Meer informatie over restaurant Bouf

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Bouf

NLeter .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Prima gegeten. Voorgerecht carpaccio was OK; hoofdgerecht zeebaars filets. Smakelijk en opmaak bord was mooi. Sfeer in restaurant relaxed. Bediening losjes maar zeer service gericht.
Prima optie in combinatie met concert bezoek
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Voor concert even snel een hapje eten in de buurt van Concertgebouw. Eigenlijk per ongeluk bij Bouf terechtgekomen, want verward met restaurant in zelfde straat. Restaurant oogt inderdaad wat gedateerd. Maar personeel bijzonder vriendelijk. Heb in plaats van hoofdgerecht twee voorgerechten genomen: gerookte heilbot en de kikkererwtenpannenkoek. Bij de laatste was er wel te kwistig met de sinaasappelhoning gestrooid. Overigens sinaasappelsmaak niet kunnen ontdekken. Door tafelgenoot is lekkerbekje met smaak verorberd. Het chocoladetaartje als dessert was wel verrukkelijk. Al met al aardig, gerechten zijn overdacht en smakelijk, maar niet echt reden om nog eens terug te komen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Restaurant Bouf is een ietwat gedateerd maar wel sfeervol restaurant waarbij je je bij binnenkomst direct welkom voelt. Wij hadden het lekkerbekje van kabeljauw en de black angus biefstuk. De bereiding en presentatie waren boven verwachting goed, zo niet uitstekend. De prijs is in relatie tot de kwaliteit en hoeveelheid ietwat aan de hoge kant.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten is goed, maar de bediening. Och och och. De (vermoedelijk) eigenaresse wijst al schreeuwend vanachter de toonbank je naar een tafeltje, legt bestek ingepakt en wel voor 4 personen op de kop van de tafel en zegt: 'zo, het gereedschap hebben jullie al'. Ondertussen 25 minuten op het bestelde drankje. Een ober morst per ongeluk een half glas warme chocomel op de kleding van een andere bezoeker, en de vermoedelijk eigenaresse zegt tegen de gedupeerde: 'ja heel aardig dat u dit kopje chocomel wilde aanpakken, maar u ziet wat er van komt'. Alles met een lach, terwijl de klant zich groen en geel ergert. Lang wachten, slechte, amateuristische bediening; zou hier zeker niet terugkeren.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten was niet echt slecht maar ook niet goed te noemen. Te hoog geprijsd en fantasieloos met weinig smaak. Bij 19,- voor een hoofdgerecht mag er meer groente bij dan wat komkommer, tomaat en ui, dat noem ik geen 'salade'. De kibbeling was saai en ook de lamsburger matig. Friet te lang gefrituurd en hard. Niet bepaald een restaurant om nog eens naar terug te gaan. De bediening was zenuwachtig en wat onhandig, had wat hartelijker gekund ook bij de ontvangst.
Ric D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Lekker gegeten, goede sfeer en er is gelukkig geen achtergrondmuziek.
Sunny H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima gegeten voorafgaand aan de Matteus Passion. We hadden het concertmenu, alles was lekker, vers, vlot gebracht, maar niet gehaast. Gelukkig hadden we gereserveerd, want ook op dit vroege uur (half 6-6 uur) moesten veel mensen geweigerd worden aan de deur. Ideale plek voor een vroeg diner voorafgaand aan een concert!
Hilly B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg gastvrij ontvangen en bediend. Alle tijd voor ons. Erg genoten van ons diner voor het concertgebouw bezoek wn fijn dat met dit bezoek rekening gehouden wordt! Aanrader
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zojuist vlak voor een concertbezoek het concert menu gegeten. Niet onverdeeld positief.
Ik had bij de reservering al laten weten dat ik vanwege coeliakie glutenvrij moet eten, maar dat is niet helemaal serieus genomen. Resultaat: met zere plekjes in mijn mond en misselijk bij het concert. Zal de komende nacht wel op het toilet doorbrengen. Er was geen glutenvrij brood, de frietjes komen uit hetzelfde vet als andere gerechten en ik kreeg pas toen ik opnieuw had laten weten dat het bij mij om coeliakie gaat een purree ( aardappelpap, eigenlijk) Bij het serveren zei men nog: we hebben de croutons uit de sla gehaald. ECHT? Ze hebben dus geen idee wat het betekend om glutenvrij te MOETEN eten. Mogelijk vanwege de huidige mode om glutenvrij te eten, ik hoor wel vaker dat koks het zat zijn, dat gezeur. Maar ik word er dus ziek van. Daarom had ik het van te voren gemeld.
Daar komt bij dat we veel te lang op ons hoofdgerecht moesten wachten, in 10 minuten naar binnen gewerkt en nog net een slok van de koffie om niet te laat te komen. Ik zou volgende keer een half uurtje eerder gaan. We zijn anderhalf uur binnen geweest, maar dat was niet genoeg.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Restaurant viel een beetje tegen. Vooraf had ik een carpaccio, die niet goed op smaak was en de hoofdmaaltijd een boeuf bourgignon, die smaakte ook niet optimaal, de wijn die ik had een Malbec was wel goed.
Interieur bruin café, leuk! Wij waren de enige klant. Muziek lekker om naar te luisteren
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten We komen zeker terug!!
JK Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goed ingespeeld op concertgangers!
Bieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Leuke tent, dicht bij musea en concertgebouw. Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Kwaliteit-prijsverhouding uitstekend. Het team is goed ingespeeld op concertbezoekers. Ambiance mooi. Wijnkaart mag uitgebreider en meer wijnen per glas.
John S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie tafel gereserveerd voor ons bij het raam. Bediening was goed en snel. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Nora F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wachttijd voor hoofdmenu was te lan.g, terwijl de mensen om ons heen hun hoofdmenu al op hadden moesten wij nog worden bediend. De Carpazzio was taai. Beide kunnen beter, zoals ik van Bouf gewend ben.
Rink S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Dinsdagavond hier voor het eerst gegeten - om 19:00 uur binnen en om 20:00 uur vertrokken we naar het Concertgebouw. Heerlijk gegeten - Geitenkaas salade - met een verrukkelijk dessert - Stickey Toffee. Voldoende tijd om rustig te eten en daarna overgestoken naar het Concertgebouw: aanrader.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten voor concertbezoek. We komen nog eens terug!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
erg goed
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk , gezellig restaurant, waar we vooraf aan een concert gegeten hebben. Alleen de sla bij de entrecote mocht wat aangekleder en de bearnaise saus was ook niet van de juiste consistentie. Vlees was goed.