Boudewijn

Erg rumoerig
Erg lang
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Als je hier ooit met kinderen heen wil is mijn advies en recensie; Erger dan dit wordt het niet. Onze tafel (terwijl er was gereserveerd voor ons als groep met 1 dreumes) was aan een statafel geplaatst. Waarbij de kinderstoel op een emballagekrat was gezet. Als onze zoon zich had afgezet tegen de tafel (wat ongeveer 99% van baby's, dreumessen en peuters doen) was het een avond ziekenhuis geworden of erger: Dit kan ECHT NIET. Toen ik meteen vroeg om een oplossing kwam ze met een (glad) dienblad aanzetten om tussen het krat en het krat te zetten om meer oppervlak te creëren zodat de kinderstoel niet meer op het randje van het krat stond, maar op een glad dienblad.

Wij stonden op het punt om meteen onze spullen te pakken toen ze zei dat ze binnen 'nog wel een tafel gereed kon maken'. Toen we een beetje bekoeld waren en aan de volgende tafel plaats hadden genomen, hebben we vervolgens drie kwartier op ons eten moeten wachten. De Fish & Chips was niet meer dan een gefrituurde loempia en onze lieve zoon was doodvermoeid toen ik hem uiteindelijk op 9 uur op bed heb gelegd. Ook toen ik na 45 minuten vriendelijk gevraagd had aan de bar of ze konden vertellen hoe lang het nog ging duren was het antwoord: 'het is gewoon erg druk mevrouw'. Dat terwijl wij de enigen waren die binnen beneden zaten beneden... Normaal ben ik echt niet moeilijk in uit eten gaan, maar daar ben ik nu 100% op teruggekomen. Ik ga hier nooit meer heen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Meer dan goed gegeten. De runderstoof was met sappig vlees en er werd een bijpassend bier bij aanbevolen door de bediening die vlot en bekwaam over komt. De sfeer is erg gezellig door de vele verschillende plekjes die je kunt vinden in de zaak. Wij komen weer terug.
Joostr1985 R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gematigd enthousiast. De bediening in het algemeen is prima. Ze zijn flexibel, en dat moet je zijn bij Boudewijn. Als het rustig is" wij gaan nog wel eens op maandag met een vriendengroepje eten" is de keuken punctueel en het uitgeserveerde eten prima van kwaliteit. Als het druk is zie je dit direct terug, er worden concessies gedaan. Sparibs waren amper gemarineerd en smakesloos. Helaas is de prijs hetzelfde. Wij gaan weer verder kijken.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met een groep van 12 man hier gegeten. Het eten is hier prima te doen niet bijzonder maar gewoon goed en lekker. Waar je als hoofd reden hiervoor naar toe gaat zijn natuurlijk de overheerlijke Belgische Bieren! Deze smaakten ons meer dan prima. De service was goed gezien wij met z'n twaalven waren. Het eten werd op tijd gebracht en alles was goed klaar gemaakt.
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Van de week met een aantal collega's een borrel gedaan met aansluitend een diner. Erg lang wachten op drankjes. Verse jus d'orange was er niet, dus witte bonenpulp gedronken... Mooie tuin en mooie locatie. Binnen knap koud. Er werden hamburgers besteld, saté van varkenshaas en zelf nam ik een vegetarische lasagne. Die smaakte niet vers en was klef. Geen brood of salade erbij. Mijn collega's kregen wel een puntzak friet en garnituur. Het vlees zag er echter flauw uit, maar iedereen at alles op, dus ga er vanuit dat ze het wel smaakvol vonden. Het is een mooie ruime bar met een groot assortiment aan speciale bieren, een mooie tuin en terras, echter voor lekker eten moet je ergens anders zijn. Borrelhapjes en diner zijn flink aan de prijzige kant.
Özlem A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Gewoon gezellig biercafé. Gezeten in de tuin waar het rustig en gemoedelijk was. Leuke locatie, leuke bediening, leuke kaart.
Met een goed gevuld bord vegetarische lasagne en op een houten serveerplank geserveerde hamburger met friet en tortillachips waarbij uiteraard bier een gezellige avond gehad. De hamburger is vers gemaakt en lekker gekruid. De friet was minder. Verse Vlaamse friet en Vlaamse mayonaise hadden beter gepast. Desondanks goed genoeg voor een biercafé. De bediening vond ik vriendelijk. Plusje zijn ook de schone damestoiletten.
Piha .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Deze week weer bij Boudewijn gegeten en dat zal voorlopig de laatste keer geweest zijn. Voor wat betreft het bier prijzen ze zich nu toch wel uit de markt. De meeste biertjes zijn tegen de €6! Ik had 2 tapbiertjes waar ze tegenwoordig speciaal extra kleine glaasjes voor hebben, die dan ook nog voor de helft met schuim gevuld zijn zodat er nog zo'n 20 cl vloeistof overblijft. Daar mag je dan €5 voor betalen. In Brussel betaal je dergelijke prijzen maar daar hebben ze in elk geval de originele glazen nog. Met 4 vrienden een eenvoudig diner, zonder dessert (wel koffie) gehad waar we €200 voor af mochten tikken!
Erg jammer dat ze dit prijsbeleid (of is het prijsbelijd) voeren. Ik kwam er regelmatig en graag.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Op vrijdagavond op de bonnefooi hapje gaan eten bij Boudewijn. En ondanks dat het druk was hadden toch gelijk een plekje.
Personeel is vriendelijk, servicegericht en behulpzaam. We werden geholpen door een jongen die wel verstand van de kaart en bier had. Af en toe door een jonge dame geserveerd maar deze was wat minder; plop bier op tafel en liep alweer weg toen ik nog wat wilde vragen. Zij kan nog wel wat bijleren.
Voorgerecht was brood op een plankje. Brood leuk geserveerd en chimmichurri is echt een aanrader.
Zelf had ik de dagschotel; half haantje. Hij was erg lekker al was hij in sommige delen wat droog. Aardappeltjes in schil waren lekker en leuk geserveerd. Salade prima opgemaakt en bakje appelcompote was verrassend lekker. Mijn tafelgenoot had de saté en die beviel prima.
Uitstraling is echt een biercafé maar je kunt er dus ook prima eten. Ik kom zeker nog een keer terug.
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Boudewijn was in mijn ogen altijd een biercafe. Laatst heb ik er voor het eerst gegeten. Prima ervaring. Precies wat je bij een biercafe qua eten verwacht. Prima pub grub..de bediening wisselde halverwege de avond. En helaas niet positief. Maar al met al zijn we goed geholpen en hoefden we nergens lang op te wachten. Ik vind dit biercafe qua eten iig leuker als degene op de wittedewit
Rotterdamsekost .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Heerlijk gegeten op een drukke vrijdagavond
We hadden biefstuk en Fish and chips, beide zeer goed bereidt.
Duurde een beetje lang, maar dat was wel re verwachten gezien de drukte.
Heel veel lekkere bieren!

