Bouchon d'en face

Wycker Brugstraat 54 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Bouchon d'en face

Zo Frans als het kan

Franser wordt het niet. Chef Gyan Vliegen en gastheer Yves Mullenders heten je welkom in het Franse restaurant Bouchon d’enface. Franse gerechten en Franse muziek in de Frans-aandoende wijk Wyck in Maastricht. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Bouchon d'en face

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag

Voordelig
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima gegeten. Nette en vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht. Prijs/kwaliteit is goed. Keuze in menu niet overvloedig maar voldoende.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie inrichting, vlotte leuke bediening.
We komen hier zeker terug, op menukaart stonden nog veel gerechten die we willen proeven.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer vriendelijke en attente ontvangst. Heerlijke eerlijke gerechten die verassend en gezond zijn. Het interieur is trendy en je hebt verschillende secties in het restaurant. Hoge tafeltjes, knusse bankjes en bistro tafeltjes. De verlichting is zeer aangenaam, de akoestiek is achteraan het restaurant ietwat luider. Helemaal achteraan heb je twee grote tafels die zeer geschikt zijn als je met een groep tot 8 mensen apart wil zitten. Franse keuken van hoge kwaliteit. Heerlijk om daar te gaan eten.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De eerste keer in dit restaurant en het is heel goed bevallen. Leuke sfeer, goede professionele bediening en het menu is een aanrader.Zeker voor herhaling vatbaar.
Norbert.poppe .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De sfeer van het restaurant is zeer aantrekkelijk (klein minpuntje de kwaliteit van de luidsprekers). Het aanbod van (vooral Franse) klassiekers is redelijk beperkt maar uitstekend gekozen. De bereiding is perfect. De onderleggers zijn geestig. Geen wonder dat het restaurant 2x zoveel klanten moet weigeren dan het kan bedienen. Lang op voorhand reserveren is een must.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant is niet al te groot, vandaar ook de reservering, vermoed ik. Wij hadden alleen de pech dat er een studentenvereniging aan het dineren was en dat deze groep, mede door het aantal personen, luidruchtig was. Verder zou men er aan kunnen denken om een eventuele tochtsluis te maken richting de keuken. Er kwam iedere keer een koude luchtstroom langs de rug van mijn partner die aan het looppad zat. Verder op de gerechten en de bediening niets aan te merken. Ook de prijs/kwaliteit verhouding zijn van dien aard dat wij in ieder geval verrast waren.
Geraldine .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende service.
De moeite waard om nog eens terug te gaan zonder ah-actie.
Leuke passende inrichting.
P V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Dit restaurant steekt boven anderen uit met kleine details,bijv. charcuterie, die in de zaak vers wordt afgesneden bij het brood vriendelijkheid van het personeel. Je moet het ervaren. Gewoon een aanrader en iets om mee te maken.
Caro90 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Voor de tweede keer geweest nu. Vorige keer met de ah actie, dit keer " zomaar". Genoten van heerlijk eten en uitstekende service, rustig maar fijne sfeer.
Joostlaudy .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gegeten met AH-actie. Desondanks keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten en vooraf een mandje brood met ter plaatse gesneden vleeswaren. Kwaliteit van eten was heel goed, leuk detail dat de vleeswaren voor het voorafje midden in de eetruimte worden gesneden waar ook de crème brulee ter plekke wordt gebrand. Grote keuze uit wijnen per glas. Vriendelijke bediening. Met AH-actie is prijs-kwaliteit super (€ 49,- voor 2 personen incl. wijnen) maar ook voor het volle pond is de prijs-kwaliteit meer dan goed.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lastig om iets negatiefs te schrijven als de bediening zo bijzonder aardig, leuk en behulpzaam is. Maar de entrecote béarnaise was helaas bepaald niet best. Te doorbakken en nog erger met een aantal zenen. Daarentegen met perfect gegaarde groentes. De confit de canard was goed van smaak en het vlees viel van het bot. Gemiddeld dan ook helaas geen hogere kwalificatie dan "redelijk" voor de kwaliteit.
