Meer informatie over restaurant Bouf

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Afgelopen zaterdag belandden wij, mijn man, zoon en ik, voor een lunch in restaurant Bouf. Onder het genot van een kopje koffie bekeken we de lunchkaart en onze keuze viel op een salade kip en de Boufburger. De salade was heerlijk, goed gevuld en de smaken vielen mooi samen. De burger was voorzien van frietjes en een verrassend garnituur. Daarbij dronken we een heerlijke verdejo, wat een goede keuze bleek uit de ruim gesorteerde wijnkaart. Als we een volgende keer weer in Amsterdam zijn, komen we hier zeker terug.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Intiem restaurant aan het Museumplein met vriendelijke, attente bediening en een mooie kaart. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht vonden wij goed van kwaliteit en mooi opgediend. Ronde Italiaanse wijn voor een schappelijke prijs. Wij hadden een aangename avond met een prima sfeer.
Mariëtte K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Op zondagavond gegeten bij Bouf omdat wij vorig jaar daar goede ervaring hadden. Nu kregen wij de wijn pas toen wij het hoofdgerecht al bijna op hadden. Het toilet is een te krappe ruimte met een deur die ook wel eens een verfje mag hebben.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Eten was middelmatig, maar de service was zeer slecht. We kozen voor het concert menu, maar achteraf bleek dat we dit niet mochten bestellen aangezien er geen concerten draaiden. Zonder dit te vermelden vroeg de serveerster naar ons dessert, en pas toen we zeiden dat er koffie bij ons menu zat vond ze het nodig ons te vermelden dat we het concert menu niet mochten hebben, nadat we het eten ophadden.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Hier op maandag 19 september gegeten. Na een allervriendelijkste ontvangst genoten van ons glaasje wijn. Gekozen voor een Concertmenu van totaal €32,50, bestaande uit voorgerecht, hoofdgerecht en een aangekleed kop koffie.
Voorgerecht gekozen voor een gerookte zalm. Heerlijk van smaak, maar een klein beetje weinig ( 1 bij 1 bij 10 centimeter)
Hoofdgerecht gekozen voor een Rib-Eye. Deze Rib Eye was totaal doorspekt met zenen, waardoor het vlees maar voor de helft is opgegeten. Dit kost dan normaal op de kaart € 25,--, wat hoog aan de prijs is en dan mag je ook wel iets goeds verwachten. Bijgerecht een klein bakje gemengde salade en een klein schaaltje patat.
Toen ik aan het eind een opmerking maakte over het vlees, werd mij een glas wijn aangeboden ter compensatie. Als je er al twee op hebt is een derde niet verstandig voor een concert daarna.
De koffie bestond uit een kop goede koffie met twee chocolaadjes en een koekje.
de tafeltjes staan wel erg dicht naast elkaar, zodat je het gesprek van je buurman echt letterlijk kan volgen.
Al met al is dit geen goede keuze geweest. En zal me zeker bedenken om voor € 32,50 hier weer te gaan eten, want de prijzen zijn echt P.C. Hooftprijzen.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij Bouf en voor het concertmenu gekozen. Eerst allebei gerookte zalm vooraf genomen, die vonden we allebei heel goed. Daarna had ik de ossehaas en mijn partner de lamsstoof. Beide gerechten waren heerlijk. Deze kok kan goed koken. Een aanrader. Ook de koffie met pralines was helemaal goed.
Bachchat .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Klein en gezellig etablissement. Was daar al eerder geweest. Goed eten en prettige bediening. Praktisch zo vlakbij het Concertgebouw. De inventaris en het bestek b.v. zouden overigens wel een "update" kunnen gebruiken. Niet negatief bedoeld, maar als tip. Zal zeker nog wel eens terugkomen. Bas, 27.8.2016
Dejong82 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was smakelijk, service was correct en vriendelijk. Concertmenu besteld om 18.30 en de bediening zei dat we het concert om 20.00 gemakkelijk zouden halen. Uiteindelijk werd om 19:30 het hoofdgerecht opgediend, dus moesten we nog alsnog haasten om het te halen.
