Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Bouchon d'en face

Naomi N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De gastheer was ontzettend vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. De Chateaubriand (gedeeld met zijn tweeën) was fantastisch!
saschaelias .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat geweldig restaurant en heel vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk, de bediening was goed. We hebben een heerlijke avond gehad!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vlot geholpen, prettige sfeer ondanks de drukte, goede bediening, lekker eten en drinken t/m de espresso toe.
Niets op aan te merken.
cvmameren .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Huub T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en heel attent en gewoon. Ruimte voor humor.
Wel niet veel Privacy aan 2 persoonstafeltjes.
Prijs/kwaliteitverhouding is prima. ook leuk met die kortingsbon van AH.
Eelco G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zaterdag 14 oktober 2017 samen met mijn partner gegeten bij Bouchon d'en Face. Ruim één jaar eerder waren wij daar ook en dat is toen heel slecht bevallen. Toch wilden we ze nog een kans geven.
Deze keer was totaal anders. Mede door enige wijzigingen van eigenaren.
We hebben een heerlijke avond gehad en genoten van het eten, elkaar en Bouchon d'en Face.
Wij willen graag rustig tafelen en niet alle gangen achter elkaar, maar gewoon rustig met een ruime pauze tussen de gerechten. Dat was geen enkel probleem.
Mijn voorgerecht was een heerlijke salade met gebakken geitenkaas met een lichtzoete dressing. Heerlijk! Mijn vrouw kreeg een carpaccio van ossenhaas. Zo lekker heeft ze deze zelden gegeten. Na een ruime pauze kregen wij onze hoofdgerechten. Ik kreeg een confit de cannard (eend) Deze was heel mooi gegaard. Het vlees viel zo van de botjes, heerlijk sappig en smaakvol een heerlijk met een sinaasappel-portsaus. Mijn echtgenote heeft genoten van een mooie kalfsentrecôte met bearnaisesaus. Mijn vrouw wil haar vlees altijd iets verder gegaard dan medium, dat blijkt bij veel zaken een probleem, maar niet bij Bouchon d'en Face. Perfect! Precies zoals mijn eega het eet. Prima! Het eten hebben wij laten vergezellen van de huiswijn, zowel de witte als de rode. En zoals het hoort een prima wijn voor een prima prijs. Na nog een ruime pauze kwam het dessert. Een lekkere coupe van sterke espresso met vanilleijs en verkruimelde bastognekoek, deze was gewoon lekker. De service was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het is niet voor te stellen dat twee bezoeken aan hetzelfde etablissement zo van elkaar kunnen verschillen. Bij ons eerste bezoek in 2016 werd je bij wijze van spreken zo snel mogelijk de zaak uit 'gejaagd'. En nu, ruim een jaar later, kon alles, lekker rustig, geen opdringerige medewerkers. Gewoon goed. We hebben enorm genoten en we komen zeker nog eens terug. We hebben nog enkele kleine aandachtpuntjes. De porties van de voorgerechten waren prima, maar de borden waren iets te klein. naar onze mening zouden de gerechten beter tot hun recht komen op een iets groter bord. Tweede puntje is dat wij een uur wachten op het voorgerecht toch wat aan de lange kant vonden. Al met al een TOPZAAK.
Robyn J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en lekkere wijn.
Eva C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gister voor het eerst gaan eten vanuit de Albert Heijn restaurantactie en het is ontzettend goed bevallen! Heerlijk gegeten voor een goede prijs en een top service. Wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hadden een reservering gedaan en gebruik gemaakt van het aanbod via de AH restaurantactie. Wij werden met alle egards ontvangen en ook tijdens het diner was er steeds een correcte en vriendelijke belangstelling. Een aanrader voor potentiële bezoekers ; voor ons een een mooie ervaring !
anjosmeets .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Kwalitatief goed eten, deskundig en vriendelijke bediening. Fijne sfeer. We waren vroeg en dus de eerste maar een uur later zat het al bijna helemaal vol. Wat ik wel teleurstellend vond was dat ik toen zag dat ik met de restaurantactie van AH maar de halve portie carpaccio had tov de mensen die zonder de actie aten. Wellicht dat dit ook zo bij het hoofdgerecht was maar dat heb ik niet kunnen zien. Dat vond ik achteraf wel een domper. Maar voor de rest zeker voor herhaling vatbaar.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ongelofelijk hoe we daar welkom waren. Wat een goede service, lekker eten en toffe sfeer. Alles was prima. We gaan zeker nog terug.
Jacoline S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In een gezellige ambience werden wij gastvrij ontvangen. Wij maakten gebruik van AH restaurantactie en kregen een mooi keuzemenu voorgelegd. Er werd geregeld geïnformeerd of alles naar wens was. Zeer prettig dat er ruimte was tussen de verschillende gangen. Een aanrader.
foodandfit .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een van onze favoriete plek, (met en zonder AH bon). Altijd zeer tevreden geweest, alleen deze keer was er toch iets anders, we hebben 45 min gewacht op ons voorgerecht en kregen als excuses een glaasje wijn van de zaak. Toen ik vroeg om 'misschien alvast wat brood en boter", omdat ik wist dat het ook bij de carpaccio wordt aangeboden kregen we een nee van meneer omdat we al een glaasje wijn van de zaak hadden....uiteindelijk ging alles in een rap tempo en waren we toch tegelijk klaar met onze buren die later binnen kwamen en wel hun eten tijdig kregen. Het eten is en blijft heel lekker en ook in goed prijs kwaliteitsverhouding.
marge.vandenboorn V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gemoedelijk sfeer.
Voor-,hoofd-en nagerecht (café "d'en face") inclusief de wijn waren zeer goed.
Wij komen hier zeker terug.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Super lekker gegeten. Menu van de dag. Erg gevarieerd. Bediening erg goed ,oplettend en zeer gastvrij!
alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wat een vriendelijke ontvangst en wat een passie voor hun zaak (broer/zus) Wij waren met 6 personen een weekend in Maastricht en kregen de tip om hier te gaan eten. Uiteindelijk met de AH-restaurant actie gegeten. Zij hadden een uitstekend 3-gangen diner bedacht. Een van ons had zijn bon vergeten, maar er werd snel door het personeel naar een oplossing gezocht om ook mee te kunnen genieten van het voorgestelde menu tegen een redelijke prijs! Fantastisch gegeten! Wij vonden ze terecht bij de top-10 horen van Franse restaurants.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant via de AH-actie. Ster van de avond de bouillabaisse. Deze komt in mijn top 3. Al andere gerechten ook top. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Leuk dat de kok zelf de gerechten serveerde en informeerde wat we ervan vonden. We gaan hier zeker terugkomen en kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Hier eet je voortreffelijk. Zeer tevreden.
Luuk T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten smaakte goed en ook de wijnen waren van goede kwaliteit, daarnaast gaf de gastheer prima wijnadvies met veel enthousiasme. De bediening was verder niet goed, op diverse momenten gedurende de avond voelde we ons alleen gelaten terwijl de bediening vrolijk bij andere mensen aan tafel schoof om vakantiefoto's te kijken. Volgens mij is het erg goed om aan klantenbinding te doen, echter alleen wanneer de drukte dit toelaat. Dessert, extra rondje wijn en koffie maar overgeslagen nadat de kaart ook op dat moment een half uur op zich liet wachten.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel echt een aanrader
zuyd6217 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We komen hier regelmatig en het is nog nooit tegengevallen. Uiterst vriendelijk personeel en de gerechten zijn voortreffelijk. Tot de volgende keer!