Over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

Meer informatie over restaurant Bottega Toscana Boccaccio

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
heerlijk gegeten met de AH actie, hiervoor is een speciaal menu samengesteld, meer dan voldoende, prachtige presentatie en fantastische plek op een zwoele zondagavond heerlijk buiten kunnen zitten.
prijs is voor dit goed!
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij eten regelmatig bij Boccacio. Gewoon omdat het eten altijd heerlijk is. Mooi opgemaakt, zeer afwisselend, top Italiaans eten. De bediening is vriendelijk en attent. Gisteren konden we buiten eten, je waant je in Toscane, alleen met D'Olle Grieze op de achtergrond weer heel erg thuis! Het Ah menu voor nog geen €17 was een menu van verschillende gerechtjes in 3 gangen.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
in de via vecchiomis het goed toeven. Het eten was goed en mooi klaargemaakt en smaakte prima. Een verbeterpunt is de opdiening op een stenen plaat waardoor het volgens ons snel afkoelt.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mooie locatie jammer dat het weer niet toe liet om buiten te eten.
mbarents .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gastvrij zijn ze! Ik had mij 1 dag vergist in de boeking via de AH-restaurant actie en we kwamen een dag eerder. Dat heeft de medewerkster razendsnel en gastvrij opgelost. "Kom maar", zei ze, "ik heb wel een tafeltje voor u beiden."
We hebben er er heerlijk gegeten en we komen heel snel weer terug.
Inez H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima plek om met lekker eten en een goed glas wijn een avondje bij te praten. Maar als het vol is, wordt het lastig om elkaar goed te verstaan, dus ga vooral buiten de spits. Dan is het een prima gelegenheid.
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij hebben hier met de AH restaurantbon gegeten. Het menu bestaat dan uit proeverijtjes, zowel voorgerecht als hoofdgerecht als nagerecht. Een lekker glaasje wijn erbij. Vriendelijke bediening. Wij hebben heerlijk en verrassend gegeten. Absoluut een aanrader!!
Rick F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij aten hier met de AH restaurantactie. Omdat het nog mooi weer was kregen we een tafeltje in de super gezellige binnenplaats. Die grenst aan de terrasjes van andere restaurants, wat een bijna buitenlandse sfeer geeft! Het menu was een drie-gangenmenu van proeverijen. Voorgerecht was antipasti en erg lekker. Hoofdgerechten een combinatie van allerlei gerechten, waaronder heekfilet, eend en risotto. Heel goed bereid en ruim voldoende. Ook lekker met de goede huiswijn. Proeverij van desserts was ook erg goed, kortom heel goed gegeten. Met de kortingsactie was het ook een gunstige prijs. (Als de we de hele prijs hadden moeten betalen, vond ik het vrij prijzig voor wat je kreeg. Misschien worden dan net iets luxere dingen geserveerd o.i.d.). Een aanrader in Groningen, zeker als je buiten kan eten!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Na wat rondvragen uiteindelijk hier uitgekomen als restaurant keuze.
we konden heerlijk buiten zitten op het mooie terras. het duurde wel wat lang voordat we überhaupt een kaart kregen of wat te drinken.
als voorgerecht hebben we de trio di bruschetta gehad. 2 van de 3 broodjes waren heerlijk! als hoofdgerecht de gamba pasta en risotto.
de pasta viel helaas niet in de smaak, de risotto daarentegen was lekker!
al met al zijn de verwachtingen niet helemaal voldaan maar we laten het niet van 1 bezoek afhangen. komen zeker nog een keer terug
Zdenka L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Verasend lekker eten
Leuke sfeer
Aanrader
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Met een vriendin via de AH actie bij Boccaccio gegeten. Meteen olijven en water op tafel. We kregen een proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Mijn vriendin eet vegetarisch maar dat was geen enkel probleem. De voorgerechten kregen we apart, de hoofdgerechten waren vegetarisch met voor mij een apart bordje met heerlijke eend en het nagerecht kregen we weer samen. Het eten was heerlijk en zag er leuk uit , de bediening heel vriendelijk. Gelukkig heb ik nog zo'n AH kaart!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hadden een Albert Heijnmenu (we hadden zegels gespaard), dat was een verrassingsmenu (een proefmenu) van drie gangen. Eten was gevarieerd, lekker en mooi opgediend. Dat was zeer goed. We zaten op een balkon en dat was een beetje krap (te veel tafels) en in mijn beleving hadden de gangen sneller achter elkaar geserveerd kunnen worden.
riant23 V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten met ah bon. Het 3 gangenmenu bestond alle gangen uit proeverijen. Flinke hoeveelheden en de kwaliteit was prima. We hebben lekker buiten gezeten. Het personeel was attent en alert. Bord dat niet helemaal schoon was werd al direct voor het op tafel gezet werd gewisseld voor schoon exemplaar. Zonder het zelf te vragen boden ze karafje gratis water aan. Aanrader !
Marleen Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met 2 vriendinnen uit eten, gezellig restaurant, het eten was goed, maar niet alles was even lekker. Service was in het begin niet erg aardig later waren er 2 anderen en die waren vriendelijk.
Giezenaar .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zo mogen jullie er meer contracteren.
Wat een mooie accommodatie in de binnentuin
En heerlijk gegeten.
We komen zeker nog eens terug.
Ida-Emke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De proeverij van voorgerechten was heel gevarieerd en bijzonder lekker. Verder waren wij ook erg onder de indruk van de heer met lamsoor en zeekraal.
marjan D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
afgescheept met een klein stukje vis om te delen Het voorgerecht was lekker. Onze verwachting voor het hoofdmenu was groot. Maar wat een tegenvaller! We eten geen vlees. Dat was weggelaten en samen moesten we 1 stukje vis delen van 7 bij 5 cm en 1 cm dik. Verder een schepje risotto (smaak was goed) 4 stukjes ravioli en wat groenten. Dit was volgens de ober een proeverij van hoofdgerechten. Dit alles werd geserveerd op een hoop gegooid. Bizar weinig vis en totaal geen toscaanse smaak. Toetjesproeverij was ook niet bijzonder. We kregen een kopje koffie gratis voor onze klacht. Een desillusie!
annelies_altena .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met stip mijn favoriete restaurant van Groningen. Heerlijke gerechten en goede wijn. Vriendelijke bediening en een mooie inrichting.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteren gegeten met de restaurant actie. Deze actie geeft je een "gratis 2e 3-gangendiner". Ook al was het eten prima (proeverij van voor-, hoofd-, en nagerechten welke allemaal best lekker) ik kan me niet voorstellen als je zonder de actie een 3-gangen diner van €32,50 bestelt dat je dan ook je dit krijgt. Het was die €16 p.p. zeker waard, maar meer ook niet.. Verder vriendelijk personeel en goede service. We zaten in de wijnkelder wat ook leuk zitten was. Alleen als we nog eens terug komen, zeker niet met de restaurantactie!
cheflinda .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk drie-gangen menu (ah actie).
Proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Alles even lekker, alleen de lamsrack was aan ons niet besteed.
Je bent met twee personen 32,50 kwijt, flesje wijn erbij bracht de rekening op 52,50. Daarvoor heb je een gezellige avond met lekkere en afwisselende gerechten. Ik zeg doen :-)