Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

will0486 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met vier man gereserveerd bij Bouchon d'en face. Op de website stonden gerechten ( kikkerbillen, boeuf bourguignon) waar we ons op verheugd hadden. Helaas werd medegedeeld dat ze nu niet op de kaart stonden, heel jammer en niet professioneel! De carpaccio was fantasieloos en had zeer weinig smaak, de 6 escargots lagen in een saai kommetje zonder enige opmaak. De bavetten smaakte voortreffelijk!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel gezellige ontvangst en prima plek. Heerlijke wijn met deskundige uitleg . Het eten was voortreffelijk en een heel leuke sfeer ! een echte aanrader in het stadsdeel Wyck.
Djek S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heeeeel dun gesneden salami (van 't huis)i bij t brood, goed advies bij de wijn- en menukaart (wij vonden alle gerechten lekker en konden niet kiezen...) en een feestelijk sterretje bij t nagerecht voor de 70e verjaardag van mijn partner. Gewoon een topavond en we komen zeer zeker nog vaak terug!
kmanders .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg aardige bediening, heerlijk eten, het duurde ietwat lang voordat borden, leeg broodmandje, e.d. werden weggehaald wanneer we klaar waren met een gang.
Franc A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten en wat een fijne atmosfeer! Moesten af en toe wat lang wachten, maar dat was alleen een punt omdat we met onze -nog net te jonge- kinderen aan tafel zaten. Weer erg genoten! Dank!
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gezellig avondje gehad in een mooi restaurant. Gerechten waren niet spectaculair en van topkwaliteit. Ik had iets meer verse producten verwacht, zoals bijvoorbeeld geen diepvries friet maar zelf gesneden verse. De eend was lang gekookt waardoor het vel niet knapperig was. De saus lag dik op de groentes, die daardoor wat slap waren. De biefstuk was uitstekend, lekker mals en precies goed gebakken. Al met al een hele fijne avond gehad.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten en het keuzemenu waren uitstekend, de tafel is wel erg krap zitten, de service is uitstekend, zeer zeker aan te bevelen, wij komen zeker hier terug
johanboermann .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijke avond. Ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten. Alle aspecten die een avond in een restaurant een heerlijke avond maken, zijn bij Bouchon d'en Face aanwezig, Inclusief vriendelijke en deskundige bediening.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij gelegenheid van 35-jarig huwelijksviering met partner tafel gereserveerd. Top-locatie! Partner genoot achtereenvolgens van salade Valdieu en garnalenkroketten, ik van de suisses grenouilles en zeetong. Perfect! We dronken daarbij een lekker Entre Deux Meres. Uitstekende bediening en vriendelijk tarief. We hebben hier vaker mogen genieten, en het was vanavond zeer zeker niet onze laatste keer!
Dina S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het heeft lang geduurd voordat we in deze restaurant kunnen eten. Maar dat was het wel waard. Het eten was goed en natuurlijk was het restaurant volgeboekt op de dinsdagavond. We mochten kiezen uit de dagmenu en dat was prima.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben genoten van de avond in Bouchon d'en face!!! Heerlijke gerechten met een super prijs/kwaliteit verhouding. Met name de Bavette mmmmm Bij onze volgende keer Maastricht staat het restaurant voor de vrijdag al vast....
Met vriendelijke groet Liesbeth, Alfred, Erica en Ruud.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima gegeten. Nette en vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht. Prijs/kwaliteit is goed. Keuze in menu niet overvloedig maar voldoende.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie inrichting, vlotte leuke bediening.
We komen hier zeker terug, op menukaart stonden nog veel gerechten die we willen proeven.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer vriendelijke en attente ontvangst. Heerlijke eerlijke gerechten die verassend en gezond zijn. Het interieur is trendy en je hebt verschillende secties in het restaurant. Hoge tafeltjes, knusse bankjes en bistro tafeltjes. De verlichting is zeer aangenaam, de akoestiek is achteraan het restaurant ietwat luider. Helemaal achteraan heb je twee grote tafels die zeer geschikt zijn als je met een groep tot 8 mensen apart wil zitten. Franse keuken van hoge kwaliteit. Heerlijk om daar te gaan eten.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De eerste keer in dit restaurant en het is heel goed bevallen. Leuke sfeer, goede professionele bediening en het menu is een aanrader.Zeker voor herhaling vatbaar.
norbert.poppe .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De sfeer van het restaurant is zeer aantrekkelijk (klein minpuntje de kwaliteit van de luidsprekers). Het aanbod van (vooral Franse) klassiekers is redelijk beperkt maar uitstekend gekozen. De bereiding is perfect. De onderleggers zijn geestig. Geen wonder dat het restaurant 2x zoveel klanten moet weigeren dan het kan bedienen. Lang op voorhand reserveren is een must.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant is niet al te groot, vandaar ook de reservering, vermoed ik. Wij hadden alleen de pech dat er een studentenvereniging aan het dineren was en dat deze groep, mede door het aantal personen, luidruchtig was. Verder zou men er aan kunnen denken om een eventuele tochtsluis te maken richting de keuken. Er kwam iedere keer een koude luchtstroom langs de rug van mijn partner die aan het looppad zat. Verder op de gerechten en de bediening niets aan te merken. Ook de prijs/kwaliteit verhouding zijn van dien aard dat wij in ieder geval verrast waren.
Geraldine .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende service.
De moeite waard om nog eens terug te gaan zonder ah-actie.
Leuke passende inrichting.
P V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Dit restaurant steekt boven anderen uit met kleine details,bijv. charcuterie, die in de zaak vers wordt afgesneden bij het brood vriendelijkheid van het personeel. Je moet het ervaren. Gewoon een aanrader en iets om mee te maken.
Caro90 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Voor de tweede keer geweest nu. Vorige keer met de ah actie, dit keer " zomaar". Genoten van heerlijk eten en uitstekende service, rustig maar fijne sfeer.