Bottles & Bites (Novotel Eindhoven)

Anthony Fokkerweg 101 5657 EJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bottles & Bites (Novotel Eindhoven)

Bij Bottles & Bites zijn ze er voor de bourgondiër die op bezoek komt om kwaliteitsproducten te proeven. Voor die lui hebben ze heerlijke wijnen en goede hapjes staan. Deze worden geserveerd in een industriële setting, wat een prettige afwisseling is in Den Bosch.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bottles & Bites (Novotel Eindhoven)

• : Ja

Maandag t/m zondag 06:00 - 22:30

• Amex , Diners Club , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Terras
6,9
6,8
geurt30 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
peterger .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
we hebben hier gegeten met sociaal deal en dan krijg je een mooi menu voor een gunstige prijs .
heel lekkere soep/ salade gieten kaas uitstekend. hoofdgerecht; wij kozen voor varkenshaas mooi opgemaakt maar iets te lang gebakken zodat hij erg droog was, het dessert was echter heel lekker en zeer mooi opgediend. goed glas wijn er bij en de avond is geslaagd
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op woensdag om 17.00 uur geweest met 2 volwassenen en 2 kinderen. Vooraf gereserveerd. We waren de eerste tafel in het restaurant. Hadden de AH restaurantactie voor de volwassenen. Kregen een A4 blaadje met kindermenu's wat helemaal vies was. Keuze: aardappelsoep of rauwkostsalade als voorgerecht, cheeseburger of poffertjes als hoofdgerecht. Niet echt keuze dus. Gevraagd of er tomatensoep was, dat kon ook zonder bijbetaling. Vervolgens bij keuze uit het AH keuzemenu werd verteld dat de keuze die we hadden gemaakt niet meer voorradig was en of we opnieuw wilden kiezen. Uiteindelijk hadden we om 18.05 uur het voorgerecht. De salade druipte van de dressing/azijn. Zelfs bij de rauwkostsalade van 1 kind. De tomatensoep was erg vies en bij navraag bleek deze uit een zak te komen omdat ze dit namelijk niet standaard op de kaart hebben staan. De cheeseburger was enorm vet en was een simpele diepvrieshamburger met een plakje kaas erop. De zalmfilet en varkenshaas waren aardig goed klaargemaakt. Aangegeven bij weggaan (om 19.15u na het toetje snel naar binnen te hebben gepropt omdat het voor de kinderen te lang duurde) dat we erg teleurgesteld waren en verbaasd dat het geen vers voedsel is dat wordt geserveerd en het enige dat gemeld was: jammer, we hopen dat het een volgende keer beter zal zijn. (uiteindelijke rekening nog € 58,50 normaal dus € 85,50) Nou: wij komen zeker niet meer terug.....
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Door een vriend uit genodigd om via social deal hier te gaan eten. Een gegeven paard enz, maar hij verzocht me toch een recensie te schrijven. Eén van de weinige onvoldoendes die ik voor het eten schrijf. De kaart was een beperkte keuze onder bottles en bites noemer en m'n oog viel op de varkenshaas. Deze was taaaai en ik verzocht de ober dit gerecht terug te nemen. Hij kwam met de mededeling dat er weinig aan te doen was want het was sous vida bereid. Pardon? Sous vide, zonder lucht, is wel iets anders dan een gevacumeerd zakje in een bak met warm water gooien en dan naar believen daar iets uitvissen. Temperatuur en timing is van essentieel belang en dit haasje was het haasje. Te lang en waarschijnlijk warm, de tweede poging was iets maar niet veel beter. Doe mij maar een sappig haasje uitnde braadpan. Bediening regelmatig zoek of keek de verkeerde kant op, gezellig buiten bij het zwembad met spetterende en kwetterende kinderen, maar ja: het was ook een warme zomeravond.
Uit ervaring weet ik dat de keuken beter kan dan nu als Bottles & Bites, maar ook in het verleden is de bediening regelmatig de weg kwijt
pcaddict .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
We zijn hier geweest met een social deal aanbieding. Dat was ook te merken want je kreeg een aparte menukaart met relatief weinig keuze. We konden wel tomatensoep krijgen (stond niet op de kaart) maar smaakte naar de soep uit de supermarkt. Varkensmedaillons waren 2 dunne plakjes waarvan de helft uit een klomp vet bestond. Groenten wat gestoomd minimaal met een bakje sla voor 2 personen (alleen wat sla varianten zonder dressing of iets). Nagerecht ook niet om naar huis over te schrijven. Als reactie op het vet kregen we te horen dat dit voor de smaak was ... Later werd excuses aangeboden door de serveerster van de chef. Niemand die verder iets ondernam. De ambience was ook ver te zoeken; het is een grote eetzaal met geen intimiteit. Voor mij zeker een afknapper en ga dus ook nooit meer terug. Ik had nog liever naar een fastfoodketen gegaan.