Bottles & Bites

Korenbrugstraat 3 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bottles & Bites

Bourgondiërs bij Bottles & Bites

Bij Bottles & Bites zijn ze er voor de bourgondiër die op bezoek komt om kwaliteitsproducten te proeven. Voor die lui hebben ze heerlijke wijnen en goede hapjes staan. Deze worden geserveerd in een industriële setting, wat een prettige afwisseling is in Den Bosch.

Meer informatie over restaurant Bottles & Bites

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 02:00
Melan W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
super bediening met veel verstand van wijn en leuke uitleg daarbij. Lekkere hapjes.
wel een tikje rumoerig doordat het ook een café setting is
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk restaurant met prima prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is kundig en vriendelijk. Ga er zeker nog eens terug. Restaurant is wel erg rumoerig.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Plateau met erg lekkere en diverse hapjes, niet veel maar wel voldoende.
Goede service. Het was al vroeg erg druk met borrelende mensen waardoor het soms lastig was om elkaar te verstaan, maar dat is te verwachten in een borrel/eetcafe.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heb met 3 personen gebruikt gemaakt van het AYCE menu. Zeer voordelig. Eten smaakte goed. Wel waren de porties redelijk klein. En duurde het redelijk lang voordat de ronde volledig compleet was.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een goede binnenkomer door meteen een wijntje aangeboden te krijgen "buiten de kaart om". Heerlijk wijntje. En het eten was ook erg lekker, allemaal kleine hapjes en een lekker seizoenssoepje.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zeer tevreden over dit restaurant / café. Het eten is erg goed. Ze bieden zelfs een prima alternatief voor mensen met een lactose intolerantie, mijn vriendin zegt '' nog lekker ook! " de service is ook erg vriendelijk en snel!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuke tent waar je erg lekker kunt eten en de bediening kan goed vertellen over de wijn. Een aanrader dus om lekker te borrelen met vrienden of familie.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mijn favoriete wijnbar in Den Bosch met zeer goede en vriendelijke bediening zelfs op een druk terras. De wijnen zijn heel erg lekker en vergezeld met zalige borrelhapjes heb je hier echt een hele leuke avond!
SuzanneSR .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zeer vriendelijk, deskundig en attent personeel, ontzettend lekker eten, vooral de aspergesoep en risottobitterballen en veel heerlijke wijnen (waar ze je Alles over kunnen vertellen!) Enige puntje van aandacht is het interieur: dat is een beetje versleten en niet echt stijlvol. Maar de ambiance is wel gezellig en het terras ook geweldig!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vorig weekend op zondag geluncht. Zeer vriendelijke, attente bediening. Goede, originele bietensalade. Fijn, relaxed sfeertje. Wijn niet geprobeerd...
paulclps .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Lekker gegeten en vooral prima gedronken. Risottobitterballen zijn favoriet. Verder ook een heerlijke steak, bestel dus de dinnerplate.
Ilona Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijke High-Wine. Zeer vriendelijk personeel met kennis van produkten. 4 wijnen met heerlijk bijpassende gerechtjes Zeker een aanrader!
WdeW .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteren op de valreep met de Albert Heijn actie bij B&B gaan eten. Met name het hoofdgerecht was lekker en gevarieerd. Daarnaast was de bediening vriendelijk en de gegeven achtergrond info over de bestelde wijntjes konden wij erg waarderen. Al met al prima gegeten en gedronken voor de prijs die we betaald hebben.
Samho .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Leuke wijnbar, kroegsfeer. Fantastische wijnen en heerlijk eten. Leuk geserveerd en fijne sfeer. Personeel is erg vriendelijk. Ook met koemelkallergie heerlijk kunnen eten. Tafeltjes zijn erg klein en omdat het ook echt een wijnbar is, is het wel druk en lawaaierig. Wij houden van die sfeer dus vonden het super. Kom je voor een rustige ambiance om om romantisch te tafelen dan kun je hier beter niet heengaan. Wij komen in ieder geval zeker terug
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het was helemaal top. We hadden zelf helaas maar anderhalf uur de tijd ivm een voorstelling en ook daar werd heel goed rekening mee gehouden. Super lekker gegeten. En we gaan een high wine plannen want we willen er nog een keer heen.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
We hebben lekker gegeten. de wijn was voortreffelijk. Het hoofdgerecht is gebaseerd op tapasjes. Op zich lekker maar jammer genoeg in een keer geserveerd. Dus de helft moet je koud op eten en dat is minder.
christien21 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Ondanks dat het druk was, werd er toch een tafeltje voor ons geregeld en hebben we heerlijk gegeten.
Als we in Den Bosch zijn komen we zeker terug.
Chio .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Maandag 18 januari onze laatste AH-spaarkaart ingeleverd bij B&B. We kregen een aardig menuutje voorgeschoteld. vooraf een soepje of salade, daarna een plank met tapas en een zak frites met mayo, en tot slot de keus uit crème brûlée, kaasplankje of koffie en likeurtje. De bediening was heel vriendelijk, de entourage leuk, de porties ruim en de smaak goed. En het was ook niet duur: €25 voor het tweede menuutje. Kleine minpuntjes: het was erg stil (maar ja, maandagavond) en ook een tikje fris in de zaak, en de variatie van de tapas had misschien iets groter gekund.
FayeFaye .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Van het voorgerecht tm het nagerecht was alles lekker. We hadden een ah bon en kozen voor een salade en pastinaaksoep. Daarna allerlei kleine hapjes vd kaart en als dessert zelfgemaakte chocotaart.Er was aandacht aan besteed en ieder gerechtje leek zelf te zijn gemaakt. Ze hebben ook goed personeel. Voorkomend, netjes en vriendelijk. Hopen dat ze dit alles blijven vasthouden. Al met al een echte aanrader voor een gezellig avondje uit! Wij komen terug!
phmvdongen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gezellige drukke ambiance en wij in een hoekje zodat we elkaar konden verstaan.
Driegangen diner met leuke gerechten en mooie wijnen.
Midden in uitgaansstraten van Den Bosch. Wij hadden een voortreffelijke vrijdagavond! Zullen BB zeker aanbevelen!