Na het eten nog lekker aan de bar bier gedronken.

Tot snel!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Recent afgesproken om met iemand een sapje te drinken na werktijd. Het was deze avond niet al te druk. Bij het bestellen van een lekker biertje vroeg de bediening of we wat wilden snacken, en dat was niet aan dovemans oren gericht ;-) Leuk was dat er ook werd voorgesteld om wat anders dan anders te doen en voor een flamkuchen te gaan. Daar hadden we wel oren naar, en deze besteld om te delen.

Tot onze verbazing was dit beter vullend dan gedacht, en smaakte het goed. Niet echt een dinner, maar al met al was dit mijn eerste ervaring met Boudewijn waar niets mis mee was.
SammyPulman .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Prima kroketten, Belgisch bier. Het is vooral de mooie verzameling Belgisch bier die mij aanspreekt. Verder ziet het er goed verzorgd uit. Leuk barmeisje. Gezellig
Np .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Wat een schande voor de Rotterdamse horeca deze tent! Het concept, decor en locatie zijn allemaal prima. Echter deze pluspunten worden allemaal om zeep geholpen door desinteresse en puur amateurisme.

Het begon al bij binnenkomst waar we werden begroet door een donkerblauwe walm van de frituur. Toch maar besteld en de voorgerechten werden redelijk snel uitgeserveerd. Helaas waren twee van de drie voor gerechten niet juist en werden dan ook teruggetuurd. Op zich geen probleem als er fouten worden gemaakt als ze maar worden opgelost. Helaas was de keukenbrigade niet in staat om dit probleem te corrigeren en twee nieuwe voorgerechten te produceren binnen 20 minuten. Na een uur wachten op de nieuwe voorgerechten was voor ons de maat vol en zijn we opgestaan en weggelopen.

