Bottega Toscana Boccaccio

Steentilstraat 38 9711 GP Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

Meer informatie over restaurant Bottega Toscana Boccaccio

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prettige ontvangst, duidelijke uitleg van de kaart. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was zeer attent.
Kom zeker weer terug.
Mrwvdhout H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Kleine porties
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding, prettige bediening
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen met wijnarrangement. Tot het hoofdgerecht was de bediening top. Daarna leek het alsof voor het personeel het samen roken buiten belangrijker was dan het bedienen van de gasten. Personeel liep in en uit. Weinig aandacht voor opdienen gerechten en toelichting op de wijnen. Heel jammer!
Roeliena L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed restaurant met een goede sfeer.
Maud O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een gezellige tent! Hartelijke ontvangst en vriendelijke bediening. De wijnen zijn hier absoluut voortreffelijk!
margreet R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
we hebben het 4-gangen verrassingsmenu van de maand november genuttigd. Dit was inclusief een wijn- en drankenarrangement. Alles was heerlijk, de bediening erg vriendelijk, en de wijnen waren uitstekend. Kortom: een aanrader !
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hadden een 3-gangen proeverij. Het soepje was niet geweldig (melig) en lauw. Het brood was heerlijk maar weinig pesto (veel zout en olie). Het hoofdgerecht bestond uit zeewolf, buikspek, kalkoen, gebakken aardappels en een salade. Niet bijzonder en niet erg warm. Het dessert was prima met o.a. frambozenijs en brownie.
De limoncello hebben we laten staan: die was veel te sterk, niet zacht en aromatisch. Jammer.
Hilko A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eerste bezoek en gekozen voor de 4-gangen "verrassing". Relaxte embiance met vlotte en toegankelijke bediening. Geen standaard Italiaans restaurant en daarmee ook geen standaard prijzen, wat in onze optiek prima in verhouding stond met alles. Wordt vervolgd en zeker aanrader.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten ! Heerlijk verse producten op een lekkere manier bereid. Top !
Hillien B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het was voor en op mijn verjaardag. Had dit bij de inschrijving genoteerd. Jammergenoeg niemand die even de moeite nam om mij te feliciteren.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Boccaccio hoort in deze vriendengroep bij de favorieten. Stabiele goede kwaliteit en leuke sfeer. We komen er vast vaker terug in de toekomst.
P. W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben al diverse keren gegeten bij Boccacio. Het is heerlijk en gezellig, dus komen we zeker weer!
L.M.M. O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij Italiaans restaurant denk je al vaak meteen aan pizza en spaghetti,.... niet als je bij Bottega Toscana Boccaccio "uit" eten gaat. Wat een geweldig restaurant met allerlei "andere" gerechten waar ik nog nooit van had gehoord,..... maar lèkker, geweldig, een dikke 10 +
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben genoten. We hadden een proeverij van allerlei gerechten en het zag er allemaal zo feestelijk uit en het smaakte fantastisch! Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten en alle vier vonden dat de gerechten ook op een leuke manier werden opgediend.
We hadden een gezellige avond met elkaar!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Na een bezoek aan een schoonzuster en een lange treinreis lekker en ontspannen gegeten bij Boccaccio met de AH-restaurantbon die alleen deze week nog geldig is. Bij veel restaurants konden we niet meer terecht met de bon maar bij Boccaccio wel! Wij hadden wat menu betreft geen keuze dus we kregen iets voorgeschoteld en dat iets bestond bij iedere gang uit verschillende kleine gerechtjes. Tapas zou je kunnen zeggen. Het smaakte prima en alles was verder zoals het wezen moet: goede, vriendelijke bediening, gezellige sfeer en muziekvolume goed.
Octavia S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijke proeverij gegeten. Het vlees en de vis was precies goed klaargemaakt. De witte wijnsaus kan nog verbeterd worden. De kennis van de wijnen was zeer goed, we kregen advies bij elke gang.
Liona M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren met een gezelschap van 5 personen en hebben heerlijk gegeten. alle gerechten werden geserveerd op een plateau waarvan iedereen kon opscheppen. Deze manier van tafelen viel niet bij alle tafelgenoten in goede aarde. De gerechten waren vers, smakelijk en goed bereid. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug als ook het buitenterras open is. Kortom een aanrader.