Tetske V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De sliptongetjes waren heerlijk. We deden een snelle maaltijd voor een bezoek aan het concertgebouw, dat wil nog wel eens een zucht opleveren omdat je je beperkt tot een hoofdgerecht. Hier niet. de bediening van vriendelijke en attent.
Mazzie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten!
Wij waren spontaan een paar dagen naar Amsterdam en maken gebruik van de dinerjaarkaart (25% korting bij diverse rest.) Beiden kozen wij voor het 3-gangen menu (37,50 p.p.).
Dit restaurant heeft ons echt verrast! Ik had als voorgerecht de carpaccio, deze was zacht van smaak en goed van structuur. Als hoofdgerecht de zeebaarsfilet, heel erg lekker! Bediening was goed, sfeer prima. Kortom wij komen zeker terug!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We werden erg vriendelijk ontvangen. Lekker vers stukje brood met zelfgemaakte aioli vooraf. Voorgerechten zijn prima. Carpaccio zoals t hoort, zo ook de mozzarella met tomaat en olijf. Hoofdgerecht rib-eye met heerlijke bearnaise saus. Toe: koffie met 2 lekkere pralines. Alles goed van smaak in eenvoud.
Zeer vriendelijke bediening.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Het is zomer in Amsterdam en we schuiven aan bij Bouf in de van Baerlestraat. Mooi locatie zo dicht bij het Concertgebouw. Op de tafel bij het raam wordt een mooi ogend glas rosé gedronken; mooi en smakelijk begin! Beperkte, maar fraaie keus op de kaart: we kiezen voor de Burrata (provençaals smakelijk) en gerookte zalmfilet (japans getint), beide heerlijk. Klassiek fraaie sliptong en een flinke ribeye van de grill. Glas Malbec erbij: top! Volgende keer maar eens lunchen op dit adres. Aanrader.

Wbav .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Prettige bediening en lekker gegeten. Decor was wat minder door het opgebroken zijn van de Ceintuurbaan, maar dat is gelukkig maar tijdelijk
Fok.de.boer .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Concertmenu genomen, op terras gegeten.
Sauvignon Blanc was prima.
Voorgerecht gerookte zalm was heerlijk. Zou ik een volgende keer weer nemen. Lamsstoof was goed. Lekker zacht vlees met o.a. heerlijke aubergine. Bediening prima. Alles mooi op tijd voor het concert.
JEMES S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Eten was matig, de bediening mag wel wat attenter. We zaten al 10' voordat er aandacht aan ons werd besteedt, en het was niet eens druk! Waarom kan er niet meteen een karafje water en de kaart worden gebracht als de gasten binnenkomen? Na 45' kwamen de 2 gerechten door, maaltijdsalade kip (met ui en komkommer wat niet op de kaart was vermeld) en een matige tournedos met nauwelijks garnituur. We kwamen nog net op tijd in het concert.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De ossenhaas en zeebaars waren heerlijk! En ook de chocoladetaart met frambozensorbet is een aanrader! Een leuk klein restaurant met vriendelijk personeel.
Fia B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten creame brulee was voortreffelijk de bediening vriendelijk en behulpzaam aanrader als je na het Concertgebouw gaat
Emilietk2 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Ondanks dat de van baerlestraat opengebroken is, (wij waren te laat)werden wij verwelkomd door een vriendelijke dame. Het eten was heerlijk, wij hadden een z.g. Concert menue. Wij hadden ruim de tijd om te genieten van het heerlijke gamba voorafje, de hoofdschotel en koffie met overheerlijke bonbon en waren op tijd om te genieten van het jazzorkest van het concertgebouw.
R.veldman .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij maakten gebruik van het 2-gangen Concertmenu. Mooie en goed bereide producten, carpaccio, gamba's met mango salade en sliptongetjes meuniere gebakken. Lekkere Rueda geschonken. Alles perfect op tempo en zeer vriendelijk gepresenteerd. Goede start voor het concert.
Het decor is minder, mede omdat ter plekke de Van Baerlestraat op de schop ligt.
Josetteberendse .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Lekker gegeten. Verrassingsmenu van de chef. Vriendelijke bediening. Je krijgt rustig de tijd om te eten. Leuke sfeer. Niet druk, maar wel gezellig.