Bottega Toscana Boccaccio

Steentilstraat 38 9711 GP Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

Meer informatie over restaurant Bottega Toscana Boccaccio

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

margreet R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
we hebben het 4-gangen verrassingsmenu van de maand november genuttigd. Dit was inclusief een wijn- en drankenarrangement. Alles was heerlijk, de bediening erg vriendelijk, en de wijnen waren uitstekend. Kortom: een aanrader !
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hadden een 3-gangen proeverij. Het soepje was niet geweldig (melig) en lauw. Het brood was heerlijk maar weinig pesto (veel zout en olie). Het hoofdgerecht bestond uit zeewolf, buikspek, kalkoen, gebakken aardappels en een salade. Niet bijzonder en niet erg warm. Het dessert was prima met o.a. frambozenijs en brownie.
De limoncello hebben we laten staan: die was veel te sterk, niet zacht en aromatisch. Jammer.
Hilko A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eerste bezoek en gekozen voor de 4-gangen "verrassing". Relaxte embiance met vlotte en toegankelijke bediening. Geen standaard Italiaans restaurant en daarmee ook geen standaard prijzen, wat in onze optiek prima in verhouding stond met alles. Wordt vervolgd en zeker aanrader.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten ! Heerlijk verse producten op een lekkere manier bereid. Top !
Hillien B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het was voor en op mijn verjaardag. Had dit bij de inschrijving genoteerd. Jammergenoeg niemand die even de moeite nam om mij te feliciteren.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Boccaccio hoort in deze vriendengroep bij de favorieten. Stabiele goede kwaliteit en leuke sfeer. We komen er vast vaker terug in de toekomst.
P. W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben al diverse keren gegeten bij Boccacio. Het is heerlijk en gezellig, dus komen we zeker weer!
L.M.M. O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij Italiaans restaurant denk je al vaak meteen aan pizza en spaghetti,.... niet als je bij Bottega Toscana Boccaccio "uit" eten gaat. Wat een geweldig restaurant met allerlei "andere" gerechten waar ik nog nooit van had gehoord,..... maar lèkker, geweldig, een dikke 10 +
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben genoten. We hadden een proeverij van allerlei gerechten en het zag er allemaal zo feestelijk uit en het smaakte fantastisch! Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten en alle vier vonden dat de gerechten ook op een leuke manier werden opgediend.
We hadden een gezellige avond met elkaar!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Na een bezoek aan een schoonzuster en een lange treinreis lekker en ontspannen gegeten bij Boccaccio met de AH-restaurantbon die alleen deze week nog geldig is. Bij veel restaurants konden we niet meer terecht met de bon maar bij Boccaccio wel! Wij hadden wat menu betreft geen keuze dus we kregen iets voorgeschoteld en dat iets bestond bij iedere gang uit verschillende kleine gerechtjes. Tapas zou je kunnen zeggen. Het smaakte prima en alles was verder zoals het wezen moet: goede, vriendelijke bediening, gezellige sfeer en muziekvolume goed.
Octavia S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijke proeverij gegeten. Het vlees en de vis was precies goed klaargemaakt. De witte wijnsaus kan nog verbeterd worden. De kennis van de wijnen was zeer goed, we kregen advies bij elke gang.
Liona M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren met een gezelschap van 5 personen en hebben heerlijk gegeten. alle gerechten werden geserveerd op een plateau waarvan iedereen kon opscheppen. Deze manier van tafelen viel niet bij alle tafelgenoten in goede aarde. De gerechten waren vers, smakelijk en goed bereid. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug als ook het buitenterras open is. Kortom een aanrader.
Lyta A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik kom al enige jaren 2 à 3 keer per jaar bij dit restaurant. Tot nu toe was dit een speciaal, avondvullend culinair genoegen. Zo niet gisteravond. Er was geen sfeer, geen gezellige muziek, het eten matig. Ik miste de anders zo enthousiaste en warme bediening. Kortom, ik ga een ander adres zoeken.
johan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Afgelopen woensdag erg lekker gegeten bij Boccaccio. Heerlijk stuk vlees, prima wijn er bij en een fijn sfeertje om dat aan te vullen. Al met al heerlijk gezeten en zeker voor herhaling vatbaar!
miranda_6_33 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweest met de AH actie. Lekker gegeten. Heerlijk voorgerecht. Hoofdgerecht was gewoon, wel een heerlijk stuk vis. Het toetje spant de kroon, jammie. Jammer dat we niet buiten konden zitten.
bstalman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een mooi pallet voorgerecht en zeer smaakvol. Het hoofdgerecht ook lekker maar kwam naast een stukje kip en één poontje om te delen wat armetierig over. Smaak was prima. Nagerecht was mooi, gevarieerd en lekker. Zeker de moeite waard vh bezoek. Hadden eerst een Italiaanse bokbier. Verrassend. Wijn is aan de prijs maar goed v temperatuur, gekozwel zeer ruim en gevarieerd aanbod.
Aron T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke tent en lekker eten.
Al misste ik wel wat meer creativiteit in mijn gerecht (gezien de prijzen). Maar misschien lag dit aan mijn bestelling.
Desalniettemin, een gezellige avond gehad en goed gegeten.
nnelies B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk eten, leuk gepresenteerd. Kleine porties waar ik persoonlijk blij mee ben, maar waardoor ik de prijs/kwaliteit ietsje te hoog vind
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik begrijp niet waarom het Bottega Toscana heet; een bottega is een winkel of atelier en het restaurant heeft bovendien geen toscaanse gerechten, ik denk dan aan bistecca fiorentina, panzanella, la tagliata, ribollita en gerechten met bonen. Niets van dit alles!
En doe iets aan de italiaanse teksten zoals formaggi varie en a la famiglia. Vraag een Italiaan hier naar te kijken.