Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met truffelmayonaise
      Salade geitenkaas uit de oven
      Quiche Lorraine met fris slaatje
      Scampi in knoflookolie (+2,50)
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde bavette (rood gebakken) met pepersaus
      Confit de canette met sinaasappelportsaus
      Bouillabaisse, vissoep uit Marseille met rouille en croutons (+4,50)
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Café d'en Face
      Kaasplankje (+3,50)

Over het restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Bouchon d'en face

Dirk Jan W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, had zelf van de dagschotel de scampi als voorgerecht en vis als hoofdgerecht. Mooi restaurantje met leuke bediening kortom prima!
H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prima restaurant, zeer goed gegeten. Een aanrader. Vriendelijke bediening, niet opdringerig. Boden ons nog een kopje thee en koffie aan.
M-L. V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Toen we kwamen wilden ze ons laten plaats nemen op hoge krukken maar gezien onze ouderdom en de lichamelijke gesteldheid van mijn man kon dat echt niet. Toen wilden ze ons in een achteraf kamertje zetten.
Toen ik dat ook niet accepteerde gingen ze overstag en kwam alles goed: de bediening was attent, het eten was lekker en als we wilden mochten we later zelfs naar een nog beter tafeltje verhuizen!
Kortom we hadden een plezierige avond.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima eetgelegenheid; centraal gelegen, prima bediening in relaxte sfeer en ….heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Sfeervol en heerlijk gegeten. Bediening is zeer persoonlijk en ondanks de volgeboekte avond werd ruime aandacht geschonken. Frans eten op zijn best. Horeca zoals horeca behoort te zijn, vakkundig, sfeervol en bij elk gerecht een feestje op je bord. Jammer dat er geen kikkerbilletjes waren maar daar komen we graag vanuit Breda voor terug.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening erg leuk. We hebben een erg gezellige avond gehad.
LHM S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
weer een zeer duidelijk voorbeeld dat als je van een aktie (AH) gebruikt maakt, de porties kleiner worden geserveerd. De quiche was opnieuw warm gemaakt en bruin geworden. Een klein bakje frites voor 2 personen. De kip had z'n kleinste pootje afgestaan. Het ijsdessert werd in een glas geserveerd ipv een schaal.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
het eten was lekker, bediening vriendelijk.
gezellige sfeer, fijne muziek
alles wat bij een etentje hoort.
complimenten
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
In 1e instantie kaart vergeten te brengen. Excuses, ok. Stel “uit Frankrijk (??)” kreeg alle aandacht, zo ook nog meer bekenden, jammer.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Prima ontvangst. Compliment voor gastvrouw Maxime. Lekker Frans sfeertje
M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben er fijn met zijn tweeën gegeten. Ik had van te voren aangegeven dat mijn partner jarig was en daar hadden ze met het toetje iets leuks mee gedaan.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
nvt
Mara V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was voortreffelijk, en de sfeer heel ontspannen. Maar bij Bouchon d'en face snappen ze pas wat gastvrijheid is. Deze persoonlijke benadering maakt wat deze bistro zich onderscheidt van de rest.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Bij Bouchon d'en face gegeten met de AH Restaurantactie. Van tevoren gebeld om te overleggen over mijn glutenallergie, en dat was geen enkel probleem; ook kleine aanpassingen werden moeiteloos geaccommodeerd. Lekker eten, leuke inrichting, zeer vriendelijke bediening. Ook schone toiletten.
Joep P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Ik kom volgende week weer terug, de reservering is gemaakt!!!
Het restaurant ademt Franse sfeer in alle aspecten: inrichting, gerechten, bediening.
Het hoort echt bij Maastricht!!!
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Top
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten op zaterdagavond 25 augustus. De ontvangst was zeer hartelijk en correct en zijn goed geadviseerd over de mogelijkheden.
De gerechten waren uitstekend van smaak en de sfeer van het restaurant was zeer goed.
Met recht een aanrader!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fijne ontvangst en bij het dessert werd op een feestelijke wijze het toetje geserveerd. Top! Wij komen zeker terug.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Super restaurant. Een mooie krant van de zaak! Maxime, de eigenaar en Romain deden hun uiterste best om het iedereen naar het zin te maken! Zeer aan te bevelen.
André V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Goed ontvangst, gastvrij. Goed wijnadvies en heerlijk eten. Bourgondisch hoe bourgondisch zijn moet. Groot compliment voor keuken en bediening.