Bottles

Gentsestraat 12 4551 Sas van Gent Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bottles

Priscilla78 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Aangenaam verrast door Bottles. Al eerder gegeten tijdens een restaurantweek maar nu gekozen voor het 4-gangen menu met wijnarrangement. Hierbij kan ook gekozen worden voor een BOB arrangement. Ook handig. Super goed en uitgebreid gegeten met heerlijke wijnen.
Een aanrader!
Bourgondier- .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Heel lekker eten, goed passende wijnen. Erg gastvrij en voor wijn zeker voor de liefhebber! Mogen iets vaker aan tafel te komen om drank & brood aan te vullen.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
gisteren voortreffelijk gegeten in Bottles, een perfecte ontvangst en heerlijk aperitief genoten in het naastgelegen Nextdoor.

Het diner was van amuse tot aan de koffie een groot feest, perfecte smaken en cuissons werden gelardeerd met heerlijke arrangement wijnen. Alles goed toegelicht door een deskundige en gepassioneerde brigade.

Restaurant Bottles kookt en verwend op hoog niveau voor enorm schappelijke prijzen, het hotel is een pluspunt gezien de passie en het enthousiasme van sommelier en eigenaar Jens Hoogstad. Hier gaan eten en drinken maakt een overnachting ter plaatse een must :)
R. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Afgelopen Zaterdag alhier gegeten.
Wat een verademing in deze tijd van oppervlakkigheid.
Een plek waar je je ook alleen op je gemak voelt door de ongedwongen sfeer.
Een mooi menu met in het bijzonder het Hert ,wat een kwaliteit : super mals en geweldig van smaak.
Daar bij komt dan een gedreven vakkundig Sommelier,waar een goed gesprek mee mogelijk is en voor mij kan de avond niet meer stuk.
Kortom een zeer aan te bevelen adres voor ook de vineuze liefhebber.
Tenslotte vermeld ik nog een zeer goede prijs/kwaliteits- verhouding.
Ik kom hier zeker terug
Janneke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Sleep-wine & taste arrangement genomen. Wat een verwennerij voor deze prijs! Heerlijk gegeten (kwartel, cocquilles, kreeft) met goede bijpassende wijnen. Kaaswagen was verrukkelijk! Superaardig personeel die ook nog naar onze auto hebben gekeken die een vreemd geluid maakte. Aan de overkant geslapen. We gaan zeker terugkomen.