Bou

Zondag Gesloten

• Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Op zaterdagochtend genoten van een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Lekkere verse boterhammen en broodjes, keuze uit verschillende belegsoorten een lekkere zoete hapjes. En dat in een gezellige ambiance en personeel dat gezellig en vriendelijk aanwezig is . Een aanrader....
Wesley C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Geregeld stoppen wij even bij Bou om wat lekkers te halen, een prima brasserie! Van pannenkoeken tot hamburgers en broodjes beenham, we hebben altijd heerlijk gegeten. De bediening is erg netjes, professioneel en hebben al laten blijken een klein foutje prima op te kunnen lossen. Let wel, het kan druk zijn bij de brasserie daar deze midden in het winkelcentrum 'De Tuinen' ligt.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Wat een heerlijke en goede cappuccino maken ze hier! Jammer dat ze er zo'n fabriekskoekje bij geven. Zo'n cappuccino verdient een banketkoekje!
De erwtensoep mag wel wat meer smaak hebben maar was gelukkig niet zout.