Bottles & Bites (Novotel Eindhoven)

Anthony Fokkerweg 101 5657 EJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bottles & Bites (Novotel Eindhoven)

Bij Bottles & Bites zijn ze er voor de bourgondiër die op bezoek komt om kwaliteitsproducten te proeven. Voor die lui hebben ze heerlijke wijnen en goede hapjes staan. Deze worden geserveerd in een industriële setting, wat een prettige afwisseling is in Den Bosch.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bottles & Bites (Novotel Eindhoven)

• : Ja

Maandag t/m zondag 06:00 - 22:30

• Amex , Diners Club , MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Terras

Jouw recensie over het restaurant Bottles & Bites (Novotel Eindhoven)

mijke.van.hirtum .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel. Goed bereikbaar. Wachttijden tussen gangen was prima. Voor alle leeftijden. Gezellige huiskamersfeer. Positief verrast
hakke117 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gewoon goed ! Vriendelijke bediening, smaakvolle gerechten, in een goede ambiance! De sfeer is niet extra exclusief, maar gewoon en netjes. De bereikbaarheid van Novotel is erg gemakkelijk aan de afslag naar de airport.
nanoo76 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede service, zeker voor de kindjes (2 en 3). Het menu was een beetje beperkt met maar 2 keuzes, maar je mag ook niet veel verwachten met de AH-restaurantactie.
Al met al een goeie sfeer en fijne bediening
rfmeere .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Aangenaam gegeten, vooral het feit dat er een kindermenutje was en een leuk speelplekje voor kinderen! Dit was echt een aangename verrassing!
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
niets op aan te merken, steak en vegetarische quiche allebei goed. wachtijd was wel een beetje lang maar het was ook wel druk.
Wieza B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ontvangst en service / wachttijd staat op redelijk. Tot en met het dessert was deze zeker goed en kort. Maar na het dessert was iedereen aan het opruimen en aan het dekken voor de volgende dag (denken wij) waardoor er niemand meer in de buurt van ons (en de andere bezoekers) was. We wilden nog graag een kopje koffie maar er was niemand in de buurt om te bestellen.Ik ben zelf naar de bar gelopen om af te rekenen.
Dat was jammer want het eten was erg lekker en de bediening tot en met het dessert echt goed!
josjeblesgraaf .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wachttijd voor hoofdgerecht was te lang (20 minuten). Drankjes vrij duur. Voorgerecht Salade hertenvlees zag er prima uit, mooi opgemaakt.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
het duurde wel een beetje lang voordat het voorgerecht geserveerd werd, maar de rest verliep vlot. Het eten was erg lekker met behoorlijk veel groenten. Houden zo.
gegeten .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Afrader. De kok kan nog geen eitje bakken. Ommelet met ham en kaas bevat nauwelijks ham en kaas. Het ei is gortdroog doorgebakken alsof het uit de magnetron komt. De prijs is echt veel te hoog voor twee sneetjes confectiebrood met droge hap
De bediening is echter goed en ook de entourage is leuk. Maar als ik mocht kiezen tussen lekker eten of leuk ingericht koos ik anders.
B A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen en hebben een driegangenmenu genuttigd. De bediening en de kwaliteit van de maaltijd waren goed. De prijs-kwaliteitverhouding was ook prima. Voor herhaling vatbaar.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We waren hier met ahrestaurantactie en moesten Kitzen uit het 3-gangen menu, war €27,50 kosten en waar we €29,50 voor moesten betalen. De voorgerechten waren uiensoep of tomatensalade. De uiensoep was niet best, de salade was smakelijk. De hoofgerechten: kibbeling of kalkoen, hoe goedkoop kun je in kopen. De kibbeling komt recht uit een diepvrieszak, met alle niet te eten stukjes erbij. Mayonnaise uit een plastic bakje, frites niet erg warm. Desert, crème brullé, koud of drie soften sorbetijs, Kant en klaargerecht uit de groothandel.
Het is een mooie omgeving, we hadden met zes seen een mooie plaats, het personeel was prima, de wijn was goed, Maar het eten zou echt veel beter kunnen. We servers er nu kibbeling, cafeteria voedsel.
riagabriels .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Alles prima. Prijs kwaliteitverhouding prima. Bediening prima en vriendelijk.goede bereikbaarheid.
En het eten was lekker zeker een aanrader
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
het menu was veranderd, maar we konden toch nog uit 2 andere hoofdgerechten kiezen. Was erg fijn. We hebben dan ook de vleesspies genomen. Erg mals vlees en ruime porties.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Op de menukaart stond €27,50. Maar uiteindelijk betaalde wij 29,50
