Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeer fijn restaurant met heel attente bediening. Als voorgerecht namen we de preisoep met geitenkaas. Deze was bijzonder goed op smaak gebracht en bijzonder lekker. Mijn echtgenote nam de zeetong en ikzelf de tournedos.
Beide gerechten waren zeer fijn klaargemaakt. Als dessert namen we de crême brûlée en de dame blanche. Ook hier alles super verzorgd. Een aanrader.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heb het paasmenu gegeten, heerlijk!
Aspergekroketjes, lamsbiefstuk en chocolade cheesecake. Kwalitatief zeer goed, dank weer!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gezellig gegeten, comme d'habitude ????????????????
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Franse keuken. Het eten was heerlijk. Totaal niets op aan te merken. De sfeer in het restaurant is ook prettig. Echt een aanrader.
roger L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gisterenavond bij bouchon d'en face gegeten. Leuke vriendelijke bediening en lekker gegeten. Eendenleverterrine was heel goed. Maar de Noordzeetong was van uitzonderlijke klasse. Niet alleen een ruime portie maar heel erg lekker klaargemaakt. En het kaasplenkske van het Rommedoeke was een verrassende afsluiting. Het enige minpuntje was dat er een grote groep van 20 luidruchtige Italianen zat waardoor wij ons zelfs nauwelijks konden verstaan. Ze hebben dit geprobeerd goed te maken met excuses en een digestief van het huis. Dat siert hun en waarderen wij zeer maar jammer was het wel. We gaan zeker weer terug.
Adri P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in Le Bouchon d'en Face. Uitermate vriendelijke bediening en op ons verzoek (we wilden er lekker lang over doen) prima getimed. Ondanks dat het behoorlijk druk was vanwege de TEFAF, was er veel persoonlijke aandacht. Zeer goede Franse keuken ('bestekje' in de Michelin-gids, hoorden we). Wij namen als voorgerecht de Tartare de Thon, als als hoofdgerecht had mijn partner de Joue de Cochon en ikzelf de Bavette, allemaal aanraders, heerlijk klaargemaakt en mooi opgediend. Ook leuke plek in Maastricht. Als we weer eens in het Zuiden zijn, komen we hier zeker terug.
Raymond G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Maastricht en Frankrijk komen hier op een natuurlijke manier samen. Heerlijk om je zo thuis te voelen in een restaurant.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten in Le Bouchon: Franse klassiekers als confit de canard, joue de cochon en crème brûlee, gewoon goed uitgevoerd. Prettige en attente bediening. Enige aandachtspuntje: het is fijn als je niet lang hoeft te wachten op het voorgerecht, maar hier kwam het wel erg snel: we waren nauwelijks halverwege het aperitiefje...
Jerome Z.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Hele warme doch professionele bediening en de gerechten waren verrukkelijk. Vooral het duo van garnalen vooraf. En de begeleidende wijnen mooi uitgezocht door Bouchon!
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een stukje Parijs in Maastricht... geweldig gegeten en de bediening om door een ringetje te halen.
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een stukje Parijs in Maastricht. Heerlijk gegeten en geweldige bediening. De beste steak tartare die ik tot nu toe heb gegeten.
wolfsh .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zijn zeer tevreden over de bediening, de kwaliteit van het eten en de gezellige sfeer. Ook neemt het personeel de tijd om een praatje met je te maken. Wij zijn met de AH-bonnen gaan eten. Het menu was uitstekend. Als ik al een opmerking zou moeten maken is dat de wijnkaart wat klein is en dat de geboden kwaliteit wijn te duur was. Maar bij wijn is dat altijd persoonlijk. Als ik een cijfer mag geven is dat een dikke 8.
petra.greven .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuke plek om iets te eten als je in Maastricht gewinkeld hebt. Geen toeters en bellen,maar gewoon lekker eten
Prijs eten en wijn is prima. Bediening goed en attent. Een aanrader!
E. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ondanks reservering, die niet genoteerd was (we zijn allemaal mensen, toch?!), geven wij een 10 voor de oplossing. De hele avond een VIP behandeling gehad. Heel gastvrij en heerlijk eten. Een echte aanrader! Gyan, wij komen zeker terug!
De Morieljes: streng en toch rechtvaardig!
alphonsius .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hadden gereserveerd en dat wist men ook. Maar toen wilden ze ons plaatsen op hoge krukken voor in de zaak.
Mijn man is 82 en ik achter in de 70 dan vind ik dat echt niet kunnen! Toen ik protesteerde kregen we andere plaatsen die prima waren. Het viel me op dat ze het bij iedereen die binnen kwam probeerden.
Ik vind dat je wel moet kijken wie je klanten zijn!
will0486 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met vier man gereserveerd bij Bouchon d'en face. Op de website stonden gerechten ( kikkerbillen, boeuf bourguignon) waar we ons op verheugd hadden. Helaas werd medegedeeld dat ze nu niet op de kaart stonden, heel jammer en niet professioneel! De carpaccio was fantasieloos en had zeer weinig smaak, de 6 escargots lagen in een saai kommetje zonder enige opmaak. De bavetten smaakte voortreffelijk!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel gezellige ontvangst en prima plek. Heerlijke wijn met deskundige uitleg . Het eten was voortreffelijk en een heel leuke sfeer ! een echte aanrader in het stadsdeel Wyck.
Djek S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heeeeel dun gesneden salami (van 't huis)i bij t brood, goed advies bij de wijn- en menukaart (wij vonden alle gerechten lekker en konden niet kiezen...) en een feestelijk sterretje bij t nagerecht voor de 70e verjaardag van mijn partner. Gewoon een topavond en we komen zeer zeker nog vaak terug!
kmanders .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg aardige bediening, heerlijk eten, het duurde ietwat lang voordat borden, leeg broodmandje, e.d. werden weggehaald wanneer we klaar waren met een gang.
Franc A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten en wat een fijne atmosfeer! Moesten af en toe wat lang wachten, maar dat was alleen een punt omdat we met onze -nog net te jonge- kinderen aan tafel zaten. Weer erg genoten! Dank!