Meer informatie over restaurant Bouf

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Kwaliteit-prijsverhouding uitstekend. Het team is goed ingespeeld op concertbezoekers. Ambiance mooi. Wijnkaart mag uitgebreider en meer wijnen per glas.
John S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie tafel gereserveerd voor ons bij het raam. Bediening was goed en snel. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Nora F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wachttijd voor hoofdmenu was te lan.g, terwijl de mensen om ons heen hun hoofdmenu al op hadden moesten wij nog worden bediend. De Carpazzio was taai. Beide kunnen beter, zoals ik van Bouf gewend ben.
Rink S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Dinsdagavond hier voor het eerst gegeten - om 19:00 uur binnen en om 20:00 uur vertrokken we naar het Concertgebouw. Heerlijk gegeten - Geitenkaas salade - met een verrukkelijk dessert - Stickey Toffee. Voldoende tijd om rustig te eten en daarna overgestoken naar het Concertgebouw: aanrader.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten voor concertbezoek. We komen nog eens terug!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
erg goed
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk , gezellig restaurant, waar we vooraf aan een concert gegeten hebben. Alleen de sla bij de entrecote mocht wat aangekleder en de bearnaise saus was ook niet van de juiste consistentie. Vlees was goed.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Restaurant met prettige sfeer en heel aardige bediening op steenworp afstand van het Concertgebouw. Heerlijk gegeten. Fantastiche plek om na een matinee bij het Concertgebouw heen te gaan.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gerechten waren goed. Volgeboekt, maar twee mensen in de bediening. Te weinig voor deze avond.
Gerda Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, heerlijk gegeten
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Afgelopen zaterdag belandden wij, mijn man, zoon en ik, voor een lunch in restaurant Bouf. Onder het genot van een kopje koffie bekeken we de lunchkaart en onze keuze viel op een salade kip en de Boufburger. De salade was heerlijk, goed gevuld en de smaken vielen mooi samen. De burger was voorzien van frietjes en een verrassend garnituur. Daarbij dronken we een heerlijke verdejo, wat een goede keuze bleek uit de ruim gesorteerde wijnkaart. Als we een volgende keer weer in Amsterdam zijn, komen we hier zeker terug.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Intiem restaurant aan het Museumplein met vriendelijke, attente bediening en een mooie kaart. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht vonden wij goed van kwaliteit en mooi opgediend. Ronde Italiaanse wijn voor een schappelijke prijs. Wij hadden een aangename avond met een prima sfeer.
Mariëtte K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Op zondagavond gegeten bij Bouf omdat wij vorig jaar daar goede ervaring hadden. Nu kregen wij de wijn pas toen wij het hoofdgerecht al bijna op hadden. Het toilet is een te krappe ruimte met een deur die ook wel eens een verfje mag hebben.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Eten was middelmatig, maar de service was zeer slecht. We kozen voor het concert menu, maar achteraf bleek dat we dit niet mochten bestellen aangezien er geen concerten draaiden. Zonder dit te vermelden vroeg de serveerster naar ons dessert, en pas toen we zeiden dat er koffie bij ons menu zat vond ze het nodig ons te vermelden dat we het concert menu niet mochten hebben, nadat we het eten ophadden.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Hier op maandag 19 september gegeten. Na een allervriendelijkste ontvangst genoten van ons glaasje wijn. Gekozen voor een Concertmenu van totaal €32,50, bestaande uit voorgerecht, hoofdgerecht en een aangekleed kop koffie.
Voorgerecht gekozen voor een gerookte zalm. Heerlijk van smaak, maar een klein beetje weinig ( 1 bij 1 bij 10 centimeter)
Hoofdgerecht gekozen voor een Rib-Eye. Deze Rib Eye was totaal doorspekt met zenen, waardoor het vlees maar voor de helft is opgegeten. Dit kost dan normaal op de kaart € 25,--, wat hoog aan de prijs is en dan mag je ook wel iets goeds verwachten. Bijgerecht een klein bakje gemengde salade en een klein schaaltje patat.
Toen ik aan het eind een opmerking maakte over het vlees, werd mij een glas wijn aangeboden ter compensatie. Als je er al twee op hebt is een derde niet verstandig voor een concert daarna.
De koffie bestond uit een kop goede koffie met twee chocolaadjes en een koekje.
de tafeltjes staan wel erg dicht naast elkaar, zodat je het gesprek van je buurman echt letterlijk kan volgen.
Al met al is dit geen goede keuze geweest. En zal me zeker bedenken om voor € 32,50 hier weer te gaan eten, want de prijzen zijn echt P.C. Hooftprijzen.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij Bouf en voor het concertmenu gekozen. Eerst allebei gerookte zalm vooraf genomen, die vonden we allebei heel goed. Daarna had ik de ossehaas en mijn partner de lamsstoof. Beide gerechten waren heerlijk. Deze kok kan goed koken. Een aanrader. Ook de koffie met pralines was helemaal goed.
bachchat .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Klein en gezellig etablissement. Was daar al eerder geweest. Goed eten en prettige bediening. Praktisch zo vlakbij het Concertgebouw. De inventaris en het bestek b.v. zouden overigens wel een "update" kunnen gebruiken. Niet negatief bedoeld, maar als tip. Zal zeker nog wel eens terugkomen. Bas, 27.8.2016
dejong82 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was smakelijk, service was correct en vriendelijk. Concertmenu besteld om 18.30 en de bediening zei dat we het concert om 20.00 gemakkelijk zouden halen. Uiteindelijk werd om 19:30 het hoofdgerecht opgediend, dus moesten we nog alsnog haasten om het te halen.
Tetske V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De sliptongetjes waren heerlijk. We deden een snelle maaltijd voor een bezoek aan het concertgebouw, dat wil nog wel eens een zucht opleveren omdat je je beperkt tot een hoofdgerecht. Hier niet. de bediening van vriendelijke en attent.
Mazzie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten!
Wij waren spontaan een paar dagen naar Amsterdam en maken gebruik van de dinerjaarkaart (25% korting bij diverse rest.) Beiden kozen wij voor het 3-gangen menu (37,50 p.p.).
Dit restaurant heeft ons echt verrast! Ik had als voorgerecht de carpaccio, deze was zacht van smaak en goed van structuur. Als hoofdgerecht de zeebaarsfilet, heel erg lekker! Bediening was goed, sfeer prima. Kortom wij komen zeker terug!