Boulevard

Meer informatie over restaurant Boulevard

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Robertjc .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Bijzondere, gezellige en 'losse' tent met veel zithoekjes en een lange bar. Vriendjes en ik komen er met zekere regelmaat, en beleven elke keer weer een kostelijke avond. De ambiance inspireert, en de akoestiek werkt mee.
De mensen in de bediening zijn gedreven, houden de tafels in de smiezen en begrijpen vaak in één oogopslag wat je wilt. Uitgebreid bierassortiment, deels van de tap. De tappas zijn geraffineerd lekker. Zo aten we de laatste keer lams-spiesjes, een stukje rauwe tonijn met zeewier en een stukje varkensvlees met eendenlever waarop een kostelijke gelei van een speciale port. Subliem. De chef doet zijn werk trouwens aan de hoek van de bar, een kostelijk gezicht. In Boulevard beleef je werkelijk een stukje Spanje, de Spaanse achtergrondmuziek vervolmaakt de sfeer. Op de stoep voor de zaak is een piepklein terras met houten bankjes, maar 't is een gewild plekje vanwege de schik die het straatleven oplevert. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Gratis Wifi. Reserveren mogelijk. Parkeermogelijkheden te over op de Maliebaan, en met een beetje mazzel op de Burgemeester Reigerstraat zelf. Pakweg € 2,50 pu. QBuzz lijn 8, halte Burgemeester Reigerstraat.
Jilske D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Al een tijdje wilde ik bij Boulevard eten. Nu echt spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Ook als je er niet om de hoek woont, zeker een bezoekje waard. Want wat is dit een fijne plek waar je zelfs op een dood normale maandagavond heerlijk lang kan tafelen. Een vakantiegevoel voor een avond. Ook voor de wijnliefhebber een leuke wijnkaart. Hier gaan we zeker vaker komen.
Mark-proeft .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij eten regelmatig bij Boulevard. Er hangt een gezellige sfeer, bieding is vriendelijk en behulpzaam en het eten is erg lekker en divers. Met 2-en zijn we meestal €50-60 kwijt. Prijs/kwaliteit erg goed. Aanrader voor Utrecht-Oost.
Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Heerlijk eten! Aanrader: Dadels met kaas en spek! maar eigenlijk kan je niet verkeerd kiezen van de kaart. Verder super vriendelijke mensen, gezellige leuke ontspannen plek om te eten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Hele leuke avond gehad met vriendinnen bij Boulevard. De samengestelde planken en de pintxos waren erg lekker. Daarbij de sfeer heel gemoedelijk en prettig met een goede service.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Zeer fijne avond gehad bij Boulevard. Er hangt een uitermate prettige sfeer in dit restaurant en je waant je niet meer in Nederland zodra je hier binnen stapt. De bediening is erg vriendelijke en het assortiment aan tapas / Spaanse hapjes is uitgebreid. De samengestelde planken zijn royaal en alles smaakt uitstekend. Wij komen hier zeker vaker!
Petrus33 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Wat een fijne plek. Een warme sfeer met veel kaarsjes en gedimd licht. Lekker druk! Goeie muziek ook. Heerlijk aan de bar gehangen en van 't grote blackboard achter de bar de pincho-schaal besteld. Heerlijke tonijn zat hierop en allerlei spiesjes met lekker vlees, maar ook de nodige groenten. De cheesecake na is een aanrader! De vriendelijk bediening werkt hard maar is zeer attent en er wordt constant water naast de wijn geserveerd. Voor m'n glas leeg was, stond er alweer een volle! Ik heb m'n ogen uitgekeken naar hoe de Spaanse koks in de zaak al die kunstwerkjes in mekaar knutselen. De rekening viel achteraf erg mee. Zeer onder de indruk. Dit is mijn nieuwe favoriet! Tot snel :)
Nicoline T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk gegeten in de Boulevard. Ik kom er geregeld om te borrelen maar dit keer ook om wat te eten. Allerlei hapjes gegeten en het was echt heel erg lekker en smaakvol. Voel me er altijd op mijn gemak door de relaxte sfeer en het personeel. Tot snel!
RoosvM85 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Wat een heerlijke tent is dit toch! Ik kom er regelmatig. Borrelen en een hapje eten in een ontspannen sfeer. Afgelopen maandag met een vriendin wederom genoten van de paella. De jongens van de bediening snappen wat horeca en gastheerschap is. Wat mij betreft een absolute aanrader! Jullie zien mij snel weer terug:)
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hebben ons uitstekend vermaakt bij Boulevard. Heerlijke Pintxos, overheerlijke Spaanse vleeswaren. De paella was ok, had iets uitgesprokener mogen zijn qua smaak. Verder heerlijke wijnen en een goede keuze aan verschillende bieren. Ook een tinto de verano was geen enkel probleem. Een aanrader!
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Op een gezellig plekje Utrecht, aan de levendige Burgemeester Reigerstraat zit dit sfeervolle, kleine tentje. Wij hebben hier met plezier buiten gegeten. Het is prettig om een dergelijk tapas eetcafé hier te hebben, waar de binnenstad al mee bezaaid is, maar wat Utrecht-Oost nog wel kan gebruiken.

