Boulangerie 1072

31-207370496

Meer informatie over restaurant Boulangerie 1072

Freek G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Eerlijk en smaakvol ontbijten en lunchen, dat kan bij Boulangerie 1072. Het prachtige pand aan de ferdinant bolstraat heeft grote ramen naar de straatzijde gericht en is eenvoudig en aangenaam ingericht. De vitrine valt bij binnenkomst direct op en toont allerlei lekkernijen van henzelf en bevriende bakkers en patissiers. Op de menukaart staan uitsluitend eerlijke en gezonde gerechten die bovendien nog eens bijzonder goed smaken. De bediening is op een drukke dag niet in staat om het aantal bestellingen bij te benen waardoor je te lang op je bestelling moet wachten, erg jammer. Desondanks een bezoekje waard maar zorg dan dat je niet in het weekend langs komt.
LinaLee .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
het eten is prima; de havermout-banaanpannenkoekjes zijn vers gemaakt, de havermoutkoeken, het stokbrood en de amandelcroissants heerlijk. Koffie is goed. Wat mij het meeste stoort is dat het behoorlijk vies is! ( de kussens, de bank, de speelhoek voor de kinderen ( oud en kapot speelgoed, wordt niet schoongemaakt of vervangen). Ook vaak harde muziek, waarvan de speaker naar de kinderhoek is gericht. Redelijke bediening, maar onvoldoende wat mij betreft.
Het valt mij op dat nergens benoemt wordt of er gewerkt wordt met diervriendelijke/duurzame producten.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Wanneer je eindelijk eens een goede koffie wilt bestellen moet je hier zijn! Daarnaast kan je de Boulangerie niet verlaten zonder een van de heerlijke huisgemaakte taarten te eten en de speltkoeken zijn ook verslavend :)