Bottega Toscana Boccaccio

Steentilstraat 38 9711 GP Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Proef Toscane

De Toscaanse intense smaken en geuren zijn bij restaurant Bottega Toscana Boccaccio in de Groningse stadskern te ontdekken. Versheid en kwaliteit staan voorop in de eenvoudige maar verfijnde traditionele keuken, waar de beroemde groene Toscaanse olijfolie nooit weg te denken is. Van antipasti tot vlees- of visgerechten tot 'dolci' worden gecreëerd en geserveerd met Toscaanse wijnen, zoals onder meer de Chianti, die voortreffelijk samengaan.

Meer informatie over restaurant Bottega Toscana Boccaccio

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bottega Toscana Boccaccio

Lyta A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
miranda_6_33 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweest met de AH actie. Lekker gegeten. Heerlijk voorgerecht. Hoofdgerecht was gewoon, wel een heerlijk stuk vis. Het toetje spant de kroon, jammie. Jammer dat we niet buiten konden zitten.
bstalman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een mooi pallet voorgerecht en zeer smaakvol. Het hoofdgerecht ook lekker maar kwam naast een stukje kip en één poontje om te delen wat armetierig over. Smaak was prima. Nagerecht was mooi, gevarieerd en lekker. Zeker de moeite waard vh bezoek. Hadden eerst een Italiaanse bokbier. Verrassend. Wijn is aan de prijs maar goed v temperatuur, gekozwel zeer ruim en gevarieerd aanbod.
Aron T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke tent en lekker eten.
Al misste ik wel wat meer creativiteit in mijn gerecht (gezien de prijzen). Maar misschien lag dit aan mijn bestelling.
Desalniettemin, een gezellige avond gehad en goed gegeten.
nnelies B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk eten, leuk gepresenteerd. Kleine porties waar ik persoonlijk blij mee ben, maar waardoor ik de prijs/kwaliteit ietsje te hoog vind
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik begrijp niet waarom het Bottega Toscana heet; een bottega is een winkel of atelier en het restaurant heeft bovendien geen toscaanse gerechten, ik denk dan aan bistecca fiorentina, panzanella, la tagliata, ribollita en gerechten met bonen. Niets van dit alles!
En doe iets aan de italiaanse teksten zoals formaggi varie en a la famiglia. Vraag een Italiaan hier naar te kijken.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Hartelijke ontvangst, mooie wijnkaart en zeer smakelijke hoofdmaaltijd. Het nagerecht viel een beetje tegen, maar alles bij elkaar een fijne en smakelijke avond.
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijke proeverij gehad, vooral het voor- en nagerecht waren erg lekker. Jammer genoeg dep toebereid van het hoofdgerecht al koud.
Antonietta F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was goed maar zeker niet Italiaans, ben zelf Italiaanse weet er wel wat van. Bediening en sfeer was goed. Wat ik wel kwijt wil..Als je een glas wijn besteld dan verwacht je niet een halve glas...want voor mij is dat glas al half leeg.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuke locatie met goede service en gevarieerd menu. We hadden het 3-gangen verrassingsmenu en per onderdeel werd een gevarieerde keuze gepresenteerd.
Gineke R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Top, we gaan het zeker aan onze hotelgasten ( die in de stad willen eten) aanbevelen! We hebben echt heerlijk gegeten! Mooi ingericht en we gaan zeker nog eens terug. ( met mooi weer gaan we het gezellige dakterras uit testen)
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Altijd heerlijk eten en vriendelijk personeel
marlou *.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Boccaccio met de AH actie
Een heerlijk gevarieerd menu met de AH actie. Alles lekker bereid en lekkere combinaties. Vooral de risotto vonden wij erg lekker.
Komen zeker weer eens eten!
theo V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
prima heeft goed gesmaakt prima heeft goed gesmaakt prima heeft goed gesmaakt prima heeft goed gesmaakt
prima heeft goed gesmaakt prima heeft goed gesmaakt
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zalig eten (met een grote glimlach alle smaaksensaties ondergaan), vlotte en vriendelijke bediening in een sfeervolle setting. We komen zeker terug!
Jasmine V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een eerlijke romantische diner met mijn mannetje voor ons 3e Wedding Anniversary!
Prachtige sfeer met oude Italiaanse nummers in het luidspeakers (good memories of my teen-years), heel lekker combinatie van smaken, zoet & zuur en heel lieve waitresses.
Bedankt voor het prachtige avond en sorry voor mijn slechte Nederlands, ma...la mia lingua madre è l'italiano. :-P
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Alles smaakte prima en was met zorg bereid. De keuken maakt van bekende ingrediënten iets bijzonders dat ook nog eens mooi wordt geserveerd. De tafels en de stoelen zijn prima, het restaurant is netjes en schoon. Prettige bediening.
puylenbroek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goed gegeten. Vond het 3 gangen verrassingsmenu lekker. Hadden een 2 voor 1 bon van de ah restaurantactie. Anders had ik het best prijzig gevonden, 32,50 pp.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prachtige locatie bij mooi weer. Het eten scoort een voldoende. Beetje " van dik hout zaagt men planken" of dat te maken had met de AH actie, is niet na te gaan. Gaan het zeker nog een keer, zonder bon, bezoeken.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Echt héérlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige inrichting. De proeverij is goddelijk!!! En nog een leuke verrassing gehad bij het dessert omdat mijn man had laten vallen dat wij 5 jaar getrouwd waren!