En voor eventuele vegetariërs: i.t.t. de kaart doet voorkomen zijn er weldegelijk vegetarische mogelijkheden, aldus degene die ons bediende, zelf vegetariër.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was prima . Prijs /kwaliteit verhouding zeer goed . Bediening aardig en accuraat . Locatie en inrichting gezellig en sfeervol .
Chantalle S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, gezellig restaurant, kortom alles naar wens!
Uiteraard voor herhaling vatbaar en een echte aanrader.
Marie Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We waren met de AH actie en hebben heel goed gegeten. Het menu was ook "echt de halve prijs ", soms maken ze het menu duurder als je komt met de AH actie.
Het personeel was gastvrij , eten was heerlijk, restaurant ziet er gezellig uit, wijn was goed, Marie Jeanne en Harriet.
Jet O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Buitengewone ervaring!
Onze 'aanrader' had niets teveel gezegd. Om te beginnen: even voor 18 uur 'binnen' wachtte ons een verrassende 'wijnontvangst'... En dan het diner: de uitgezochte gerechten waren - voorafgegaan door een heerlijke amuse - stuk voor stuk voortreffelijk. Daarbij werd ook goed rekening gehouden met de aangegeven tijdspanne. Wat ons verder opviel was de bescheiden manier van 'omgang' met gasten. Adequate reacties op vragen over het gebodene en verder geen tenenkrommende vragen als ' Alles naar wens?' (of i.d.) bij het weghalen van de borden. Eén blik naar de dinergasten is immers al genoeg! We hadden hier tijdens ons korte verblijf in Maastricht ook nog eens willen lunchen, maar helaas was de deur toen dicht. Fair enough overigens; we hadden de openingstijden niet goed bekeken... Maar onze tweede (helaas vergeefse...) gang naar dit restaurant zegt genoeg: voor herhaling vatbaar en we kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen!
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ik werd goed ontvangen, moest nog even wachten op mijn gezelschap maaar kreeg zeer attent al wat lekkers aangeboden van het huis. Vooraf deelden we de door gras, tonijn tartaar en de coquilles, heerlijk. Als hoofd nam ik de steak met bearnaise saus, huisgemaakt en helemaal top! Als nagerecht het dessert met bastogne koken, normaal gesproken met espresso maar die hebben ze voor mij weg gelaten. Ontvangst, verblijf en afscheid, het was top! Bedankt!
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima eten voor een prettige prijs. De lokatie is goed en het restaurant is leuk ingericht. Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten voor een normale prijs.
Nandi N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker eten, bediening iets minder. 2 personen in totaal (achter bar en bediening) leek ons sowieso te weinig.
Hebben redelijk lang moeten wachten op ons eten.
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Na een vriendelijk welkom van de gastvrouw werden we naar het gereserveerde tafeltje voor twee geleid. Het interieur van het restaurant schept een behaaglijke sfeer waarin jong(er) en oud(er) zich thuis voelt.
Om de wachttijd te veraangenamen werd al snel een mandje vers heerlijk brood met boter aangeboden. Niet lang daarna kwam de eerste gang van het 3-gangen keuze menu. Elke gang smaakte voortreffelijk, smaak en opmaak top. Tip: ietwat meer balans in de grootte van de porties bij sommige gerechten (bv hoofdgerecht vis) zou het menu sterker maken: niet nog meer, maar liever iets minder.
Vriendelijke bediening, die ondanks de drukte (volledig volgeboekt incl bruiloftdiner), met een charmante glimlach oog en aandacht bleven houden voor iedere individuele klant. Een echte aanrader.
L V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Prima ontvangst. Jassen werden netjes aangenomen. Gastheer was helaas in z'n eentje waardoor er weinig aandacht voor de tafel was. Eten was goed, fijne plek.