Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met truffelmayonaise
      Salade geitenkaas uit de oven
      Quiche Lorraine met fris slaatje
      Scampi in knoflookolie (+2,50)
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde bavette (rood gebakken) met pepersaus
      Confit de canette met sinaasappelportsaus
      Bouillabaisse, vissoep uit Marseille met rouille en croutons (+4,50)
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Café d'en Face
      Kaasplankje (+3,50)

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Bouchon d'en face

Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Hier gegeten met een AH-kortingsbon en we waren er zeer tevreden over. Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
H. Van A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Plek om terug te komen!
Margetson- Kewaldar M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Tafels te dicht op elkaar. Te warm!
Jo P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Geweldig personeel,zooo vriendelijk! hou ze in ere.Groetjes fam Pieters.We hebben genoten.Voor herhaling vatbaar! Bedankt Luc Coenen!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Afgelopen zaterdagavond heerlijk gegeten. Prima hartelijke ontvangst en goede uitleg mbt menukaart en vangst van de dag. Mooie klassieke Franse gerechten met prima verse producten. Wij mochten zelf aangeven wanneer het volgende gerecht mocht komen, en zo bepaal je zelf het tempo, heel erg prettig. Mooie op de gerechten afgestemde wijnkaart met verassende wijnen. Niet een al te uitgebreide menu kaart, maar zo hoort het ook. Ondanks dat het gedurende de avond wat drukker werd bleef er voldoende aandacht van het bedienend personeel. Heerlijk avondje gehad, komen zeker weer terug!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Gisteren heerlijk ontspannen gegeten bij dit charmante restaurant. Wat een gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Ondanks de 2 grote groepen werd er ook rekening met de kleinere tafels gehouden. De foie gras de canard was comme il faut, evenals de bavette en de dagvangst cervina. De hulp bij het kiezen van een passende wijn was zeer prettig. Wij voelden ons echt welkom. Enig minpuntje waren de frites, maar dat kon onze culinaire pret niet drukken. Gefeliciteerd met 5 jarig bestaan en op voor de 10!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Restaurant Bouchon d'en face is absoluut een aanrader. We hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was erg vriendelijk. Pluspunt is dat ze vragen wanneer je het volgende gerecht wilt, hierdoor kan je heerlijk genieten van je wijntje tussendoor.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Vergadering thuis afgesloten bij de Bouchon d'en Face. We waren met vier. Als vanouds perfecte en persoonlijke ontvangst door gastvrouw Maxime, en begroet door chef Gyan. Van het huis cuisse grenouilles als fingerfood (zeer lekker!), Foie gras, garnalenkroketjes en salade chevre als vooraf; opgevolgd door een mooie Chateau Briand met 2 sauzen en entrecote met bearnaisesaus (van de hand van de chef); lekkere nagerechten en koffies. We dronken onder andere een mooie rode Bordeaux en meer. Het was een topmeating mede dankzij de mensen van de Bouchon!
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Vriendelijk personeel, maar ging mis met de wijn. Heerlijke voorgerechten, maar hoofdgerecht van de week (lam) was erg weinig vlees en wat taai. Vis van de dag was heerlijk en wat weinig. Nagerechten waren weer wel goed. We hebben een leuke avond gehad, goede sfeer maar wel lawaaiig als de zaak vol zit. We zouden hier niet snel terug komen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten is top, erg lekker. Heel vriendelijke bediening en snelle service.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Echt fantastisch gegeten, wat een heerlijke en mooie Franse gerechten op de kaart! De service was uitstekend en zeer persoonlijk door de eigenaresse die een praatje kwam maken. Een geweldig restaurant waar we zeker terugkomen.
Serge H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer leuk adres, zeker aan te raden. Sfeer is top, gezellig. Keuze genoeg
, wijnkaart eveneens zeer goed. ".................
mia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij vonden het zeer teleurstellend ,te weinig keuze ,het gaat veel te snel ,hadden er ons iets anders van voor gesteld ,nee is niet voor herhaling vatbaar,en voor de prijs te gewoontjes .
Hadden dit kado gekregen voor ons 50 jarig huwelijk,jammer
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goede keuken en heerlijk eten, as always!
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Kwaliteit van gerechten uitstekend. Wij aten een Chateaubriand, bereiding was voortreffelijk, zeer aan te bevelen! Een zeer geslaagde avond. Met dank aan dit team.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk laat gegeten met vriendengroep. Eten en service perfect.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Je waant je in Frankrijk aan de Maas. De heerlijke bouilabesse complementeerde ondersteunde deze beleving. Merci beaucoup!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De kikkerbilleties waren uitzonderlijk goed! De advisering over onze keuze door de bediening geeft jet het gevoel "thuis" k te zijn .
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hadden vaak geen bestek als het gerecht al op tafel stond en dit was heel bot en zou beter kunnen. De aanbevolen wijn vonden wij in verhouding tot het eten erg duur.