Er zijn in de buurt talloze andere opties. Als je een gezellige avond wilt hebben waarbij je gewoon je eten krijgt geserveerd vermijdt Boudewijn.
Jongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
We zaten in de prachtige tuin. Het voorgerecht kwam snel en was prima. Toen begon het debacle. Twee uur wachten op het hoofdgerecht, obers die zeiden dat er niets verkeerd was gegaan alleen een beetje druk. Uiteindelijk zaten we er echt doorheen, toen zou het nog 9 minuten duren. Werd natuurlijk een kwartier. Bleek toch dat er fouten waren gemaakt. Het eten was flauw en de burger gortdroog. Jammer, het is zo'n mooie plek. Maar we komen niet meer.
P K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Het management van Boudewijn leert niet. Lunch, ciabatta serranoham met pesto en zongedroogde tomaat. Broodje komt, zongedroogde tomaat ontbreekt. Geklaagd. Ober zal kijken. Ober komt er niet op terug. Ober weer aangesproken. Ober zal weer kijken. Ober meldt dat er geen zongedroogde tomaat is. Tevens zegt hij dat het broodje genuttigd mag worden maar van de rekening gaat. Coulant, maar het is ons bij Boudewijn meer overkomen dat zaken van de kaart niet bij de bestelling komen. De keuken deugt dus niet. Het terras is op deze mooie dag twee keer zo groot als normaal en zit vol. Toch maar een ober, die overigens zijn best doet maar het gewoon te druk heeft. De disgenoten hebben de clubsandwich waarvan de randen van de plak jonge kaas donkerder zijn dan het midden. Te lang gelegen dus. Als dan op de rekening het broodje serranoham toch weer opduikt en je daar dus weer over moet praten, begint het vervelend te worden. Jammer dat dat mooie Boudewijn in verkeerde handen is.
Taco P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
We waren hier terecht gekomen na een dagje rotterdam, het cafe ziet er leuk uit en was ook wel gezellig druk.
Het duurde heel erg lang voordat we wat konden bestellen en ik moest naar de bar lopen om te vragen voor een kaart en bestelling, hierna wat te eten besteld (bier stoofpotje) maar dit was niet warm en taai, niet wat je verwacht van een stoofpotje. Wij hadden dit allebei en hebben dit toen teruggestuurd, volgens de kok hoorde dit bij dit soort vlees en mochten we wat anders kiezen. Wij hebben toen een biefstuk medium besteld en varkenshaas saté, hierbij was het eten weer niet echt warm en de biefstuk zeer rood voor medium, verder wel prima te eten. maar na heel lang wachten is de etenslust wel weer verdwenen. Al met al een avondje uit in het water gevallen ondanks deze tent zeker potentie heeft qua uitstraling en de uitgebreide dranken kaart. voor een borrel zou ik er eventueel nog wel langs gaan maar eten zeker nooit meer....
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Met twee vrienden afgesproken in Boudewijn om een biertje te drinken. Veel keus uit verschillende bieren op de kaart. Leuk advies gekregen voor een lekker biertje (de kaart is namelijk behoorlijk uitgebreid). Na een aantal biertjes wat nacho's uit de oven genomen: prima! Uiteindelijk besloten om dan ook maar wat te blijven eten, mede door de relaxte sfeer. Het werd een Boudewijn-burger. Prima op smaak. Lekker bacon erbij. Eigenlijk best wel aan de grote kant (groot portie). Puntzak belgische frietjes erbij. Alles goed op smaak. Aanvullende tip kan wel zijn, om iets meer aan garnituur / groenten te doen.
Zaak voelt een beetje als een huiskamer om je heen, echt vlaams met bijvoorbeeld de houten lambrizeringen. Bediening is vriendelijk en attent. Kortom: meer dan prima tent voor een Belgisch biertje en leuke plek om wat te eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Eten:
Natuurlijk zo Vlaams mogelijk gekozen. Vooraf de garnalenkroketjes (lekker, Schmidt volgens mij). Helaas niet klassiek met grove mosterd en gefrituurde peterselie opgediend, maar in een bak sla gezet (?) en geserveerd met remouladesaus (??). De stoverij als hoofdgerecht viel wat tegen, erg beperkte porties en te weinig smaak. Gewoon een De Koninck van de tap erbij gedronken, dus geen mening over de wijnkaart.

Een aantal meisjes in de bediening, die uitstralen veel liever deel uit te maken van de groep "aan de goede kant van de bar" dan steeds met volle bladen te trap op-en-af te moeten. Niet onbeleefd of onvriendelijk, maar met een zucht de bestelling voor een rondje opnemen is naar mijn mening geen Vlaamse gastvrijheid.
Vrij donker, bruin café. Leuk ingericht, maar helaas op de bovenverdieping wel veel te warm (ook met buiten 8 graden) en uitermate gehorig doordat de tafels erg dicht op elkaar staan.
Andy H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Om te beginnen, eerst over de service. De bediening gooide een vol glas bier over een van onze tafelgenoten. Bij een tafel naast ons was dat even daarvoor ook al gebeurd. Bizar! Er moest zeer lang gewacht worden tot iemand uberhaupt onze bestelling voor het eten kwam opnemen. Drankjes tussendoor bestellen ging ook niet vlekkeloos. Meerdere malen heeft men vergeten bier te brengen. Dat maakt het wachten ook niet prettiger.

Dan het eten.
We zaten om 19:00 aan tafel. Het voorgerecht hadden we eindelijk om 20.30 en het hoofdgerecht kwam pas tegen 22:00! Het is dat we nergens meer heen hoefden, maar tegen 22:00 ben je wel een beetje over je honger heen. Gelukkig was het eten niet te vreten, dus kwam het goed uit dat je al over je honger heen was.
De uiensoep was mierzoet, alsof er eenpak suiker ingevallen was. De hamburger Boudewijn moest op een Italiaanse bol zitten, maar was op twee sneetje Knip brood gelegd. In plaats van patat op het bord, lagen er nachos. Nog zonder dip ook. De entrecote was wel goed, maar klein. De opmaak van de borden was rommelig. Het zag er gewoon niet lekker uit. Amateuristisch. Laffe blaadjes sla in teveel azijn.
Ik kom hier niet meer terug.

Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Gisteravond met vrienden gegeten en lekker bier gedronken. Ondanks dat ik geen bier kenner ben werden me wel biertjes naar mijn smaak aangeboden. Het eten (de entrecote) is niet heel ingewikkeld maar lekker. De bij geserveerde frites waren heerlijk!! Gezellige en prima avond gehad!