Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Ton R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Leuk frans menu voor deze actie.
Heerlijk gegeten in een sfeervolle zaak. Aardig en gastvrij.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Via actie Iens AH geboekt. Ligt mooi net over de Servaasbrug in Wijck. Genomineerd als beste Franse restaurantje in Nederland. Leuke Franse bistrosfeer. Aangename gerechten met vlotte en leuke bediening. Leuke wijn. Aangename prijzen. Aanrader dus.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
gastvrije ontvangst met, op ons verzoek, hulp bij keuze van de gerechten. We waarderen het zelf vervaardigen, géén convinience producten. Wij waren echt een avondje uit
Marlie L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Echt lekker gegeten. Het hoofdgerecht, de canard was heerlijk mals en smolt zo op de tong. Echt een aanrader.
Vriendelijke bediening. We komen hier zeker terug!
Annemie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Weer een heerlijke avond.
Carpaccio was smakelijk, bouillabaise om de vingers bij af te likken, dame blanche een prima afsluiter.
Prijs/kwaliteit meer dan in orde.
Bediening vriendelijk, in voor een praatje, op de hoogte van wijn en keuken.
Was niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat wij er waren
Rosaria M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Bij reservering was het contact al heel profesioneel aangepakt.
Onthaal was zeer warm en spontaan, het eten was super goed, zeker voor herhaling vatbaar!
Josephina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
entrecote van goede kwaliteit met een uitzonderlijk goeie Bearnaise saus.
Gezellige sfeer. Alleen maar positief. Gezellige avond.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten bij bouchon d'en face was uitstekend. Vriendelijke bediening, goede gerechten, lekkere wijn. Zeker de moeite waard om een een avondje lekker te eten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten , gezellige sfeer en uistekende bediening. De bavette is een absolute aanrader. Een ervaring om te herhalen.
Henri J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima gegeten; de ruimte aan je tafel is wat klein en de tafels staan ook kort naast elkaar opgesteld. Het eten en de bediening is echter dik in orde
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer goede keuken, alhoewel wat kleine porties, maar kwaliteit zeer hoog.
Uiterst vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht en respectvol.
Sfeer echt Frans, huiskamer stijl, Franse muziek, goede wijnen en kazen. Een aanrader voor wie van de Franse keuken houdt!
Wij gaan zeker terug!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goed en lekker gegeten in een leuk en knus restaurant. Lekkere huiswijn. Wij maakten gebruik van een KRO voucher. Maw prijs kwaliteit verhouding prima
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke en vlotte bediening. We hebben er een leuke afsluiting van een fijne dag in Maastricht gehad. Qua ligging ook precies tussen het centrum en het station te vinden.
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteren naar aanleiding van Social Deal actie mogen genieten van een drie gangen menu. Voor ons niet de eerste keer hier, wel de eerste keer op basis van een actie. Het is mooi om te constateren dat het personeel geen verschil maakt tussen reguliere klanten en klanten die op basis van een actie komen eten.

Het aperitief op basis van Volmer met Ginger Ale was een aangename vervanger voor de tegenwoordig haast standaard Aperol Spritz.
De bouillabaisse was goed op smaak en zeker goed gevuld, prima portie voor een hoofdgerecht. En de Confit de Canard was ronduit heerlijk, met wat gemengde groente en frietjes erbij, de sinaasappel-portsaus bracht het geheel bij elkaar.
Wij komen zeker weer eens terug, de sfeer, het eten, de wijnen, het klopt gewoon met de prijs die je kwijt bent. En deze keer dan toevallig maar 35 euro voor 2 personen, maar die deal hebben we niet eens nodig.

Chapeau :-)
Ramon N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer slecht gegeten alles duurde lang kleine porties en zeer slechte service kom hier nooit meer lange discussie gehad met de bediening zeer slecht opgelost hoe kan dit restaurant een vermelding in de michelingids hebben want dit zal niet de eerste keer zijn denk dat de zaak geen bestaanrecht heeft erg triest om zo een slechte avond te hebben was ik liever naar een snackbar geweest
JGA V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij waren hier voor het eerst, op aanbeveling van vrienden. Het AH-menu was uitstekend, voldoende van porties en goed van smaak. Wij moesten alleen om een mandje brood vragen, maar dat stond er meteen. De escargots vooraf waren goed. Entrecote en bavette als hoofdgerecht uitstekend, Met heerlijke sauzen: bearnaise en peper. wij komen zeker terug, bij deze heerlijke bistro in jaren zestig-stijl!
W. P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bediening liet te lang op zich wachten; diensthebbend personeel was weinig attent op hoe ver het stond met de maaltijd...het kostte moeite om hen te bereiken; aan hun activiteit niets aan te merken, maar ze hadden beter het overzicht moeten houden. Er was in dit geval voor ons als vegetariërs alleen de hoofdmenu-keuze voor een (op zich heerlijke) vissoep, teleurstellend. Hopelijk is een tweede menukeuze in de toekomst voor vegetariers mogelijk !
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne ambiance
Rosanne M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij hebben hier al verschillende keren met smaak gegeten. Het viel ons wel op dat we vaak dezelfde gerechten kregen in het keuzemenu. Verder wel prima sfeer en goed vertoeven.
wicaleder .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
we hebben geresereerd en bij aankomst is alles correct afgehandeld,mochten gaan zitten naar eigen keuze.
het was een prettige sfeer en we zijn zeer tevreden