Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Leon M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijke gerechten volgens de oude Franse keuken. De eendepootjes waren heerlijk gaar. Je waande je in België. Mooie desserts: crème brulée aan tafel gebruleerd, dame blanche en toetje d'en face met koffielikeur.
Fenna O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen en de bediening was erg vriendelijk en leuk. Het eten was lekker, maar de normale prijs vonden wij wat aan de hoge kant. (AH restaurant actie)
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wat een ontzettend prettig restaurant, fijn ontvangst. Mooi ingericht, hangt een goede sfeer.
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantbon, zou ook zeker zonder bon hier gaan eten want je krijgt er waar voor je geld! Bij een volgend bezoek aan Maastricht komen we zeker weten weer!!
Xiaoxue M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gereserveerd via de Albert Heijn actie, 3-gangen menu. Vriendelijke ontvangst van de bediening, goede uitleg van de menukeuzes. Heerlijk gegeten, gevarieerde keuzes, gerechten waren erg smakelijk, borden mooi opgemaakt.
Geweldige avond gehad!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst.Duidelijke uitleg over de gerechten.Kundig en zeer vriendelijk personeel.Het eten was goed en voldoende met een goede kaart.De wachttijden waren precies goed en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Marie Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Was weer heel gezellig en goed eten, en de bediening is super.
Ga zeker weer terug.
Eten goed,
Wijn goed,
Gelegenheid goed, in het centrum .

Marie Jeanne
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer prijs / kwaliteit verhouding prima.
Prijs van de consumpties zijn stevig geprijsd.

Ik vind het erg storend dat ik per se 120 tekens neer moet zetten om de receptie te schrijven
rrsw5455 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De bediening is alert en attent. Als je met 2 personen bent, zit je wel erg kort bij andere gasten , die voor je onbekend zijn.
Bongenaarhome B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Was druk, daar was kennelijk niet op gerekend. Lang wachten op drank. Vragen om brood, vragen om opschepbestek. Jammer maar twee man personeel kunnen deze zaak niet behoorlijk bedienen, al doen ze nog zo hun best.
ruitenbeek .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat een fijn restaurant! Bediening was top en dacht mee over geschikt gerecht voor jongste familielid. Fijne Franse sfeer en echt heerlijk eten van hoge kwaliteit. We komen zeker terug!
Clarine V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk menu gegeten. Prima huiswijn. Flexibel werd ingespeeld op allergieën. Super service. Vriendelijk en gastvrij. Mooie sfeer. Alle 8 dik tevreden.
CdSBoZ .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Nadat we echt veel te laat binnenkwamen, want verdwaald, werden we allerhartelijkst ontvangen! We kwamen via AH boekje, maar het menu was heerlijk! Mevrouw kwam zelf nadat ik een wijn had uitgezocht nog met een andere welke ik mocht proeven omdat zij dacht dat ik die ook wel erg goed bij het hoofdgerecht zou vinden passen!
Het werd erg druk en op een gegeven moment stond mevrouw er helemaal alleen voor en moesten we wel wat lang op de rekening wachten, maar dit doet niets af aan de hartelijkheid van de dames, de heerlijke gerechten en de locatie!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hier gegeten met een AH-voucher (2 x 3 gangen voor € 34,50) en aangenaam verrast. Mooie zaak, heerlijk eten en ook nog lekker centraal gelegen. Het is dat we niet in de buurt wonen, anders kwamen we zeker heel vaak terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gisteren gegeten met ah bon. En............het was meer dan voortreffelijk. De carpaccio was zeer mooi op smaak. De bavette was super mals en mooi rood. Een zeer gastvrije bediening die bovendien zeer geinteresseerd was en pro actief. Voor ons was het een feestje om hier te eten in het mooie maastricht.
mirjamanna .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Franse ambiance, vriendelijke en correcte bediening, goed bereid, maar weinig verrassend eten. Rode huiswijn was prima, wijnkennis van de bediening was onder de maat. Zeker een adresje om terug te komen.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Op 14 mei in dit restaurant gegeten met een gezelschap van 8 personen. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantbonnen actie dus tweede menu gratis. Het menu kost dan voor 3 gangen €34,50 en je krijgt er dus twee. We hebben hier eerder gebruik van gemaakt met hetzelfde gezelschap en waren indertijd bijzonder enthousiast over het geboden eten. Volwaardige porties en keus uit een drie of vier gangen menu. Je kon kiezen uit de kaart en het was boven gemiddeld goed. Deze keer zeer teleurgesteld, voorgerechten leken wel 1/3 van de vorige keren, hoofdgerecht ontbrak het een en ander aan, niet leverbaar of vervangen door ander product, zeer minimale portie friet en groente bestond uit winterwortel. Toetjes stelden niet veel voor, en niet lekker klaargemaakt. Erg jammer, een achteruitgang en dat in een periode van een jaar. Of dit met de bonnenactie te maken heeft weet ik niet maar dan moet je er niet aan mee doen! Al met al niet duur gegeten maar ja als je normaal €34,50 moet betalen voor het geboden menu dan klopt er iets niet in deze zaak. Jammer voor ons geen volgende keer meer.
roomanslm .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was weer een genoegen om bij de Bouchon d'en Face te zijn geweest!! Gezellig, lekker eten, heel leuke ambiance en een zeer vriendelijke gastvrouw. Echt een adres om vaker terug te komen. De kwaliteit is immers ook altijd gegarandeerd. En de ambiance en de gezelligheid uiteraard ook!
V R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten! Blij dat we gereserveerd hadden, er kwamen een hoop mensen binnen die teleurgesteld moesten worden omdat het volgeboekt was. Leuk aangeklede zaak en gezellige bediening! Waren hier in combinatie met de Albert heijn actie en was genoeg keus! Groetjes uit Rotterdam!
pahoed .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prettig restaurant met een goede sfeer en hartelijke bediening op een prima locatie, niet ver van het station. Om aan te bevelen.