Boudoir Le Mariage

Hippolytusbuurt 8 2611 HN Delft Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Boudoir Le Mariage

Gastvrijheid en goed eten

De Frans georiënteerde keuken belooft veel goeds. De chef zal je verrassen met heerlijke gerechten waarbij het seizoen een belangrijke rol speelt. Hier kun je dineren op niveau. De uitstekende service maakt het fijne plaatje helemaal af. Met een grote glimlach loop je straks weer naar buiten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boudoir Le Mariage

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Boudoir Le Mariage

A V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Bijzonder gezellige avond gehad, de sfeer en de ambiance waren uitstekend.De gerechten volgden elkaar in een goed tempo op en de bediening was erg goed en adequaat
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Gezellig restaurant (weer eens wat anders) en zeer vriendelijke bediening. Het eten was niet om over naar huis te schrijven; erg vet en combinaties die er niet om liegen. Slakken op puree en kip a la Bocuse (???) die dreef in het vet. Daar mag het restaurant zijn best op gaan doen. Geen tweede keer!
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Over het algemeen lekker eten, soep kon wel wat beter. Enige storende factor was het personeel die steeds om de havenklap van de keuken terug liepen naar het restaurant.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Top sfeertje en verrukkelijk gegeten. Dank.
Charmante bediening en je voelt je gelijk welkom.
Dat geld voor ons hele groepje.
Lesley H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Eten was heerlijk en inrichting is erg mooi. Bediening kan wat beter. Moesten steeds zelf om drinken vragen terwijl glazen leeg stonden bij het serveren van het eten.
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
Laurien V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede locatie, heerlijk eten, aardige mensen!
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gevarieerd, bijzonder en zeer smakelijk Paasmenu. Prettige en warme aandacht voor de gasten. Niets dan lof voor de koks en bediening!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Stagiaire als bediening was niet echt geweldig. Maar de zus van de eigenaar was erg gastvrij en vriendelijk Wij komen al enkele jaren hier en het eten is altijd goed!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk. Prettige sfeer en goede bediening. De inrichting met de prachtige schilderijen is erg sfeervol!
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Héérlijk gegeten. Super goede bediening. Cocktail die we hadden maakte de avond nog specialer. Wij gaan zeker nog eens
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We schrokken ons rot toen we de factuur kregen....190 euro voor 2 personen...dat wordt hem niet meer hoe lekker he ook is.
bergmoor .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was prima, beetje aan de prijs (vooral voorgerechten). Assortiment van wijn was wat summier. Personeel is erg vriendelijk. Kortom prima avond gehad by Boudoir in Delft.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super gezellig, gastvrij en heerlijk eten!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Perfecte gastvrouwen en leuk contact met de chefs. Gerechten worden met zorg en liefde bereid. Hoewel de open keuken prettig aandoet is toch de eetlucht die je vervolgens mee naar huis neemt een klein puntje van kritiek. En ook het enige puntje van kritiek! Verder echt chapeau!
Francis W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een heerlijk avondje in de watten worden gelegd met heerlijk eten
De gastvrijheid staat nummer 1
Voor herhaling vatbaar
margot D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik vond zelf de uiensoep niet geweldig. Hij smaakte voor mij een beetje aamgebrand. De andere twee vh het gezelschap vonden hem heerlijk. Ik heb dit niet gemeld en bewust niet tegen mijn gezelschap gezegd.
De wachttijden waren precies goed. Niet te snel na een gerecht. Alleen na afloop kreeg ik niemand naar mijn tafel gewenkt om af te rekenen. Dus ben ik op een gegeven moment naar de bar gelopen om te betalen.
Alle andere gerechten waren zeer goed van smaak en mooi opgediend. Evenals de cocktails en de overige drankjes. De bediening was uitermate correct en vriendelijk. Het restaurant was heel goed bezet, daarom chapeau voor het geheel!!
R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gerechten hebben een prima substantie, het ziet er geweldig uit, alleen wat meer smaak zou wonderen doen. Mede hierdoor is de prijs - kwaliteitsverhouding uit balans, gewoon echt te duur. Geldt ook voor de wijnen.
jmmichiels .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten en een warme en knusse inrichting.
Heb je wat te vieren zoals wij,zij maken het feestje compleet.????????
scrapelle .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het was spijtig voor het personeel dat het zo rustig was op een vrijdagavond. Maar niet voor ons! We hebben genoten van de ambiance. Het restaurant is prachtig met veel smaak ingericht na de brand. De gerechten (niet meer de 2 halve) werden met zorg en liefde klaargemaakt. De passie van de sommelier spatte ervan af hoe hij met veel zorg de cocktails en irish coffee klaarmaakte. De door hem gekozen wijn bij ons hoofdgerecht ( hele malse hertenbiefstuk ) was super.