Erg vriendelijke bediening, die onze lege sangria-kannen goed in de gaten hielden.

Wat dan wel weer jammer is: het eten. Als je een standaard plaat tapas besteld, vind ik dat je meer afwisseling moet krijgen dan 6 soorten vleesplakken en een paar satéprikkertjes met mozzarellaballetjes en cherrytomaatjes eraan. Ook vond ik de prijs hiervan relatief aan de hoge kant.

Ook zijn die houten bankjes wat minder prettig om aan te zitten. Je zit met je rug naar de straatkant toe, en moet je er echt tussen'wurmen'.

Gezellig om een drankje te gaan doen, maar hapjes zal ik hier niet meer snel bestellen.
Beste M1988,

Wat leuk dat jullie een gezellige avond hebben gehad bij ons, bedankt hiervoor. Wel enorm jammer dat je ons eten niet lekker vond! Zoals hieronder beschreven is iedereen juist altijd erg enthousiast over onze hapjes. Helaas kunnen wij uit je recensie alleen niet opmaken wát je niet lekker vond. Zes vleeslappen herkennen wij namelijk niet. Zou je ons hierover een toelichting willen sturen per mail naar info@cerveceriaboulevard.nl? Dan kunnen wij er wellicht alsnog lering uit trekken. Dankjewel :)
Warja V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Erg gezellige ambiance met gemend publiek. Vooral jonger, maar als "senior" voelen we ond ook prima thuis.
Heerlijke hapjes en wijnen en supergezellig personeel!!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Boulevard is relaxed, de muziek is aanwezig maar niet te hard, de bediening ontspannen, maar attent en enthousiast. In de lounge bij het raam is de sfeer intiem. Al het vlees is van varkens die heel veel eikeltjes hebben gegeten. Of dat te proeven is? In ieder geval lekkere en gevarieerde tapas met goede wijn. Voor herhaling vatbaar
E M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Regelmatig hier gegeten op maandag of dinsdag.
Dan hebben ze heerlijke paella, met vlees of vis.
De pintxos zijn erg lekker en gevarieerd.
Bediening altijd vrolijk.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Heerlijke pinxos en lekker bier.
Mooie zaak om gezellig te kletsen en te genieten van alle smaken! Bediening en keuken werkt hard! Keurig!
Jeroents .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Inmiddels vaak gegeten, top sfeer en Top eten Spaanser kan het niet. Heerlijke Tapas en heerlijke drankjes en meer dan goede bediening. Echt aan te bevelen!!
Biltje .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Gisterenavond voor het eerst hier gegeten. We hadden een standaard tapasbar verwacht, maar gerechtjes waren zeer verrassend van smaak, heel authentiek, alsof we in Spanje zelf waren. Leuke en attente bediening en heerlijke zomeravond maakt het plaatje compleet. We komen hier zeker terug!
Gerco .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Heerlijk gegete met een aantal collega's. We waren met meer dan 6 personen dus konden we reserveren. Het concept is leuk; geen menukaart maar op een groot bord achter de bar staat het menu geschreven. Wij hadden de pintxos plateau's met koude en warme voorgerechten.
Helaas waren de warme gerechten lauw en ook was de (jonge) bediening niet altijd allert maar dat zijn kleinigheden die kunnen worden verbeterd.
Boulevard is een restaurant waar je het eten van tapas op een leuke manier beleeft.
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Met een oude bekende hier afgesproken om onder het genot van een borrel met wat hapjes bij te praten. Je kunt pas vanaf 6 personen reserveren dus bij binnenkomst (donderdag om 19.00 uur) moet je maar hopen dat er nog een plekje is... ik kon gelukkig nog twee krukjes 'scoren'. Aan de andere kant: dat het zo vol zit, zie ik maar als een goed teken. Er bleven de hele avond ook mensen binnen komen. Wat een leuke en bruisende tent! Weer eens wat anders dan de standaard tapas-'vreetschuur'.
De wijnen waren goed net als het advies hierbij. Er is genoeg keuze uit vele soorten pintxos en ook hierbij werden we prima geadviseerd. Ik hoorde van een andere gast dat ze altijd speciaal een leesbril meeneemt om de borden achter de bar te kunnen lezen. Er is namelijk geen menukaart :-)
Wij zaten aan de bar op kleine krukjes, die overigens ook rond de kleine tafels stonden. Na een avond zitten/hangen voel je 't trouwens wel...
We hebben samen 8 verschillende pintxos (incl. kaasplankje) gegeten en dan zit je behoorlijk vol. Met allebei 2 glazen wijn, een frisdrank en koffie/thee waren we € 30 p/p kwijt. Dat vond ik erg meevallen. Een goede reden om nog een keer te komen.
Warja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Heel gezellig druk, heerlijk pintxos-plateau, begeleid door lekkere witte Rueda,
wat wil je nog meer?!
En o ja: de bediening is aardig en attent!