Boudoir Le Mariage

Hippolytusbuurt 8 2611 HN Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade d’entrecote de bœuf fumé,vinaigrette à la truffe et riz wasabi soufflé Salade van lichtgerookte runderentrecote ,truffel vinaigrette en gepofte wasabi rijst
      Soupe à l’oignon gratinée Klassieke Franse uiensoep op verrassende manier geserveerd
      Bonbon de saumon éccosais fumé farci au crabe et à la créme d’avocat Bonbon van gerookte schotse zalm gevuld met crab en een avocadocréme
      Saumon fumé à la minute avec une sauce au cresson A la minute gerookte zalm op een bedje van spinazie en geserveerd met een waterkerssaus
  • Hoofdgerechten
    • Bavette de bœuf grillé avec caviar d’aubergine, poivrons grillés et sauce au romarin Gegrilde runder bavette met aubergine caviaasaus van rozemarijn
      Fricassée de volaille de Bresse aux morilles de “Paul Bocuse” Het stoofpotje van Bressekip gevuld met paddenstoelen en geserveerd met een saus van Morilles
      Risotto aux truffe et champignons, Parmesan et salade roquette (V) Truffelrisotto met paddestoelen, parmezaanse kaas en rucola salade (V)
  • Nagerecht
    • Dessert ” Boudoir”
      Petit Dessert
      Lekkernij van diverse specialiteiten

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Boudoir Le Mariage

Gastvrijheid en goed eten

De Frans georiënteerde keuken belooft veel goeds. De chef zal je verrassen met heerlijke gerechten waarbij het seizoen een belangrijke rol speelt. Hier kun je dineren op niveau. De uitstekende service maakt het fijne plaatje helemaal af. Met een grote glimlach loop je straks weer naar buiten.

Glas champagne

Mevrouw V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Janine R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We hebben vanavond heerlijk gedineerd. Een heerlijk avondje verwennerij. Bijzondere lekkere smaakcombinaties gaan samen met goede wijn in een sfeervolle ingeving. Echt top!
Mirelle K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten en attente bediening. We hebben een supergezellige avond gehad!
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Via een kortingactie hier gegeten. Gezellig restaurant en we hadden een fijne tafel bij het raam. Heerlijk gegeten. Voorafje met verschillende hapjes van het huis was erg lekker. Prettige bediening.
Jan Arie G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een heerlijk avondje uit eten. De ontvangst is hartelijk, je voelt je echt welkom. Het personeel is attent en creatief. De gerechten zijn verrassend goed.
Nicolette E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het was wederom een heerlijke avond uit eten. Hartelijk ontvangst, bediening prima en toch weer gegaan voor de overheerlijke chateaubriand (echte aanrader). Toppers!
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De ober hield in het begin wat mediteraanse afstand, net te weinig, maar dat maakte hij vervolgens helemaal goed met hoe leuk hij het deed
Andries K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Had er iets meer van verwacht (mede gezien het prijsniveau). Enkele verbeterpunten : patatjes waren slap en ik had bij mijn vis wat groenten garnituur verwacht. Nu was het enkel een vis + citroen. Beetje kaal.
Lydia E.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geen het was gewoon goed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening
Gert-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben hier gegeten met de AH-restaurant bon. We konden een keuze maken uit een speciaal AH- keuzemenu.
Al onze gekozen gerechten waren echt heerlijk, we vonden de sfeer ook heel prettig en de bediening erg attent.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het was een heerlijke avond en een feest om hier te eten.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
kreeg wel erg weinig vis bij het hoofdgerecht.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Redelijk tot goed eten. Mooie, vrij luxe, inrichting. We voelden ons erg welkom. Erg leuk zo langs de Delftse grachten.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zeer attente bediening en fijne sfeer
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten met goede wijn en daarnaast vriendelijke bediening.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Dit was geen 2e 3 gangen menu gratis , we zijn gefopt . Opgeteld ( dat zagen we later op de menukaart) was voor , hoofd en na , 7:50 uiensoep/ 19:50 stoofpotje kip en een dessert die stond niet op de kaart , we kregen geen keuze . Ongeveer totaal 35 euro , Geen 50 euro opgeteld , Terwijl dat gerekend wordt , Zowieso waren de gerechten wel lekker, maar makkelijk te bereiden zonder enige extra arbeid , creativiteit , of verrassing , Hoofdgerecht erg summier , vleesje , frietjes en een handje sla , ( eetcafe maaltijd )Drank zeer stevig geprijsd Glas wijn 8,50 , limoncello 6,50 , oke gegeten , maar veel te veel betaald voor een makkelijke maaltijd zonder enige opsmuk , en niets van het huis , Prijzen als een 3 gangen menu voor 50 euro , verwacht ik minimaal 1 amuse of warm broodje , Personeel heel aardig
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
heerlijk en gezellig gegeten
Ido D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Uitstekend gegeten en hele aardige bediening. Hier komen we zeker terug!