Meer informatie over restaurant Bouf

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Bouf

Roos B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten was niet echt slecht maar ook niet goed te noemen. Te hoog geprijsd en fantasieloos met weinig smaak. Bij 19,- voor een hoofdgerecht mag er meer groente bij dan wat komkommer, tomaat en ui, dat noem ik geen 'salade'. De kibbeling was saai en ook de lamsburger matig. Friet te lang gefrituurd en hard. Niet bepaald een restaurant om nog eens naar terug te gaan. De bediening was zenuwachtig en wat onhandig, had wat hartelijker gekund ook bij de ontvangst.
Ric D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Lekker gegeten, goede sfeer en er is gelukkig geen achtergrondmuziek.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima gegeten voorafgaand aan de Matteus Passion. We hadden het concertmenu, alles was lekker, vers, vlot gebracht, maar niet gehaast. Gelukkig hadden we gereserveerd, want ook op dit vroege uur (half 6-6 uur) moesten veel mensen geweigerd worden aan de deur. Ideale plek voor een vroeg diner voorafgaand aan een concert!
Hilly B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg gastvrij ontvangen en bediend. Alle tijd voor ons. Erg genoten van ons diner voor het concertgebouw bezoek wn fijn dat met dit bezoek rekening gehouden wordt! Aanrader
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zojuist vlak voor een concertbezoek het concert menu gegeten. Niet onverdeeld positief.
Ik had bij de reservering al laten weten dat ik vanwege coeliakie glutenvrij moet eten, maar dat is niet helemaal serieus genomen. Resultaat: met zere plekjes in mijn mond en misselijk bij het concert. Zal de komende nacht wel op het toilet doorbrengen. Er was geen glutenvrij brood, de frietjes komen uit hetzelfde vet als andere gerechten en ik kreeg pas toen ik opnieuw had laten weten dat het bij mij om coeliakie gaat een purree ( aardappelpap, eigenlijk) Bij het serveren zei men nog: we hebben de croutons uit de sla gehaald. ECHT? Ze hebben dus geen idee wat het betekend om glutenvrij te MOETEN eten. Mogelijk vanwege de huidige mode om glutenvrij te eten, ik hoor wel vaker dat koks het zat zijn, dat gezeur. Maar ik word er dus ziek van. Daarom had ik het van te voren gemeld.
Daar komt bij dat we veel te lang op ons hoofdgerecht moesten wachten, in 10 minuten naar binnen gewerkt en nog net een slok van de koffie om niet te laat te komen. Ik zou volgende keer een half uurtje eerder gaan. We zijn anderhalf uur binnen geweest, maar dat was niet genoeg.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Restaurant viel een beetje tegen. Vooraf had ik een carpaccio, die niet goed op smaak was en de hoofdmaaltijd een boeuf bourgignon, die smaakte ook niet optimaal, de wijn die ik had een Malbec was wel goed.
Interieur bruin café, leuk! Wij waren de enige klant. Muziek lekker om naar te luisteren
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten We komen zeker terug!!
JK Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goed ingespeeld op concertgangers!
Bieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Leuke tent, dicht bij musea en concertgebouw. Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Kwaliteit-prijsverhouding uitstekend. Het team is goed ingespeeld op concertbezoekers. Ambiance mooi. Wijnkaart mag uitgebreider en meer wijnen per glas.
John S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie tafel gereserveerd voor ons bij het raam. Bediening was goed en snel. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Nora F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wachttijd voor hoofdmenu was te lan.g, terwijl de mensen om ons heen hun hoofdmenu al op hadden moesten wij nog worden bediend. De Carpazzio was taai. Beide kunnen beter, zoals ik van Bouf gewend ben.
Rink S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Dinsdagavond hier voor het eerst gegeten - om 19:00 uur binnen en om 20:00 uur vertrokken we naar het Concertgebouw. Heerlijk gegeten - Geitenkaas salade - met een verrukkelijk dessert - Stickey Toffee. Voldoende tijd om rustig te eten en daarna overgestoken naar het Concertgebouw: aanrader.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten voor concertbezoek. We komen nog eens terug!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
erg goed
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk , gezellig restaurant, waar we vooraf aan een concert gegeten hebben. Alleen de sla bij de entrecote mocht wat aangekleder en de bearnaise saus was ook niet van de juiste consistentie. Vlees was goed.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Restaurant met prettige sfeer en heel aardige bediening op steenworp afstand van het Concertgebouw. Heerlijk gegeten. Fantastiche plek om na een matinee bij het Concertgebouw heen te gaan.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gerechten waren goed. Volgeboekt, maar twee mensen in de bediening. Te weinig voor deze avond.
Gerda Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, heerlijk gegeten
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Afgelopen zaterdag belandden wij, mijn man, zoon en ik, voor een lunch in restaurant Bouf. Onder het genot van een kopje koffie bekeken we de lunchkaart en onze keuze viel op een salade kip en de Boufburger. De salade was heerlijk, goed gevuld en de smaken vielen mooi samen. De burger was voorzien van frietjes en een verrassend garnituur. Daarbij dronken we een heerlijke verdejo, wat een goede keuze bleek uit de ruim gesorteerde wijnkaart. Als we een volgende keer weer in Amsterdam zijn, komen we hier zeker terug.