Bottega Toscana Boccaccio

Steentilstraat 38 9711 GP Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

Meer informatie over restaurant Bottega Toscana Boccaccio

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
claire W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het bezoek aan restaurant Bottega Toscana was het toetje op ons weekendje Groningen.
Heerlijk verrassend menu op dakterras, zeer vriendelijke bediening en prima service.
Top!!! Echt vakantiegevoel...
areintke57 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wederom met de AH bon gegeten. En weer voortreffelijk. Werkelijk een genot.
Zeer gevarieerd voorgerecht en hoofdmaaltijd met verse producten zeer smakelijk dessert. Een echte topper!
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Nathaly D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We waren met de Albert Heijn actie, goed en genoeg eten! Vriendelijke bediening en het restaurant heeft een gezellig sfeer.
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hadden de proeverij van de ah restaurantbonnen. Heerlijk gegeten! Veel verschillende gerechten. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens eten!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk terras!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk eten en exclusief. Opgediend op o.a. leisteenplateau en grote houten plank. Oogde prachtig, beetje lastig het eraf te pakken. Veel variatie.
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke avond gehad. Genoten van het 4-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Zeer goede service van de bediening en gezellige sfeer. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechtjes warem gezellig opgemaakt en smaakte ernstig goed. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ons dagje Groningen was hiermee extra geslaagd.
Maritza D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super lekker gegeten! Sfeer en service en kwalieitsverhouding prima. Waren er eerder maar knden al direct aan tafel. Buiten gezeten, waan je je echt in Italiaanse sferen. Voor herhaling vatbaar.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, drie proeverijtjes van voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De sfeer en bediening was erg prettig!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede en ter zake kundige bediening en een geweldige keuken. Uitstekend wijnarrangement.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en er werd goed rekening gehouden met de voorkeuren/ dieetwensen. De gangen werden snel na elkaar geserveerd, dit had wel iets langzamer gemogen.
ginabiervliet .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We zijn zeer tevreden met het menu. Er werd ook rekening gehouden met speciale dieet wensen of allergieën.
De bediening was redelijk, voor de sfeervolle mooie ambiance hadden we meer ervaren (/professionele) bediening verwacht. Al met al toch zeker een 9 waard! Italiaanse eten viel zeer in de smaak, de presentatie van het eten was mooi, prijs kwaliteit en kwantiteit was prima! kortom een aanrader.
Bea J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten werd als proeverij gepresenteerd op een houten plank. Tip; opschepbestek erbij serveren.
Doordat alles op de plank werd geserveerd, liepen de smaken van een aantal gerechten in elkaar over.
Het eten was prima, maar niet zo goed dat we terug komen.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
heerlijk gegeten met de AH actie, hiervoor is een speciaal menu samengesteld, meer dan voldoende, prachtige presentatie en fantastische plek op een zwoele zondagavond heerlijk buiten kunnen zitten.
prijs is voor dit goed!
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
in de via vecchiomis het goed toeven. Het eten was goed en mooi klaargemaakt en smaakte prima. Een verbeterpunt is de opdiening op een stenen plaat waardoor het volgens ons snel afkoelt.
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij eten regelmatig bij Boccacio. Gewoon omdat het eten altijd heerlijk is. Mooi opgemaakt, zeer afwisselend, top Italiaans eten. De bediening is vriendelijk en attent. Gisteren konden we buiten eten, je waant je in Toscane, alleen met D'Olle Grieze op de achtergrond weer heel erg thuis! Het Ah menu voor nog geen €17 was een menu van verschillende gerechtjes in 3 gangen.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mooie locatie jammer dat het weer niet toe liet om buiten te eten.