Over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

Meer informatie over restaurant Bottega Toscana Boccaccio

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
A-Sophie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met de familie. Rijk 3-gangen menu met veel keuze. Nette en gastvrije bediening en het eten was uitstekend
Marten H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH Restaurant actie, waar een menu voor was samengesteld. Prima hapjes, antipasti waren herkenbaar maar goed van smaak, lamskoteletjes waren mooi mals, de brownie was bijna overdadig veel (en dus goed!).
Sfeer is ingetogen, gasten maken de sfeer, welke gemoedelijk was. Service bij hoofdgerecht was minimaal ('alstublieft, eet smakelijk!'), voor de rest attent en vriendelijk.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima. Met 4 man het driegangenverrassingsmenu genomen. Bordje met voorgerechten (brochette, gamba) heerlijk, hoofdgerecht knapperig buikspek, heerlijk roze stukje lam, bord met toetjes. Uitstekend!

Enige maar: koud voor de deur. Een deursluis doet wonderen!
jjdv .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten, met name het verrukkelijke toetje was goed. Lamskoteletten (2) was erg karig.
Het was bijna vol, daardoor kregen we een tafel op de vide waar het erg lastig was om elkaar te verstaan!! Jammer.
Aggie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ah menu lekker eten voor een mooie prijs! Bediening 4 sterren gegeven, bij het dessert kan je voor extra's kiezen maar het reguliere dessert werd neergezet zonder te informeren of we er iets bij wilden.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg leuk en gezellig restaurant. Het ontvangst was zeer netjes, correct en vriendelijk.
Tafel setting zag er verzorgd uit. Niet te druk met te veel prul, maar gewoon netjes en rustig.
De bediening was correct en in voor een lolletje. Ook nog als het restaturant later op de avond helemaal vol zit.
Het eten was erg lekker. De opmaak zeer verzorgd.
Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Verwacht geen standaard Italiaan. Ze zijn Toscaans georienteerd, dus vergeet de pizza maar.
TOP! Zeker tot de volgende keer!!
Algri T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Erg positief over de wijnkaart, hier komen we zeker voor terug om een aantal wijnen te proeven. Leuke manier om via de AH-restaurantactie kennis te maken met Boccaccio.
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lang niet zo lekker gegeten. Zalige risotto en perfect gebakken zalm. Heerlijke wijnen, vriendelijke kundige bediening. Een dikke pluim voor deze zaak in Groningen!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader
Magda K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten, verrassende smaak combinatie's. Een keuken zonder frituurpan. Een aanrader voor de liefhebber van de italiaanse keuken.
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Tijdens een leuk weekendje Groningen, heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Onze keuze was het 3-gangen menu en dat was zeer de moeite waard. Voorgerechtjes werden op een leuke manier gepresenteerd en de smaken van het soepje, bruchetta en niet te vergeten het brood waren puur en heerlijk. Zo ook het hoofd en nagerecht. Dit restaurant is geen pizzeria, maar vooral gericht op de Toscaanse keuken. Heerlijke wijnen en eigen gemaakte Limoncello. Het personeel is betrokken en doet zeker alle moeite om het naar de zin te maken. Wij hebben genoten!
maartenkroon .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Sfeervolle locatie, prima bediening en goed eten. Ook de wijn die we hadden uitgezocht was een toppertje. Wij komen zeker terug met vrienden en familie. Van harte aanbevolen.
Catrien S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, eten was heerlijk, goede prijs kwaliteit verhouding, ontspannen sfeer. Gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Jannie A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was te druk. En wij vonden weinig personeel in de bedienen
En verder was het eten goed en soms lang wachten op het eten en drinken. Verder wad het goed te doen. Alleen beetje wat ze hadden zitten naar mate te druk voor hun.
Wieneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer goed restaurant!Mijn dochter is zwanger en mag niet alles.eten ,hier werd uitstekend rekening mee gehouden!Gewoon super.,we gaan gauw een keer weer!
H.M. A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was echt heerlijk en bijzonder! We hebben met de ah bon voordelig gegeten ondanks dat de drankjes wat aan de dure kant waren.
Roz P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het AH menu bestaat uit drie gangen bijzondere, smaakvolle gerechten.
Bediening is vriendelijk en goed.
tryp .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontvangst heel prettig, ambiance erg leuk, maar wel rumoerig.
Voorgerecht ruime hoeveelheid, ruime keus en heerlijk.
Hoofdgerecht (zalm van het AH-menu) goede kwaliteit ingrediënten maar had wat smaakvoller gekund; pasta goed. Nagerecht prima!
Prijs kwaliteit met AH-menu erg voordelig (105,-- incl. fles witte wijn en extra nagerecht voor 2) voor vier personen.
Gaan zeker weer eten, liefst straks in de zomer op het terras.