lekker buiten gegeten. De wijn was ook erg lekker erbij. Ik zou Staal zeker aanraden bij iemand die toevallig naar Rotterdam gaat en lekker wil eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Wij hebben de clubsandwich , broodje tonijn en file op lekker bruin brood gegeten. Prima belegd mooie verse sla met een goede dressing erbij . De bediening de ene keer goed de andere keer slecht. Tafels terras niet goed schoon. De gang en de toiletten beneden smerig. De lunch smaakvol maar hou de boel schoon!