Bottles & Bites

Korenbrugstraat 3 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bottles & Bites

Bourgondiërs bij Bottles & Bites

Bij Bottles & Bites zijn ze er voor de bourgondiër die op bezoek komt om kwaliteitsproducten te proeven. Voor die lui hebben ze heerlijke wijnen en goede hapjes staan. Deze worden geserveerd in een industriële setting, wat een prettige afwisseling is in Den Bosch.

Meer informatie over restaurant Bottles & Bites

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 02:00
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bottles & Bites

Ans V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Kwaliteit eten en drinken was top.De hapjes mogen wel wat groter zijn.
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zeker mijn favoriete wijnbar in Den Bosch! Vriendelijke bediening met kennis van zaken. Op advies van de serveerster een aantal wijnen besteld. Deze waren overheerlijk en verrassend! Hier kun je lekker lang tafelen. Ook de dinerkaart is top. Een heerlijke plek om te ontspannen en mensen te kijken.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Top Tent! ontzettend veel wijn in huis met leuk en enthousiast personeel die je er graag alles over verteld! Ook het wijn advies in combinatie met de Bites is een echte aanrader!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Heerlijke bijpassende wijnen bij de hapjes die we kregen. Spontane en vriendelijke bediening. Eten was prima op tijd en je werd vlot geholpen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bijzonder leuke gezellige wijnbar met een verrassend mooie lunch/dinerkaart. Het personeel is erg professioneel. Blinkt uit in wijnkennis en weet de perfecte wijn voor je te vinden. Ook het terras behoort tot de mooiste van 's-Hertogenbosch. Al met al de perfecte plek om een Bourgondische beleving te ervaren..........
Melan W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
super bediening met veel verstand van wijn en leuke uitleg daarbij. Lekkere hapjes.
wel een tikje rumoerig doordat het ook een café setting is
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk restaurant met prima prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is kundig en vriendelijk. Ga er zeker nog eens terug. Restaurant is wel erg rumoerig.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Plateau met erg lekkere en diverse hapjes, niet veel maar wel voldoende.
Goede service. Het was al vroeg erg druk met borrelende mensen waardoor het soms lastig was om elkaar te verstaan, maar dat is te verwachten in een borrel/eetcafe.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een goede binnenkomer door meteen een wijntje aangeboden te krijgen "buiten de kaart om". Heerlijk wijntje. En het eten was ook erg lekker, allemaal kleine hapjes en een lekker seizoenssoepje.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zeer tevreden over dit restaurant / café. Het eten is erg goed. Ze bieden zelfs een prima alternatief voor mensen met een lactose intolerantie, mijn vriendin zegt '' nog lekker ook! " de service is ook erg vriendelijk en snel!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuke tent waar je erg lekker kunt eten en de bediening kan goed vertellen over de wijn. Een aanrader dus om lekker te borrelen met vrienden of familie.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mijn favoriete wijnbar in Den Bosch met zeer goede en vriendelijke bediening zelfs op een druk terras. De wijnen zijn heel erg lekker en vergezeld met zalige borrelhapjes heb je hier echt een hele leuke avond!
SuzanneSR .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zeer vriendelijk, deskundig en attent personeel, ontzettend lekker eten, vooral de aspergesoep en risottobitterballen en veel heerlijke wijnen (waar ze je Alles over kunnen vertellen!) Enige puntje van aandacht is het interieur: dat is een beetje versleten en niet echt stijlvol. Maar de ambiance is wel gezellig en het terras ook geweldig!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vorig weekend op zondag geluncht. Zeer vriendelijke, attente bediening. Goede, originele bietensalade. Fijn, relaxed sfeertje. Wijn niet geprobeerd...
paul C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Lekker gegeten en vooral prima gedronken. Risottobitterballen zijn favoriet. Verder ook een heerlijke steak, bestel dus de dinnerplate.
Ilona Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijke High-Wine. Zeer vriendelijk personeel met kennis van produkten. 4 wijnen met heerlijk bijpassende gerechtjes Zeker een aanrader!
WdeW .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteren op de valreep met de Albert Heijn actie bij B&B gaan eten. Met name het hoofdgerecht was lekker en gevarieerd. Daarnaast was de bediening vriendelijk en de gegeven achtergrond info over de bestelde wijntjes konden wij erg waarderen. Al met al prima gegeten en gedronken voor de prijs die we betaald hebben.
Samho .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Leuke wijnbar, kroegsfeer. Fantastische wijnen en heerlijk eten. Leuk geserveerd en fijne sfeer. Personeel is erg vriendelijk. Ook met koemelkallergie heerlijk kunnen eten. Tafeltjes zijn erg klein en omdat het ook echt een wijnbar is, is het wel druk en lawaaierig. Wij houden van die sfeer dus vonden het super. Kom je voor een rustige ambiance om om romantisch te tafelen dan kun je hier beter niet heengaan. Wij komen in ieder geval zeker terug
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het was helemaal top. We hadden zelf helaas maar anderhalf uur de tijd ivm een voorstelling en ook daar werd heel goed rekening mee gehouden. Super lekker gegeten. En we gaan een high wine plannen want we willen er nog een keer heen.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
We hebben lekker gegeten. de wijn was voortreffelijk. Het hoofdgerecht is gebaseerd op tapasjes. Op zich lekker maar jammer genoeg in een keer geserveerd. Dus de helft moet je koud op eten en dat is minder.