Botterweck

Grotestraat Centrum 51 6301 CW Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Botterweck

JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Koffie en koffie verkeerd genoten met rijstevlaai en bladerdeeggebak. Ronduit uit de kunst; zo moet gebak smaken en zeker de vlaai! Heerlijk verse ingrediënten. Koffie perfect op smaak en we werden binnen bediend door een aardige serveerster. Interieur strak en schoon, evenals de toiletten. Ab-so-lu-te aanrader!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Een simpele lunchroom met daarbij ook een gedeelte waar men een lekker ijsje kan halen. Een goede zet van deze eigenaar met om de hoek ook nog eens het gelijknamige hotel. Diverse soorten zelf gemaakt ijs en royaal bediend met 2 grote bollen in een bakje, lekker smaakvol ijs. Op de andere avonden hebben wij hier koffie gedronken met een digestief erbij en een lekker gebakje. Goede en vriendelijke service en bediening. Het decor zoals al gezegd simpel, maar kwaliteit goed!
Susan75 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben hier afgelopen zaterdagmiddag ijs gegeten en dat was erg lekker en opvallend veel. 's Avonds zijn we na het eten in een restaurant hier weer naartoe gegaan voor een ijsje en een kopje koffie.
Sanne O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hier geluncht maar niet voor herhaling vatbaar. Brood erg droog en niet helemaal opgegeten. Er is niet gevraagd of alles naar wens was, anders hadden we dit zeker aangegeven. Wellicht zijn de taarten beter omdat het een banketbakker is. Misschien handig om dan niet "Lunchroom" op de gevel te zetten.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijke limburgse vlaai, en ijs nu al een paar keer geweest maar nog steeds geweldig. Goede bediening en altijd even vriendelijk.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wat een lekker ijs hebben ze hier. Niet de doorsnee smaken, maar heel verfrissend. Leuk om uit te proberen dus. Snelle bediening. Bolletje ijs kost 1,50 euro, maar je krijgt daar echt een dubbel zo grote bol voor als elders, dus het geld echt waard.
Da_gaot_dr_goe_in .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Een paar keer per jaar gaan we naar Valkenburg en dan is Botterweck vaste prik. Wij gaan hier altijd lunchen. Zeer prettige bediening en goede kwaliteit eten voor een nette prijs. Niet voor niets zit je tussen de locals. Super locatie, van binnen heel netjes doch eenvoudig.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
We gaan hier vaker met de kleinkinderen een heerlijk kinderijsje eten is echt super ijs met steeds een leuke verrassing erbij, ze hebben ook christoffelgebak je moet wel creme koffie vragen anders krijg je gewoon filterkoffie. En de tomatensoep is ook prima.
Mmmjamjam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Heerlijk ijs!! Zeker de moeite waard om langs te gaan! Vooral omdat de ijs smaken steeds wisselen.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Lekker ijs gegeten bij Botterweck. Vriendelijke bediening met voldoende aandacht en en lekker ijs. Niks mis mee. Voor herhaling vatbaar.