Waar ze die €2,00 extra vandaan halen weet ik ook niet??????
Maar het eten was in ieder geval goed!
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer goede presentatie. We hebben smakelijk gegeten en de bediening was goed. Het is een sfeervol en rustig restaurant
Wij komen zeker nog een keer terug.
geurt30 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hebben voortreffelijk gegeten. Het jonge personeel bediende op de juiste wijze en was zeer vriendelijk.
Wij hadden plaats genomen aan de raamzijde. Toen de zon hinderlijk werd hebben we het dessert buiten kunnen nuttigen. Dat vormde geen enkel probleem.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
we hebben hier gegeten met sociaal deal en dan krijg je een mooi menu voor een gunstige prijs .
heel lekkere soep/ salade gieten kaas uitstekend. hoofdgerecht; wij kozen voor varkenshaas mooi opgemaakt maar iets te lang gebakken zodat hij erg droog was, het dessert was echter heel lekker en zeer mooi opgediend. goed glas wijn er bij en de avond is geslaagd
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op woensdag om 17.00 uur geweest met 2 volwassenen en 2 kinderen. Vooraf gereserveerd. We waren de eerste tafel in het restaurant. Hadden de AH restaurantactie voor de volwassenen. Kregen een A4 blaadje met kindermenu's wat helemaal vies was. Keuze: aardappelsoep of rauwkostsalade als voorgerecht, cheeseburger of poffertjes als hoofdgerecht. Niet echt keuze dus. Gevraagd of er tomatensoep was, dat kon ook zonder bijbetaling. Vervolgens bij keuze uit het AH keuzemenu werd verteld dat de keuze die we hadden gemaakt niet meer voorradig was en of we opnieuw wilden kiezen. Uiteindelijk hadden we om 18.05 uur het voorgerecht. De salade druipte van de dressing/azijn. Zelfs bij de rauwkostsalade van 1 kind. De tomatensoep was erg vies en bij navraag bleek deze uit een zak te komen omdat ze dit namelijk niet standaard op de kaart hebben staan. De cheeseburger was enorm vet en was een simpele diepvrieshamburger met een plakje kaas erop. De zalmfilet en varkenshaas waren aardig goed klaargemaakt. Aangegeven bij weggaan (om 19.15u na het toetje snel naar binnen te hebben gepropt omdat het voor de kinderen te lang duurde) dat we erg teleurgesteld waren en verbaasd dat het geen vers voedsel is dat wordt geserveerd en het enige dat gemeld was: jammer, we hopen dat het een volgende keer beter zal zijn. (uiteindelijke rekening nog € 58,50 normaal dus € 85,50) Nou: wij komen zeker niet meer terug.....
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Door een vriend uit genodigd om via social deal hier te gaan eten. Een gegeven paard enz, maar hij verzocht me toch een recensie te schrijven. Eén van de weinige onvoldoendes die ik voor het eten schrijf. De kaart was een beperkte keuze onder bottles en bites noemer en m'n oog viel op de varkenshaas. Deze was taaaai en ik verzocht de ober dit gerecht terug te nemen. Hij kwam met de mededeling dat er weinig aan te doen was want het was sous vida bereid. Pardon? Sous vide, zonder lucht, is wel iets anders dan een gevacumeerd zakje in een bak met warm water gooien en dan naar believen daar iets uitvissen. Temperatuur en timing is van essentieel belang en dit haasje was het haasje. Te lang en waarschijnlijk warm, de tweede poging was iets maar niet veel beter. Doe mij maar een sappig haasje uitnde braadpan. Bediening regelmatig zoek of keek de verkeerde kant op, gezellig buiten bij het zwembad met spetterende en kwetterende kinderen, maar ja: het was ook een warme zomeravond.
Uit ervaring weet ik dat de keuken beter kan dan nu als Bottles & Bites, maar ook in het verleden is de bediening regelmatig de weg kwijt
pcaddict .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
We zijn hier geweest met een social deal aanbieding. Dat was ook te merken want je kreeg een aparte menukaart met relatief weinig keuze. We konden wel tomatensoep krijgen (stond niet op de kaart) maar smaakte naar de soep uit de supermarkt. Varkensmedaillons waren 2 dunne plakjes waarvan de helft uit een klomp vet bestond. Groenten wat gestoomd minimaal met een bakje sla voor 2 personen (alleen wat sla varianten zonder dressing of iets). Nagerecht ook niet om naar huis over te schrijven. Als reactie op het vet kregen we te horen dat dit voor de smaak was ... Later werd excuses aangeboden door de serveerster van de chef. Niemand die verder iets ondernam. De ambience was ook ver te zoeken; het is een grote eetzaal met geen intimiteit. Voor mij zeker een afknapper en ga dus ook nooit meer terug. Ik had nog liever naar een fastfoodketen gegaan.