BOTERHAM

Zaterdag 10:30 - 17:00
Zondag Gesloten
Dennis_Post .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wat ik een pluspunt vind aan de BOTERHAM is dat alle gerechten zelf gemaakt worden, en dat proef je! Ook de inrichting van het restaurant is uniek, aangezien vrijwel al het meubilair en de accessoires gekocht kunnen worden. Leuk tentje!
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Fraai plekje. Voor de eigenaren wellicht niet de bedoeling, maar het is te hopen dat de studenten in de naburige campus Boterham nog even niet ontdekken en overbevolken. Gisteren geluncht. Ik tosti tomaat/ kaas, tafelgenoot speltbrood met makreelmousse. Tafelgenoot tevreden, ik niet ontevreden, maar om nu te zeggen voor deze tosti kom ik terug: nee. Koffie ook niet helemaal op sterkte. Er zit heel veel potentie in Boterham, maar eten behoeft nog wel wat proeverij en verbetering. Verder vriendelijke bediening. Mag misschien wel een beetje meer pit aan de dag leggen, maar misschien hoort dat ook wel bij de charme van Boterham.
M O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Wat een oase is dit heerlijke gezellige zaakje! Het is behaaglijk warm binnen en heel gezellig ingericht. De sfeer voelt meteen goed. Leuke tafeltjes met waxinelichtjes erop. Modern met ouderwetse huislijke twist. bediening was uiterst vriendelijk, had alles - hoewel het redelijk druk was - toch onder controle en maakte de boterhammen en drankjes met aandacht klaar. De koffie verkeerd was heerlijk. De latte macchiato was ook erg goed. Mijn kleine tafelgenootje genoot van zijn grote kop warme chocomel. Leuk rond houten plankje waar alles op geserveerd werd. De boterhammen makreelmousse waren subliem. Niet ingewikkeld maar gewoon puur en lekker. Boterhammen ossenworst ook lekker. Prijzen heel schappelijk. Wat een verademing in deze verder niet heel aangename buurt van Amsterdam. Wat een oase. Terugkeergarantie! Hier rijd ik graag speciaal voor naar Amsterdam!
Frenky1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Wat een fantastische zaak! Zeer vriendelijke/spontane bediening, met heerlijke broodjes en top koffie. De sfeer die er hangt is werkelijk super. Tijdens de lunch zit het goed vol,
Van studerende studenten, tot zakenmensen en toeristen. En wat het leuke is aan dit concept is dat je gewoon nog een leuk cadeau kan kopen voor Moederdag of voor een verjaardag. Ik kom zeker snel terug voor wat lekkers!!!!
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Heel erg leuk verstopt zaakjes bij de AMFI. De boterhammen zijn echt fantastisch. Verse spullen die overduidelijk met veel liefde zijn gekozen en klaar gemaakt. Mooi brood, lekkere kaas, hele goede koffie en een vers sapje. Mij krijg je niet blijer voor de lunch!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Heel leuk tentje! Lekkere koffie vriendelijk personeel en geweldige broodjes.. Jammer dat ze niet heel veel keus hebben. Ik had een broodje ossenworst. Het brood is ook heel bijzonder, de jongen achter de toonbank vertelde mij dat het het amsterdammertje was. Kom er snel weer een kopje koffie en een boterham doen!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Wat een leuk idee! Een 'concept store'. Heerlijke Bourgondische boterhammen, zelfgemaakte taarten en leuke hebbedingetjes! Lekker om te ontbijten en te lunchen. Grote ramen, lichte zaak. Erg vriendelijke bediening en een hele ontspannen sfeer. Je kunt aan een klein tafeltje samen gaan zitten of gezellig aan de grote tafel met anderen. Er liggen bladen en kranten om te lezen en er is WIFI. Twee hele leuke beeldjes van 2 uiltjes gekocht. Een aanrader dus!