Boudoir Le Mariage

Hippolytusbuurt 8 2611 HN Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade d’entrecote de bœuf fumé,vinaigrette à la truffe et riz wasabi soufflé Salade van lichtgerookte runderentrecote ,truffel vinaigrette en gepofte wasabi rijst
      Soupe à l’oignon gratinée Klassieke Franse uiensoep op verrassende manier geserveerd
      Bonbon de saumon éccosais fumé farci au crabe et à la créme d’avocat Bonbon van gerookte schotse zalm gevuld met crab en een avocadocréme
      Saumon fumé à la minute avec une sauce au cresson A la minute gerookte zalm op een bedje van spinazie en geserveerd met een waterkerssaus
  • Hoofdgerechten
    • Bavette de bœuf grillé avec caviar d’aubergine, poivrons grillés et sauce au romarin Gegrilde runder bavette met aubergine caviaasaus van rozemarijn
      Fricassée de volaille de Bresse aux morilles de “Paul Bocuse” Het stoofpotje van Bressekip gevuld met paddenstoelen en geserveerd met een saus van Morilles
      Risotto aux truffe et champignons, Parmesan et salade roquette (V) Truffelrisotto met paddestoelen, parmezaanse kaas en rucola salade (V)
  • Nagerecht
    • Dessert ” Boudoir”
      Petit Dessert
      Lekkernij van diverse specialiteiten

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Boudoir Le Mariage

Gastvrijheid en goed eten

De Frans georiënteerde keuken belooft veel goeds. De chef zal je verrassen met heerlijke gerechten waarbij het seizoen een belangrijke rol speelt. Hier kun je dineren op niveau. De uitstekende service maakt het fijne plaatje helemaal af. Met een grote glimlach loop je straks weer naar buiten.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Boudoir Le Mariage

Dorothyvdm M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
gerechten waren heel lekker. Eigenlijk heb ik geen opmerkingen.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mooie gerechten op een mooie locatie. Prima wijnarrangement er bij en dus genieten geblazen.
Nicolette E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Iedere keer weer een geweldige ervaring; heerlijk eten, goede bediening, kok met enorme passie voor zijn vak en een fijne sfeer. Topper.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Zeer gastvrij en vriendelijke bediening en het eten was top!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
je voelt je al snel helemaal thuis. kleine zaak, leuke mensen, goed eten. gewoon top.
Laurien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zoals altijd, heerlijk gegeten, prima service! Top avond! Ons favoriete restaurant in Delft!
Annegien D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima avond, lekker eten en heerlijke wijnen . Teleurstellend was dat we , terwijl we van aperitief tot 3 gangen tot koffie genuttigd hebben , als enige geen glaasje limoncello kregen omdat we met de IENS korting geboekt hebben ... Dít zijn de kosten niet voor een restaurant maar zó belangrijk.... met dit gevoel verlaten we het pand . Was niet nodig geweest , de rest klopte !
Lizet W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie ambiance. Personeel vriendelijk en attent. We voelden ons “verwend”. In een woord Top!
Lizet W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fatastische ambiance! Uitstekende ontvangst, we voelden ons echt uit. Bediening uitstekend. In een woord top!
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het eten was goed, echter h
et duurde erg lang voordat het eten uitgeserveerd werd. Wij vroegen om de wijnkaart, bleek ook de menukaart te zijn, die we dan maar moesten delen. Zelf vragen of je mag bestellen.
Ik vroeg om een lepel bij het hoofdgerecht, die kwam niet. De karaf water die bijgevuld zou worden kwam niet terug. En de bijgerechten werden laat op tafel gezet, waardoor je je afvraagt of er nog wel wat komt. Al met al teleurstellend. Komen voor die prijs niet gauw terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heel vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd en dus heerlijk gegeten.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima restaurant voor een bijzondere gelegenheid!!
W. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Opnieuw dit restaurant ontdekt na dat deze zaak al weer 6 maanden open is na een alles vernietigende brand.
En het moet gezegd worden; Boudoir Le Marriage is beter terug gekomen als voorheen. Een ongelofelijk gepassioneerd team, fantastische variaties op bekende klassiekers en vele smaak verrassingen met bijpassende wijnen. Dit was echt ultiem genieten en is een absolute aanrader.
Wij hebben in ieder geval al weer een vervolgafspraak gemaakt. Ed, het was SUPER!
sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De perfecte herontdekking van dit restaurant. Zeer leuke avond gehad en wat doen ze hun best om het ons, de gasten naar ons zin te maken! Superdikke 10!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
echt prima service, goede uitleg bij de gerechten, SUPER gegeten!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
In rustige sfeer met heel vriendelijke bediening van uitstekende gerechten genoten, ruime keuze en heerlijke klassieke gerechten.
Emiel W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Fantastisch lekker eten! Hier ben je echt een avond uit.
David K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk eten, goede service!
A V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Bijzonder gezellige avond gehad, de sfeer en de ambiance waren uitstekend.De gerechten volgden elkaar in een goed tempo op en de bediening was erg goed en adequaat
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Gezellig restaurant (weer eens wat anders) en zeer vriendelijke bediening. Het eten was niet om over naar huis te schrijven; erg vet en combinaties die er niet om liegen. Slakken op puree en kip a la Bocuse (???) die dreef in het vet. Daar mag het restaurant zijn best op gaan doen. Geen tweede keer!