Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met truffelmayonaise
      Salade geitenkaas uit de oven
      Quiche Lorraine met fris slaatje
      Scampi in knoflookolie (+2,50)
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde bavette (rood gebakken) met pepersaus
      Confit de canette met sinaasappelportsaus
      Bouillabaisse, vissoep uit Marseille met rouille en croutons (+4,50)
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Café d'en Face
      Kaasplankje (+3,50)

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Bouchon d'en face

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bediening zeer onrustig en onprofessioneel .
Voorbeeld , wij waren klaar met het voorgerecht en toen de borden werden afgeruimd ,
vroeg de serveerster of zij het dessert kon serveren , ik adviseerde om eerst het hoofdgerecht te serveren .
Bestelling 2 glazen wijn werd een glas aan tafel geschonken 1 glas fles leeg serveerster ging fles halen en hebben 2 keer moeten roepen voor ze tegug kwam 10 min .
Eten van mijn vrouw en vrienden was redelijk maar niet goed ,van mij zelf ronduit slecht .
Vis was compleet ,, over cookt ,,
Wij hadden nog een halve fles rode wijn , toen vroeg de serveerster of zij nog een ,, flesje ,, rode wijn moest brengen !
De prijs : 2 maal Menu 2 maal a la cart , geen dessert genomen maar koffie met likeur voor € 251.00 was zwaar over de top . Slechte prijs kwaliteits- verhouding .
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Menu marche , 3 gangen, gegeten, hoofdgerecht prima vlees; frites iets minder. Voor- en nagerecht goed. Bediening zeer vriendelijk.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Een zeer geslaagde avond, lekker eten en een TOP bediening!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ik kan geen uitgebreide recensie geven want we hebben alleen een hoofdgerecht gegeten. Dat was prima in orde, en ook de wijen (per glas) waren uitstekend. Zo te zien een goed lopende zaak, want het was echt druk!!
E. H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben hier gegeten met de AH actie en het was echt fantastisch! De porties waren net zo groot als van de ‘normale’ kaart. De bediening is vriendelijk en attent. Kregen een passend wijn advies voor bij de gekozen gerechten. Wij komen zeker nog eens terug, ook zonder een aanbieding.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben zeer lekker gegeten; super mals vlees ! Men waande zich een beetje in Frankrijk, levendige sfeer, gemoedelijk, gezellig. Zeer vriendelijk personeel. Eén meisje sprak geen Nederlands, maar dat gaf de service een extra dimensie :-) Wij gaan nog terug!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk gegeten in dit fijne restaurant. Prettige en leuke bediening.
Jerome R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Was in tegenstelling tot eerdere ervaringen heel erg rumoerig!!!
Misschien maatregel op het gebied van accoustiek??
jokke W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Geweldige avond! De eigenaar en zijn team streven een absoluut top-service niveau na met een persoonlijke aanpak. Echte franse top gerechten en mooie betaalbare wijnen.
Floris S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hier komen we terug
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben hier een topavond gehad: heerlijk gegeten en ontzettend attente en vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Voor het bedrag vonden wij de gerechten niet optimaal.
Ik had als hoofdgerecht de vis van de week het was een heel klein stukje zeer weinig.
MIjn man had de garnalen in knoklook olie er zat geen stokbrood bij.
De amuse viel ook erg tegen. Maar de bediening was heel vriendelijk en de muziek was heel fijn.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
De smaak van het eten was goed. De portie was echt minimaal.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Vriendelijke bejegening vooral door de eigenaresse
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Een mooi sfeervol restaurant met een uitstekende keuken. Aanrader
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We werden ontvangen met een aperitief van de zaak, omdat onze gereserveerde tafel nog niet vrij was. Aandacht voor de klant, wat later op de avond opnieuw duidelijk werd. Het was erg druk en met 2 personen in de bediening geen doen. De eigenaar kwam later op de avond dan ook vertellen dat hij normaliter meer aandacht voor zijn klanten heeft. We hebben het hem en zijn zus vergeven, ook dat we haar eraan moesten herinneren ons een glas wijn te brengen. De hoofdgerechten waren perfect uitgevoerd en authentiek uit de franse keuken: confit de canard en bouillabaisse. De voorgerechten vonden we daarentegen wat gewoontjes: quiche of geitenkaas op allebei exact dezelfde salade. Het toetje: ijs gedrenkt in espresso, ook niet zo bijzonder. Als we dichter in de buurt hadden gewoond, zouden we graag een keer teruggaan, juist door de 'personal touch' van de uitbater.
Ankie D.
helemaal Prima
Math F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker gegeten, leuk geserveerd en hele leuke bediening!!!!!!
Hellema1 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Hier ga ik nooit meer eten. We werden genegeerd door de serveerster. Spa rood besteld, we kregen spa blauw. Er werd lacherig gedaan over onze wijnkeuze. Na een uur kwam eindelijk ons voorgerecht nadat we gevraagd hadden of ze ons vergeten waren. 2 tafels naast ons ,die later binnenkwammen ,hadden hun voorgerechten al op. 1 hoofdgerecht was niet meer voorradig. Na het hoofdgerecht werd er gevraagd of we nog een dessert wilden. Koffie van het huis was met vanille ijs. Die wilden we niet. Dus gewone koffie besteld. Werd de ijskoffie gebracht. Toen werd er weer gevraagd of we capuccino of espresso wilden. Nee gewone koffie!! Toen we de rekening vroegen bleef mevrouw ook gewoon aan de bar staan praten met haar vader. Moesten zelf naar de bar lopen. Wat een vervelende bediening.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Afgelopen zaterdagavond wederom een fantastische avond beleefd bij de Bouchon. Hartelijke ontvangst, mooie gerechten, heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!